بازدید 5749

کارشناسان داوری: داور پنالتی قطعی استقلال را ندید

کد خبر: ۱۰۰۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷ 27 September 2020

یدالله جهانبازی داور پیشین فوتبال ایران گفت که داور عمانی دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و استقلال پنالتی نماینده کشورمان را ندیده است.

به گزارش تابناک ورزشی،  یدالله جهانبازی درباره قضاوت داور عمانی دیدار تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در دقیقه 80، دست بازیکن پاختاکور در محوطه جریمه این تیم باز بود و توپ هم شدت نداشت. بازیکن حریف توپ را با دست زد و هند بود که با این اوصاف داور باید پنالتی می‌گرفت.

وی افزود: داور عمانی یک لحظه مکث کرد که سوت بزند یا نه و فکر کنم کمک داور به او گفت که پنالتی نبوده است. این صحنه خصوصیات یک پنالتی برای استقلال را داشت.

داور پیشین فوتبال ایران تصریح کرد: نمره دادن به این داور بستگی به نظر کمیته داوران AFC دارد. این داور از داوران پرکار آسیاست و شاید او را محترمانه از این رقابت‌ها رد کنند. در مجموع، قضاوت او نمره قابل قبولی نمی‌گیرد.

مظفری: داور ۲ پنالتی استقلال را نگرفت

همچنین نوید مظفری درباره ارزیابی اش از داوری دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان اظهار کرد: این بازی چهار صحنه مهم داشت، صحنه اول گل استقلالی‌ها بود که داور به اشتباه خطا روی قایدی را گرفت در حالی که مهاجم استقلال روی بازیکن پاختاکور مرتکب خطا شده بود.

او افزود: صحنه دوم دقیقه ۴۹ بازی بود که مدافع پاختاکور روی قایدی مرتکب خطای پنالتی شد اما داور آن را اعلام نکرد، صحنه سوم دقیقه ۶۷ بازی داور به اشتباه آفساید بازیکن استقلال را گرفت و صحنه چهارم بازی هم دقیقه ۸۰ بازی بود که خطای هَند مدافع پاختاکور اعلام نشد خطایی که کاملا مشخص بود توپ به دست مدافع پاختاکور برخورد کرده است.

مظفری ادامه داد: داور در این بازی سه اشتباه کاملا فاحش داشت و در کل این بازی از لحاظ داوری در حد فاجعه بود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها