بازدید 10179
سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی در مراسم رژه خدمت استان خوزستان:

امریکا از آرامش قبل از طوفان ملت ایران بترسد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور در مراسم رژه خدمت نیرو‌های مسلح در اهواز، از کمک‌های مومنانه و یاری رساندن به محرومان بویژه در شرایط کرونایی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶ 22 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی، عصر روز دوشنبه ۳۱شهریورماه در اجتماع یگان‌های حاضر در رژه خدمت گفت: هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد دفاع سرافرازانه ملت ایران را به محضر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و همه مدافعان سلامت و مدافعان حرم و مدافعان شرف و ناموس ایران تبریک می‌گوییم و به روح امام امت و برادر شهیدم صیاد شیرازی درود می‌فرستم.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: دفاع مقدس یکی از بزرگترین رویداد‌های غرورمندانه ملت ایران در چند قرن اخیر است. استعمارگران سرزمین‌های اسلامی را اشغال کردند و منابع ما را تاراج کردند. طی دویست سال غارت وچپاول غربی‌ها بالاخره سکوت شکسته شد و دو رویداد سرنوشت ساز شکل گرفت. انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن و دوم اینکه انقلاب دفاعی ۸ساله که جوانان برومند ایران اسلامی بوجود آوردند یعنی در کمتر از ۱۵سال، راه جدیدی در سیاست و زندگی ایران و منطقه رقم زندند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس ملت ایران استقلال و اقتدار خودش را پیدا کرد و دشمنان را از خاک ایران بیرون کردند. پس از اشغال پنج استان ایران همه فکر می‌کردند که ایران دیگر از جای خود بلند نخواهد شد و این تنبیهی برای یک انقلاب است تا ایران دنباله رو آمریکا شود.

سرلشکر محسن رضایی گفت: دشمنان با این نیت آمده بودند که یا سقوط انقلاب را رقم بزنند یا ما را با آمریکا همراه کنند، اما ایران بر سر دوراهی همراهی و انهدام نماند و آنچه پیش آمد یک راه سوم و نو بود که اقتدار را برای ما احیا کرد که از آن موقع تا کنون اندیشه‌های امنیتی و دفاعی و سبک رزمی و نظامی ما در عراق و سوریه و یمن منعکس شده و در برابر تجهیزات نظامی مدرن آمریکا و اروپا پاسخ می‌دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به خودکفایی و توانمندی نیرو‌های مسلح ایران گفت: انواع تجهیزات مدرن دفاعی در ایران اسلامی ساخته شده که هنوز رونمایی نشده است.

دکتر رضایی به توافق ننگین رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: از ابوظبی تا بحرین می‌خواهند برنامه‌ای را ترتیب بدهند تا در ده سال آینده که آمریکا از منطقه ما می‌رود، اسرائیل و برخی کشور‌های عربی خلا خروج آمریکا را پر کند. آمریکا در اوج قدرت و اروپا در ۲۰۰سال نتوانستند جلوی انقلاب ما قرار بگیرد. حالا چند کشور عرب با اسراییل میخواهند با ما مقابله کنند! نمی‌دانند که آرامش ما، آرامش قبل از طوفان علیه دشمنان است. ملت ما از ارتفاعات زاگرس سراسر منطقه را زیر نظر دارد.

وی با اشاره به حتمی بودن انتقام خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: مطمئن باشید که انتقام سخت یک فکر و اندیشه راهبردی است که از زدن عین الاسد مهمترین پایگاه آمریکا شروع شده تا اخراج آمریکا ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به کشور‌هایی که به توافق با رژیم صهیونیستی تن داده اند گفت: با کنار اسرائیل قرار گرفتن نمی‌تواند جلوی بیداری اسلامی را بگیرد و ان شا الله روزی خواهد رسید که از تنگه هرمز تا شمال و جنوب خلیج فارس، ملت‌ها با الله اکبر به شما حمله می‌کنند. نگران باشید از روزی که این تهدید‌ها عملی شود.

در ابتدای این مراسم، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) با گرامیداشت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس و یاد شهدای رژه ۳۱شهریور۱۳۹۷اهواز، حضور دکتر رضایی را در مراسم رژه خدمت یگان‌های نیرو‌های مسلح اهواز را خیر مقدم گفت و گزارشی از جمع آوری و توزیع کمک‌های مومنانه در استان خوزستان ارائه کرد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل