بازدید 3905

نامجومطلق در اولین تجربه سرمربیگری استقلال در آسیا چه می‌کند؟

نامجو مجبور بوده روی مباحث روحی - روانی بازیکنانش هم کار کند تا آنها اتفاقات هفته‌های گذشته و شکست در فینال جام حذفی یا درگیری بر سر تمدیدقرارداد و جدایی از استقلال را فراموش کرده و فقط روی بازی‌های پیش‌رو تمرکز کنند
کد خبر: ۱۰۰۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 20 September 2020

تیم فوتبال استقلال پس از انصراف الوحده امارات از حضور در لیگ قهرمانان آسیا و لغو بازی‌ مقابل این تیم، سرانجام امشب (یکشنبه) باید به مصاف الشرطه عراق برود.

به گزارش تابناک ورزشی، این دیدار، اولین آزمون مجید نامجومطلق در استقلال به عنوان سرمربی است. او که پس از جدایی فرهاد مجیدی، به طور موقت هدایت آبی‌ها را برعهده گرفته، امیدواری زیادی به کسب نتیجه در دیدار‌های پیش‌رو مقابل الشرطه عراق و الاهلی عربستان دارد.

نامجومطلق تیمش را در روز‌های اخیر به خوبی تمرین داده و نکات لازم را به بازیکنانش گوشزد کرده است. آبی‌پوشان استراحت و ریکاوری مناسبی داشتند و همه بازیکنان شاکی و معترض هم به اردوی دوحه اضافه شده‌اند.

از طرفی، نامجو مجبور بوده روی مباحث روحی - روانی بازیکنانش هم کار کند تا آنها اتفاقات هفته‌های گذشته و شکست در فینال جام حذفی یا درگیری بر سر تمدیدقرارداد و جدایی از استقلال را فراموش کرده و فقط روی بازی‌های پیش‌رو تمرکز کنند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید نامجومطلق از اولین آزمون خود سربلند بیرون می‌آید یا قرار است شاهد اتفاقات دیگری باشیم.

نامجومطلق سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های مختلف را داراست و این چهره که از بهترین و تکنیکی‌ترین هافبک‌های تاریخ فوتبال کشورمان به حساب می‌آید، حالا باید یک امتحان بزرگ و ملی دیگر را پشت سر بگذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل