بازدید 11819

ترافیک فوق سنگین در ورودی شرقی پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور‌های شرق استان تهران سنگین و پرحجم و در ورودی تهران فوق سنگین در جریان است.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 18 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان و ممنوعیتی در این محور اعمال نشده است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه، سنگین و پرحجم گزارش شده و خودرو‌ها به مرور در حال عبور از این محور به سمت تهران هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودرو‌ها بدون گره ترافیکی و یا ترافیک‌های سنگین در حال تردد از این محور‌ها هستند.

سرهنگ محبی اضافه کرد: به دلیل ورود حجم بالایی از خودرو‌ها از دو محور هراز و فیروزکوه به سمت تهران، شاهد ترافیک فوق سنگین در محدوده جاجرود، آزادراه تهران پردیس و برخی شهر‌های عبوری این محور‌ها هستیم، اما مسافران به مرور و با حضور ۱۰۰ درصدی پرسنل راهور در سطح محورها، در حال عبور هستند.

وی بیان کرد: هموطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ همچنین رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر