بازدید 81842

دستور فوری جهانگیری در پی انتشار یک فیلم جنجالی

معاون اول رییس جمهوری دستور رسیدگی به مسائل و مشکلات یک فعال اقتصادی را به دستگاه‌های ذیربط صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 24 September 2020


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، به دنبال انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن کارخانه یک فعال اقتصادی، «اسحاق جهانگیری» پس از اطلاع از این موضوع، از دستگاه‌های ذیربط خواست ضمن بررسی و رسیدگی موضوع، نتیجه را گزارش کنند.

اخیرا فردی با انتشار فیلمی در فضای مجازی مدعی است از خارج کشور بازگشته و کارخانه فرش در ایران راه اندازی کرده؛ در این فیلم کوتاه که در فضای مجازی بازتاب داشته است وی اعلام می‌کند که کارخانه اش پس از مواجه شدن با مسائل و مشکلات متعدد تعطیل و فعالیت آن متوقف شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۹
فردا کارخونه اش بازمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
پس فردا هم بسته میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
به همین خیال باش
آقای جهانگیری این مساله مربوط به یک کارخانه و دو کارخانه و سه کارخانه نیست!!!!!!!!!! شهرداری می دانید چند کارخانه را به دلایلی به تعطیلی کشانده است؟ بیمه می دانید با تولیدی ها چکار می کند؟ مالیات را هم که خود می دانید ولی چون همه ی اینها به جیب دولت می رود معمولاً صدای شما در نمی آید بلکه خوشتان هم می آید. آیا شما نمی دانید مدیرانی که شما و یا افراد شما به کار گمارده اند مشغول چه کارهایی هستند؟
علی برکت الله.
اون بدبختهایی که شانس مصاحبه و تهیه فیلم پیدا نمیکنند چی ؟
با وجود دارایی وتامین اجتمایی وبانکها تولید وصنعت کشور نیازی به تحریم ندارند .چون همین سه تا کار نابودی تولید را خیلی سییستماتیک انجام میدن.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
دقیققققا
جناب آقای جهانگیری
با سلام و احترام
تنها فعال اقتصادی درگیر با چنین مشکلاتی این فعال اقتصادی و فرد مربوط به این فیلم نمی باشد. هزاران فعال اقتصادی درگیر چنین مشکلاتی هستند در حالیکه کارآفرین در این کشور و در چنین شرایطی به معنای واقعی کلمه یعنی قهرمان ملی.
مشکل را به صورت موردی حل کردن نه تنها درمان نیست بلکه راه شروع یک فساد است و آن فساد ساختن فیلم های این چنینی به صورت دروغ گویی، سیاه نمایی، تخریب و ...
مشکل را باید به صورت سیستماتیک و راهبردی حل کرد. در این صو.رت همه مشکلات و مشکلات همه حل می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
درود به شرفت
پوپولیسم
می خوای یه مستند از کل ایران و زندگی مردم درست کنیم بدین آین آقا ببینه شاید بقیه جاها رو هم درست کرد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
حالا مگه این یکی درست شده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
هزارآفرین
باز کارخانه مال کدوم آقازاده ای است؟ که از جیب مردم میخواهید پول بدین بهش
دستور دادم دوباره بارگشایی شود
اقای جهانگیری ، مالیات را انداخته اند به جان مردم انهایی فرار مالیاتی دارند با خود ماموران مالیات هماهنگی دارند و به اسم جلوگیری از فرار مالیاتی پدر ملت را در آورده اند ، کمیسونهای حل اختلاف مالیاتی هم به اعتراض کسی ترتیب اثر نمیدهند و فقط شکایت را به خدا میشود برد!!!
پاسخ ها
علی
| Spain |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
حرف شما در مواردی درست اما دلیل نمیشه اگر . تو میخوای مالیات ندی اینکار دولت راه انداختن مالیات ازدرست ترین کارای این دولت است
برای ایجاد اشتغال کمترین کاری که دولت بایستی انجام بده تمام کارخانجات تولیدی را از پرداخت مالیات معاف کنه وسی درصد حق بیمه کارگران را خود دولت به تامین اجتماعی پرداخت کنه تا تولید جان بگیره .
خانه از پای بست ویرانست..راستی چه خبر از آقا مهدی جهانگیری؟؟؟
به قران کسی به فکر مردم نیست همه ارزوی مرگ دارن بابا بسه دیگه مملکت به گند کشیده شده تورم وحشتناکه و درامد پایین و به تبع مشکلات خانوادگی و اجتماعی
منتظر نتیجه رسیدگی هستیم
چند روز پیش رئیس قوه قضایه از بستن کارخانه ها به دست بانک ها میگفت که کاری غلط و ممنوع اش کردیم،سوال بزرگ این است که بانک با احکام همکاران حضرتعالی در دادگا ه ها اینکار غلط را کردن چون راساً اختیاری ندارند،این تناقض بزرگ چه معنی دارد؟
اقای جهانگیری بجای این کارها بفکر وضع اقتصاد مردم باش اینقدر فیلم ورشستگی کارخانه داریم کسی دستور نداده اولویت اقتصاد است
دستور پیگیری دادن که اون فرد رو پیدا کنن و به سزای اعمالش برسونن تا درس عبرتی شه که دیگه از این فیلما نسازن
اقا به تولید کمک نکنید فقط جلوی واردات را بگیرید طرجهای خوبی برای اینکار داشتیم چه شد که اجرایی نشدن
آقای جهانگیری جان ما تو باک ماشین اقتصاد چی ریختی
تو رو خدا ول کنید دلسوزی شما دایه های مهربان‌تر از مادر رو نمیخوایم ، فقط دست از سر مردم بردارید و بگذارید نفس بکشیم ...
کارتون شده فقط در حد حرف زدن اندازه نوک سوزن ب مردم ارزش قائل نیستید نمیدونید دارن چی میکشن اقازاده هاتون اونور درحال پارو کردن پول ماهم اینور بدبختئ هامونو بدوش میکشیم.
گرفتاری امروز حاصل اشتباه دیروز نیست ،، حاصل اشتباه چندین دهه است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل