روز سرنوشت ساز بازار، بازگشت یا سقوط؟

امروز شاخص کل با ریزش تقریباً 55 هزار واحدی به یک قدمی کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی رسید. آیا فردا شاخص کل کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی را خواهد دید؟
کد خبر: ۱۰۰۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 29 September 2020

مروز مورخه 7 مهر 1399 باز هم بازار سرمایه به مانند چند هفته اخیر روز خود را با صف های فروش سنگین در بیش از 86 درصد از نمادها آغاز کرد.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، این صف های سنگین برخلاف روزهای گذشته که در نمادهای شاخص ساز چند بار جمع و دوباره شکل می گرفتند، این بار تا آخر بازار پا برجا ماندند. همین مسئله موجب شد تا شاخص کل در نهایت با کاهش 54957 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 515  هزار و 930 واحدی آرام بگیرد.

فردا شاخص کل به نقطه مهم یک میلیون و 500 هزار واحد خواهد رسید و حالا صدای نفس های کانال 1.4 میلیون واحدی بیخ گوش شاخص کل شنیده می شود و در واقع فردا روز بسیار سرنوشت سازی برای شاخص کل و بازار است. آیا شاخص کل در پی عقب گردهای خود، کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی را فردا ملاقات خواهد کرد؟

حمید میرمعینی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره وضعیت بازار فردا 8 مهر گفت: اگر فردا صف های فروش جمع و همچنین از حجم آن ها کاسته شود انتظار این است که از چهارشنبه این هفته تا هفته آینده بازار سبز باشد. ولی اگر فردا بازار جمع نشود، پیش بینی این است که این ریزش ادامه دار خواهد بود. وی در مورد پاسخ به این که فردا شاخص کل کانال یک و 400 را ملاقات خواهد کرد یا خیر؟، گفت: فردا قطعا شاخص کل به کانال یک میلیون و 400 هزار وارد خواهد شد و اگر تا آخر وقت فردا بازار جمع شود، پیش بینی سبز بودن بازار در روز چهارشنبه و هفته آینده می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان