بازدید 25272
رئیس بسیج جامعه پزشکی

احتمال حمله بیولوژیک بودن کرونا وجود دارد/ تامین واکسن آنفلوانزا برای حاشیه نشینان محروم / تدارک ویژه برای ویزیت رایگان ۴۰ هزار نفر در هفت استان

تاکید بسیج بر تامین واکسن برای افراد محروم و کسانی که توان مالی خرید آن را ندارند، در این زمینه برای تامین واکسن در مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها تفاهم‌نامه‌هایی را تدوین کرده ایم و تلاش می‌کنیم، مقدار واکسن برای مناطق محروم از جمله مناطق حاشیه‌ای تهران تهیه کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ 20 September 2020
تابناک اجتماعیرئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۴۰ هزار نفر در ۷ استان مرزی و محروم کشور به صورت رایگان ویزیت می‌شوند و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

به گزارش «تابناک»؛ شاهین محمدصادقی در نشست آنلاین خبری با اصحاب رسانه افزود: در هفته دفاع مقدس با همکاری وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی، بخش خصوصی و استانداری‌های استان‌های مرزی در استان‌های خوزستان ایلام، کردستان آذربایجان غربی، کرمانشاه و استان‌های محروم مثل سیستان و بلوچستان و هرمزگان برنامه‌های مفصلی داریم و حداقل ۴۰ هزار بیمار را ظرف دو هفته معاینه و درمان می‌کنیم.

وی گفت: این کار جدید و بزرگی است که با همکاری واحد‌های محرومیت زدایی سپاه و بسیج، دانشگاه‌های علوم پزشکی، بنیاد مستضعفان و استانداری‌ها انجام می‌شود، علاوه بر آن تا جایی که در توانمان باشد برای توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در مناطق محروم اقدام می‌کنیم، در این زمینه البته از ۷ ماه پیش اقدامات زیادی انجام شده است و همچنان با تمرکز و اولویت بر مناطق محروم ادامه دارد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی افزود: بناست به همه کسانی که توسط شبکه‌های بهداشت و درمان استان‌های مرزی شناسایی شده اند کارت سلامت داده شود و در زمان مشخص و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی و ضوابط اعلامی ستاد ملی کرونا توسط تیم‌های تخصی معاینه شوند.

وی گفت: بسیج جامعه پزشکی و بازوی اجرایی وزارت بهداشت و حدود ۱۸۰ هزار عضو رسمی بسیج جامعه پزشکی داریم که همگی آماده جانفشانی برای ملت هستند، البته در بسیج اعتقاد داریم همه ملت ایران بسیجی و همه اعضای جامعه پزشکی عضو بسیج جامعه پزشکی هستند و در بسیج جامعه پزشکی به روی همه پزشکان و پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی باز است.
 
احتمال حمله بیولوژیک بودن کرونا وجود دارد/ تامین واکسن آنفلوانزا برای حاشیه نشینان محروم/ تدارک ویژه برای ویزیت رایگان ۴۰ هزار نفر در ۷ استان

محمد صادقی افزود: تاکنون در زمینه کار‌های تحقیقاتی در خصوص واکسن و تولید کیت‌ها نیز کار‌های بزرگی انجام شده؛ اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است. در زمینه اعزام تیم‌هایی برای کمک به کادر بهداشت و درمان و برپایی قرنطینه بیماران بعد از ترخیص از بیمارستان‌ها کار‌های زیادی انجام شده، ولی هنوز به میزانی که حق مردم است، حق مردم را ادا نکرده ایم و کار‌های بر زمین مانده زیادی باقی مانده است.

وی گفت: امیدواریم بعد از محرمیت زدایی از این هفت استان در مراحل بعدی محرومان استان‌های دیگر را در سراسر کشور پوشش می‌دهیم و بنا داریم برخی تیم‌ها را در یکی دو هفته آینده به آی سی یو‌های مناطق قرمز اعزام کنیم. امیدواریم بتوانیم در مناطق محروم به زودی خدمات بیشتری از جمله خدمات دندانپزشکی، چشم پزشکی، طب اطفال و جراحی نیز ارائه کنیم. ضمن اینکه تیم‌هایی برای آموزش نیرو‌های مورد نیاز در آی سی یو‌ها و بخش‌های بیمارستانی به استان‌های مختلف اعزام می‌شوند تا در صورتی که با موج شدید کرونا مواجه شدیم نیرو‌های بیشتری در اختیار بیمارستان‌ها باشد.
 

 اگر وضعیت اپیدمی کرونا در کشور بهبود پیدا کند، در این زمینه نیز آمادگی کمک وجود دارد



محمدصادقی در پاسخ به پرسشی درباره اعزام نیرو به خارج از کشور گفت: از گذشته، تیم‌های پزشکی برای کمک به مدافعان حرم در سوریه و عراق اعزام می‌شدند؛ اما از زمان شروع اپیدمی کرونا، اولویت بسیج، کمک و درمان مردم کشور خودمان بوده است و در این مدت هیچ موردی از اعزام نیرو به کشور‌های همسایه نداشته ایم؛ اما در آینده اگر وضعیت اپیدمی کرونا در کشور بهبود پیدا کند، در این زمینه نیز آمادگی کمک وجود دارد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی در پاسخ به پرسشی درباره همکاری این سازمان با وزارت بهداشت گفت: اولین نهادی که در ابتدای شروع کرونا با وزارت بهداشت، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد، سازمان بسیج و سپاه پاسداران بود، در این زمینه در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، تولید ماسک و اقلام بهداشتی، برپایی قرنطینه‌ها و کمک‌های انسان دوستانه و مومنانه اقدامات زیادی انجام شده و همچنان هم ادامه دارد و تمام این فعالیت‌ها نیز با همکاری و زیر نظر وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی بوده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حمله بیولوژیک بودن اپیدمی کرونا گفت: هنوز نمی‌شود به صراحت جواب این پرسش را داد، مقالات متعددی در این زمینه در مورد دستکاری ویروس کرونا در مجله نیچر در سال ۲۰۱۵ چاپ شده که ترکیبی از موش و خفاش بوده، دانشگاه کالیفرنیای شمالی نیز تحقیقاتی در ووهان چین انجام داده است، اما هنوز سند معتبری نداریم. با این حال برخی شواهد وجود دارد و بسیاری از عقلا به نوعی احتمال حمله بیولوژیک را می‌دهند.
 

هیچ اقدامی در هیچ زمینه‌ای بدون عیب و نقص نیست


محمدصادقی درباره عملکرد دستگاه‌های اجرای در مدیریت کرونا گفت: هیچ اقدامی در هیچ زمینه‌ای بدون عیب و نقص نیست، حتما اگر تجربه و هماهنگی بیشتری وجود دارد، بهتر می‌توانستیم عمل کنیم، در این مورد بیش از وزارت بهداشت به دستگاه‌های اقتصادی و سیاسی ایراد وارد و عملکرد وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در مجموع قابل دفاع است.

وی افزود: وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی گاهی نظریاتی داشتند که مورد توجه قرار نمی‌گرفت، اگر به نظریات وزارت بهداشت توجه می‌شد، مدیریت بهتری صورت می‌گرفت. همچنین اگر به مقامات استانی اعم از دانشگاه‌های علوم پزشکی، استانداری‌ها و حتی امامان جمعه اختیارات لازم تفویض می‌شد، خودشان بهتر می‌توانستند تصمیم بگیرند.
 
احتمال حمله بیولوژیک بودن کرونا وجود دارد/ تامین واکسن آنفلوانزا برای حاشیه نشینان محروم/ تدارک ویژه برای ویزیت رایگان ۴۰ هزار نفر در ۷ استان

محمد صادقی گفت: گاهی ستاد کرونا خود تصمیم می‌گیرد و مقامات محلی در اجرای دستورها دچار مشکل می‌شوند. شاید اگر تفویض اختیار کنیم، برخی اشکالات را می‌توان از بین برد. در مورد وزارت بهداشت هم ایراداتی در مورد نفوذ برخی دارو‌ها و تجهیزات وجود دارد، اما در مجموع عملکرد قابل دفاعی دارد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی درباره تامین واکسن آنفلوانزا گفت: تاکید بسیج بر تامین واکسن برای افراد محروم و کسانی که توان مالی خرید آن را ندارند، در این زمینه برای تامین واکسن در مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها تفاهم نامه‌های را تدوین کرده ایم که با امضای آن با برخی بخش‌های دولت اقدام می‌شود و تلاش می‌کنیم مقدار واکسن برای مناطق محروم از جمله مناطق حاشیه‌ای تهران تهیه کنیم.

وی افزود: خدمات ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی به مردم قبل و بعد از کرونا همیشه ادامه داشته و هم اکنون نیز تیم‌هایی در ارومیه و اردبیل در حال خدمت رسانی هستند، تعداد زیادی از همکاران ما در بسیج جامعه پزشکی در این مدت به کرونا مبتلا و تعدادی نیز شهید شدند؛ خود من هم به کرونا مبتلا شدم و مدتی در آی سی یو بستری بودم.

محمد صادقی گفت: خدمات بهداشتی بسیج جامعه پزشکی بعد از هفته دفاع مقدس نیز در شهر‌های دیگر و حاشیه شهر‌های بزرگ ادامه خواهد داشت. با اورژانس و ارتش نیز برای رسیدگی به مناطق صعب العبور هماهنگ کردیم تا جایی که می‌شود از آمبولانس‌های زمینی و اگر نشد از بالگردهای اورژانس و نیرو‌های مسلح برای کمک به مردم ساکن این مناطق استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره وجود یک بیماری خطرناک تر از کرونا در کشور‌های همسایه گفت: شایعات همیشه وجود دارد برخی بمیاری‌های جدید ممکن است وجود داشته باشد، اما تاکنون خبر مستندی از منابع رسمی در این مورد نشنیده ایم. رئیس جمهوری که در این زمینه صحبت کرده اند، حتما منابعی دارند که حتما اعلام می‌کنند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی در پاسخ به پرسش دیگری درباره نقش سپاه و بسیج در واردات ماسک و کیت گفت: در مورد واردات این اقلام اطلاعی ندارم، اما اولین کسانی که شروع به تولید ماسک کردند و به کمک وزارت بهداشت آمدند، سپاه و بسیج بودند.

وی افزود: در مساجد واحد‌های درمانی بسیج و سپاه از همان اوایل اپیدمی مستقر شدند، تولید ماسک نیز اولین بار در کارخانه‌های سپاه شروع شد. بخش قابل توجهی از نیاز کشور با روحیه بسیجی تامین شد. امروز هم واحد‌هایی از نیرو‌های مسلح در تهیه، توزیع و تولید ماسک و لوازم بهداشتی برای مبارزه با این بیماری فعال هستند.

محمد صادقی افزود: بسیج در همه کشور در هر جایی که توانسته خدمت کرده است و اگر نتوانستیم در جایی خدمت کنیم، شرمنده ایم، در مورد تعداد ماسک‌های توزیع شده آمار دقیق نداریم؛ اما هر چقدر در توانمان بوده انجام داده‌ایم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۸
توهم توطئه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
به زودی همه خواهند فهمید که جنگ بیولوژیکی بر علیه همه دنیا به جز یک قوم خود برتر پندار بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
اون که میگه توطئه توهم تاریخش یا ضعیفه یا هنوز تو دستکاری هولوکاست به نفع خودشون گیر کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
توهم اون قوم 20 میلیون نفری دارن که فکر میکنن تا چند سال دیگه موجود هستند خخخخخخخ
توهم توطئه کلمه مورد علاقه قوم یهود برای فریب ساده لوح ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
قتل 20 میلیون ایرانی توسط یهود در همین صد سال پیش توهم بود؟!!! قتل 77 هزار ایرانی توسط یهود در زمان کورش سوم توهم بود؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
حالا که چین حمله بیولوژیکی به ما کرده نباید جواب قاطع بدهیم چرا سفارتش در ایران فعال است از سفارت شروع کنیم
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
مجله نیچر و توهم؟
روزیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
توهم توطئه ای در کار نیست،فقط واکسن پیشگیری بیماریها چه ارتباطی به بیل گیتس داره؟
تورنتو
| Canada |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
من با یهودی ها زندگی میکنم. هروقت دیدم یک یهودی از کرونا مرد میگم این آقا دروغ میگه. تا حالا ندیدم.یقین دارم یهودی ها با این کار تنظیم جمعیت میکنن به نفع خودشون و بارها از زبان خودشون چیزهایی شبیه به این رو شنیدم. ضمنا امار ابتلا در اسرائیل هم دروغ محض است . اگر هم مبتلا بشن سریع خوب میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
حق با ترامپ هست این ویروس ازمایشگاهی چینی با هدف برتری چین در دنیا بوجود اومد. مرگ بر چین.به شخصه اگه یک چینی رو ببینم سیلی به صورتش خواهم زد و اب دهان خواهم انداخت..
سوال: آقای شاهین محمدصادقی اول بسیجی بودند بعد پزشک شدند یا اول پزشک بودند و بعد بسیجی شدند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
بسیج سهمیه دانشگاه نداره. رفتی چراغ رو هم خاموش کن
از همه این حرف هایی که این بنده خدا زده این تیتر رو انتخاب کردی که چی بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
که تو حوصلت سر نره
احتمال اینکه سهیمه ای ها سواد درک مقاله مجله نیچر در سال ۲۰۱۵ را ندارند و برایشان سوء تفاهم شده چیست؟ توصیه می شود به همراه یک بلد همان مقاله را مطالعه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
خوشگل پسر با سواد ، بسیج سهمیه نداره. پارسال هم 24 نر خانواده شهدا سهمیه استفاده کردن که حقشون هست. اما 80 هزار هیئت علمی بی سواد اصلاح طلب هم برای بچه هاشون سهمیه داشتن که حقشون نیست
آخه حمله به کی ؟؟
کل دنیا درگیره این بیماریه.
دوباره توهم دشمن فرضی زدین ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
اصلا حمله کی به کی بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
رضا جون از اینستا گرام بیا بیرون یکم تاریخ بخون.والا سواد برای شما غربزده ها بد نیست. همه درگیر شدن بجز یک قوم 20میلیونی خود برتر بین در نقطه ای خاص از دنیا.
مردونه اینو از کجا اوردین ؟ دنیا داره میگه منشا حیوانی بوده و خود تابناک هم چندین مقاله داده ولی این بزرگوار از قافله عقب مونده . تازه اگز حمله بیولوژیک هم باشه از طرف عالیجناب چین هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
اتفاقا خیلی نخبه ها از همه جای دنیا تایید میکنن جنگ بیومیکروبی بوده. حتی از خود امریکا. کتاب بخون با این حالت از دنیا نری عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
یا از طرف سازمان جاسوسی سیا به چین و ایران که اول از همه مبتلا شدن
در 7 ماه گذشته، تقریبا عموم کشورهای جهان اول تا سوم درگیر کرونا شدند. حال پیدا کنید برنامه ریز ترور بیولوژیک را.
در کشورهای صاحب اقتصاد قوی، فعلا کشور چین منتفع اصلی است. این به معنای آن است که انگشت اتهام جهانی باید به سمت چین نشانه گیری شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
کاملا اشتباه نوشتی. وقتی میگی تقریبا یعنی در یک کشور 6 میلیونی هیچ خبری از کرونا نیست. و با دروغ آمار میدن ما هم گرفتیم. منتفع اصلی هم همان عتیقه ها هستند. چرا شما اینقدر کم سواد هستین ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
اگه چین اقتصادش قویه بخاطر اروپا و آمریکاست
چرا چین باید طرف اقتصادیشو منهدم کنه؟
رییس بسیج جامعه پزشکی :)))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
آره داداش رئیس بسیج جامعه پزشکی. همان ها که وقتی دکتر های هم فکر تو جیب ملت روخالی میکنن اینها میروند در روستاهای دور افتاده و ملت رو رایگان علاج میکنن. آره باباجون. اره قشنگم
در زمان های قدیم بیماری را که قدرت درمان آن را نداشتند به اجنه و شیاطین نسبت می دادند. لطفا بهانه نیاورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
همان یهودی ها که بهبا اینستا گرام و شبکه های ماهواره تو مغز تو کردن که جن مسخره است یا نیست خودشون یک اداره بزرگ وسط تل اویو برای جادو گران و مسخران جن راه اندازی کردن که مثلا کمکشون کنه در جاسوسی و جنگ ها. جن هست . بگم بیاد شب بخورتت؟
خیلی عجیب است که واکسن کرونا ساخته شده است و افراد پول دار میتوانند واکسن بزنند .

یعنی تا حالا دکترین جمهوری اسلامی ایران اینقدر بی عرضه هستند که باید واکسن را از هند که کشوری بدبخت است

خریداری کنند و بین افراد تقسیم کنند ....هند در برابر علم پزشکی ایران که عددی نیست ....آبروی ایران درمجامع بین المللی رفت .....

واقعا" عجیب است که تا حالا ایران نتوانسته است این واکسن کرونا را بسازد .......... دستمریزاد به پزشکان آبکی

ایران ...............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
هند که واکسن نداره. الان قط روسیه داره که سفارت های غربی تو مسکو یواشکی برای مقاماتشون دارن میخرن. حتی امریکا و انگلیس پر مدعا. تا هند بخواد بسازه تو ایران همه واکسینه شدن. چرت نگو مومن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
آخه بیسواد، واکسن رو پزشک نمیسازه که.
محبوری نظر بدی؟
در ضمن هند در همکاری با کمپانی های بزرگ اقدام به سنتز واکسن میکنه
کمی تفکر بعد کامنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
دوست عزیر هندی ها واکسن نساخته اند بلکه بخشی از سفارشات مادرنا امریکا و اکسفور استرازنکا را قرار است تولید کنند هند زنجیره عظیم کارخانه تولید واکسن و دارو و مواد موثر دارو دارد شرکت های بزرگ دارویی دنیا که اکثرا امریکایی هستند دارو را در کشور خودشان می سازند بعد در هند در میزان زیاد تولید می کنند واکسنی که از هند قرارا است بیاید یا آکسفورد است یا مادرنا امریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
فکر کنم هند در داروسازی یکی از کشورهای مطرح دنیا است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
کار پزشک ساختن واکسن نیست...
هند هم فقط محل ساخت واکسنه،فرمولش مال کشورای دیگست.
دیر از خوئاب پاشدی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
دیگه شب چندتا مهمان غربزده داشتم باید بهشون میرسیدم دیر خوابیدم. طفلک ها خیلی اذیت شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
18:36!
خب مهمان شرق زده دعوت می کردی چرا غربزده دعوت کردی که خوا نما بشی؟!
تو و امثال تو فکر کردید اگر کسی حرف درستی زد باید یه
اسمی روش بذارید تا به اصطلاح خودتون خودتونو محق جلوه بدید؟!
برو بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
از کجا فهمیدی بابات بود؟!!! ایول
بله آقای رئیس بسیج احتمالش صد درصد است و آنهم توسط کمونیست های چینی بی خدا و ضد اسلام و سرکوب کنندکان مسلمانان سین کیانگ و ایغورها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
توسط یهود. جز یهود و امریکا هیچ کشوری و قومی سابقه جنایت های وحشیانه جمعی نداره. نمیچسبه دروغت داداش
توی تیتر خبر همین که دیدید این حرف رو کی زده، وقتتون رو برای خوندن ادامه آن تلف نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
دمش گرم خوب نوشته بود . از چرت و پرت های برجامیون و نوکرهای آلبانی نشین بهتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
راه افتادی به همه فحاشی میکنی همه البانی نشین و غربزده ان فقط تو خوبی
اگر نامی از چین ببرید شما را هم مثل کیانوش خان تعویض میکنند
چهل هزار نفر ؟ یعنی ۰/۰۵ درصد از کل کشور ! آقا خسته نباشید واقعا ... خسته میشید یکوقت ما راضی نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
خدا راضی باشه. شما که رقمی نیستی
سلام
برای انعکاس در سایت ارسال می گردد.
به بهانۀ گرامیداشت هفتۀ دفاع مقدس/اسطوره‌های گمنام مقاومت
وقتی سخن از ادبیات پایداری و دفاع مقدس به میان می آید، ذهن افراد خداجو و ناسیونالیست های حقیقی متوجه رزمندگان و ایثارگران می شود. واقعیت این است که تنها عامل غلبۀ ما بر دشمن در جنگ تحمیلی هشت ساله، فقط ایثار رزمندگان و قاطبۀ نیروهای مسلح کشور نبود. قطعاً مادران و همسران ایثارگران نیز در این پیروزی سهیم بوده و هستند.
قصد دارم در این نوشتار و در آستانۀ بزرگداشت هفتۀ دفاع مقدس از فرشتگانی یاد کنم که نه تنها در دوران جنگ تحمیلی بلکه هماکنون با ایثار مستمر خویش در جبهۀ عشق حماسه می آفرینند. همسران جانباز، اسطوره های مقاوم و گمنامی هستند که ایثار و فداکاری آنان کمتر دیده شده و متأسفانه کمتر دیده می شود. آنها که در عنفوان جوانی مسئولیت بار سنگینِ زندگی مشترک با جانبازان را پذیرفتند، اکنون پا به سن گذاشته اند. قدرت بدنی شان تحلیل رفته، اما ناچارند همچنان از یادگاران جنگ مراقبت کنند و با رنج و مشقت پرستاری از جانباز را به دوش بکشند. به باور من، این بزرگواران مظلوم ترین قشر جامعۀ ایثارگری هستند. قشری که توسط بیشتر مسئولین و اغلب مردم ناشناخته هستند.
آیا می دانید همسران جانبازان قطع نخاع بلااستثنا گرفتار عارضۀ دیسک کمر، زانودرد، آرتروز گردن و... شده و وضعیت جسمی شان از خود جانبازها بدتر شده است؟
آیا اغلب مسئولین ما به این موضوع فکر کرده اند که با این همه وسایل توانبخشی متعددِ موجود در بازار دنیا، چرا یک همسر جانباز باید به خاطر سختی کار از دیسک کمر رنج ببرد؟ واقعاً چرا هنوز هم بعد از سالها این عزیزان مجبورند ویلچرهای سنگین ساخت دهه های قبل را داخل صندوق عقب خودروی جانباز بگذارند و...؟
آیا تاکنون فکر کرده¬اید بسیاری از خانم¬هایی که در بدو جوانی تن به ازدواج با یک جانباز قطع نخاع دادند، یک عمر خود را از نعمت مادر شدن محروم کردند؟
راستی، می دانید بسیاری از همسران و فرزندان جانبازان اعصاب و روان بارها و بارها از جانباز کتک خورده اند؟ واقعاً پازل این درد و رنج را در کجای زندگی ایثارگران باید جا داد؟ آیا می دانید 43 هزار نفر از رزمندگان ما که در طول جنگ تحمیلی مثل شیر به دل دشمن زدند، اکنون جانباز اعصاب و روان هستند و کسی به جز همسر و خانوادۀ او سنگ صبورشان نیستند؟ جای تأسف است که نه خودی‌ها، نه غریبه ها و نه حتی بسیاری از پزشکان هم شناخت کاملی از مشکلات خانوادۀ جانبازان اعصاب و روان ندارند.
دردهای جسمی جانبازان، همسران و ایثارگران به کنار؛ آیا کسی از زجر روحی ایثارگرانی که می بینند ارزش ها روز به روز دارد به یغما می رود، اطلاع دارد؟ به نظر شما آیا اختلاس¬گران، دزدان بیت المال، بعضی از مسئولین ناکارآمد و ... از تحمل این همه رنج و مشقت ایثارگران و خانواده هایشان اطلاع دارند؟
آیا مردم می دانند ما تعداد زیادی جانباز قطع نخاعِ خانم هم داریم؟ به نظر شما آیا به تعداد انگشتان یک دست، مرد ایثارگر در جامعۀ ما هست که حاضر شده باشد با یک خانم جانباز قطع نخاع ازدواج کند؟...
و سخن آخر اینکه:
احساس سوختن به تماشا نمی شود
آتش بگیر تا که بدانی چه می کشیم.

جانباز قطع نخاع رمضانعلی کاوسی
چین با یک میلیارد و نیم جمعیت و تقریبا بدون کرونا هر کس نیمچه عقلی داشته باشه میفهمه کار خود چینی های کمونیسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
اولش کار آمریکایی ها بود که می خواستن چین رو بزنن زمین حالا شده کار خود چینی ها خواهش میکنم دست بردارید آقایون متفکر و آی کیو بالا
جالبه در همه موارد خودشون به جای مردم تصمیم میگیرند اما به کرونا که رسید توصیه می کنند دوست داشتی رعایت کن یا نکن
ایشان دقیقه جه کاری میکند؟
ایشان دقیقه جه کاری میکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
هیچچچچچچچچچچچچچچ
معمولا کلمه بسیج در جایی استفاده میشود که سامان دهی نشده و نظامی یا سازمانی نیست و برای مقطع کوتاهی اینکار توسط یک تشکیلات ایجاد میشود بنام بسیج.
حالا نظام پزشکی که حداقل از قبل از انقلاب بوده و تشکیلات دارد دیگر بسیج چه کاربردی دارد؟
بسیج جامعه پزشکی!؟خوددکترها ازهمچین جایی خبردارن؟!
این اقا ماهی چقدر حقوق میگیره؟
عجب
نظام پزشکی هم بسیج داره؟
چند نفرند؟
تابناک جدیدا چهره های جدید معرفی میکنیم
رفتی تو کشف شخصیت های نا شناخته
سلام و احترام.لطفا اگر به جناب دکتر صادقی دسترسی دارید،بگویید برنامه ویزیت چهل هزار نفر برچه اساسی است.بیماران را چطور انتخاب میکنید؟ایا قصد زدن چادر دارید و اعلامیه هایی مبنی بر ویزیت رایگان؟
در شرایط کرونایی این کار بسیار نادرست است.ما در این شرایط توصیه میکنیم در صورت نداشتن علایم خطرناک در منزل بمانید.
این کار ویزیت رایگان شاید در شرایط عادی خطر خاصی نداشته باشد ولی در دوره بحران کرونا،اعلام ویزیت رایگان و کشاندن مردم به بیرون از منزل ،فقط برای پر کردن بولتن خبری کار بسیار نادرستی است.
لطفا با جان مردم بازی نکنید
سپاس
چرا به مردم دروغ می گویید پارسال هم نتوانستید واکسن وارد کنید
آماده باشید برای همایش های میلیاردی در جهت تبیین ترور بیولوژیک بودن کرونا به میزبانی رییس بسیج پزشکی و دعوت از پزشکان حاذق و صاحب نظر ونزوئلا، کره شمالی، بورکینافاسو و...
مقاله ی نیچر! این بزرگوار‌اول بفرمایند توان خواندن و نه حتی نوشتن یک پاراگراف به زبان‌انگلیسی را دارند؟ بعد رفرنس بدهند به مجله ی نیچر. حیف از اینهمه مسولان همه چیز دان پر‌مدعا....
چرا بعضی فکر می کنند در مورد هرچی باید اظهار نظر کنند
سر دبیر محترم
توصیه می شود با مراجعه خبرنگاران تابناک به مراکز معاینه خودرو، نحوه رعایت پروتکل ها توسط عوامل معاینه خود رو، بررسی شود. در مراجعه اخیر به مرکز معاینه پونک مشاهده شد رعایت پروتکل ها متناسب با عملیات در این مرکز صورت نمی گیرد. معمولا در مراجعه به این مراکز، در ایستگاه اول بعد از کنترل آلاینده های موتور، راننده را پیاده نموده و فرد معاینه کننده پشت فرمان نشسته و خودرو را برای کنترل ترمزها و کمک ها به ایستگاه بعدی می برد. در حال حاضر با اعلام آمار 20 تا 30% همه گیری کرونا در کشور، صندلی و فرمان و دسته دنده 20 تا 30% خودرو ها به احتمال بسیار بالا آلوده به ویروس کرونا خواهد بود. با نشستن مامور معاینه خودرو در این خودرو ها، ویروس توسط این عوامل به دیگر خودروها که راننده ها آنها سالم بوده اند منتقل می گردد. بنابراین با این نوع عمل کرد و عدم تغییر در رویه های معاینه، تعداد زیادی از رانندگان مراجعه کننده به این مراکز و خانواده ها و اطرافیان آنها، به احتمال زیاد به کرونا مبتلا خواهند شد. البته با اعتراض بنده به این رویه غلط، برای اینجانب استثا قائل شده و بنده را از خودرو پیاده نکردند. با توجه به اهمیت بسیار بالای این موضوع، توصیه می کردد در این خصوص بررسی و مقاله ای ارایه شود. البته سه راهکار، ضد عفنی کردن صندلی، فرمان و دسته دنده هر خودرو در قبل از ورودبه جایگاه، بعد از خروج از جایگاه، و عدم پیاده کردن راننده وجود دارد که ساده ترین و کم خطرترین آن، همان پیاده نکردن راننده است.
چون به ارایه پیشنهاد خبری، راهکار ارتباطی ارایه نشده، این پیام صرفا برای اطلاع و نه برای نشر، در اینجا ارایه شده است.
توهم توطئه
حالا ببینا.فقط چون نوشته رئیس بسیج پزشکی همه برادارن بسیجی زیر این خبر بسیج شدن که به هر نظر مخالفی جواب بدن.خدواند همه ما رو به راست هدایت کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل