بازدید 7131
۲

قالیباف: فرقی بین «ترامپ» و «بایدن» نیست

-رییس مجلس شورای اسلامی گفت: منطق دفاع مقدس یعنی باور به توان مردم و اعتقاد راسخ به اینکه سنت‌های الهی تخلف ناپذیر هستند، دفاع مقدس مدرسه مردم باوری است.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 20 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از میزان، محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت شهید پرور و سرافزار ایران اسلامی تبریک عرض می‌گوییم.

وی تاکید کرد: منطق دفاع مقدس یعنی باور به توان مردم و اعتقاد راسخ به اینکه سنت‌های الهی تخلف ناپذیر هستند. هرگاه مردم را باور کنیم پیروز خواهیم شد و هرگاه آن‌ها را فراموش کنیم و در راس امور ندانیم در چشم بر هم زدنی شکست به ما چیره خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع مقدس برای ما مدرسه مردم باوری است. به عینه دیده‌ایم که در ابتدای جنگ هنگامی که باوری به حضور آن‌ها توسط مسئولان وجود نداشت چگونه دشمنان پیش روی کردند و چگونه تنها بعد از چند ماه پس از حضور گسترده مردم و باور واقعی به توان ملت، عملیاتی‌هایی مانند شکست حصر آبادان، طریق القدس و فتح المبین در ابتدای سال ۶۱ به وقوع پیوست. آن منطق همچنان زنده و پیش روی ماست.

اگر ما مردم را فراموش کنیم شکست می‌خوریم و اگر به توان آنها باور داشته باشیم و کار را به آن‌ها واگذار کنیم پیروزی حاصل خواهد شد
قالیباف تاکید کرد: اگر ما مردم را فراموش کنیم شکست می‌خوریم و اگر به توان آنها باور داشته باشیم و کار را به آن‌ها واگذار کنیم پیروزی حاصل خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس بیان داشت: این شعار، شعاری پر مغز و درس آموز است «ماقوی هستیم» این همان منطقی است که باعث شکست‌های امروز دشمنان مردم ایران شده است. به عنوان مثال در خصوص همین اقدامات اخیر آمریکا نیز باید تاکید کرد که به دلیل اقتدار و ایستادگی مردم ایران دشمن به آنچه که می‌خواست نرسید ولی نباید به این شکست‌های حقوقی و سیاسی آمریکا دلخوش باشیم و فراموش کنیم دشمن ظالم ما در صورت ادامه یافتن برخی از غفلت‌ها گام به گام در تشدید تحریم‌ها جلوتر می‌آید تا به نظام تحریم‌ها شکل جدیدی بدهد.

قالیباف تاکید کرد: تجربه نشان داده هرگاه در مقابل تحریم‌های آمریکا منفعلانه عمل کردیم فشار تحریمی بیشتری به مردم وارد شده است لذا ضروری است با اقدامات فعالانه،هوشمندانه و موثر اجازه ندهیم که بیش از این به مردم فشار وارد شود. در همین راستا ضروری است که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پس از شکست مفتضحانه آمریکا در حوزه حقوقی و سیاسی حرکت یکجانبه آمریکا که مورد اعتراض دیگر کشورهای جامعه بین الملل نیز هست را رصد کرده و اقدامات متقابل لازم را جهت صیانت از منافع مردم، با جدیت پیگیری و به صحن ارائه دهد.

وی بیان داشت: وظیفه ما آن است که مردم را قوی کنیم. مسئله مردم ما ناکارآمدی در اداره کشور است.مسئله مردم ما شرایط سخت معیشتی است . مسئله مردم ما حمایت نشدن از لحاظ اقتصادی است و ما نباید کشور و معیشت مردم را معطل غرب کنیم . ما باید مردم را در اولویت قرار دهیم و باید از تجربه‌های روشن ملت ایران بهره بگیریم و بدانیم دشمنی آمریکا با ایران ریشه دار است و اینکه ترامپ رییس جمهور شود و یا بایدن هیچ فرقی در سیاست اصلی ضربه زدن به ملت ایران حاصل نخواهد شد، بنابراین لازم است روی قوی شدن ملت ایران تمرکز کنیم و پیروزی واقعی را زمانی اعلام کنیم که اقتصاد و مردم ما قوی شده باشند و احساس کنند در زندگی آنها تغییرات ملموس ایجاد شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
اقای قالیباف بین ترامپ و بایدن فرق است.ما باید سیاست درستی داشته باشیم تا بتوانیم از قرصتها استفاده کنیم. الان مشکل آنها نیستند بلکه سیاست های ما ست که تعیین کننده است .متاسفانه انها لولو خور خوره ایران برای سیاستگزاران ماشده اند.مشکل از ماست نه از آنها
ولی بین روحانی و قالیباف فرق است؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر