بازدید 10678
۲

مدیرعامل استقلال در تمرین با میثاقی مصدوم شد

کد خبر: ۱۰۰۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰ 21 September 2020

احمد سعادتمند مدیرعامل فعلی استقلال که در دوران جوانی فوتبالیست باشگاهی بوده است، روز پنجشنبه هفته گذشته با مصدومیت عجیب روبرو شد.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از تیمهای جدید التاسیس فوتبال خبرنگاران که محمدحسین میثاقی هم عضو آن است در تورنمنت 4 جانبه دفاع مقدس شرکت کرده است، این تیم چندی پیش برای برگزاری تمرین خود دنبال زمین بود که در این بین اعضای این تیم طی تماسی با سعادتمند از وی درخواست می کنند با توجه به این نکته که استقلال در قطر حضور دارد اجازه بدهد این تیم یک نوبت در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین کند که این موضوع با موافقت مدیرعامل استقلال همراه شد.

مدیرعامل استقلال در تمرین با میثاقی مصدوم شد+ عکس

در این بین سعادتمند طبق معمول برای ورزش به مجموعه ورزشی انقلاب رفته بود که متوجه تمرین تیم خبرنگاران شد و تصمیم گرفت دقایقی با آنها بازی کند. در جریان این بازی سعادتمند مصدوم شد و مینیسک پایش آسیب داد.

سعادتمند به دلیل این مصدومیت دیروز و امروز در باشگاه استقلال حاضر نشد و نتوانست امروز هم به قطر برود.

گفتنی است تیم خبرنگاران هم امروز با شکست برابر تیم فوتبال هنرمندان حامی از صعود به فینال تورنمنت 4 جانبه دفاع مقدس که در باشگاه پیام برگزار می شود، باز ماند.

مدیرعامل استقلال در تمرین با میثاقی مصدوم شد+ عکس 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وقتی آقای میثاقی چنین رابطه ای با تیم استقلال و پرسپولیس دارد چه انتظاری از عدالت در صحبت و رفتار او در برنامه های ورزشی تلویزیون دارید این آقا عامل سرپوش گذاشتن بر روی بسیاری از ناعدالتی های داوران و کمیته انضباطی و فدارسیون و ... در حق تیم های شهرستانی بودند
واقعا خوب شد که این سعادتمند و رسول پناه به لطف و تدبیر دولت تدبیر و امید، توپ فوتبال را از نزدیک دیدند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان