بازدید 5403
۲

اعتراضات مردمی در کشور‌های مختلف علیه سازشکاران

معترضان فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی، پلاکارد‌هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها نوشته بود: «نه به کرنش و مزدوری»، «از حق بازگشت بازنمی گردیم».
کد خبر: ۱۰۰۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 16 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شبکه تلویزیونی المیادین، تصاویری از تجمع اعتراض آميز فلسطینیان ساکن در شهر ام الفحم -از مناطق اشغالی ۱۹۴۸- پخش کرد.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی که بر روی آن‌ها شعار‌هایی علیه توافق خیانت بار امارات و بحرین با اسرائیل نوشته شده بود، مخالفت خود را با این توافق‌های ذلت بار نشان دادند. بر روی برخی از این پلاکارد‌ها نوشته شده بود «نه به قرارداد‌های توطئه علیه ملت و آرمان فلسطین»، «نه به اشغالگری، آری به آزادی و استقلال»، «نه به کرنش و مزدوری»، «از حق بازگشت بازنمی گردیم».

خبرنگار این شبکه تلویزیونی گفت: موضع دولت و ملت فلسطین کاملاً روشن و علیه اقدام کشور‌های عربی برای عادی سازی روابط با اسرائیل است.

تجمع اعتراضی علیه سازشکاران در واشنگتن، بیروت و لندن

تجمع در اطراف کاخ سفید در اعتراض به سازشکاران عرب

شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، تصاویری از راهپیمایی‌ها و تجمعات اعتراض آمیز علیه سازشکاری اعراب با رژیم صهیونیستی در خیابان‌های اطراف کاخ سفید در واشنگتن پايتخت آمريکا پخش کرد.

تظاهرات مردم تونس در حمایت از آرمان‌های فلسطین

تونسی‌ها علیه سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند. راهپیمایان اقدام به آتش زدن پرچم اسرائیل و تصاویر ولیعهد امارات و پادشاه بحرین کردند.

تجمع اعتراضی آورگان فلسطینی ساکن در اردوگاه‌های لبنان

صد‌ها نفر از آوارگان فلسطینی ساکن اردوگاه‌های لبنان با تجمع در مقابل اردوگاه برج البراجنه در بیروت، آشکارسازی روابط حاکمان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تجمع اعتراضی شماری از بحرینی‌های مقیم انگلیس

شماری از اتباع بحرینی مقیم انگلیس با تجمع مقابل سفارت بحرین در لندن، سازش خائنانه رژيم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

نشست خبری معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین

شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین: اقدام رژیم سرسپرده آل خلیفه در آشکارسازی روابط با صهیونیست‌ها از جانب مردم بحرین محکوم است و این اقدام، هرگز در حمایت بحرینی‌ها از آرمان فلسطین خدشه وارد نخواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
به کشور های دیگر چه ربطی داره
واقعا اعتراضات و تجمعات گسترده بوده خخخخخخخخخخخخخخخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر