بازدید 8160
۱

فوت روزانه بیش از ۳۰ نفر براثر ابتلا به کرونا در تبریز

فرماندار تبریز گفت: متأسفانه آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در شهرستان تبریز به شدت افزایش یافته و به بالای ۳۰ نفر در شبانه روز رسیده است و سیر صعودی دارد.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۹ 01 October 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ بهروز مهدوی در جلسه هماهنگی نحوه ارتقا اجرای پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از کووید ۱۹، خاطر نشان کرد: در اوایل سال که ورودی‌های شهر‌ها کنترل و بسیاری از اماکن عمومی و اصناف تعطیل بود، روزانه کمتر از ۱۰ نفر فوتی داشتیم، اما اکنون آمار مرگ و میر کروتایی بیش از ۳۰ نفر در هر روز شده است و این در حالی است حساسیت دستگاه‌ها و مردم نسبت به موضوع کاهش یافته و نوعی بی تفاوتی حاکم شده است.

وی با تأکید بر نقش مهم اصناف و اتحادیه‌ها در فرهنگ سازی، گفت: درخواست ما از دستگاه‌ها و اصناف، شروع روش‌های سخت گیرانه و فرهنگ سازی بیشتر است، چرا که تبریز نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت استان را در خود جای داده است بنابراین این شهرستان در فرهنگ سازی و هم‌چنین اقدامات پیشگیرانه می‌تواند الگویی برای تمام استان باشد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، وی افزود: هنوز خبری قطعی در خصوص درمان این بیماری اعلام نشده است و ما راهی جز رعایت پروتکل‌ها، دستورالعمل‌ها و رعایت فاصله فیزیکی نداریم و اگر تعداد فوتی‌ها و بستری‌ها کاهش نیابد مجبور به بازگرداندن محدودیت‌ها و تعطیلی‌های اول سال هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
همه حقایق در قبل شایعه بودند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر