پاسخ مجلس به ادعای آمریکا در بازگشت تحریم ها علیه ایران؛ ما قوی هستیم

«ما قوی هستیم»؛ این پاسخ نمایندگان مجلس به ادعای آمریکا در بازگشت به تحریم‌ها علیه ایران است؛ ادعایی که منتخبان ملت در واکنش به آن وعده جواب قاطع و انقلابی داده و بر لزوم اتکا به توانمندی‌های داخلی تاکید کردند.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 20 September 2020

«ما قوی هستیم»؛ این پاسخ نمایندگان مجلس به ادعای آمریکا در بازگشت به تحریم‌ها علیه ایران است؛ ادعایی که منتخبان ملت در واکنش به آن وعده جواب قاطع و انقلابی داده و بر لزوم اتکا به توانمندی‌های داخلی تاکید کردند.

به گزارش «تابناک»؛ اولین جلسه علنی پارلمان در هفته جاری، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به نوعی تحت تاثیر ادعای اخیر آمریکا درباره فعال کردن مکانیسم ماشه و به دنبال آن بازگشت تحریم‌ها علیه ایران قرار داشت؛ موضوعی که توسط وزیر خارجه آمریکا اعلام شد، مبنی بر اینکه تمام تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران احیا می‌شود.

مایک پمپئو مدعی شد، اگر سازمان ملل متحد نتواند تحریم‌ها را اجرا کند، این موضوع «پیامدهایی» خواهد داشت و در واکنش دبیرکل سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت اعلام کرد، اقدامی بر اساس ادعا‌های آمریکا انجام نمی‌دهد.

روسیه و تروئیکای اروپایی یعنی سه کشور نماینده اتحادیه اروپا فرانسه، آلمان و انگلیس نیز اعلام کردند که این اقدام آمریکا قانونی نیست. تمام تلاش‌های غیرقانونی آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران در حالی انجام می‌شود که با خروج از برجام نمی‌تواند از مکانیسم ماشه استفاده کند و ۱۳ عضو شواری امنیت نیز با این درخواست مخالفت کرده اند.

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز در نطقی کوتاه با یادآوری رشادت‌های مردم ایران در دوران دفاع مقدس تاکید کرد، هرگاه مردم را باور کنیم پیروز شده و هرگاه فراموش کنیم در چشم برهم زدنی شکست می‌خوریم؛ منطقی که همچنان زنده و پیش روی ماست. شعار هفته دفاع مقدس امسال شعاری پر مغز و درس آموز است؛ «ما قوی هستیم»؛ این همان منطقی است که موجب شکست‌های امروز دشمنان مردم ایران شده است.

 

باید با اقدامات فعالانه، هوشمندانه و موثر اجازه ندهیم بیش از این به مردم فشار وارد شود

او در خصوص اقدامات اخیر آمریکا هم گفت: باید با اقدامات فعالانه، هوشمندانه و موثر اجازه ندهیم بیش از این به مردم فشار وارد شود. در همین رابطه ضروری است کمیسیون امنیت ملی پس از شکست مفتضحانه آمریکا در حوزه حقوقی و سیاسی حرکت‌های یکجانبه آمریکا را رصد کرده و با جدیت اقدامات متقابل لازم را برای صیانت از منافع مردم پیگیری کند و به صحن ارائه دهد.

وظیفه ما هم این است که مردم را قوی کنیم. مساله مردم ما ناکارامدی در اداره کشور، شرایط سخت معیشتی، حمایت نشدن از لحاظ اقتصادی است؛ پس نباید کشور و معیشت مردم را معطل غرب کنیم. بدانیم دشمنی آمریکا با این ملت ریشه دار است و اینکه ترامپ رییس جمهور شود یا بایدن، هیچ تفاوتی در سیاست اصلی ضربه زدن به ملت ایران ندارد. پس لازم است بر قوی‌تر شدن ملت ایران تمرکز کرده و پیروزی واقعی را زمانی اعلام کنیم که اقتصاد قوی شده و تغییرات آن در زندگی مردم دیده شود.

در واکنش به ادعای غیرقانونی آمریکا تعدادی از نمایندگان در تذکراتی، خواستار پاسخ قاطع مجلس شدند؛ احد آزادی خواه نماینده ملایر در این باره گفت: قطعا نمایندگان مجلس به این اقدام وحشیانه آمریکا پاسخ قاطع و در جای خود خواهد داد.

جواد نیک بین نماینده کاشمر هم این طور واکنش نشان داد که مجلس باید در مقابل اقدام آمریکا محکم بایستد و کار انقلابی خروج از ان. پی. تی را انجام دهد.

عباس گودرزی، نماینده بروجرد نیز این توضیح را داد که مکانیسم ماشه حاصل اعتماد به دشمن است. هر کشور و ملتی که به دشمنش اعتماد کند، متضرر می‌شود. اعتماد به خدا و سنن آفرینش و بی‌اعتمادی به دشمن و شناخت او دو عامل اصلی در عزت و سرافرازی ملت است. قطعا ماشه بدون تیر خواهد بود، دشمن هر غلطی تا امروز خواسته، کرده و تنها راه این است که ملت ایران خودش را قوی کند و این اتفاق در حال رخ ‌دادن است.

محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر نیز خواستار در دستور قرار گرفتن طرح سه فوریتی خروج از برجام و پروتکل الحاقی به عنوان مطالبه عمومی مردم شد؛ این همان طرحی است که هفته گذشته در واکنش به اقدامات خصمانه آمریکا تحویل هیات رییسه شد تا به گفته مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اجرای آن تمام محدودیت‌های برجامی برداشته شده و شرایط به قبل از برجام برگردد. همچنین با استمرار تحریم‌های آمریکا سطح همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی کاهش یابد.

امروز همچنین مجلس وارد بررسی جزئیات طرح شش ماده‌ای اصلاح قانون تضمین خرید محصولات کشاورزی با هدف برقراری عدالت و احقاق حقوق کشاورزان شد و ماده ۱ آن را تصویب کرد. نمایندگان در این مصوبه ضمن تعیین معیار‌های تعیین قیمت تضمینی محصولات کشاورزی مقرر کردند، «شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی» تشکیل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵۱
۴ در صدی ها که کل قدرت مملکت و اصحاب زر ... باید قوی باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
مرگ بر دشمن داخلی
که از دشمن خارجی خیلی بدتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
یکشنبه ۳۰ شهریور
علی رغم تبلیعات شبانه روزی و بسترسازی برای برگزاری جشن !!! شاخص کل بورس نورچشمی ۴۷۰۰۰ واحد دیگر هم سقوط کرد و دوباره به کانال یک میلیون ششصدهزارواحدی پرتاب شد
دلار به ۲۷۴۰۰ تومان رسید وسکه ۱۳۴۰۰۰۰۰ تومان قیمت خورد
به همین دلیل این روز رابایدجشن بگیریم !!!

علی برکت الله !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
مردم خوب می دانند که شما مسولان
همه تان از نظر مالی و نفوذ و قدرت سیاسی و داشتن مدارک تحصیلی و ثروت بسیار قوی هستید
خوشا به حالتان
ولی ایکاش فقط کمی و فقط کمی
از مشکلات مردم و کشور هم اطلاع داشتید
امیر
| Turkey |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
منظورش مای ۴٪ نه مای ملت ۹۶٪ خیلی وقته مای اونا با مای ما فرق داره
تازه حقوق تون هم ماهی 200 و خرده ای میلیون تمن است (یادتون رفت بگین)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
کمتر دروغ بگو
شما بله ولي مردم نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
نادرجان این اقای قالیباف سرمایه دارنیست یادت هست تومناظره گفته6میلیون پس اندازدارم؟ وپسرم بیکار درصورتیکه همون زمان پسرش الیاس جان پیمانکار شهرداری بود وقتی سرلشگر فرمانده ناجا با جایگاه سپبهدی وباحقوق17تومنی پداش10تومنی وشهردارهم باشه با حقوق20تومنی وپاداش10تومنی کاپیتان هم باشه هرپروازی3تومن چقدر میتونه پس انداز کنه؟ این با کمک یارانه زندگی میکنه مگر نشنیدی به او لقب مدیرجهادی وانقلابی دادن؟ پس اینها قوی هستند وکل هم وغمشان رفع مشکلات مردم وخدمت به محرومان ومردم کشورهست
بله مجلسیان عزیز با 250 میلیون ودیعه، با حقوق بالای 20 میلیون و رانتهایی می بایست هم قوی باشید پیاده شید ببینید که ما پول یک کیلو گوشت را نداریم
(ما قوی هستیم).پاسخ قاطع و شکننده ای به دشمن دادیم واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
با اعلام این موضع قدرت نمایندگان !!؟
و اعلام پیروزی و همراه با خوشحالی روحانی !!؟
ترامپ و نتانیاهو و بقیه دشمنان خارجی
پرتعداد ما ، پا به فرار گذاشته
و متواری به داخل سوراخ موش شدند !!!؟؟؟؟
و دلار و سکه و تخم مرغ و کره و مسکن مفت و مجانی شدند !!!؟؟؟؟
بله شما قوی هستید ولی ملت بیچاره ضعیف هستند
مردم با حقوق متوسط زیر خط فقر قوی نیستند!!!!
شما معلومه که قوی هستید!!!
شما قوی هستید حقوق ومزایای خوبی میگیرید ولی ملت توان ایستادن ندارد.
از قدرت پول ملّی مشخصه
قوی بودن به داد و فریاد نیست ، به عمل و داشته هاست.
شما قوی هستید ما ملت چکار کنیم
اون کارگری که زانو زده بود جولوت کناردستیات نگاهشم نمیکردن انگار جزام داره چکار کنه اقای قالیباف
شما قوی هستین ولی مردم زیر فشار اقتصادی له شدن
حضور مهر ظهور بندگان حضرت مستطاب اجل اکرم اشرف امنع اعظم ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران آقای حجت الاسلام دکتر حسن روحانی دامت برکاته
خواهشمند است کمتر افتضاح به بار بیاورید و استعفا دهید باشد که در غیاب آن حضرت مملکت در سراشیبی غیرقابل برگشت قرار نگیرد. این مهم را به مسوولان دلسوزبالا دستی دیگر هم توصیه نمایند ‌اجرکم عندالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
روحانی هم مثل بقیه مسئولین.
از مردم مایه نذارید لطفا
بله شما با حقوق های نجومی خانه سازمانی. ماشین دولتی و بادیگارد واقعا قوی هستید اما آحاد مردم. در. ،،،،،
ابته شما قوی هستید ولی ملت خیر . خیلی ضعیف شدیم
راست میگه اینها قوی هستند
قراره امروزکلی حقوق بگیرن
من بدبخت بایدباماهیانه یک میلیون وهشتصدزندگی کنم
راست میگه اینها قوی هستند
قراره امروزکلی حقوق بگیرن
من بدبخت بایدباماهیانه یک میلیون وهشتصدزندگی کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
البته هم در رفاه و هم در قدرت اسلحه داشتن قوی هستند.
شما فعلا قيمت تخم مرغ رو كنترل كن ببينيم واقعا قوي هستي .
ترامپ عطسه نکرده بورس ما بعد از دو ماه کاهش بازهم امروز دهشتناکترين سقوط را داشت
یه نگاهی به بازار بورس امروز بیندازید تا ببینید کی قوی هست. شما در شعار دادن بسیار قوی هستید، بر منکرش لعنت
تو بایدم قوی باشی. با درآمدی که داری.
مردم قوی نیستند. بفهم.
من هم اگه ماهی ۲۶۰ میلیون حقوق می گرفتن قوی بودم
بگو مگه شما تحت فشار هستید که قوی هستید
ما کمرمون شکسته
این مردم پدرشون در اومده
هر روز همه چیز در حال گرون شدنه و روحانی فقط میاد لبخند میزنه
خوب مشخصه فردیکه 50 میلیون حقوق میگیره متوجه شرایط ما نمیشه
اصلا بازار تعطیله و نمیشه هیچ چیزی نه خرید نه فروخت
خواهشا یه همه پرسی بزارید بابا
یه مسئول ستعفا بده
کی می خواین واقعیت ها رو ببینین فقط شعار میدین
یه سوال از نمایندگان محترم و قوی مردم:
مردم فقیر و کارگر و یا بیکار که از گرسنگی لاغر ، نحیف و نا توان شده اند، آیا اینها هم قوی هستند؟
من هم اگه ماهانه اونقدر حقوق میگرفتم و رانتهای نمایندگی رو داشتم قوی بودم
قوی بودن شما به چه درد میخوره؟ مردم باید قوی بشن. توی این هشت سال ارزش پولمون 1 دهم شده در صورتی که درآمدا حتی دوبرابر هم نشده! با این وضعیت مردم چه طور باید روزمره خودشون رو بگذرونن؟
بهترین پاسخ به آمریکا قوی شدن در اقتصاد و تولید است و بها دادن و حمایت از افراد نخبه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
کدام نخبه؟ چندتا نخبه درامورات کشورمسئول هستند بله نخبگانی مثل جنتی ویزدی املی و.... بله نخبه هستند ولی نخبگان دانش وعلم درکشور چه جایگاهی دارند اینها نخبه را نمیخواهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
شاید این همه تحریم و فشار اقتصادی به صورت هوشمندانه صورت می گیرد برای خروج نخبگان از کشور ....
مجلس نشینان عزیز با حرف و ادعا که هرگز کاری پیش نخواهد رفت. اگر ما قوی هستیم باید در همه زمینه های اقتصادی, پویایی و شکوفایی جامعه, آموزش و فرهنگ, کشاورزی, صنعت و تکنولوژی , اقتصاد, سیستم بانکی, رفاه اجتماعی و ده ها مورد از این دست قوی شویم و توان رقابت را داشته باشیم تا مدعی گردیم که ما قوی هستیم. آیا داشتن توان نظامی آن هم کمتر از توان کشورهای توانمند به معنی قوی بودن است؟
اندکی بیندیشیم و ببینیم که با یک بیوتروزیم و آلوده کردن مردم یک کشور به ویروس و عوامل بیماری زا کدام سیستم دفاع نظامی توان جلوگیری را خواهد داشت. پشتوانه بیوتروریزم دانش قرار دارد و پشتوانه دانش هم تکنولوژی های بسیار پیشرفته علمی نهفته است. آیا ما در دانشگاه های خود ابزارهای بسیار پیشرفته علمی را داریم؟ نه
آیا دانش پیشرفته را داریم؟ البته که نه!
پس در گفتارتان اندکی درنگ کنید و واقع بین باشید.
اولا اینا نماینده درصد کمی از مردم هستن با اون رای هاشون دوما اصلا کاره ای نیستن . اخبار فوتبال مهمتر از خبر نماینده مجلسه
شما بله
خوب معلوم ك شما قوي هستين چون نه دغدغه خرج و مخارج زندگي دارين و نه تامين ما يحتاجي مثله دارو و غيرو ذالك
پاسخ ها
ع س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
تابناك در آخر جمله حقير تا اونجا كه خودم يادم مياد يه كوروش آسوده بخواب كه ما بيداريم هم نوشته بودم .شماهم سانسورميكنيد چطور رسانه ي آزادي هستيد
با ۱۱۰۰۰رای رفتی توی مجلس حالا برای مردم نسخه می پیجی تو باید قوی باشی من هم اگر حقوق بالا منزل وماشین رایگان داشتم قوی بودم باید مجلس کلا روند سیاستگذاری مملکت را تغییر بدهد اگر خانه ملت است
خدارو شکر.خدارو صدهزار مرتبه شکر که شما عزیزان رو داریم.روزی هزارسجده شکر باید بجا اورد.
بله البته ما قوی هستیم و مردم هم پوست کلفت !!!!
" تنها راه این است که ملت ایران خودش را قوی کند و این اتفاق در حال رخ ‌دادن است"
با دلار 27000 تومنی؟!!!
میگن نه سیر از گزسنه خبرداره نه سوار از پیاده حالا اینهایی که ماهیانه چند ده میلیون میگیرن نشستن بالای گود از مقاومت صحبت میکنن
بله نمایندگان عزیز مجلس که ماشالله حقوق و مزایای .... خونه و ماشین و همه چیز حتی ایاب و ذهاب دارن باید هم قوی باشند من و امثال منی که زیر بار سنگین اجاره خونه و گوشت و مرغ و سایر هزینه های کمر شکن واقعا کمرمان خم شده که اصلا مهم نیستیم مردیم هم که مردیم برای کسی مهم نیست
نماینده های مجلس درست می گویند که ما قوی هستیم ولی ما قوی نیستیم زیر این فشار کم آوردیم
اره شما نمایندگان مجلس اگر قوی و پولدارنبودید به مجلس را نمی یافتید شما از ترامپ هم قوی تر هستید ملت فقط لاغر وضعیف!!!!!!!!!
اقای مجلس تو قوی هستی دلار می تونی بخری یا به دلار حقوق می گیری دیگران چی یک کم هم به فکر مردم بدبخت باشید
اول اینکه شعار کافیه
دوم اینکه من رای ندادم پس حداقل منتخب من نیستند
سوم هم بگم سانسور چی تایید نمیکنه
کلا با چه رویی این حرفها رو میزنید ؟؟؟
ما قوي هستيم
ما انتخاب كرديم اينطور زندگي كنيم
ما كرك و پشم امريكا را ميريزم
گفتار درماني تا به كي
عزيزان مسئول شما كجا زندگي مي كنيد
هر چند اوني كه حقوق 230 ميليوني ميگره معلومه بايد قوي باشه!
شعارهای احساسی شروع شد
خبر خوش پس چی می شه
بله دوستان كه حتما خيلي قوي هستند
مهم اينه ما مردم عادي هم قوي هستيم با كلا ديگه كامل داريم تبخير ميشيم از سياست دوستان قوي...!!!
الحمداللهصد البته شما مجلسی ها قوی هستید و مشکل مالی ندارید.هرچندمردم تحت فشارند
بله، درست میفرمایند
ما قوی هستیم
اما حیف که منظور از مای اونها، ما نیستیم
در واقع مای ما با مای اونها فرق داره
اونها قوی هستن
تحریمها برا ماست
قوی بودن برا اونها
خرد شدن زیر بار گرونی برای مای ماست
کشور در فقدان مدیریت در حال سوختنه، بیانیه میدن؟!
مبارک است ان شاالله....دلار۷۲۰۰.....ما زیادی قوی هستیم
نمیشه مسئولین یک ماه اصلا حرف نزنن؟
بخدایی خدا شماها هیچ کاری که برای ملت نکردید حداقل حرف نزنید تا هم کمتر نمک به زخم مردم یا به قول رئیس جمهور زخم بر نمکممون بپاشید
و هم مردم بتونن سر فرصت اوضاع زندگی شون رو سر و سامان بدن
من هم اگر فيش حقوقي شما را داشتم موافق نظرتان بودم
منم همینقدر حقوق ومزایا داشتم اینطوری شعار میدادم.... ما قوی هستیم
من هم با نظر اقایان مجلسی موافق هستم شما قوی هستید ولی من که جزیی کوچک از این ملت هستم خیلی ضعیف و ناتوان شدم هم به لحاظ مادی و هم روحی
وقتی دولت دلار را امروز گران کرده و میداند که همه چیز با نرخ دلار بالا میرود من مانده ام از آمریکا باید ترسید یا از دولت!

ما قوی هستیم که معلومه شنا قوی هستید که رفتید مجلس ولی تکلیف مردم چیه
تکبیر .....!
این ایران دقیقا کی هست که میگه ما قوی هستیم؟ اقا زاده ها و سران بله قوی هستن خیلی هم قوی هستن
وظیفه ما هم این است که مردم را قوی کنیم
راست میگن نمایندگان مجلس قوی هستند چون فشار گرانی و فقر روی مردم بد بخت است اونا اصلا مشکل اقتصادی و بیکاری و هزاران اسیب اجتماعی که مردم به ان درگیرند اهمیتی نمیدند
شماها که بله اما مردم بدبخت که له شدن
ما يا شما؟
حقوقت چقده داداش
230 ميليون صافي گرفتي نشستي جلسه گذاشتي براي قيمت تخم مرغ!!!
چايت را بنوش!!!
ما يا شما؟
حقوقت چقده داداش
230 ميليون صافي گرفتي نشستي جلسه گذاشتي براي قيمت تخم مرغ!!!
چايت را بنوش!!!
شماها که تکلیفتون مشخصه! ملت بیچاره باید تاوان رو پس بدهد
من این حقوق رو می گرفتم و اون وام آنچنانی و اونهمه مزایای نماینده مجلس بودن خوب من نه تنها قوی نمی شدم بلکه توپ می شدم. طفلکی اون کارگز و بدبختی که شما از جانب شون میگین ما قوی هستیم.
منتخب های ملت!!!!!!!!!!
قالیباف ما و شما یکی نیستیم!۰
شما صد البته که قوی هستید ولی من و امثال من داریم له میشیم
آقا این "ما" رو دقیق مشخص کنید! منظورتون کیه؟ نماینده با حقوق ماهی صد و خورده ای میلیون تومن؟ یا "ما" که با خط فقر دست و پنجه نرم می کنیم؟؟
نماینده دغدغه معیشت نداره
درد مردم و نمیفهمه
معلومه واکنششون همین باید باشه
مردم دارن له میشن
نظام سرمایه های مردمی خودشو داره از دست میده
هر روز بدتر از دیروز
ما قوی هستیم بله شما کاملا قوی هستین این مردمن که دارن زیر بار تورم و گرانی له میشن
ما قوی هستیم بله شما کاملا قوی هستین این مردمن که دارن زیر بار تورم و گرانی له میشن
دلار الان ۲۷۳۰۰ وسکه ۱۳۳۰۰۰۰۰ وبورس نورچشمی باهمه وعده وعیدهاوتبلیغات ومصاحبه های روحیه بخش و جشن وپایکوبی !!!! ۴۷۰۰۰ واحددیگه سقوط کرد
دلار الان ۲۷۳۰۰ وسکه ۱۳۳۰۰۰۰۰ وبورس نورچشمی باهمه وعده وعیدهاوتبلیغات ومصاحبه های روحیه بخش و جشن وپایکوبی !!!! ۴۷۰۰۰ واحددیگه سقوط کرد
ما کارمندان و کارگران ضعیفیم شما که ماشاالله قوی هستید
ما؟؟؟؟
بله شما ده ها میلیون ده ها میلیون حقوق و تسهیلات مسکن میگیری قوی هستی
بورس همه چیز را نشان می دهد
کدامشان منتخب مردم هستند کدامشان واقعا رای کافی و قابل توجه دارند ؟
ازامروزهمه تحریمهای سازمان ملل بازگشتند
هرکشوری این تحریمهارانقض کند ازسوی امریکا موردتنبیه قرارمیگیرد
متاسفانه کشورهای دیگر باوجودغیرقانونی بودن این اقدام امریکا منافع عظیم وبلند مدت خودبا امریکارا درنظرگرفته و از تحریمهای یکجانبه وثانویه امریکا عدول نخواهندکرد
فقط حرفو.حرفو حرف.
ما یعنی کی؟؟؟
تو بورس نشون دادین که چقدرررررررر قوی هستین !
۲۳۰میلیونو اگه طلا خریده بودند نمایندگان الان ۱میلیارد شده بود
روحانی کجاست؟!!!!
اون ازاون وعده گشایش اقتصادی اینم از جشن شنبه ویکشنبه
بله شما قوی هستید چون انواع رانت ها را دارید
راست میگن آقایون قوی هستند این ما ملت هستیم که زیر بار گرانی و بدبختی له شدیم
باحق مسكن 230ميليون توماني بايد قوي باشندوشعاربدهند بجاي قعطنامه صادركردن فكر معيشت مردم باشيدوريشه تحريم كنندگان داخلي رااول بخشكانند.
ما منظورشون خودشونند. اگه نه ما معمولی داریم له میشیم.
به عمل گار بر اید...
بله قدرت تو زندگی مردم موج میزنه..البته مقامات راجع به خودشون درست میگن
بنشینید سرجاتون کمرتون رگ به رگ نشه از درد ملت خبر ندارید
....محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر نیز خواستار در دستور قرار گرفتن طرح سه فوریتی خروج از برجام و پروتکل الحاقی به عنوان مطالبه عمومی مردم شد.....


شما عجالتا قیمت تخم مرغ را کنترل کنید و زیاد هم جو گیر نشوید از این ادعاها مجلس
چرا وقتی بحث برجام می شود، همه بحث ها به سمت دعوای بین اصلاح طلب و اصول گرا و یا ظریف و جلیلی تنزل پبدا می کند؟ چرا کسی در مورد 150 میلیارد دلار پول نقد حاصل از برجام صحبت نمی کند که چی شد این همه پول؟ کجا خرج شد؟ تو جیب چه کسانی رفت؟ چر در کشور تحول اقتصادی رخ نداد؟ کدام کارخانه ساخته شد و یا معضل بیکاری چقدر حل شد؟ چرا با وجود این همه پول، برای 10 میلیون دلار وام از بانک جهانی تلاش ها و رفتارهای بیهوده انجام شد؟
شما اره قوي هستين ولي مردم نه خلي ضعيف شدن و به زور نون در ميارن عرصه به مردم تنگ شده ولي شما قوي هستين
خیلی خیلی قوی هستید
آفرین بر شما
"ما" ی مسئولان با "ما" ی مردم فرق دارد
مجلسیان کاملا درست میفرمایند..."ما" (مسئولان" قوی هستند اما "ما" (مردم) بسیار ضعیف هستیم
تابی جان لطفا درمورد تشبیه بامزه یکی ازنمایندگان مجلس نسبت به اعلام جشن درروزهای شنبه ویکشنبه روحانی مطلب ویژه منتشرکنید
مجلس شعارررررر
کدام مجلس ؟؟؟؟

ما به این مجلس رای ندادیم

این مجلس منتخب ما نیست
منظورتون از "ما" دقیقا چه کسانی هستند؟؟؟
بله شما که قطعا قوی هستید ... ضعف و بدبختی فقط مال مردم بدبخت است شماها که همه تحریم ها و محدودیت ها به نفعتان است. ما هم اگر حقوق چند ده میلیونی با هزینه مسکن چند صد میلیاروی می گرفتیم قوی بودیم ...
ر
برید ببینید وضعیت زندگی مردم چطوریه
من به نوبه خودم از فردا لنگ می پوشم و نون خشک می خورم ولی در مقابل آمریکا می ایستم . کسی لنگ فروشی قیمت مناسب سراغ داره معرفی کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
برگ درخت بهتر جواب میده.
کدام توانمندی داخلی ؟
کنترل قیمت ؟ تخم مرغ ؟ خودرو ؟ مسکن ؟ برنج ؟ شکر ؟ ارزش پول ملی ؟ افت سهام واب رفتن پول مردم ؟
کدامش
مجلس که با رای اکثریت قاطع ملت انتخاب وبر مصدر قانون گذاری قرار گرفته باشد مطمئن قوی است
بله ما قوی هستیم ولی دولت چپ گرا خیلی دوست دارد.....!
شما نتوانستید جلوی گرانی بنزین رو بگیرید
نماینده ای که این شعارها رو میده حقوق ومزایاشو نصف کنن کمک به مردم تا کمی مردم هم قوی تر شن
فقط وعده و وعید...
مشکل اینه که از نظر اقتصادی شما قوی هستید نه اکثریت مردم
شما...................ها...بله قوی هستید.....ولی ملت بیچاره ضعیف شده.......!!!!!
نمایندگان مجلس قوی هستند چون مشکلات مردم را درک نمی کنند، فشار اقتصادی بر آنها نیست پس راحت می توانند شعار دهند، مردم بی گناه و بیچاره چه باید بکنند؟ آیا با شعار می توان شکم فرزندان را سیر کرد؟؟؟؟؟؟
پاسخ به تحریم را در بورس و سکه و دلار نمایندگان محترم می توانند بهتر مشاهده کنند
باید هم قوی باشین! با ۱۰٪ رای نماینده شدین حتماً قوی بودین خب
از ایرانی بودنم بیزارم!
بهترین توییتی که چند وقت اخیر دیدم:

پنجمین قدرت موشکی دنیا نمیخواد تخم مرغو ارزون کنه یه املت بخوریم؟

بلند بگو مرگ بر اسراییل (76000 ریال)
مرگ بر امریکا (260000 ریال)
مرگ بر آل سعود (72000 ریال)
مجلسی که با 40 درصد مشارکت تشکیل شده و با حداکثر 10 درصد رای وارد آن شده اند، نماینده همه مردم نیست!
«ما قوی هستیم»؛
شما مجلسیان البته قوی هستین!!!!!!
آره بابا شما که قوی هستید . ملت هم که ....
اره شما که قوی هستی دهان ملت آسفالت می شود
ما منتظر نصویب طرح سه فوریتی خروج ازان پی تی هستیم دیگه هرچه مداراکردیم بسه
. دلار ۸۰۰ تومن رفت روش مردم دارن له میشن آقایون فقط شاخ و شونه کشیدن
این مجلس اصولاً اعتبار و پشتوانه مردمی نداره که بخواد نظر بده.
اقای قالیباف فرمودند «شعار هفته دفاع مقدس امسال شعاری پر مغز و درس آموز است» یا قالیباف فرقی بین نغز و نغز نیمداند و یا تایپیست معنی و نغز را نیمیداند . در هر دو صورت جای تامل دارد.
اصلا شماها را کی انتخاب کرده که از زبان همه مردم حرف میزنید شما فقط نماینده چند هزار نفری که بهتون رای دادند هستید پس در مورد بقیه تصمیم نگیرید صدای له شدن استخوانهای فقرا را زیر چرخ‌های سیاستها حس نمیکند
بله ما قوی هستیم.
هر ریال ایران ۲۸۰۰۰۰ دویست و هشتاد هزار دلار آمریکاست:؟!
هر وقت نماينده هاي مجلس يكسال با پرايد رفتند سر كار . بچه هاشون پرايد سوار شدند .با حقوق كارگري زندگي كردند و تو محله هاي پايين شهر زندگي كردند اونوقت هر شعاري دادند اون شعار واقعي بوده و من كارگرهم حمايت ميكنم .
ساعت چند باید بریزیم تو خیابون جشن بگیریم?
شما که قوی هستید چرا اجازه میدین امریکا قدم به قدم جلو بیاد و هر کار می خواد با اقتصاد کشور و زندگی مردم بکنه؟ کی و کجا قراره متوقفش کنین که قوی بودنتون معلوم بشه؟
بروقوی شو گر راحت جهان طلبی
که درنظام طبیعت ظریف پایمال است
تابی جون من از خوندن نظرات واقعا متحیرم که مسئولان روی کدام پشتوانه مردمی برای امریکا هر روز خط ونشان می کشد .
بله منم اگه ماهی 230 میلون حقوق میگرفتم میگفتم تحریم اصلا نمدی...
شما نماینده ما نیستید پس مردم روی جز ما خودتون نکنید،خروج از برجام خواست عموم نیس، خواست عموم اینه که شرایط رو بدتر نکنید.
اووواووووو
امریکاهاییها خیلی خیلی ترسیدند. شلوار هایشان را زرد کردند!!!!
جهان در وحشت فرو رفت.
فیل ها و موش ها هم همه در زیر زمین پناه گرفتند.
صهیونیست ها از ترس خوشگشان زده!!!!
اووووواووووووووو!!!!!
عجب لرزه ای در دنیا را افتاده، ای خدا
ما مردم بدبخت که اصلا قوی نیستیم بخدا داغونیم
سنگ پای قزوین هم دیگه جلوی دولت و مجلس کم اورده بابا بلایی بدتر از این هست که بخواهید سر مملکت بیارید
رفتیم به سمت کره شمالی شدن و استفاده از کالاهای بی کیفیت داخلی
شما بلی ولی مردم ایران خیر
ما هم دناپلاس قسطی با 1/5 قیمت می گرفتیمريال قوی بودیم
اقایون نماینده شما نمیتوانید از پس گرانی تخم مرغ برایید بهتره برید بفکر دنا پلاستان باشید .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر