بازدید 15510

خرید اقساطی، بهترین راه تهیه کالا

افزایش شدید قیمت اجناس و خدمات باعث شده تا هرروز خریدن وسایل موردنیاز سخت‌تر از قبل شود. از طرفی ممکن است در مواقعی احتیاج فوری به خرید یک کالا یا دریافت خدمات داشته باشیم. بااین‌حال دوست نداشته باشیم برای خرید این کالاها یا خدمات کل حساب بانکی خود را خالی کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 16 September 2020

خرید اقساطی، بهترین راه تهیه کالا

افزایش شدید قیمت اجناس و خدمات باعث شده تا هرروز خریدن وسایل موردنیاز سخت‌تر از قبل شود. از طرفی ممکن است در مواقعی احتیاج فوری به خرید یک کالا یا دریافت خدمات داشته باشیم. بااین‌حال دوست نداشته باشیم برای خرید این کالاها یا خدمات کل حساب بانکی خود را خالی کنیم.

در چنین شرایطی خرید اقساطی بهترین راه تهیه کالا و خدمات است. خرید اقساطی به شما اجازه می‌دهد که به‌سرعت آنچه نیاز دارید را خریداری کنید و به‌تدریج و به‌مرورزمان هزینه آن را بپردازید. در ادامه به اینکه خرید اقساطی چیست بیشتر می‌پردازیم و با مزایای این روش جذاب تهیه کالا و خدمات آشنا می‌شویم. 

خرید اقساطی چیست؟ یک روش آسان برای خرید هر آنچه نیاز دارید

هرگاه که نیاز به خرید کالا یا استفاده از خدماتی دارید و به دلیل قیمت بالای آن قادر به پرداخت هزینه نقدی نیستید، بهترین گزینه انتخاب خرید اقساطی است. این روش ساده‌ترین راه برای تهیه لوازم موردنیاز شما خواهد بود. مزایای خرید اقساطی خصوصاً در شرایط اقتصادی امروز به‌گونه‌ای است که بسیاری از افراد استفاده از این روش را بر روش‌های خرید نقدی ترجیح می‌دهند.

خرید اقساطی چیست؟ هرگاه به‌جای پرداخت یک‌باره هزینه کامل خرید کالا یا خدمات، هزینه آن را در مدت‌زمان تعیین‌شده پرداخت کنید از خرید اقساطی استفاده کرده‌اید. خرید اقساطی می‌تواند با پیش‌پرداخت یا بدون پیش‌پرداخت اولیه باشد. زمان تعیین‌شده و مقدار هر قسط نیز به توافق خریدار و فروشنده بستگی دارد. شما می‌توانید با خرید قسطی کالا هر آنچه نیاز دارید را به‌صورت قسطی خریداری کنید.

خرید اقساطی، بهترین راه تهیه کالا

مزایای خرید اقساطی چیست؟ روش خرید راحت، بدون پس‌انداز و سریع

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود خرید قسطی بهترین گزینه برای شما باشد:

1.     از خرید بدون پس‌انداز و خالی کردن حساب خود لذت ببرید

قیمت بالای اجناس و خدمات باعث شده تا قبل از خرید وسایل مدنظر خود نیاز به پس‌انداز چندماهه داشته باشید. برای مثال برای خرید دستگاه ماینر ممکن است مجبور باشید ماه‌ها پس‌انداز کنید. سپس به‌یک‌باره مجبور خواهید بود همه پس‌اندازهای خود را خرج خرید دستگاه مدنظر خود کنید و شاهد خالی شدن حساب خود باشید. خرید اقساطی این مشکل را برای شما حل خواهد کرد.

2.     در شرایط ضروری نگران تأمین هزینه‌های خرید کالا یا خدمات نباشید

دنیای امروز ما با سرعت سرسام‌آوری در حال تغییر است. گاهی خرید یک وسیله به نیاز روز ما تبدیل می‌شود. گاهی نیز ممکن است خیلی سریع نیاز به خدمات ضروری خاصی داشته باشیم. اینکه مدت زیادی منتظر بمانیم تا حساب بانکی خود را برای خرید یک کالا یا خدمات پرکنیم، بسیار آزاردهنده خواهد بود. شرایط خرید اقساطی این امکان را به شما می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به خرید کالا یا خدمات ضروری موردنیاز خود کرده و سپس به‌مرورزمان هزینه آن را بپردازید.

3.     ارزش کالاها و خدمات همیشه در حال تغییر است فرصت‌ها طلایی را از دست ندهید

پس‌انداز کردن پول در بانک در وضعیت امروز بازار ایران چندان کار عاقلانه‌ای نیست. نوسانات قیمت ارز ممکن است خیلی سریع باعث افزایش قیمت شدید کالای مدنظر شما شود. از طرفی پس‌اندازهای ریالی ممکن است به‌مرورزمان ارزش خود را از دست بدهند. با خرید قسطی می‌توانید تا حدودی به جنگ تورم بروید و فرصت طلایی خریدهای ارزان‌قیمت را از دست ندهید.

خرید اقساطی، بهترین راه تهیه کالا

شرایط خرید اقساطی؛ با بهترین روش خرید قسطی آشنا شوید

خرید اقساطی درواقع یک قرارداد بین فروشنده و خریدار است. این قرارداد می‌تواند شرایط و مفاد متفاوتی داشته باشد. به همین دلیل روش‌های خرید اقساطی گوناگونی نیز به وجود آمده است. دراین‌بین معروف‌ترین و معتبرترین روش خرید قسطی استفاده از خرید اقساطی با چک است.

در روش خرید اقساطی با چک، خریدار با ارائه چک به فروشنده تضمین می‌دهد در زمان‌های مقررشده هزینه کالای خریداری‌شده را پرداخت کند. در این روش معمولاً بخشی از هزینه خرید کالا در همان ابتدا دریافت می‌شود. سپس خریدار به ازای تعداد اقساط خود که معمولاً ماهانه هستند چک ارائه می‌کند. برای مثال می‌توانید با استفاده از روش خرید اقساطی با چک قسطا، اعتبار لازم برای بازسازی منزل خود را دریافت کنید و به‌مرورزمان هزینه‌های آن را بپردازید.

با استفاده از خدمات قسطا می‌توانید از همه مزایای خرید اقساطی بهره‌مند شوید

در این مطلب به موضوع خرید اقساطی چیست پرداختیم و با مزایای این روش خرید آشنا شدیم. خرید قسطی با مزایایی مانند عدم نیاز به پس‌انداز، سرعت‌بالا و راحتی بهترین راه تهیه کالا و خدمات است. امروزه افراد زیادی از این روش برای تهیه کالا یا خدمات موردنیاز خود استفاده می‌کنند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و قصد دارید دغدغه‌های خود در مورد خرید کالاها یا خدمات موردنیاز خود را رفع کنید؛ قسطا بهترین انتخاب برای شما است. همین حالا به سایت قسطا سر بزنید و برای تهیه قسطا کارت ثبت‌نام کنید. با قسطا کارت می‌توانید در هر جای ایران از هر فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی خرید کنید!

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل