بازدید 21913
۶

خبر خوش ربیعی برای بازنشستگان

سیستان و بلوچستان سخنگوی دولت با اشاره به مصوبه اخیر دولت برای بهبود حقوق بازنشستگان افزود: با دستور رییس جمهوری و تلاش‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امسال بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 22 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی ربیعی در نشست خبری با رسانه‌های سیستان و بلوچستان افزود: در یک مرحله بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان کارگری و یکشنبه گذشته (۳۰ شهریور) نیز بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان لشکری و کشوری به تصویب دولت رسید.

وی اظهار کرد: با مصوبه اخیر دولت بازنشستگان لشکری و کشوری ۹۰ درصد ناخالص شاغل هم گروه خود دریافت می‌کنند و می‌توان گفت با دو افزایش ابتدای امسال و همسان سازی اخیر، حقوق بازنشستگان ۸۴ درصد حداقل افزایش یافته است.

سخنگوی دولت گفت: دولت بر این امر واقف است که زندگی بازنشستگان و حقوق بگیران با سختی همراه شده و از این رو یکی از سیاست‌های خود را بر افزایش قدرت خرید مردم قرار داده است.

وی بیان کرد: در جنگ اقتصادی و زورگویی آمریکا از هویت ملی و مردمان سرزمینمان دفاع کامل خواهیم کرد.

ربیعی تصریح کرد: آن روز رژیم صدام، قرارداد الجزایر را پاره کرد و امروز رژیم ترامپ همان کار را با توافق برجام کرد آن روز رژیم صدام شهر‌ها و روستا‌های ما را به ویرانی تهدید می‌کرد و امروز رژیم ترامپ، مراکز فرهنگی و تمدنی ما را به نابودی تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: آن روز رژیم صدام، مردم ما را به زیر بمباران موشک و بمب گرفته بود و امروز رژیم ترامپ با بمباران تحریم و ترور اقتصادی، سلامت، زندگی، معیشت و جان مردم را هدف گرفته و هر روزه بر رنج افزوده و امنیت روانی آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد.

سخنگوی دولت افزود: آن روز بعد از شکست رژیم صدام، نایبان آن‌ها انتقام این شکست را با ترور شهید صیادشیرازی گرفتند و امروز رژیم ترامپ عقده شکست خود در حمایت از داعش را با ترور سردار شهید سلیمانی، این سرباز وطن گشودند.

وی ادامه داد: تاریخ خود را تکرار کرده و پایان و سرانجام این شرارت هم محکوم به تکرار همان تاریخ است دفاع مقدس برای آن‌ها کافیست تا بدانند که ملت ما هرگز به قلدری و زورگویی تسلیم نمی‌شود و قلدر‌ها و زورگویان را دیریا زود به زانو خواهد انداخت.

ربیعی بیان کرد: آن روز جبهه خرمشهر، هویزه و قصر شیرین بود امروز جبهه مقابله با تروریسم اقتصادی و جنگ اقتصادی است هر جا تحریم است مقاومت در مقابل تحریم باید باشد.

سخنگوی دولت افزود: ما در ارائه طرح‌های صلح از یمن تا سوریه و در سراسر خلیج فارس، پیشتاز بوده ایم. از نگاه ما، هیچ اختلافی میان همسایگان نیست که با گفتگو و دیپلماسی برطرف شدنی نباشد مشروط به آنکه همه دولت‌ها به اندازه ما مشتاق صلح باشند و از توهم حذف همسایگان و دوستی با دشمنان قسم خورده منطقه دست بردارند.

وی افزود: دفاع مقدس برای آن‌ها کافیست تا بدانند که ملت ما هرگز به قلدری و زورگویی تسلیم نمی‌شود و قلدر‌ها و زورگویان را دیر یا زود به زانو خواهد انداخت.

ربیعی بیان کرد: متاسفانه در موارد ابتلا به ویروس کرونا در رتبه ۱۳ جهان قرار داریم و باید پروتکل‌های بهداشتی بیشتر رعایت شود

وی ادامه داد: هنوز در پاساژ‌ها و نانوایی‌ها بخوبی پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود و شاهد کاهش ۲۰ درصدی رعایت این پروتکل از جمله استفاده نکردن از ماسک است.

سخنگوی دولت گفت: دولت برای تهیه واکسن انفلوآنزا اقدامات بسیار مهمی انجام داده است.

وی بیان کرد: تولید واکسن انفلوآنزا در جهان سال گذشته ۲۵۰ میلیون بوده و امسال تولید بین ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد واکسن پیش بینی می‌شود.

ربیعی تصریح کرد: برنامه ریزی‌هایی برای تامین واکسن آنفلوآنزا برای افرادی از جمله خانم‌های باردار و بیماران دارای نقض ایمنی تامین و از طریق سیستم بهداشت توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین برای افراد بالای ۶۵ سال از طریق داروخانه‌ها و با کارت ملی توزیع می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
جان مادرت خبر خوش ندین که مارو بیچاره کردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجا 30 هزار میلیارد به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت کرده اند ؟تا کنون 1ریال هم پرداخت نشده وتامین اجتماعی با وام 32 درصدی از بانک رفاه نسبت به پرداخت مبالغ مذکور اقدام کرده
چنان می گوید84% که آدم فکر می کند به هر نفر چقدر اضافه می شود.جناب ما نمی خواهیم به حقوق مان اضافه کنی.تورم را برگردانید به سال قبل
تورم را در این مدت محاسبه کردی؟
اقای ربیعی بداند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که حداقل بگیر نیستند با اعمال همسان سازی کمتر از 30 درصد بوده که عموما حول و حوش 25درصد دریافت میکنند ظاهرا نظر ایشان بازنشستگان حداقلی کشوری است که انهم معلوم نیست درست باشد
ای کاش سخنگوی دولت ازتورم کمرشکن مایحتاج ملت هم خبر داشتند اگر باتوجه به تورم بی سابقه حقوق بازنشستگان سه برابرهم بشود قدرت خرید آنان صفراست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار