بازدید 23915

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۸ شهریور ۹۹/ شناسایی ۳۰۴۹ بیمار جدید در شبانه روز اخیر

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۳۰۴۹ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۸۶۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 18 September 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۴۱۶ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۴۱۶ هزار و ۱۹۸ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۳ هزار و ۹۵۲ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۵۵ هزار و ۵۰۵ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۸۶۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۳ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۳۹۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت استان‌های مختلف کشورمان گفت: استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.


بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۷ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۱ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
جهت اطلاع آنهایی که جواب تلفن وزرای بهداشت جهان را نمی دادند: مطابق آمار رسمی خودتان، تعداد بیماران در وضعیت شدید در ایران به نسبت جمعیت از آمریکا پیشی گرفته و پس از آرژانتین در رتبه دوم جهان است. کل تعداد بیماران در وضعیت شدید در کشورهای انگلستان، و ایتالیا که در آغاز آمار بالایی داشتند (که بسیار موجب شادی و پایکوبی صدا و سیمای ملی بود) به ترتیب به 125 و 212 مورد کاهش یافته. ایکاش کمی از روشهای مقابله معجزه آمیزی که با آنها یاد دادید خودتان اعمال می کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
در این وضعیت هشدار چرا نمازجمعه در نقاط مختلف تهران امروز برگزارشد؟
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
ای کاش از این همه بدبختی که برای ملت درست کرده اند ، لااقل یکی را گردن میگرفتند !!!!!

هنوز ما خوبییییییممممم ؟!!؟!؟
تلفات کووید19 در کشورما خیلی عجیبه! موج اول ، موج دوم ، موج سوم (سونامی )، تمام کشورهشدار کامل یا فراتراز قرمز شده ولی همچنان تلفات روزانه زیر150نفره. دارم فکرمیکنم عجب ژن قوی و خوبی ما ایرانیها داریم.مثل اینکه تحریمها خوب ژنهامون را مقاوم کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
عجیب تر اینکه در این شرایط فوق قرمز هم شاهد هیچ گونه اقدام خاصی از سوی دولت نیستیم جز توصیه به پروتکل ها
من هم به نوبه خودم پیروزی روزهای شنبه و یکشنبه رو تبریک میگم. کلا روز های شنبه نقش اساسی در سرنوشت مردم ما ایفا می کنن. مدت ها قبل هم قرار بود از روز شنبه ویروس از کشورمون بره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
میگویند وضعیت کرونا در سراسر کشور مجددا قرمز شده!!!متاسفانه نمیشود مردم بیایند در جشن ملی شرکت کنند!!!!!!عجب حیف شد!!!تاسف انگیزه جشن بگیریم برای این همه خوشی
آدم خودشیفته همه جا هست ، چه داخل مسئولیت ها چه داخل مردم عادی، این انسان های بیمار در حال تلاش برای بیمار کردن کل اجتماع هستند، حال چه بیمار روحی چه جسمی 0
همچنان رکورد میزنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
در عقب ماندگی در همه زمینه ها واقعا" رکورد داریم.
ما رکورد زدیم.
جای سواله که چرا بعضی از افراد در مقابل فهمیدن این نکته که ریشه اصلی مشکلات دکتر روحانی نیست، اینقدر مقاومت می کنن. شاید هم می دونن و صداقت ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
آدمی که خودش سیستم را میشناسه نباید وعده هایی به مردم بده که نتونه عمل کنه.
یادم میاد چند ماه پیش ی بنده خدایی میگفت از شنبه همه چیز عادی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
عزیز من در محل زندگی ایشان نه فقط شنبه که همیشه همه چیز عادیه. مشکل خاصی نمی بینند که بخواهند حلش کنند
کسانی که مجوز مراسم محرم میدهند، کسانی که نقاط آلوده را در ابتدای کار قرنطینه نمیکنند، کسانی که مجوز بازگشایی همه مراکز را میدهند، پاسخگو باشند.
در خبر آمار مربوط به 21 خرداد:
بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۷ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۱۰.۳ درصد فاصله دارد.
و در خبر امروز میخوانیم:
بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۳ درصد است و به همین تناسب، میانگین نرخ مرگ در جهان به ۴.۱ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.

همان یک نرخ مرگ را مقایسه بکنید ببینید چه خبر هست ...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
روا نبود دولت که در هم عرصه ها سرآمد جهانیان بوده در این یک عرصه عقب باشه به سرعت اونم درست کردند
الان من مریضم و در خانه قرنطینه
فقط آزمایش دادم که مثبت بود
آیا در آمارها هستم؟
یا اگر خوب بشم در بهبود یافته ها حساب میشم؟
از اینجا میشه فهمید چقدر آمارها الکی است
ووهان وقم بیچارمون کرد رفت پی کارش...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
واقعا ساده انگاریست که همه چیز را همچنان به ووهان وقم نسبت بدهیم. شما به اوضاع چند ماه پیش اسپانیا و ایتالیا نگاه کنید الان رو هم ببینید ایتالیا با اینکه از همون اول قرنطینه کرد اما دچار موج شدیدی از بیماری شد اما با درایت ، صداقت و پشتکار تونستند بیماری رو کنترل کنند.
دولت بی مسولیت در اجبار ماسک مردم بیخیال از بیمار کردن یکدیگر
این دستاوردهای فوق تصور در زمینه گسترش کرونا رو به دولت و ستاد تک نفره کرونا تبریک می گوئیم
جند روز دیگه آقایان مسئول: از چند کشور مطرح تماس گرفتند که چگونه با کرونا مقابله کردید که به موفقیت رسیدید به ما هم یاد بدید!!!دروغ هم مالیات نداره
مجازات سفت و سخت بذارید برای ماسک نزدن. انقدر سخته این طرح؟
والله بخدا شما پاشید بیاید ببینید فردیس چه خبره همه قلیون سراها باز موسیقی زنده ها دارن ملت کنارهم میشینن اصلا یه وضعی چرا هیشکی رسیدگی نمیکنه خدا عالمه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر