بازدید 11815
۱
گزارش

انحلال عجیب تیم معروف لیگ بسکتبال ایران درسکوت

بر چه اساسی این تصمیم گرفته شده و چه کسی باید پاسخگوی جوانانی باشد که چند سال در رده‌های پایه کار کرده‌اند و حالا که به مرز پختگی رسیده‌اند، به یک‌باره می‌شنوند که قرار نیست تیمداری صورت بگیرد
کد خبر: ۱۰۰۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 21 September 2020

مسئولان تیم بسکتبال پتروشیمی مدتی است تصمیم گرفته‌اند دیگر در بسکتبال تیمداری نکنند. این تصمیم در حالی گرفته شده که گفته می‌شود مسئولان باشگاه درخصوص چرایی این تصمیم نه پاسخگوی فدراسیون هستند و نه هیئت.

به گزارش تابناک ورزشی، چند هفته قبل بود که پیرعباسی، رئیس هیئت بسکتبال اعتراض شدیدی را نسبت به پاسخگو نبودن مسئولان پتروشیمی کرده بود و هفته گذشته هم حامد حدادی، ستاره بسکتبال کشورمان نسبت به این کار انتقاد و از مدیران پتروشیمی خواست که تیم بسکتبال را حفظ کنند چون این رشته با نا‌م‌هایی مانند پتروشیمی و مهرام شناخته می‌شود.

انحلال عجیب تیم معروف لیگ بسکتبال ایران درسکوت

سعید داورپناه، ملی‌پوش بسکتبال یکی از بازیکنانی است که چند سال در پتروشیمی بازی کرده و عدم تیمداری این باشگاه را ضربه به آینده جوانان می‌داند: «نمی‌دانم بر چه اساسی این تصمیم گرفته شده اما چه کسی باید پاسخگوی جوانانی باشد که چند سال در رده‌های پایه کار کرده‌اند و حالا که به مرز پختگی رسیده‌اند، به یک‌باره می‌شنوند که قرار نیست تیمداری صورت بگیرد. از چندین نفر شنیده‌ام که معاون مدیرعامل پتروشیمی گفته چرا باید به ملی‌پوشان و مربی تیم ملی پول بدهیم. اگر این کار را نمی‌‌کنند، عیبی ندارد، حداقل تیم بومی و دسته یکی خود را حفظ کنند. چندین نفر به من پیغام داده‌اند که حمایت خود را برای ادامه تیمداری پتروشیمی اعلام کنیم. من هم وظیفه خودم می‌دانم که این کار را انجام دهم چون چند سال در این تیم بازی و درآمد کسب کرده‌ام.»

ملی‌پوش بسکتبال عنوان کرد: «فردی را به عنوان مدیرعامل پتروشیمی گذاشته‌اند که غیرورزشی و غیربسکتبالی است. متاسفانه کسی در این باشگاه هم پاسخگو نیست. مسئولان فدراسیون و هیئت خوزستان هم می‌گویند که مدیران پتروشیمی پاسخ تماس و نامه آن‌ها را هم نمی‌‌دهند و همه چیز را رها کرده‌اند.» 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مدیران پتروشیمی فقط فکر مر کردن جیبهاشون هستن.
اگه از این بسکتبال آبی براشون گرم میشد، مطمئن باشین تعطیلش نمیکردن.
آدمهای بی تعصب بی غیرت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار