بازدید 6972
۶

گرانفروشی را به سامانه ۱۳۵ اطلاع دهید

کد خبر: ۱۰۰۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 22 September 2020

رایگانی گفت: از مردم می خواهیم گرانفروشی را از طریق سامانه ۱۳۵ اعلام کنند تا در سریع‎‌ترین زمان به شکایت آن‎ها رسیدگی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، پیرامون مسائلی مانند گرانفروشی و بازرسی‎ها گفت: محور اصلی این بازرسی‎ها طبق اولویت‎های اصلی کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم است. ما در سازمان تعزیرات حکومتی طبق انتظاراتی که هموطنان‎مان از ما دارند به حوزه‎هایی که عمومیت بیشتری دارند ورود کردیم.

وی ادامه داد: در سیاست‎های جدید، آن کالا‌هایی را که مردم بیشتر مصرف دارند و قاعدتا تخلفات هم در آن حوزه نیز بیشتر است ورود کردیم و گشت‎های مشترک را در اولویت کار‌های خود قرار دادیم. ضمن اینکه %۱۰۰ گشت‎های ما در سراسر کشور فعال شدند، قبلا با توجه به اینکه شرایط مهیا نبود این گشت‎ها نیز از کارایی خود فاصله گرفته بودند. ما با همکاری سازمان‎ها و نهاد‌های مربوط قصد آن را داریم تا یک سری حداقل‎ها را در بازار ایجاد کنیم.

وی در رابطه با چگونگی اعلام شکایت از طرف مردم و نحوه نظارت بر کیفیت اجناس نیز گفت: بحث نظارت بر کیفیت کالا‌ها بر عهده سازمان استاندارد است. آن‎ها باید معیار‌هایی را که در رابطه با وزن و کیفیت کالا‌ها را که بر روی محصول درج می‎شود را به همان صورت به مشتری تحویل دهند.

رایگانی افزود: مردم برای این شکایت‎ها می‎توانند از دو طریق اقدام کنند:اول از طریق مراجعه به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت است. از این طریق می‎توانند از مسئولان بخواهند که به سازمان حمایت نسبت به تخلف واحد‌های تولیدی اعلام گزارش کنند. دوم اینکه خود مردم به صورت مستقیم به عنوان شاکی اقدام کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با دشواری‎های این نوع ابراز شکایت و تغییر در این روند نیز اینگونه سخن گفت: سازمان تعزیرات نیروی زیادی در اختیار ندارد و در کل کشور ۱۰۰% نیرو‌های ما کمتر از ۲۵۰۰ نفر هستند و توان اینکه بصورت مستقیم به این مسئله ورود کنیم را نداریم.

وی اظهار داشت: ما یک سامانه ۱۳۵ داریم که هموطنان‎مان می‎توانند هم به عنوان شاکی و هم به عنوان گزارش دهنده اعلام تخلف و شکایت کنند. فرق این دو نیز در این است شاکی یک گزارشی را برای ما ارسال می‎کند و ما برای او تشکیل پرونده می‎دهیم و یک کد رهگیری صادر می‎کنیم که می‎تواند با این کد پیگیر شکایت خود باشد. اما گزارش دهنده، گزارشی از تخلف را برای ما ارسال می‎کند، ولی وقت پیگیری آن را ندارد. ما به این گزارش رسیدگی می‎کنیم و نتیجه آن را برای فرد مورد نظر ارسال می‎کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
سلام خسته نباشید من برای خرید نان به نوانوایی لواش محمدشهر مرجعه کردم ان نانوایی هر نان لواش را به قیمت ۹۰۰تومان به فروش میرساند ک با تذکر بنده شروع به فحاشی کردند و با دستان الوده ب پول ب دراوردن نان از دستگاه میکردند لطفا رسیدگی کنید
سلام خسته نباشید
ماقرچک زندگی میکنیم مهدیه ۲۱
رفتم روغن بخرم روش نوشته ۱۰۳۵۰ ولی فروخت ۲۰۰۰۰تومن
هرچی هم میگیم اصلا اهمیت نمیدن
تورا خدا رسیدگی کنید
سلام من مسافر بودم از تهران امدیم بابلسر و شهرهای شمالی از شهر بابلسر خرید اب میوه داشتیم یک لیوان اب انبه و اناناس را ۱۵۰ هزار تومن حساب کرد.. و وقتی من اعتراض کردم و گفتم شکایت میکنم زود پول منو داد ولی شماره ماشین رو برداشت و به دروغ به تعزیرات یا نمیدونم کجا گزارش داد که ما بد حجابیم در صورتیکه چنین نبوده....
در فروشگاهی در پردیسان ماست ویژه رابا24000تومان که رویش قیمت خورده29400 تومان فاگتورکرده ومیفروشندوگفتندبه هر کی میخوای برو، بگو
گرانفروشی اقلام موجود در سوپرمارکت رستوران های بین راهی مسیر تهران تا مشهد به عنوان مثال چیپس که قیمت 7 تومن خورده رو 10 تومن دارن میدن..... و خیلی چیزای دیگه
نانوائی (نان خراسانی )جدیدی در خیابان شریعتی تاسیس شده که هر قرص نان را با وزن ۲۳۰ گرم به قیمت ۵۰۰۰۰ریال پنج هزار تومان میفروشد . لطفا رسیدگی کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها