بازدید 3885

وردپرس چیست؛ ۱۰ مزیت آن برای طراحی سایت

براي اكثر افرادي كه مايلند خودشان سايتي را راه اندازي كنند اين سوال مطرح شده كه وردپرس چيست يا سيستم مديريت محتوا به چه معناست؟ اگر در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک سایت جدید هستید پیشنهاد میشود در ابتدا بدانید دقیقا وردپرس چیست و سپس برای ساخت سایت سرمایه گذاری نمایید.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 30 September 2020

وردپرس چیست؛ ۱۰ مزیت آن برای طراحی سایت

براي اكثر افرادي كه مايلند خودشان سايتي را راه اندازي كنند اين سوال مطرح شده كه وردپرس چيست يا سيستم مديريت محتوا به چه معناست؟ اگر در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک سایت جدید هستید پیشنهاد میشود در ابتدا بدانید دقیقا وردپرس چیست و سپس برای ساخت سایت سرمایه گذاری نمایید. لازم است بدانید که نوعی تجارت الکترونیک یا سایت مبتنی بر خدمات است. طراحی سایت از ابتدا به زمان و هزینه بالایی نیاز دارد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا وردپرس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طراحی سایت است.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

طبق تحقیق انجام شده، وردپرس در٪۳۲ از کل اینترنت در حال اجرا است و در حال حاضر بیش از ۱۹.۵ میلیون طراحی سایت وردپرس انجام شده و تحت این سیستم مدیریت محتوا کار می‌کنند. لازم به ذکر است که بسیاری از برترین سایت‌های سراسر دنیا با وردپرس کار می‌کنند که شامل USA Today ،CNN ،Time.com، National Post و غیره است. به عبارت دقیق تر، ۱۷ پست در هر ثانیه در سایت‌های وردپرس منتشر می‌شود که باعث شده انتخاب اول بیشتر افراد طراحی سایت وردپرس نسبت به سایر سیستم‌های مدیریت محتوا باشد.

دو دسته مشاغل وجود دارد:

  • آنهایی که وب سایت نداشته و بودجه لازم برای سرمایه‌گذاری در وب‌سایت را نیز ندارند.
  • آنهایی که وب سایت خود را دارند اما در پیشبرد تجارتشان کمکی نمی‌کنند. این بدان دلیل است که از ابزارهای مناسب برای تبلیغ استفاده نمی‌کنند یا طراحی فروشگاه اینترنتی مناسبی در اختیار ندارند.

یک شرکت معتبر که خدمات مرتبط با توسعه وردپرس و طراحی سایت فروشگاهی را ارائه می‌دهد، در هر زمینه‌ای از توسعه یک سایت کار می‌کند که به کسب‌و‌کار افراد کمک می‌شود تا بتوانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، استفاده از ابزارهای مناسب همراه با برنامه‌ریزی‌های مناسب برای تولید محتوا تعادل بین هزینه و تبلیغات را ایجاد می‌کند. از آنجا که میزبانی وب وردپرس یک بستر ارزان قیمت است، صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند آن را به طور کارآمد مدیریت نمایند.

مزایای وردپرس

۱. بازار پر جنب‌و‌جوش تجاری

پلتفرم وردپرس دارای هزاران تم و افزونه رایگان و برتر با کیفیت و عالی است که می‌تواند متناسب با محصول یا خدمات تجاری کاربران باشد. اولین چیزی که مورد توجه مشتریان و بازدیدکنندگان سایت قرار می‌گیرد طراحی سایت است. اگر وب‌سایت شما این کار را انجام ندهد، ممکن است مشتریان خود را از دست دهید. بنابراین با انتخاب تم‌ها و افزونه‌های مناسب، مشاغل گوناگون می‌توانند از مزایای زیادی بهره مند شوند.

۲. سفارشی‌سازی آسان‌تر 

به دلیل سفارشی‌سازی آسان‌تر، سرویس‌های سفارشی توسعه وردپرس از مزایای این پلتفرم بهره‌مند می‌شوند. اگر قالب یک نسخه پولی باشد، از طراحی تا backend، همه چیز قابل کنترل است. وردپرس سفارشی سازی آسان را به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد، که در نهایت به رتبه‌بندی وب سایت می‌رسد.

۳. استفاده مناسب از سئو

وردپرس چیست؛ ۱۰ مزیت آن برای طراحی سایت

وردپرس SEO friendly است و دارای قالب‌های کدگذاری شده‌ای است که به ساخت سایت سازگار با موتور جستجو کمک می‌کند. به عنوان مثال، تعدادی پلاگین WordPress SEO خواهید یافت که به شما این امکان را می‌دهند تا مطالب را به صورت دستی و خودکار بهینه کنید. وردپرس با کلمات ساده، توسعه‌دهنده را قادر می‌سازد تا سئو را به درستی ایجاد کند به صورتی که بتواند رتبه‌بندی سایت را افزایش دهد.

۴. قابلیت ایجاد وبلاگ داخلی

وبلاگ‌های وردپرس برای استفاده و به اشتراک‌گذاری معمول و ساده هستند. اما وب سایت‌های تجاری برای ارتقا خدمات موجود و جدید  با استفاده از وردپرس می‌توانند بخشی از وبلاگ نویسی را پیاده سازی کنند. اگر شرکت تیم مدیریت محتوای خود را داشته باشد، ایجاد محتوای غنی از کلمات کلیدی و ارسال آن در قسمت وبلاگ نویسی به جذب مخاطبان بیشتر کمک شایانی می‌نماید.

۵. توسعه کاربرپسند

وردپرس دارای قالب‌های کدگذاری ژنتیکی، افزونه‌های کاربر پسند و قابلیت نگهداری آسان است. هر شرکت خوب توسعه دهنده وردپرس برنامه نویسان خبره‌ای دارد که می‌توانند به طور کارآمد سایت‌های وردپرس را مدیریت کنند.

۶. استفاده مطمئن و قابل اعتماد

چندین نفر می‌توانند به طور همزمان یک سایت وردپرس را که توسط کدنویسان خبره هدایت می‌شود مدیریت کنند و سایت را برای عملکرد صحیح آزمایش نمایند. در نتیجه وب‌سایت بدون هیچ خطایی اجرا می‌شود که لازم است به اندازه کافی سریع باشد و به جست‌و‌جو سریع‌تر کمک نماید. وب‌سایت‌های ساخته شده توسط وردپرس بسیار قابل اعتماد هستند و این پلت فرم را تجاری و کاربرپسند نمودند.

۷. امن‌ترین پلتفرم

موارد بسیاری وجود دارد که در مورد نقض اطلاعات وب سایت رخ داده است که ضرر بزرگی را به همراه داشته است. به عنوان مثال، یک سایت تجارت الکترونیکی که میلیون‌ها مشتری دارد و داده‌های آن  در معرض هک شدن قرار دارد، در صورت هک و بروز مشکل باعث از دست‌رفتن داده‌ها و اعتماد مشتری خواهد شد. از آنجا که وردپرس پرکاربردترین سیستم تولید محتوا است، با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای مدرن، توسعه دهندگان وب قادر خواهند بود از هک شدن وب سایت وردپرس جلوگیری کنند.

۸. سازگار با موبایل 

این مهمترین مزیت وردپرس است که هر کسب‌و‌کاری می‌تواند برای اجرای وب سایت خود داشته باشد. طبق آمار بدست آمده، جمعیت جهانی که تا ژانویه ۲۰۱۸ از تلفن همراه استفاده می‌کنند به ۳.۷ میلیارد نفر رسیده است. علاوه بر این ۵۱.۲ درصد وبگردی موبایل افزایش یافته است. امروزه تعداد بیشتری از کاربران تلفن‌های هوشمند از اینترنت تلفن همراه برای گشت‌وگذار و خرید استفاده می‌کنند. صدها قالب و افزونه برای وردپرس وجود دارد که مناسب موبایل هستند و به ایجاد وب سایت‌های واکنش‌گرا کمک می‌کنند.

۹. تیم پشتیبانی 

وردپرس چیست؛ ۱۰ مزیت آن برای طراحی سایت

وب‌سایت‌های وردپرس تجاری به یک تیم برای کدگذاری و پشتیبانی نیاز دارند. زیرا از هر نظر به مدیریت بهتر سایت کمک می‌کند. بهترین نکته در مورد وردپرس این است که امکان کار همزمان بر روی وب‌سایت با مجوزهای مختلف را به کاربران می‌دهد. همچنین می‌توانند از پلاگین‌های بسیاری پشتیبانی کنند تا کارها منظم‌تر و آسان‌تر انجام گردد تا سازماندهی سایت، ایجاد محتوا و نظارت مناسب‌تر شود.

۱۰. جامعه عظیم دولوپرها و برنامه‌نویسان

از آنجا که وردپرس برجسته‌ترین سیستم مدیریت محتوا است، مجموعه گسترده‌ای از توسعه‌دهندگان و طراحان سایت بر روی سایت‌های وردپرس در حال کار هستند. بیزینس‌های مختلف می‌توانند توسعه‌دهندگان وردپرس در سراسر جهان را استخدام کنند تا در صورت بروز مشکلاتی از جمله هک‌شدن سایت آنها را مدیریت نمایند و مشکل را مرتفع سازند. اگر بودجه شرکت منطقی باشد، حتی استخدام تیم داخلی توسعه دهندگان نیز امکان‌پذیر است.

سخن آخر

طبق موارد ذکر شده، وردپرس یک سیستم مدیریت سفارشی کاربرپسند و مقرون به صرفه‌ترین سرمایه گذاری برای یک تجارت آنلاین است. اجرای یک وب سایت ساخته شده بر روی وردپرس در طولانی مدت سرمایه گذاری خوبی است. بهترین نکته در مورد وردپرس خصوصا هاست وردپرس و طراحی سایت وردپرسی شرکت وب‌رمز این است که وردپرس به طور مرتب‌بروز می‌شود، بنابراین وب‌سایت بروزی خواهید داشت. از آنجا که شرکت‌های برتر تجارت الکترونیک و فناوری سایت خود را با وردپرس اجرا می‌کنند، می‌توانید مطمئن باشید که وب سایت شما بدون سرمایه گذاری زیاد در رتبه‌ای برتر قرار خواهد گرفت.

بسیاری از رمزگذاران حرفه‌ا‌ی هستند و توسعه‌دهندگان از آن پشتیبانی می‌کنند تا به صورت یکپارچه کار کند. چه شغل شما به تجارت الکترونیکی مرتبط باشد و چه به آموزش الکترونیکی، استخدام توسعه‌دهندگان حرفه‌ا‌ی وردپرس یک سرمایه گذاری بلند مدت مثبت است که می‌توانید داشته باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی