بازدید 16671
۸

قیمت دلار و یورو در بازار امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹/ جهش دلار در صرافی ملی/ حمله بازارساز به دلار فردایی/ نرخ دلار آزاد پایین آمد

پنجمین روز هفته برای فعالان بازار ارز با افزایش معنادار شاخص ارزی در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 16 September 2020

قیمت دلار و یورو در بازار امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور ۹۹/ جهش دلار در بازار امروز/ حمله بازارساز به دلار فردایی

پنجمین روز هفته برای فعالان بازار ارز با افزایش معنادار شاخص ارزی در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور آغاز شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ رشد نرخ دلار در بازار امروز در حالی است که پیش تر با جهش یکباره قیمت دلار در صرافی ملی، شاهد عقب نشینی دلار از کانال بیست و هفت هزار تومان بودیم. حال در معاملات امروز نیز از ابتدای فعالیت صرافی های بانکی همچون صرافی ملی، بهای ارز به ویژه دلار با افزایش همراه شده است. روندی که نشان از تصمیم بازارساز برای پایین کشیدن دلار فردایی در معاملات پشت خطی است. 

بر اساس این گزارش، در حال حاضر (لحظه انتشار) هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 27100 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 27200 تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته می شود که نسبت به نرخ پایانی روز گذشته، 600 تومان گران تر شده است.

همچنین هر یورو در این صرافی ها، به نرخ 31800 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 31900 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 350 تومان رشد دارد.

تصمیم بازارساز برای افزایش 600 تومانی قیمت دلار در معاملات امروز در حالی است که مشاهدات میدانی از بازار آزاد ارز تهران در محدوده میدان فردوسی، حکایت از تلاش سفته بازان و. نوسان گیران برای نرخ گذاری دلار فردایی در کانال 27 هزار تومانی دارد، در نتیجه در این شرایط با افزایش معنادار بهای ارز در صرافی های بانکی همچون صرافی ملی، افزایش نرخ دلار فردایی متوقف شده است و در بازار آزاد ارز نیز نرخ دلار با نرخ صرافی هاب بانکی یکسان شده است.

جدیدترین خبر از بازار آزاد ارز، از کاهش نرخ دلار از کانال بیست و هفت هزار تومانی حکایت دارد. به گونه ای که با افزایش قیمت در صرافی ملی، حالا شاهد عقب نشینی نرخ دلار در بازار آزاد هستیم. تا جاییکه بهای این ارز از نرخ صرافی ملی نیز کمتر شده است و در ساعت 12:15 دقیقه امروز به رقم 26800 تومان رسیده است. (قبل از ظهر نرخ دلار در بازار آزاد به کانال 27 هزار تومان وارد شده بود.)

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز افزایش و ۱۶ واحد پولی کاهش یافت. نرخ ۱۲ ارز دیگر نیز ثابت بود.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه بیست و ششم شهریور ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۲۱۱ ریالی به قیمت ۵۴ هزار و ۱۹۴ ریال و هر یورو نیز با ۱۶۹ ریال کاهش ۴۹ هزار و ۷۵۲ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۲۵۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۸۲ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۵۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۸۷ ریال، روپیه هند ۵۷۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۳۳۸ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۲۷۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۸۹۱ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۰ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۸۸۰ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۲۴۹ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۵۵۸ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۶۰۸ ریال، روبل روسیه ۵۵۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۰ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۷۳۱ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۰ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۷۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۲۹۳ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۶۷ ریال، کیات میانمار ۳۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۵۰۲ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۵۶۷ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۰۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار ۶۰۳ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۶۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۶۸۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۹هزار و ۸۴۳ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۳۱۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۳۲  ریال، افغانی ۵۴۸  ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۱۹۳ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۶ هزار و ۸۱۸ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۶۸ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
چهارشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۳
دلار ۲۷۳۰۰
سکه ۱۳۳۰۰۰۰۰
بورس نورچشمی باتمام تبلیغات واقدامات گسترده برای جلوگیری ازسقوطش هم اکنون نزولی شده !!!
کاش یه رفیقی پیدا میکردم و بهم دلار و ارز بهم هدیه میکرد و یا حداقل یه زمین با یک صدم قیمت هدیه میکرد کاش کاش!
به جوانان عزیز توصیه مکنم هی نگید پول و سرمایه نیست و همش خودتونو بف فقر و نداری نزنین! راهش اینه که روش پیدا کردن دوست و رفیقی باشید که ظرف سه سوت همش هدیه بهتون بده! حتما از تجربه های بزرگان هدیه پذیر نهایت استفاده را ببرید.
این دلار ها که برای کسری بودجه گران به مردم فروخته می شود نتیجه اش در زندگی مردم می آید !!!
نرخ واقعی دلار ازاد دراین لحظه ( ۱۳:۱۴) ۲۷۱۰۰ تومان است
تبریک به دولت تدبیر و امید بابت فتح قله ۳۰ هزارتومانی دلار ...
توی تیرماه که دلار قیمتش افت کرد و خیلی ها ذوق میکردن که البته حق هم داشتن تو همین سایت تابناک گفتم دلار تا آبان تا قیمت ۳۵ هزارتومن خواهد رفت که یه عده همونجا کلی فحش دادن و توهین کردن و گفتن که حتما دلال دلار هستم و ... من از سال نودوهشت به کمک دولت فخیمه تدبیر و امید مجبور به جمع آوری کسب و کارم شدم و یکساله و خورده هست که در به در دنبال کار هستم و در این اوضاع گرونی روزگار سختی میگذرانم و دلال نیستم فقط تو‌تمام این سالها فهمیدم قوانین اقتصادی و ریاضی تغییر پذیر نیستن و با سلام و صلوات چیزی درست نمیشه بازار با بگیر و ببند درست نمیشه قیمت ارز دستوری و با شوهای تلویزیونی و خبری کاهشی نمیشه دو دو تا در تمام عالم هستی چهارتا میشه این که یکسری ادعا میکنن میتونن با شعار و حرف پنج یا شش تاش کنن درست نیست همینجا اعلام میکنم تا وقتی برنامه های کشور و پایه پولی مملکت اینطوری هست و تا زمانی که کرونا و تحریم هست و دولت کسزی بودجه داره دلار هم همین خواهد بود و از الان اعلام میکنم دلار شب عید ۴۰ هزار تومن خواهد شد
فریب نخورید دلار الان بالای ۲۷ هست وهفته دیگه میره بالای ۳۰
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار