پیش بینی بورس فردا 9 مهر 99

امروز شاخص کل کانال یک و نیم میلیون واحدی را از دست داد و به یک کانال پایین تر سقوط کرد. وضعیت بازار فردا چگونه خواهد بود؟
کد خبر: ۱۰۰۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 29 September 2020

امروز مورخه 8 مهر 1399 در حالی بازار کار خود را آغاز کرد که از همان ابتدا صف های فروش شکل گرفته بودند. این مسئله موجب شد تا شاخص کل یک بار دیگر سقوط را تجربه کند و قرمز پوش شود.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، سقوط 22 هزار واحدی شاخص کل در همان ده دقیقه ابتدایی بازار موجب شد تا این شاخص به کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی وارد شود. در پایان نیمه نخست معاملات امروز، شاخص کل در نهایت اُفت 25 هزار واحدی را تجربه کرد. در ادامه و با خبرهای مثبتی که از جلسه رای اعتماد علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی وزارت صمت از مجلس مخابره شد رفته رفته صف های فروش برچیده شد و شاخص کل نیز روند نزولی خود را متوقف کرد و راه صعود را در پیش گرفت.

در نهایت شاخص کل در پایان معاملات امروز مورخه 8 مهر 1399 با کاهش 23028 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 492 هزار و 901 واحدی آرام گرفت.

فردا 9 مهر 1399بازار چگونه خواهد بود؟ آیا شاخص کل کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی را باز پس خواهد گرفت؟

رویا ذبیحی سامانی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: با توجه به رشد تقاضا در روز جاری مورخه 8 مهر 1399 در گروه های پتروشیمی و فلزی و معدنی و هم چنین جمع شدن صفوف فروش نماد خودرو و گروه بانکی، می توان به افزایش تقاضا و متعادل شدن بازار در فردا مورخه 9 مهر 99 امیدوار بود. وی افزود: گزارش های خوب شهریور ماه و رشد نرخ های فروش، در کنار کاهش تاثیرات ریسک سیاسی و افزایش نرخ دلار و بازارهای موازی، انتظار رشد بازار سرمایه را تقویت می کند و امید است که فردا شاخص بتواند بالای 1.5 میلیون واحد خود را به تثبیت برساند.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آقا پول مارو برگردونید سودش برای کسانی که دخالت دارن ما نخواستیم این دولت وحمایت
سلام تو به خدا واریز کنید .پول سهام عدالت چرا واریزی نداریم .تجارت نیوز کجایی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار