بازدید 5488
۲

مسئولان سنگینی سیلندرهای گاز را از دوش مردم بردارند

نماینده حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با تسریع در امر گازرسانی سنگینی سیلندرهای گاز را از دوش مردم منطقه سیستان بردارند.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶ 20 September 2020

به گزارش «تابناک»، حبیب الله دهمرده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یکی از مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان تأمین گاز خانگی به وسیله سیلندر های گاز است که هرساله با نزدیک شدن به فصل زمستان تشدید می‌شود.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بحث گازرسانی به شهر زابل تا چندی پیش طبق برنامه و بدون توقف در حال انجام بود، افزود: اما متأسفانه اکنون چند مدتی است که این پروژه مهم متوقف شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این پروژه مهم به لوله ۳۶ اینچ به طول ۲۰ کیلومتر و ۲۴ اینچ به طول پنجاه کیلومتر نیاز دارد تا به اتمام برسد.

دهمرده تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه موجود چنانچه لوله مورد نیاز تا مهرماه تأمین شود پروژه گازرسانی به شهر زابل تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در شهر زابل در بحث لوله گذاری مشکلی نداریم، بیان کرد: اکنون چندین پیمانکار در پنج شهرستان منطقه سیستان در حال فعالیت در این زمینه هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
طرح گازرسانی اشتباه بود هزینه برق رسانی بمراتب کمتر از گاز رسانی است و خطرات شبکه گاز را ندارد دولت گاز را در نیروگاه ها به برق تبدیل می کرد و آن را تحویل مردم میداد
مسولان زحمت بکشند سنگینی سایه شان را از روی سرمردم بردارند ممنون میشیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر