بازدید 5572

حمله مدیرعامل پرسپولیس به علیپور و مدیران قبلی

کد خبر: ۱۰۰۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 16 September 2020

سرپرست باشگاه پرسپولیس از مذاکره علی علیپور با مدیران این باشگاه پس از عقد قرارداد با ماریتیموی پرتغال به شدت انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه یک روز بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل التعاون عربستان گفت: این برد را به خانواده بزرگ پرسپولیس و همه هواداران تبریک می‌گویم. قبل از این بازی هم گفته بودم یحیی گل‌محمدی و شاگردانش جواب دندان‌شکنی به کارشکنی‌ها خواهند داد و خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد. به مربیان پرسپولیس و بازیکنان تیم تبریک می‌گویم که تا پایان بازی، مرد و مردانه جنگیدند و با یک پیروزی شیرین، دل هواداران را شاد کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر همه پرسپولیسی‌ها احساس خوبی دارند و اسم رمز این موفقیت به نظر من "همدلی" اعضای تیم برای دستیابی به یک هدف بزرگ بوده است. ما در باشگاه پرسپولیس قدردان مربیان و بازیکنان هستیم و امیدواریم این پیروزی‌ها در دیدارهای آینده نیز تکرار شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس باشگاه ماریتیمو مبنی بر اینکه این باشگاه بیش از دو ماه است با علی علیپور قرارداد بسته است، تصریح کرد: اظهارات کارلوس پریرا رئیس باشگاه ماریتیمو را خواندم و تأسف خوردم. با این صحبت‌های مرد پرتغالی خیلی چیزها روشن شد. کاش علی علیپور از همان اول صادقانه به ما می‌گفت با ماریتیمو قرارداد بسته و نمی‌تواند در پرسپولیس بماند. او و مدیر برنامه‌هایش جلساتی با من و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار کردند؛ در حالی که به گفته رئیس ماریتیمو با باشگاه پرتغالی قرارداد بسته و اصلاً قصد ماندن نداشته است. این رفتار، بازی با احساسات هواداران و بی‌احترامی به من و سایر اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس بود. از او توقع نداشتم ما را بازی داده و روبروی هواداران قرار دهد.

رسول‌پناه در ادامه افزود: علی علیپور 6 فصل برای این تیم زحمت کشیده و من هم مثل پسرم او را دوست دارم. بارها گفته‌ام درِ باشگاه پرسپولیس به روی این بازیکن باز است. تاکنون بازیکنان بزرگی به پرسپولیس آمده‌اند و رفته‌اند. آنچه باقی می‌ماند، رفتار صادقانه با طرفداران است. علیپور اگر از همان روز اول ما را سر کار نمی‌گذاشت و به جای چک و چانه زدن بر سر رقم قرارداد، صاف و پوست کنده به ما می‌گفت با ماریتیمو قرارداد بسته است، این همه فشار به باشگاه پرسپولیس و مدیریت تیم وارد نمی‌شد. ما هم به شکلی شایسته از او تقدیر می‌کردیم. ما که گذشتیم و بخشیدیم، اما این رسم معرفت نبود آقای علی علیپور!

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ نیز خاطرنشان کرد: ما صادقانه و شفاف درباره پرونده آقای برانکو با هواداران حرف زدیم و اطلاع دادیم ممکن است پنجره نقل و انتقالات باشگاه به صورت موقت بسته شود. الان به جای سفر به قطر در تهران ماندیم تا با تلاشی شبانه‌روزی بتوانیم منابع مالی برای پرداخت دستمزد این مربی شریف را فراهم کنیم. هر چند از نزدیک آقای برانکو را تا به حال ندیدم و قبل از ما یک سنت از مطالبات او هم پرداخت نشده بود، اما وظیفه خودم می‌دانم بابت تمام بدقولی‌ها از سرمربی موفق و پُرافتخار پرسپولیس عذرخواهی کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: آقای برانکو زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و هفت جام برای این تیم گرفته است. من از راه دور دست این مرد جنتلمن را به گرمی می‌فشارم و قول می‌دهم همان طور که 30 درصد طلب او را پرداخت کردیم، ان‌شاءالله 70 درصد باقی مانده را نیز بپردازیم. مضاف بر اینکه قانون جدید فیفا می‌گوید بلافاصله پس از واریز پول به حساب شاکی، پنجره‌های بسته نقل و انتقالات باز خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر