بازدید 62184
دو هزار و دویست و سی و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حمله تند و تیز زیباکلام به موسوی خوئینی‌ها /  ابطحی: استعفای رییس جمهور دست خودش نیست / نماینده سابق مجلس: ۲۰ هزار قرص فایپیراویر خرج درمان مقام‌ها شد!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند ادعای قرقاش: ایران ما را به سوی سازش با اسرائیل سوق داد! /  بادامچیان: اصلاح‌طلبان از مردم عذرخواهی کنند /  اعلام رسمی هزینه‌های جنگ تحمیلی توسط عالی‌ترین مقام نظامی کشور برای اولین بار و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 27 September 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
اولین واکنش قالیباف به ماجرای دناپلاس و واکسن آنفلوآنزا: مجلس به این حواشی توجهی ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد، مجلس یازدهم به حواشی که برای آن ایجاد می‌کنند توجهی نداشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در چارچوب وظایف خود با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس به ایمان به خداوند و باور به سنت‌های الهی مشکلات مردم را برطرف کند.
 
محمود صادقی: ۲۰ هزار قرص فایپیراویر خرج درمان مقام‌ها شد

نماینده پیشین تهران در مجلس می‌گوید اواخر مجلس دهم ۲۰ هزار قرص فایپیراویر محرمانه از چین وارد شد تا برای کارآزمایی بالینی در اختیار بیمارستان‌ها قرار گیرد؛ اما متاسفانه مشخص نشد سرنوشت آن‌ها چه شد. این قرص برای درمان آنفلوآنزای نوع B تجویز می‌شود. صادقی به ایلنا گفته است: تعداد زیادی از این قرص‌ها خرج درمان مقامات شد که این نشان می‌د‌هد برخلاف شعار‌هایی که می‌دهیم، امتیازات حاکمان در قوای مختلف با مردم یکی نیست.

 مناطق مرزی اردبیل شاهد درگیری های نظامی ارمنستان و آذربایجان

حوالی ساعت ۶ صبح امروز ساکنان مناطق مرزی شهرستان اصلاندوز استان اردبیل با صدای مهیب شلیک های توپ و خمپاره ارمنستان وجمهوری آذربایجان از خواب پریدند.بسیاری از ساکنان این مناطق از خانه هایشان بیرون رفته و با قرار گرفتن در ارتفاعات و تپه های منطقه نظاره گر درگیرهای دو طرف در آن سوی مرز در کناره شمالی رودخانه ارس بودند. جایی که دود حاصل از اصابت گلوله های توپ و خمپاره های ارمنی ها به روستاهای آذری نشین به خوبی قابل مشاهده است؛ تصویری از اصابت یک خمپاره نیروهای ارمنی به زمین های زراعی روستای خلف بیگلو در منطقه خدافرین منتشر شده، البته خوشبختانه این خمپاره عمل نکرده است./صداوسیما

 خودکشی سریالی بازیگران ژاپنی

جسد «تاکِئوچی یوکو» هنرپیشه ژاپنی امروز صبح در آپارتمانش کشف شد. گفته می‌شود احتمالا خودکشی کرده است.در دو سه ماه گذشته، سه بازیگر مشهور ژاپنی خودکشی کرده‌اند؛ «اشینا سئی» در اوایل ماه جاری، «میورا هارومی» در ماه جولای و ستاره تلویزیونی «کیمورا هانا» در ماه می./ فارس 

پیش‌بینی تاجرنیا از انتخابات متفاوت ۱۴۰۰
 
یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هیچ تضمینی برای جناح اصولگرا برای پیروزی در انتخابات وجود ندارد ضمن اینکه اصلاح طلبان، توانایی زیادی برای بر هم زدن بازی‌های از پیش تعیین شده دارند. «علی تاجرنیا»، چهره سیاسی اصلاح‌طلب، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به برنا گفت: انتخاباتی که چند چهره مطرح در آن مشارکت کنند و به نوعی در آن، تقسیم آراء صورت بگیرد، به نظر من غیر از سال ۱۳۸۴، عملا ما انتخابات چند قطبی دیگری نداشتیم. ممکن است چند چهره سیاسی در انتخابات بوده باشند مثل ۸۸، اما باز هم انتخابات دوقطبی شده است؛ بنابراین، به نظر من به صورت سنتی در کشور ما انتخابات دو قطبی خواهد شد، یعنی بدون شک بین دو کاندیدا از دو جریان سیاسی، رقابت صورت خواهد گرفت. نکته دومی که می‌توانم ادعا کنم این است که غیر از انتخابات‌هایی که در زمان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شکل گرفت، انتخابات‌های بعدی به هیچ عنوان این گونه نبود که جریان رسمی و حاکمیت کشور، کاندیدایی را بخواهند و آن کاندیدا به مقام ریاست جمهوری برسد. در دوران خاتمی و روحانی این امر کاملا مشخص بود. در دوره احمدی نژاد هم حتی می‌دانیم، شاید تا یک هفته تا ده روز قبل از انتخابات بنا بر حضور احمدی نژاد و پیروزی او، نبود. علی تاجرنیا ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود، انتخابات به نفع فردی باشد که مجموعه بیشتری از جریان حاکم از آن حمایت می‌کنند، اما در انتخابات‌های گذشته یعنی نه در سال ۷۶ و نه در سال ۸۴ و نه در سال ۹۲، این اتفاق رخ نداد یعنی در همه اینها، فردی روی کار آمده که شاید تا چند ماه قبل احتمال، پیروزی‌اش وجود نداشته است.
 
 اعلام رسمی هزینه‌های جنگ تحمیلی توسط عالی‌ترین مقام نظامی کشور برای اولین بار
 
سردار فدوی گفت: ایران مجموعاً ۱۹.۶ میلیارد دلار هزینه جنگ تحمیلی کرده است. مجموع هزینه حضور منطقه‌ای ما از سال ۲۰۰۶ تا امروز بسیار کمتر از هزینه جنگ تحمیلی بوده است. در همین مدت آمریکا طبق اعلام رسمی خودش ۷ هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده است.
 
کروبی به ICU منتقل شد
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کروبی امروز در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت. حسین کروبی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص عمل جراحی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی و آخرین وضعیت او، اظهار کرد: امروز عمل پدرم انجام شد و پزشک از عمل راضی بود و به دلیل اینکه ایشان در گذشته عمل قلب انجام داده بودند و همچنین به خاطر کرونا به ICU منتقل شدند و باید ۲۴ ساعت در ICU باشند و فردا به بخش منتقل می‌شوند. وی افزود: در مجموع پزشک‌شان از عمل بسیار راضی بودند.لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام کروبی در پی آسیب‌دیدگی مهره کمر بر اثر خوردن زمین، پس از انتقال به یکی از بیمارستان‌های تهران امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
سرلشکر صفوی: به ونزوئلا بنزین دادیم، طلا گرفتیم

صفوی تاکید کرد: ما می‌خواهیم تجربه دفاع مقدس را نه تنها به ملت‌های اسلامی بلکه به دیگر ملت‌ها همچون ونزوئلا انتقال دهیم. امروز ونزوئلایی‌ها کمونیست هستند اما در مقابل آمریکایی‌ها ایستادند و ما هم به آنها کمک می‌کنیم، کمک‌های نرم‌افزاری به آنها می‌کنیم و ایده می‌دهیم، مثلاً می‌گوییم چگونه بسیج مردمی را شکل دهید و حملات سایبری را چگونه دفع کنند. وی افزود: هر کشور مسلمان و غیرمسلمان که از ما کمک بخواهد، کمک‌شان می‌کنیم اما از آنها پول می‌گیریم. ما به ونزوئلا بنزین دادیم و شمش طلا گرفتیم و طلاها را هم با هواپیما به ایران آوردیم تا در راه اتفاقی برایش نیفتد. دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: ما هر کمکی به عراقی‌ها کردیم دلار نقد گرفتیم، با سوری‌ها قراردادی امضا کردیم که در مقابل چیزهایی را می‌گیریم؛ البته روس‌ها بیش از ما در سوریه استفاده می‌کنند. صفوی تصریح کرد: ما در راستای عمق بخشی به دفاع ایران در مقابل دشمنان فرامنطقه‌ای خود مثل آمریکا و صهیونیست اقدام می‌کنیم. ما برای اینکه در برابر ائتلاف کشورهای غربی و عربی در سوریه بایستیم با روسیه ائتلاف کردیم و ائتلاف ما هم پیروز شد؛ یعنی ما یک پیروزی راهبردی در سوریه و عراق در برابر داعشی‌ها به دست آوردیم.
 
 بادامچیان: اصلاح‌طلبان از مردم عذرخواهی کنند
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان با صداقت از مردم به خاطر مشکلات سختی که برای آنها ایجاد کردند عذرخواهی کنند.اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب، با اشاره به بیانات بسیار مهم و تحلیل جامع رهبر معظم انقلاب درباره سال‌های دفاع مقدس، گفت: ملت ما این واقعیت‌ها را می‌شناسد و با تبعیت از نظرات ارزشمند ایشان در تبیین و تشریح و بزرگداشت همه دستاوردهای دفاع مقدس خواهد کوشید.وی افزود: ولی امر مسلمین به علل پذیرش قطعنامه از طرف امام، هوشمندانه اشاره کردند و آن را از روی خردگرایی و رفتار عقلایی دانستند که به حق چنین بود.دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی (ره) نبرد را از میدان نظامی به نبرد حقوقی و سایر جبهه های سیاسی - اجتماعی منتقل و در نهایت امام بزرگوار از نتایج این جنگ حقوقی اظهار رضایت کردند. 
 
ادعای قرقاش: ایران ما را به سوی سازش با اسرائیل سوق داد!

وزیر مشاور در امور خارجه امارات مدعی شد سیاست‌های ایران در چند دهه اخیر موجب تجدید نظر اعراب در مناسبات خود با رژیم صهیونیستی شده است. به گزارش روسیاالیوم، انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات در توجیه خیانت کشورش به آرمان فلسطین مدعی شد سیاست‌های ایران موجب شده تا کشور‌های عربی مواضع خود در قبال رژیم صهیونیستی را بازنگری کنند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از انور قرقاش مدعی شد امارات برای مقابله با ایران نیازی به صلح با رژیم صهیونیستی نداشت، بلکه سیاست‌های تهاجمی تهران در سه دهه گذشته ترس بسیاری از کشور‌های عربی را برانگیخته و آن‌ها را واداشته تا روابط خود با این رژیم را بازنگری کنند.وزیر مشاور در امور خارجه امارات با نادیده انگاشتن جنایات‌ کشورش در یمن مدعی شد شاید ایران چنین هدفی نداشته باشد، اما اقداماتش چنین تاثیری را بر منطقه داشته باشد. قرقاش افزود قصد ندارد درباره پیوستن دیگر کشور‌های عربی به جرگه سازش‌کنندگان با رژیم صهیونیستی اظهارنظر کند.قرقاش گفت: دولت امارات متحده عربی به این نتیجه رسیده است که عادی سازی روابط با اسرائیل منافع استراتژیکی را برای آن به همراه خواهد آورد و حضور آن را در صحنه جهانی افزایش می‌دهد.این مقام اماراتی در ادامه ادعاهایش گفت: با وجود اختلافات گسترده در جهان عرب بر سر عادی سازی روابط با اسرائیل، ابوظبی پس از توافق، حتی یک دوست خود را در منطقه از دست نداده است.
 
 ابطحی: استعفای رییس جمهور دست خودش نیست

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات به پیشنهاد عباس عبدی مبنی بر استعفای روحانی واکنش متفاوتی نشان داد. محمد علی ابطحی در کانال خود چنین نوشت: استعفای رییس جمهور دست خودش نیست. ‏اقای خاتمی، می خواست ونتوانست ‏اقای روحانی که خودش هم نمی خواهد.رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات به پیشنهاد عباس عبدی مبنی بر استعفای روحانی واکنش متفاوتی نشان داد.
محمد علی ابطحی در کانال خود چنین نوشت؛
استعفای رییس جمهور دست خودش نیست.
‏اقای خاتمی، می خواست و نتوانست
‏اقای روحانی که خودش هم نمی خواهد.
‏شعار استعفای روحانی بیشتر ایذایی است برای جناح مقابل.
عباس عبدی امروز در یادداشتی نوشته بود: حالا که اصولگرایان غالب، قدرت و اراده استیضاح را ندارند، پیشنهاد می‌کنم که روحانی شخصا دست به کار شود. کنار رفتن نه به معنای اعتراض، بلکه به معنای گشودن راه‌ برای حل ماجرا. متاسفانه در ایران استعفا هم به سرنوشت طلاق دچار شده است.
 
حمله تند و تیز زیباکلام به موسوی خوئینی‌ها

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران درباره نامه اخیر سید محمد موسوی خوئینی‌ها به «نامه‌نیوز» گفت: «آقای موسوی خوئینی‌ها به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند در جایگاه رهبری اصلاحات قرار بگیرد و اگر صدبار دیگر نامه بنویسید در این اصل تغییری ایجاد نمی‌شود و آقای خوئینی‌ها اگر قرار است با اطلاع آقای خاتمی یا بدون اطلاع او، سخنگو یا لیدر جنبش اصلاحات باشد، یک فاجعه برای اصلاحات رقم خورده است و عقبگردی بزرگ برای این جریان است و به نوعی لیدری موسوی خوئینی‌ها تیر خلاص به شقیقه جنبش اصلاحات است». او ادامه داد: «بزرگ‌ترین خاستگاه اصلاحات دموکراسی‌خواهی و آزادی خواهی است و این در حالی است که اساسا خوئینی‌ها در عمرش هیچگاه هیچ اعتقادی به چنین مفاهیمی نداشته است؛ نه پیش از انقلاب که علیه رژیم سابق مبارزه می‌کرد و تا سر حد اعدام هم رفت و چه بعد از انقلاب و در دهه شصت که مسئولیت‌های تصمیم‌گیری مهمی بر عهده داشت و چه در دوران اصلاحات و چه امروز که مدام نامه‌ و یادداشت می‌نویسید هیچ گاه، ذره‌ای و لحظه‌ای به آزادی و دموکراسی باور نداشته و ندارد».

این استاد دانشگاه با طرح پرسشی از خوئینی‌ها بحث خود را اینگونه ادامه داد: «من از آقای خوئینی‌ها یک پرسش مهم می‌پرسم: آیا انتخابات در یک دهه اخیر و حتی دو دهه اخیر تأثیری بر روند تقویت دموکراسی داشته است یا خیر؟ آقای خوئینی‌ها اساسا هیچ پاسخی نمی‌تواند به این پرسش بدهد، زیرا او اصلا به چنین موضوعاتی هیچ‌وقت فکر هم نکرده است». زیباکلام کلام در پایان گفت: «آقای خوئینی‌ها با هر انگیزه‌ای مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرده باشد، بی‌تردید به دنبال باز کردن فضای سیاسی و توسعه دموکراسی‌خواهی در ایران نیست، زیرا او به طور کلی مقوله‌ای به نام آزادی و دموکراسی را درک نمی‌کند».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۵۸
اگر آدم استعفابدهی بود هرگز نمیزاشتن رییس جمهور بشه
یا ماموریتی داشت اوردنش
همونجور که احمدی نژاد نزدیکترین رییس جمهور 8 سال یه مملکت رو رو به راحتی گفتن اقا شما نیا تمام
شما بیا
شما نیا
شما بیا
شما نیا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
امروز خبر رسید بعد از سخنرانی آقای روحانی برای مجمع سازمان ملل دو میلیون هلندی فرم مهاجرت به ایران را برای سفارت فرستاده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
دقیقا، عالی بود. تبریک می گم به تابناک که داره تا حدی
ازادنه اطلاعات رو نشر می ده و از ان هایی که اسمش رو نبر نمی ترسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
لطفا یه رای خودتون احترام بگذارید و به پاش هم بایستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
دقیقا همینطوره در اون مقطع زمانی احمدی نژاد و در دوره بعد روحانی بهترین گزینه برای پیشبرد اهدافی بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
دوشنبه هفتم مهر ساعت ۹:۱۰
تنها درمدت ۱۰ دقیقه ازشروع به کارتالار بورس شاخص کل ۳۰ هزارواحددیگر هم سقوط کرد و اکنون دراستانه پرتاب به کانال یک میلیون وچهارصدهزار واحدی است
روندسقوط بورس تا رسیدن به کانال ۴۰۰ هزارواحدی ادامه خواهد داشت
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
روحانی رو نمیذارن استعفا دهد چون همه تقصیرها رو میتونن بندازن گردنش و خود از پاسخگویی در برن روحانی و دولت هیچ اختیاری از نظر تصمیم گیری ندارند
رئیس مجلس تاکید کرد که مجلس یازدهم به حواشی که برای آن ایجاد می‌کنند توجهی نداشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در چارچوب وظایف خود با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس به ایمان به خداوند و باور به سنت‌های الهی مشکلات مردم را برطرف کند.

یعنی چطوری؟ کی؟
بعدش تو این فرهنگی که فرمودین کجاش گرفتن دنا و وام مسکن و .... بوده؟ تو دفاع مقدس که اون بندگان خدا از جیب خودشون هم خرج می کردن

لطفا شعار ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
بجای عذرخواهیش بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
یعنی هرکس دنا و وام بگیرد مشکل دارد؟
افکارت دست خودت باشد که بدجور بازیچه رسانه ها شدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
پاسخ به 22:51
کی گفته هرکسی دنا داره مشکل داره؟ دوست عزیز شماها یا نمیفهمید ویا حودتان را به تفهمیدن میزنید عزیزم برای مجلسی که درانتخابات شعار ساده زیستی وانقلابیگری وجهادی ومحرومیت داده چرا بجای دنا ازپژوپارس استفاده نمیکنه؟ چرا باید نصف قیمت بازار بخره؟ چرا اقساطی؟ بحث اینجاست افتاااااااااااااااااااد خشک مغز؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
جناب فرق پژو پارس و دنا در چی هست؟ حتما اتومات ان مشکلتون هست؟!!! ان وقت پژو پارس هم می دادن همین خودت دوباره یک چیز دیگری می گفتی چون مشکلتون چیز دیگری هست
در ضمن دستگاه رسمی ان هم مجلس نمیتواند از بازار ازاد بخرد در حالی که جنس کارخانه وجود دارد یعنی اینقدر درکش مشکل است؟
یک چیز دیگر شما به جای این حرف های خاله زنک بازی بهتر بود می گفتی مجلس طرح و ایین نامه داخلی در مجلس بگذارد که از این بعد خودرو به نام مجلس باشد و هر نماینده اخر 4 سال نمایندگیش خودرو را پس بدهد به مجلس
اره جناب مغز تر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
در ضمن اول مراجعه کردن به سایپا و گفتند خودرو ایرانی ندارد و روی اوردن به ایران خودرو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
ناشناس 23:38

زیزم هیچ فرقی نمی کنه نماینده چژو پارس بگیره یا دنا پلاس اوماتیک و یا حتی پراید

اما باید از بازار آزاد بگیره

مشکل مردم اتومات بودن ماشین نیست، مشکل اینه که مردم نمی تونن ماشین دنا پلاس قسطی با یک سوم قیمت بازار بخرن، می فهمی یا نه! البته کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد

عزیزم دستگاه رسمی کشور چه طور باید بتونه خودرو صفر رو خریداری کنه در حالی که مردم مردم عادی توانایی خرید آن را ندارند!!!

خب نخره! آقاجان ماشین رانتی نخرند! هر نماینده خودش بره ماشین بخره، یعنی چی که مجلس باید خریداری کنه؟؟؟!!!!

فهم شما !!! کور که چه عرض کنم!

در ضمن ماشین رایگان و دولتی رو چه پس بدن یا ندن پول بیت المالی هست که به فنا رفته

بفهم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
23:38
واقعا بدون اطلاع حرف نزن
فرقش قیمت 600 میلیونیش است که 300 به نماینده دادند آنهم اقساط واین یعنیدرانت ...کدامیک از مردم عادی با این شرایط می تواند این خودرو را خریداری کند...در ثانی مگر جنگ اقتصادی نیست....
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
نمایندگان ساده زیست فرهنگ دفاعی...خب پراید می گرفتید فقط همه مسئولین دنبال تحمیق مردمند خیلی کاراتون نخ نما شده
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
ناشناسی که دفاع میکنی از کار مجلس متاسفم برات، اون نماینده بعد میره دنبال کم شدن قیمت خودرو؟ میخواد بره دنبال تخلفات ایران خودرو و سایپا؟ مجلس نمیتونه ماشین و راننده بده بهشون تا برن سرکشی حوزه و ...؟ فقط باید ماشین شخصی بگیرن؟ یا هر مساله دیگه ای؟ تا گرفتاری من و تو رو نداشته باشند، دنبال حلش نمیرند
اقای قالیباف مرگ خوبه ولی برای همسایه .حالا معنی اون ۴٪که زمان انتخابات میگفتی را فهمیدم
۲۰ میلیارد دلار هزینه جنگ کردیم
۱۰۰۰ میلیارد دلار هم خسارت دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اینو بعلاوه خسارتهایی که بابت انرژی هسته ای یا بمب هسته ای یا هرچی میخواهید اسمشو بذارید کنید و اختلاسها و رانتها ! میبینید تمام ایران را میشد از لحاظ صنعتی آلمان ، شهر سازی نیویورک و زیبایی سوییس کرد ! ضررهایی که به ایران و مردم ایران زده شده کی جوابگو است ؟! اینجاست که آزادی و دموکراسی واقعی جلوی این بدبختی ها را میگیرد
زمان جنگ دلار ۲۰ تومان بود الان شده ۳۰ هزار تومان یعنی ۱۵۰۰ برابر بیشتر شده پس اون ۲۰ میلیارد دلار رو هم ضربدر ۱۵۰۰ باید کرد تا هزینه واقعی رو به دست آورد
۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ × ۱۵۰۰= ۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان هزینه جنگ با عراق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
سهم دستگاههای غیر دولتی از بودجه کمتر از ۵درصد است تا کی تحریف خواهید کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
ریال از ارزش افتاده نه دلار
آی کیو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
30 هزار میلیارد دلار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
دلار 30 سال پیش با الان خیلی فرقی نکرده این ریال هست که سی برابر ارزشش کمتر شده
حالا اینو چه طوری حالی کنیم به مردم خدا می دونه
مجلس به حواشی توجهی نمی کند!@! یعنی به مردم چه مربوطه بیت المال چی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
رو که نیست
خودشان سبب می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
بیت المال را که رایگان ندادن
در ضمن در همه دستگاهها از پول بیت المال هزینه خوراک و نوشت ابزار و ماموریت ها می شود وچیز عجیبی نیست و باید هم باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
ناشناس ۲۳:۵۳گوی شما نماینده مجلس هستید!

در هیچ دستگاهی نباید هزینه خوراک از جیب مردم بره واین حرف شما هیچ گونه سندیتی نداره

بله همه مردم به هم رحم نمی کنن، منم رحم نکنم!

هیچ نباید باشد، این قدر اصرار نکن که مجلس باید بخوره

مجلسی که با مشارکت ۴۰ درصدی بالا اومده باید به احترام اون ۶۰ درصدی که رای ندادن، حقوق هم نگیره
هیچ بعید نیست اتفاقی که در بورس افتاد در بقیه بازارها هم بیافته و قیمتا سقوط کنه اما مردم باور نمیکنن همونطور که در بورس باور نکردن و بعضی سهامدارا هنوز باور نمیکنن جامعه به شدت ماتریالیستی شده و مرد ااینقدر که به پول و خونه و ماشین و طلا و دلار اعتقاد دارن به خودشون باور ندارن یه نوعی فیتیش اجتماعی و نزدیک به بت پرستی در بعضی اقشار نشونه هاش رو در پرستش سکه و دلار و ماشین میبینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
جناب شاخص پارسال همین موقع ۲۵۰ هزار واحد بود که شده ۲ میلیون ، این اصلاح قیمت است طرف با ۱۵۰ میلیون وارد بورس شد یک و نیم میلیارد درو کرد ؟؟ کدوم بازار چنین سودی داده ، اتفاقا بازرا ارز تو این یک سال بدترین عملکرد رو داشته ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
تو خواب و رویاهای شما این اتفاق می افته

الان هم با دلار 30 هزار تومنی شاخص باید روی 570 هزار باشه

و یا با شاخص یک میلیون و پانصدی، قیمت دلار به 80 هزار تومن میرسه
متاسفانه ما هیچ ارزشی در برابر مسولان وآقازادگان نداریم
پاسخ ها
محمد
| United States of America |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
خدا حفظ کنه مسئولان بی مسئولیت را
اقای بادامچیان! نوبتی هم که باشد نوبت دوستان دولت در سایه است که بابت کارشکنی ها عذرخواهی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
دیگه کار از عذرخواهی گذشته باید کار دیگری کرد
مجلس یازدهم و فرهنگ دفاع مقدس؟؟؟؟ شوخی می کنی.
1
پرده اول: روزنامه ای تیتر میزند دبی و ریاض را بزنید. شبکه های وابسته به غرب در بی بی سی و ووا و... با تیتراژ ویژه این خبر را بولد میکنند و حسابی روی ان پروپاگاندا میکنند موشکهایی از غیب به ارامکو میخورد و امریکا با انهمه تکنولوژی نقطه شلیک موشکها را تشخیص نمیدهد!!!!. نتانیاهو مثل یک سوپر من وارد میشود و میگوید ما از شما در برابر ایران محافظت میکنیم.میزهای مذاکره در خفا و اشکار بر پا و قرار دادها پشت سر هم امضا میشوند.
پرده دوم؛ ترامپ الکاظمی را برای رابطه با اسراییل تحت فشار میگذارد.کاظمی نمیپذیرد و مقاومت میکند.همان روزنامه که قبلا هم با صدور دستور" لانه جاسوسی را اشغال کنید "بهانه به امریکا برای انتقام و ترور سردار دلها داده بود؛ حمله به مراجع بزرگ در عراق را کلید میزند.تاریخ تکرار میشود....
پی نوشت: مردم عامی و رعیت این بازی را میشناسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
خیلی دوست داری روزنامه ه ار ابه اندازه یک وزیر و مقام رسمی بالا ببرید نه؟
ولی عزیزم هیچ کجای دنیا مانند امثال تو فکر نمی کنند
پس با بی بی سیت خوش باش که بدجور تبلیغات دروغین به خوردت می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
تو هم با کیک و ساندیست خوش باش ! البته پولا ته کشیده و بزودی ساندیستون قطع میشه به امید خدا
ما مردم وقتی با هم حرف میزنیم هیچ وقت نمگیم آقای روحانی آقای قالیباف آقای فلان و آقای بهمان خودمون بهتر میفهمیم چطور درباره مسئولین حرف میزنیم و با چه الفاظی حالا چرا در سایتا طرف میاد اول کامنتش مینویسه
آقاااااای روحانی...
چرا مثلا تابناک مخاطبان خودش رو به اینجا کشونده که اینطور خودسانسوری کنن و تا حدودی حقیرانه حرف بزنن
باور کنید این عمل غیر انسانیه این بدبخت فلک زده در جمع خانواده و دوستانش بد و بیراه میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
ادب مرد به ز دولت اوست.
ناشناس
| Pakistan |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
ما مردم ؟؟؟!!! از کی تو شدی ما مردم ؟؟؟
2
اقای بادامچیان شما و حزب ثروتمند شما در جایگاهی نیستید که از طرف مردم حرف بزنید.در این شرایط اخرین چیزی که اکثریت مردم دغدغه انرا دارند (که دغدغه اصلی شاگرد اول حزب شما اقای میرسلیم است)، دغدغه حجاب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
حزب باد این حزب قبلا با اسم فداییان اسلام فعالیت میکردن نمیدونم چرا دیگه فدایی اسلام نیستند یا دیگه اسلام نیاز به فدایی نداره ؟؟
اقای بادامچیان واقعا که!!دار و دسته شما برای همه چه خودی و غیر خودی جفت پا گرفته تا ثروت های افسانه ای ذخیره کنند.گذشت دوران بیخبری مردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
واقعا مملکت را به خاک سیاه نشوندند بازم حرف مفت میزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
فداییان اسلام دیروز شدند فداییان بازار ؟؟؟....حزب باد بودن چه حالی میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
تابناک طبق نوشته خودش در قسمت ارسال نظر، نباید نظرهای حاوی توهین و افترا را انتشار دهد، این توقع کوچکی است.
این مجلس از ابتدای شروع به کار سرگرم مسائل حاشیه کشور است
ولی نوبت به دنا پلاس که میرسه، از حاشیه دوری میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
هنوز مجلس راه نیفتاده بود دوستان غرب زده و ورشکسته خط تخریب مجلس را پی گرفته بودن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
تخریب نمیخواد ۴ ماهه اومدن دلار رو کردن دو برابر.وام و دناشون هم گرفتن میگن ما به حواشی کار نداریم‌.خدا وکیلی این مجلس تخریب هم میخواد؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
دلار را مجلس دوبرابر کرده!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
هر موضوعی متن داره و حاشیه
این مجلس از اونجایی که مشخصا هیچ متنی نداره با درست کردن حاشیه برای خودش ابراز وجود میکنه
اگر همین حاشیه ها رو هم نداشته باشه که کشی دیگه فکر نمیکنه اصلا مجلسی هم وجود داره
وگرنه یکی بیاد فقط یه کار مفید این مجلس رو بگه تا ما بخای تخریب از مجلس تمجید و ستایش کنیم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
گل گفتی ای گل گفتی . احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
حاشیه از مجلس قبله . کی قرص فاویپراویر رو خورده که الان یادش افتاده تو جایگاه طلبکار داره شعار می ده. کی کروناش الکی بود و یک ماه خونه موند الکی
جامعه ایران همیشه تحت تاثیر آمریکا قرار داشته
از سال ۳۲ تا الان روابط ایران و آمریکا یه زمانی اینقدر خوب شده بود زمان شاه منظورمه
بعد از انقلاب هم اون رابطه تیره و تار شد اینا هر روز دعوا و دشمنی داشتن از جنگ تا تحریم تا تهدید به حمله نظامی در مرحله بعد هم ‌آمریکا تعیین کننده وضعیت ایرانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
ما داریم وضعیت امریکا را یکسره می کنیم در دنیا و شرش را کم می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
مثل زن و شوهری که اولش روابط خیلی خوب و عاشقانه ای داشتن ولی کم کم انتظارات از هم بالا رفت و به ناسازگاری و جنگ و دعوا کشید
باز میگم برخی انگار اصلا تو این زمانه زندگی نمیکنن! بابا نسل اینترنته و شما نمیدونین هر... روبه مرم غالب کنین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
رو نیست که ......!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
یاران اصحاب کهف
همانگونه که سیاستهای خشن ترامپ ایران را به آغوش چین وروسیه نزدیکتر مینماید سیاستهای اصولگریان ایرانی در منطقه، کشورهای همجوار و عرب را ترسانده و برای تامین امنیت خود بسمت وسوی اسرائیل نزدیکتر مینماید و این یک واقعیت انکار نشدنی است که بزرگان سیاست باید بدقت در مورد آن اندیشه نمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
بزرگ عزیز چند ده سال است که این اعراب دارند علیه ایران کار می کنند ولی ایران کاری با انها نداشت ولی از این بعد مطمئن باش با این اعراب خلیج فارس کار خواهیم داشت و حکومت های این ها به دست مردمشان کله پا خواهند شد فقط نگاه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
به همین خیال باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
اگر قبل از کله پا کردن آنها خودمان کله پا نشویم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
۲۲:۵۹
در شادی و خوشی در حال زندگی هستند و ما در فقر دست و پا میزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
بشین تا مردم امارات و عربستان و کویت و بحرین که در رفاه کامل هستن بیان دولتهاشونو کله پا کنن
فکر کنم زیادی گرسنگی کشیدی قندت افتاده مغزت کار نمیکنه وگرنه کدوم ادم عاقلی میاد از رفاه به سمت بدبختی بره
اگر آن قرص ها و آمپول ها را هرکه مصرف کرده انشالله سم مضاعف بشود
پاسخ ها
آبدارچی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
عزیزم به قول اوس حسن آمریکا رو نفرین کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
بشه که یه چند هزار قرص هم خرج مغز و روان آقایون کنند شاید فرجی شد!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
باورم نمی شه منم دارم سوار ماشین 100 میلیونی می شم! پرایدو
از مجلس بیرون میاید در حالیکه یک واکسن از ۵ واکسن آنفولانزای خود را زده سوار ماشین ۶۰۰ میلیونی میشود که با پول مجلس خریده و به سمت خانه اش میرود که با ۵۰۰ میلیون پولی که از مجلس گرفته رهن کرده در راه فقط به مشکلات مردم فکر میکند که پیامک واریز حقوق ۲۳ میلیونی او را از فکر بیرون می آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
احسنت احسنت احسنت
الان اصلا مهم نیست که خمپاره افتاده در آذربایجان شرقی؟
ایران باید به هر دو کشور جعلی ارمنستان و آذربایجان هشدار بده که اگر غلط زیادی بکنن هر دو رو الحاق میکنه به سرزمین مادری...صاحب قره باغ فقط ایرانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
من چند بار نظر دادم کسی محل نمی‌گذارد ایران باید از فرصت استفاده کند و قره باغ را ضمیمه خاک ایران کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
بله در این اوضاع وانفسا فقط دوتا دشمن اضافه لازم داریم
اولین واکنش قالیباف به ماجرای دناپلاس و واکسن آنفلوآنزا: مجلس به این حواشی توجهی ندارد
فقط گاز انبری!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
بعضی کامنت ها مثل این روح رو جلا میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
قالیباف در ۱۲ سال شهرداری تهران
هم به تحقیق در مورد املاک نجومی و چند هزار میلیارد تومانی
که نابود کردند هم کاری نداشت !!!؟؟؟
هر وقت شما به خاطر برخی سیاست هاکه مردم را به خاک سیاه نشاندید عذرخواهی کردید،اصلاح طلب ها هم عذرخواهی می کنند.
اقای روحانی لطف کن بخاطر ملت استعفابده وبرو
نفت دادن ، طلا گرفتن.
افزایش بی حد سکه و طلا به نفعه کیه ؟ به نفع اونی که بیشتر طلا داره.
2 * 2 = 4
سرلشکر صفوی: به ونزوئلا بنزین دادیم، طلا گرفتیم
مگه آقای ظریف نبود که این خبر رو تکذیب کرد ؟؟
مملکت تو دروغ غرق شده
باید خدا رو شکر کرد که در زمان جنگ نیستیم چه بسا اگر در زمان جنگ بودیم و رئیس جمهوری مثل بنی صدر بود باید تا پایان 8 سال تلفات جانی و اقتصادی میدادیم تا مهلتش تمام شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
خواستی یه چیزی بگی اظهار وجود کنی اما بلد نبودی
برخورد برادران با انتخابات آمریکا
قبل از انتخابات
سگ زرد برادر شغاله
بعد از انتخابات
و مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
آیا باز هم ادعا میکنید این جمهوری، اسلامی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
البته که هست.
۱-یه موقع براتون بد نشه چرا از احمدی نژاد تو بسته اتان بد نگفتین
۲-این صادقی گویا کمی از سفره انقلاب کنارش گذاشتن که حالا یاد این افاضات افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
زمان نمایندگی هم میگفت شما گوشاتون سنگین بوده گویا
فقط باید دعا کنیم ترامپ برنده نشود و الا تورم ونزوئلایی در نیمه دوم سال قطعی است ومجلس و مسئولین که فعلا برای خود انواع وام های مسکن و ضروری و خودروهای هدیه و....ذخیره کرده اند.
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
همین الان هم وضعمون از ونزوئلا بدتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
با دعا و نفرین درست نمی شود
از رییس مجلس این همه بدون تامل حرف زدن بعید نیست ملت عادت دارند
در رابطه با وام مسکن، دنا پلاست و واکسن، احدی برای مجلس حاشیه نساخته، از کی افشاگری رانتخواری برای تازه واردهها حاشیه تلقی میشود؟
مگه مثل سابر اقشار مردم حقوق نمیگیرند و اگه فردی برای انجام کارش به شهر دیگری کوچ کند وامی یا خودرویی یا واکسی میگیرد؟
چرا باید هزینه تعالی دنیای دون عده ای را مردم بپردازند؟
ایا در حکومت اوایل اسلام اینطور بود؟ یا هزینه ها حتی شمع بعهده خودشان بود؟
به نظر می‌رسد مجلس ظاهر,ا مدعی انقلابی در ساخت سریالی از ادبیات تبعیض هست.
تصور کنید همین وام و ارزش آزاد دنا پلاست در اختیار همه مردم قرار میکرفت و این مبلغ ۸۰۰ میلیون را در بانک سپرده پنج‌ساله مبکردند با نرخ بلند مدت ۲۰٪ سالی ۱۶۰ میلیون و ماهی ۱۳ میلیون درآمد ثابت داشتن که در اینصورت نه یارانه نیاز داشتن و نه کمک هزینه معیشت و‌حتی با پرداخت ۱۰٪ مالیات حاصل از این دارمد، معاش دولت و نمایندگان را هم تامین میکردند تازه خدا هم راضی بود و مجلس هم رانت خواری نکرده بود
به گولی چشمهاتون رو بازتر کنید و از پنجره عقل مردم به مسایل نگاه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
مجلس سوئد فقط ۳ خودرو دارد
و نمایندگان فقط به اندازه یک معلم حقوق می گیرند
تنها کارت مجانی اتوبوس به آنها داده اند
غذایشان را از بوفه مجلس میخرند
و بادیگارد ندارند
تنها نمایندگان شهرهای دیگر یک سوئیت ۴۰ متری از طرف مجلس تا اتمام دوره کارشان دارند
البته با انتخابات آزاد و بدون دخالت نهادهای خاص!؟
در شرایط رقابتی سالم انتخاب و تمام مدت زیر نظارت شدید مردم و رسانه های آزاد و مردمی هستند
هیچ کسی بفکر بازنشستگان تامین اجتماعی که با حقوق کمتر از ۲/۵میلیون تومان در فقر و رنج و شرمندگی و بیماری گرفتار هستند ، نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
مهم حقوق کارمندانش هست که به ۲۳ میلیون رسیده،
مترسک سر جالیز
جنگ آذربایجان و ارمنستان
دعوای کل و بز در کوهستان
آقای قالیباف اینها حاشیه نیست واقعیت است
مجلس انقلابی والبته به نظر من انتصابی که که ادعایش را میکنید هیچگاه خود را حتی برتر از ضعیف ترین قشر جامعه نباید بدانند
این آقای زیبا کلام فقط اسمش زیبا کلامه اما اصلا کلام زیبایی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
اتفاقا اسم و کلامش یکیه
و اشتباهاتی که انجام داده پذیرفته و واقع گراست
الان به شما برخورده درباره خوئینی اینو گفته؟
این قرص فایپیراویر همون قرصی نیست که میگفتن هیچ تاثیری بر درمان کرونا نداره چگونه است که خودشان مشت مشت میخورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
اسمش روی زیادی که آقایون دارند ! به داروی مردم رحم نمیکنند ! میخواین به چی دیگه رحم کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
چرا داروی امام کاظم مصرف نمی کنند؟؟؟
الهی به زمین گرم بخوری آمریکا
تیر به جیگرت بخوره آمریکا
الهی یرقان بگیری آمریکا
چیزی نیست فشار زندگی روم اثر گذاشته یه هو یاد فرمایش اوس حسن افتادم که گفتند آمریکا را نفرین کنید
الهی به زمین گرم بخوری آمریکا
تیر به جیگرت بخوره آمریکا
الهی یرقان بگیری آمریکا
چیزی نیست فشار زندگی روم اثر گذاشته یه هو یاد فرمایش اوس حسن افتادم که گفتند آمریکا را نفرین کنید
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
آی غضنفر به زمین گرم بخوری. چقد گول به زمین خودی
زدی؟مگه انصاف نداری؟ کمی خودت بشین نفرین کن. ما که از بس نفرین کردیم این شد وضعمون. کاش حداقل بی حجابی و بدحجابی و کم حجابی همونقدر که روی آب و هوا تاثیر داشت و سیل و خشکسالی میاره، روی شکست دشمنان هم موثر بود
یه مدیر وارد کنید گرونی و تورم را کنترل کنه
شماها که ثابت کردید این کاره نیستید
پیش میت دوغ با رانی چه فرقی می‌کند؟
امنیت با وضع بحرانی چه فرقی می کند؟
وقتی از دریای نفت وگاز سهم ما هواست
نفت با ریگ بیابانی چه فرقی می کند؟
چون که از ما بهتران هرچیز ما را میخورند
قحطی آید یا فراوانی چه فرقی می کند؟
صنعت ما وقتی از دم قطعه هایش خارجیست
خارجی با جنس ایرانی چه فرقی می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
هزاران آفرین تقدیم تو باد
آقای خویینیهااتفاقااسلام رادرست درک کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
بله کاملا
ایشان دغدغه اسلام دارند
اقای قالیباف از مشکلات مردم همین مجلسه دیگه.کی منحلش میکنین؟
صادقی احتمالا درست میگه
چون خودشم ازون مقام ها بوده!
اصلاح طلب ها آدرس عوضی دادن رو خوب بلدند.
4 سال تو مجلس بودند و سفرهای خارجی و موزه لوور و رانت های اطلاعاتی
الان شدن "عابد و زاهد و مسلمانا" البته برای بعدی ها
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
مگه ۴ سال پیش دنا اشغالی ۶۰۰ میلیون بود؟
آقای صادقی!
این قرص رو شماها خودتون اونموقع که خیال می کردید خاصیتی داره خوردید.
مجلس جدید که آمد توسط سازمان بهداشت جهانی مشخص شد اون قرص خاصیتی نداشته
کاش ما هم حصر بودیم و این همه امکانات داشتیم استخر ویژه و بیمارستان خصوصی و شب نشینی های هزار و یکشب و کلی رفاهیات مفت و مجانی
این استاد زیبا کلوم اگه یه مدت حرهای قلمبه سلمبه نزنه فراموش میشه و از تیتر خارج میشه حالا فهمیدین هدفش از این همه حرفای بی سر و ته چیه؟
جناب زیبا (؟) کلام !!! شما در جایگاهی نیستید که بخواهید موسوی خویینی ها را زیر سوال ببرید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
هیچکس بر دیگری برتری ندارد.علی (ع) با مسیحی در یک دادگاه نشست و دادگاه حق به دیگری داد.این مسئولان که در برابر علی هیچند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
چه جایگاهی لازمه که موسوی خوئینی ها رو زیر سوال ببره؟
این شروورها مهم نیست...۷۰۰ پورشه با کارت ملی پیرزن روستایی رو کی وارد کرده....این مهمه
آقای قالیباف که هر چه علیه اش بگویند با پشتوانه ای که دارد فقط کار خودش را می کند اما نه فرهنگ دفاع مقدس اینطوریه و نه اتکال به خداوند
شاید استعفای رییس جمهور دست خودش نباشد ولی تصمیمات اشتباه دست کیست مشخص است بازگشایی مدارس اشتباه است
انفعال کامل در مقابله با کرنا دست کیست
اینکه گفته شود وضعیت عادی نیست برای مقابله با کرنا کافی نیست باید در ارتباط با مشاغل پر خطر محدودیت هایی اعمال میشد
تاب جووووووووون خوابی ساعت 10 شد نظرات رو درج نکردی
آقای صفوی
گل به خودی می زنید
آمریکا همان زمان گفت داری شمش طلا می گیرید ولی دستگاه دیملماسی رد کرد
در مورد قرقاش هم با وجود اینکه ازش متنفرم ولی با این حرفش کاملا موافقم
سیاست های ۳۰ سال اخیر انشاا از سر سهو باعث بهبود وضعیت اسرائیل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
یکی از موجودات تابناکی که فکر میکنه باید از اینا تعریف کنه تا نظرش منتشر و حرف بزنه فضیلت در حرف زدن نیست در شجاعانه حرف زدنه
همتون سر وته یک کرباسند بازی با ملت بسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
با لهجه کرمونی بخونید
اول راجع به واکنش اقای قالیباف درمورد خودروی دنا پلاس که ما به حواشی بوجود اومد توجه نمیکنیم وبا فرهنگ دفاع مقدس وباورهای الهی وسنت الهی ادامه میدهیم پس فرهنگ دفاع مقدس دناپلای بود ایا سنتهای الهی وجهادی وانقلابی سبقت درحیف ومیل هست؟ ما نمیگوییم چرا نمایندگان باید خودرو داشته باشند نخیر باید هم داشته باشند ما میگوییم اولا چر دناپلاس؟ دوما چرا 302تومنی؟ سوما چرا ازدو قسط؟ پس جناب قالیباف ایکاش میگفتید حق با مردم هست معترض باشند وازما انتقاد کنندچون بما با چشم جهادی وانقلابی نگاه میکنن ولی متاسفانه عذر بدترازگناه توجیح کردن هست
درمورد ادای اقای صادقی چرا باید20هزار قرص صرفا برای درمان مقامات هزینه شود؟مگر جان انسان درجه یک ودو وسه داریم؟ چرا بذر تبعیض درکشور روزبروز بیشتر کاشته میشود؟ ناسلامتی ادعای اسلامیت وام القرای اسلام بودن لااقل حیا داشته باشید عین طاغوت ومقامات طاغوت خدمت نکنید
درمورد ادعای اقای صفوی سردار قبلا ازطریق وزارت امورخارجه اعلام شد پول بنزین ونزئلا با دلار دریافت شد شما میگوئید با طلا ایا واقعا کلا بنزین رایگان داده شد یا فروخته شد؟
درموردادعاس سردار فدوی که ما درجنگ تحمیلی 19/6میلیارد دلار بوده وبرای حضور درمنطقه کمتر از ان ولی امریکا7000میلیارد دلار هزینه حصور درمنطقه کرده است سردار عزیز اولا نمیدانم واقعا امار شما درست هست یا نه گیرم امارتان درست واقعیت دارد امریکا7000میلیراد هزینه کرده اولا نیروهای امریکا درمنطقه قابل قیاس با نیروهای ما نیست امریکا توجه شمارا به امار نظامیان درمنطقه جلب میکنم
1- دربخرین امریکا پایگاهی دارد بنام الفجیر این پایگاه دریایی هست که حدود1500نیرو وتجهیزات دراین پایگاه دارد
2-درعمان امریکا چهار پایگاه دارد بنامهای مصیره / ام الغنم/خصب. الفالاج که بین 3تا3200نیرو تجهیزات دارد
3-درعربستان بیش از 13تا پایگاه دارد ودرحدود 5000نیرو وتجهیزات کامل
4- درعراق بیش از13پایگاه دارد که5000نیرو وتجهیزات مستقرهستند
5-درکشور کویت 1200نیرو دارد
6- درکشور قطر بیش ازدوپایگاه بیش از1500نیرو تجهیزات
7- درامارات چندین پایگاه فکر کنم حدود 1000نیرو دارد
8- درافغانستان
9- ترکیه
10- هند
11- درخود منطقه خلیج فارس با چندین ناو هواپیمابر وکماندوها مستقر هستند
سردار عزیز شاید مردم حرفهای شمارا بشنوند ولی قبول نمیکنند حالا امریکا درمنطقه 7000میلیارد دلار هزینه کرده از عربستان میگیرد بنابر فرمایشات شماها گاو شیرده از هند میگیرد از ترکیه میگیرد واز همین سوریه میگیرد بله هزینه امریکا وحضور امریکا کجا وما کجا چرا ماوحضورما باید قابل قیاس باامریکا باشد امریکا برابر امار غیررسمی نزدیک به 40/000نیروی درمنطقه واسیا دارد فقط ناو هواپیما بر ان بیش دهها جنگنده رو عرشه ان حضور دارند اونوقت هپباافتخار میگویی ما کمتر هزینه کردیم؟ اتفاقا همین هزینه کمتر از هزینه جنگ تحمیلی بابت حضور درمنطقه بسیار زیاد هم بود وهست لطفا طوری قیاس کنید وامار بدهید که قابل قیاس باشد این همه تجهیزات دفاعی ونیروی انسانی امریکا درامنطقه 7000میلیارد دلار نسبت به هزینه حضور شما چیزی نیست انهم دارد ازکشورها میگیرد ولی ما هزینه غیر قابل برگشت کرده ایم
درمورد اقای بادامچیان حناب بادامچیان عذر بایت حق وحقوق مردم ازسوی هرکسی کار بسیار عالیست اما چر حنجره خودت را درزمان اقای احمدی نژاد باز نکرده بودید واز ان نخواستی عذر خواهی کنه؟ چرا الان ازمجلس جهادی وانقلابی درمورد واکسن انفولانزا ودناپلاس ووام ودیعه نمیگویی بخاطر ولایتمداری وجهاد گری وانقلابیگریتان اینکارتان مذموم وناپسند بود عذرخواهی کنید هذرحواهی فقط از مخالفانتان ضروری هست؟
درمورد اقای قرقاش من بیسواد درهمین سایت چندین بار کامنت گذاشتم دوستان مسئولان رفتار ما عملکردما حکام اعراب را دردامن اسرائیل گذاشت یعنی سیاست تهدید مسئولان دفاعی هرروز موشک ساختیم امارات اندازه یک اسنتان ماست ما با تفنگ بادی میزنیم اینها عددی نیستند و...................... بله ایران هراسی را بادستان وزبان خودمان درمنطقه ایجاد کردیم الان هم میتوانید ازدامن اسرائیا دربیاورید ولی حکام اعراب را سرزنش نکنید
بعضی وقتها نظرات کوچه بازاری به ازنظرات کارشناسان سیاسی هست لطفا مسئولان نظام کامنتها را بخوانند چیزهای خوبی باهمین نوشتن های ساده گیرشان میاید
صفوی گفت . به ونزویلا نفت دادیم جاش طلا گرفتیم . لذا نیاز یود که به کشور کمونیست ونزویلا که در مقابل امریکا ایستادگی میکند کمک کنیم . ( بعد طلا را در بازار فروختیم و دوباره به دلار تبریل کردیم دادیم به کی ؟
یبا کلام . آقای خویینی ها بعنوان لیدر اصلاحات اصلا سازگاری ندارد . چون نه به آزادی و نه به دمکراسی اعتقادی ندارد . لذا ایشان یکبار هم که شده باید جواب دعند که در این ده سال اخیر جه توسعه سیاسی و ازادی و دمکراسی در ایران شکل گرفته در صورتی اصلاح طلبی و روح اثلاحات با شعار آزادی و دمکراسی هست . زیبا کلام ؟ اولین باری هست که یک کلام زییبایی از شما شنیدم . چطور فردی که به دمکراسی و ازادیعای سیاسی و اعتقادی قبول ندارد میخواهد کانید انتخابلت شود
بادامچیان گفت . اصلاح طلبان باید از مردم عذر خواهی کنند . بادامچیان . . بهرحال هنوز نمیدانم شما مویلتفه ها بازاری هستید یا سیاستمدار . اگر بازاری و قدرت و رلنت که دست شمدها چه قبل از انقلاب چه بعد از انقلاب نتولنستید قیمت بادام را کنترل کنید . دوما اینکه شما تندروها شعار ساده زیستی میدهید ولی ماشین میلیاردی سوار میشد . سوم اینکه زندگی در تفکر اخلاقی و سیاسی و ایدولوژی شما ها بسیار سخت هست . مردم با رای ندادن چهره شماها را خوب شناختند . همیشه برای اینکه بتواند به اهداف آرمانی بدون تجربه و ازمون خود دست پیدا کنید یا نیاز به دشمن دارید . چون بدون فرضیه دشمن سازی که نمیتوانید در داخل و خارج مسایلی که پیش امده را کنترل کنید .‌پس اگر کشوری با ایدولوژی شماها کار نداشته باشد همیشه پاچه اش را گرفته اید و همیشه دارید دیگران را یا مقصر میدانید یا اعتقادات دیگر مردمان را به چالش،میکشید . اولین چالش،مربوط به تمامی جناح های اصولگرا هست که وعده ساده زیستی میدهند ولی به کت و شلوار و آرایش اصلاح طلبان غبطه میخورند سپس خودشان هم بصورت پنهان ی بهترین زندگی و امکامات استفادهدمیکنید . شما حزب میوتلفه ها چرا در کپر در تهران زندگی نمیکنید . ها ؟ چرا چومانی نمیکنید ؟ مگر نمیگویید چوپانیرو کار گری امر مقدسی هست . چرا وارد بازار خرید و فروش،و صادرات و واردات شدید . ها بچه گیر اوردین . یک مقدار سیاست های مشمیز کننده و تکراری دهه ۶۰ را دور بریزید و مثل یک سیاستمدار عاقل و تحصیلرده کرده بگویید واقعا حرف حسابتان با مردم چی هست . از سیاست و حرف های تکراری شما ها خسته شدیم . میفهمی . ؟ نخواستیم نظر بدهید خود همین کهربران سایت از شما مسولان بهتر بلد هستند که مشکل کجاست . مشکل از عدم پذیرسش احزاب واقعی و تصاحب قدرت مردم و ثروت مردم و نبودن چرخش قدرت هست . . شماها از قدرت کلا کنار بروید روشنفکران ظرف چند سال ایران را گلستان میکنند . از قدرت کنار بروید .
تو که پراید رو خریدی ۱۲۰ میلیون رو چه حسابی وقتی حقوق کارگر ۲ میلیونه این کارو کردی
این نسبت همیشه ۱ به ۱۰ بود در بدترین حالت ۱ به ۲۰
حقوق یک میلیون پراید ۲۰ میلیون
چرا این نسبت رو به ۵۰ برابر و ۶۰ برابر رسوندی
به زودی بیچاره میشی
روحانی نه تنها استعفا نمیده تا روز آخر هم میمونه و آخرین جمله اش هم اینه
هر کاری دلم خواست کردم هیچ .... نتونستید بکنید
نگید مردم بگید عوام
بفرمایید رعیت
رعیت رو چه به قرص فلان
رعیت باس کارکنه و خفه خون بگیره
مگه نمیگفتن این فاوپیراویر بدرد نمیخوره و جواب نداده و ۳ سوت جمش کردن از بازار!!! پس چی شد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
منظورشون این بوده به درد مردم نمیخوره برای آقایون خوبه
روحانی دقیقا ۱۱ ماه شده از هیچ کاره بودن هم انطرف تر رفته و شده مطیع اوامر ملوکانه جناب شریعت مداری ؟؟ نمبینید حاج حسین چقدر شده حامی دولت ؟؟؟
ای کاش بازار فولاد کشور هم تحریم بشه تا اینقدر کارخانه فولاد سازی به ملت خودشون ظلم نکنتد شاخه اهن تو سه ماه شده ۳ میلیون ؟؟ به خر بگید خر به عرعر میاد ؟؟ حالا محصولات کشاورزی
۱_ زرشک با دلار ۳۰۰۰تومان کیلیویی ۸۰ هزار تومان در حال حاضر کیلیویی ۵۰ هزلر
۲_ زعفران قبلا کیلویی تا ۲۰ میلیون حالا ۷ میلیون ؟؟
بابا چرا نمیخواهید درک کنید کشاورز مملکت نابود شد بخاطر تحریم ها ؟؟ شرمتان باد ، ولله بالله تالله جناب روحانی استعفای شما بهترین خدمت به خلق است این ملت لیاقت این رو دارد که فدای انها شوید ،
میگن احمدی نژاد دو بار برای رفع حصر به رهبری نامه نوشته ، روحانی میگن فردوسی پور و علی دایی رو تو حصر برد ؟؟
آقای قالیباف شما نماینده 10 درصد مردم تهران هم نیستی پس انتظاری ازت نداریم ولی حداقل نمک به زخم مردم نپاش
۲۰ میلیارد دلار هزینه جنگ کردیم
۱۰۰۰ میلیارد دلار هم خسارت دادیم
ینو بعلاوه خسارتهایی که بابت انرژی هسته ای یا بمب هسته ای یا هرچی میخواهید اسمشو بذارید کنید و اختلاسها و رانتها ! میبینید تمام ایران را میشد از لحاظ صنعتی آلمان ، شهر سازی نیویورک و زیبایی سوییس کرد ! ضررهایی که به ایران و مردم ایران زده شده کی جوابگو است ؟!
خدایا شکر بورس ایران فلج شد و سهامدارانش در قبرستان و بیمارستان جان میدهند
قالیباف کلا به تخلفات مالی و قانونی مانند آنچه در شهرداری و املاک نجومی افتاد توجهی ندارد. بارک الله به این نماینده انقلابی
بازم عوام فریبی


رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد، مجلس یازدهم به حواشی که برای آن ایجاد می‌کنند توجهی نداشته و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در چارچوب وظایف خود با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس به ایمان به خداوند و باور به سنت‌های الهی مشکلات مردم را برطرف کند.
بار رفتن روحانی وضعیت بهتر نمیشه
قرصها را دادن مقامات خوردن و مردم عادی هم مردن به همین راحتی البته منظور از مقاومت مردم همینه یعنی مردم مقاومت کنن تا مسئولین راحت تر زندگی کنن
(ولین واکنش قالیباف)
ایشان اگر صداقت دارند به انچه که می گویند
یکبار برای همیشه خودش یا سخنگویش بیاید وبر کذب بود کل ماجرا و شایعه بود و جو سازی برای مجلس تائید کند
البته اگر صادق هستند در انچه که ادعا کرده و می کند
نه تواست کانال ها و یا سایر نمایندگان به شکل فردی
چنین ادعائی کند
(تیر خلاص به شقیقه جنبش اصلاحات)
اصلاحات ان روز که برای رسید و ماند در قدرت
مردم را فدا کرد
تیر خلاص را خورد
اقای زیبا کلام.از گفتن حرفهای سلبی انهم درپی گفته های دیگران چه چیزی بدست اورده اید.اینگونه اظهارنظر وادبیات خاله زنکی بوده ودور ازشان استاد انهم باسابقه ان میباشد
لعنت به من ،
وی در زمان حضور خودش در مجلس بابت کرونا خودشو یک ماه قرنطینه کرد و خودشو تپوند به قرص فایپیراویر ولی بعد از سپری شدن حضور خودش متوجه شد که قرص ها رو مسئولین (خودش و دوستانش) خورده اند و قرار است به مجلسی های جدید واکسن انفولانزا بزنند . (هزینه واکسن انفولانزا کل مجلس برابر یک ماه حقوق قرنطینه وی بود). در این زمان او بسیار عصبانی شد که چرا فاصله بین مردم و مجلسی ها افتاد و برای رضای خدا و اگاهی مردم شروع به توییت پراکنی کرد
حالا دیگه گرفتن رشوه اعم از ماشین و واکسن خارج از نوبت شد حواشی!!! املاک نجومی هم حاشیه بود یادمون نرفته کلا این مجلس به چی توجه داره اساسا؟؟؟ به حقوق زیر 50 میلیونی نماینان و ملک در خور نمایندگان ادم از این می سوزه یارو با صدتا رای اومده مجلس دست راست و چپشو نمی شناسه ادعاش گوش فلک رو کر کرده جمع کنید بابا
به مردم هم سهام بی ارزش دادین و تمام پس‌انداز چندین سالشونه تو چند هفته گرفتین
۲۰ هزار قرص فایپیراویر خرج درمان مقام‌ها شد

ای جانم مقامهااااااااااااااااااااااااااز کوتاه پایه تا بلند پایه ااااا
طنتانبه ناز طبیبان نیازمند مباد....
فقط خواهشا قرص اسهال در دسترس باشه برای اقشار کم درآمد...البته نگان نباشید کم درآمد و زیر خط فقر وجود ندارهااااااااااااخودتون نگران نکنید...جهت اطمینان و برای روز مبادا گفتم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار