بازدید 3744

رزم حسینی برای تولید خودرو در داخل و افزایش صادرات برنامه جامعی دارد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرضا رزم حسینی بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت است، گفت: رزم حسینی برای تولید خودرو در داخل و افزایش صادرات برنامه جامعی دارد.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 28 September 2020

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرضا رزم حسینی بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت است، گفت: رزم حسینی برای تولید خودرو در داخل و افزایش صادرات برنامه جامعی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس جهت تصدی این وزارتخانه گفت: برنامه های آقای رزم حسینی را دیدم. برنامه کاربردی، عملیاتی و موفقی ارزیابی می شود.

وی افزود: بعنوان مثال ایشان برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و فرآوری مواد خام برنامه های خوبی ارائه کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات نهاده های دامی و افزایش قیمت ها تصریح کرد: آقای رزم حسینی تاکید دارند آن وظایفی که از بخش وزارت جهاد کشاورزی منتزع شده با تصمیم گیری سران قوا می تواند به وزارت جهاد کشاورزی برگردد تا مشکلات نهاده های دامی در این زمینه رفع شود.

حجت الاسلام نقدعلی با اشاره به افزایش قیمت فولاد در کشور گفت: ایشان برای کاهش قیمت فولاد برنامه هایی ارائه کرد که امیدواریم با اجرای آن شاهد کاهش قیمت فولاد در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه آقای رزم حسینی به تولید در داخل نظر دارد، افزود: بعنوان مثال ایشان بر تولید خودرو در داخل تاکید دارد و همچنین برای تولید خودرو با قیمت مناسب و باکیفیت برنامه ریزی کرده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر ایشان برای افزایش صادرات مثبت است، افزود: ایشان برای رونق تولید و افزایش صادرات برنامه جامعی ارائه کرد.

حجت الاسلام نقدعلی رزم حسینی را بهترین گزینه برای تصدی وزارت صمت دانست و افزود: ایشان از مجلس رای اعتماد می گیرد.

بررسی صلاحیت رزم حسینی در دستور کار روز سه شنبه مجلس قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس