بازدید 4273

واکنش فلیک به شکست عجیب و تحقیرآمیز بایرن

کد خبر: ۱۰۰۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 28 September 2020

سرمربی بایرن مونیخ به شکست سنگین تیمش برابر هوفنهایم واکنش نشان داد. او دلیل این شکست را خستگی زیاد دانست.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در هفته دوم رقابت‌های بوندسلیگا شکست عجیبی را تجربه کرد. بایرن که به مصاف هوفنهایم رفت با نتیجه عجیب 4 بر یک تن به شکست داد.

شاگردان فلیک بعد از 32 بازی تن به شکست دادند. آنها توانستند با عملکرد درخشان خود قهرمانی در سه گانه آلمان و اروپا را به دست آورند و قهرمان سوپر جام اروپا هم شوند اما برابر هوفنهایم با نتیجه 4 بر یک بازی را واگذار کردند.

فلیک بعد از بازی گفت: هم‌چنان به تیم خود اعتماد کامل داریم. نمی‌توانم بازیکنانم را به خاطر این شکست سرزنش کنم. باتوجه به خستگی و فشار زیاد اخیر طبیعی بود که خسته شویم. برای من روشن بود که تیم در این بازی تن به شکست می دهد.

او ادامه داد: ما بازی را واگذار کردیم و باید آن را فراموش کرد. دیدار بعدی برابر بوروسیا دورتموند است و باید روی آن تمرکز کرد. پیروزی در این بازی برای ما بسیار حیاتی است.

فلیک در این دیدار چند بازیکن بزرگ و اصلی تیمش را مثل لواندوفسکی، گورتزکا، کومان و لوکاس هرناندز را در ترکیب اصلی به میدان نفرستاد و به آنها استراحت داد.

بایرن درحالی این شکست تلخ را برابر هوفنهایم متحمل شد که در آخرین بازی خود برابر این تیم با 6 گل به پیروزی دست پیدا کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار