بازدید 36825
دو هزار و دویست و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جزئیات طرح تشکیل تیم‌های ضربت در محلات تهران / سیاوشی: ریاست جمهوری زنان مانع فرهنگی هم ندارد / توصیه‌های بادامچیان به اصلاح طلبان

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: قالیباف: مجلس راهکارهای تقویت بورس را پیگیری می‌کند / اظهارات فعال اصلاح‌طلب درباره آینده سیاسی کشور / کت و شلوار ۱۷ میلیونی مدیرعامل پرسپولیس و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 14 September 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
کت و شلوار ۱۷ میلیونی مدیرعامل پرسپولیس

ایسنا نوشت: در دوره‌ی مدیریت محمدحسن انصاری فرد اتفاقات عجیب و غریبی در مدیریت باشگاه پرسپولیس رخ داده است، اتفاقاتی که هنوز هم اثرات ناخوشایند آن بر پیکر باشگاه نمایان است. از انعقاد قرارداد عجیب با کارگزار گرفته تا اتفاقاتی نظیر پرداخت نکردن مطالبات کالدرون که منجر به جدایی این مربی و شکایتش از پرسپولیس به فیفا شده است. در تازه‌ترین مورد نیز ایسنا به اسنادی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد در روز‌هایی که پرسپولیس به شدت دچار مشکل مالی بوده و حتی توان پرداخت قبوض خدمات باشگاه را نداشته است، محمدحسن انصاری‌فرد از فروشگاه با برند‌های معتبر، اقدام به خرید کت‌وشلوار و البسه شخصی کرده است و در نهایت با دستور به ذی‌حساب، هزینه این خرید از حساب باشگاه پرداخت شده است. در یکی از این خریدها، انصاری‌فرد ۲ دست کت و شلوار، جوراب و یک عدد ژاکت می‌خرد که مجموع فاکتور آن، ۹ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان می‌شود. البته در این فاکتور تخفیف یک میلیون و ۸۳۹ و ۲۰۰ تومانی هم لحاظ شده است، اما نکته جالب‌تر ماجرا اینجاست که پول این فاکتور را رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه از جیبش پرداخت می‌کند، اما او در ادامه با نوشتن یک نامه رسمی در سربرگ پرسپولیس خطاب به مدیر عامل، از او تقاضا می‌کند که این پول از محل باشگاه پرسپولیس به حسابش واریز شود. او حتی در این نامه شماره حساب خود را برای واریز پول قید می‌کند. انصاری فرد نیز با پاراف نامه، از ذی‌حساب باشگاه درخواست می‌کند که اقدام لازم برای پرداخت پول به حساب معاون اقتصادی انجام شود.

توصیه‌های بادامچیان به اصلاح طلبان

اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به وضعیت سیاسی اصلاح طلبان، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان برخلاف مواضع خود پس از انتخابات مجلس یازدهم که بیشتر در مورد عدم حضور در انتخابات ۱۴۰۰ سخن می‌گفتند، فعالیت‌های خود را تجدید کرده اند. اینکه آن‌ها در صحنه اجتماع فعال باشند به نفع آنهاست، زیرا عدم حضورشان در انتخابات ۱۴۰۰ مهر پایانی بر آن‌ها خواهد بود. وی افزود: اما، اگر آن‌ها بخواهند همان مواضع و انجام اقدامات ۱۵ سال دولت اصلاح‌طلبان را تکرار کنند نتیجه از حالا معلوم است که جز شکست چیزی رهآوردشان نمی‌شود. امروز همه می‌دانند که مشکلات اساسی مردم و کشور به علت سیاست‌های غلط، ناکارآمدی و خودباختگی دو دولت اصلاح طلب در برابر غرب و امید کاذب آن‌ها به تغییر سیاست آمریکا با ایران، تفکر و برنامه‌های لیبرالیستی، دوری از اندیشه‌های سیاسی - عقیدتی مردم و همچنین فاصله اصلاح طلبان با خط و تفکر امام و ولایت بوده و هست. وی تاکید کرد: دولت دوم خردادی اصلاحات با رفتن عناصری از آن‌ها به کنگره آمریکا و پارلمان اروپا و سیاست نزدیکی با غرب استعماری، فرصت‌ها را از دست داد و جز پوچی چیزی به دست نیاورد. دولت دوم اصلاح طلبان نیز به همان دلایل کشور را دچار مشکلات عدیده کرده است؛ مانند کاهش ارزش پول ملی، تورم و گرانی‌های بی حساب و کتاب، مشکلات فراوان مردم و نارضایتی‌های گسترده و همچنین عدم توانایی حل مسائل اقتصادی که دولت اصلاح طلبان اعتدالی، خود به آن‌ها اذعان دارند. با این همه هنوز آن‌ها در توهمات اینکه اگر دموکرات‌ها در آمریکا بر سر کار بیایند یا اگر ترامپ موفق شود چه می‌شود غرق هستند.

احضار سفیر آلمان بابت نوید افکاری
 
دیرکل اروپای وزارت امور خارجه توییت‌های اخیر سفارت آلمان در تهران را به منزله دخالت در امور داخلی کشورمان دانسته و به شدت محکوم کرد. مدیر کل اروپا تصریح کرد مداخله در قوانین و مقررات و رویه‌های قضایی مستقل جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه قابل قبول و تحمل نیست و از سفارت آلمان انتظار می‌رود حد و حدود وظایف دیپلماتیک خود را شناخته و پا از آن فراتر نگذارد. سفیر آلمان اظهار داشت مراتب را به کشورش منعکس خواهد کرد.

حمله کیهان به سلبریتی‌ها و هشتگ نوید افکاری

کیهان نوشت: از چند روز قبل از اجرای حکم قصاص نوید افکاری (فردی که با ضربات چاقو اقدام به قتل عمد نموده بود) برخی از سلبریتی‌های وابسته به مراکز زر و زور و تزویر، اقدام به انتشار پیام‌هایی در حمایت از این قاتل نمودند! این افراد، چندی قبل نیز از سه سارق مسلحِ محکوم به اعدام حمایت کرده بودند! برای بسیاری از مردم جای سؤال است که چرا بعضی از این چهره‌های مشهور، پشتیبان فردی شده بودند که به‌طوری بی‌رحمانه و وحشیانه، خون همنوع خودش را ریخته بود! آیا مسئله این به اصطلاح سلبریتی‌ها حقوق بشر است؟ به راستی چه انگیزه‌ای باعث شده تا افرادی که خود را «هنرمند» می‌نامند، تصاویری افرادی را در صفحات شخصی خودشان به نمایش می‌گذارند و نامشان را هشتگ می‌کنند که بزرگ‌ترین گناه، یعنی قتل یا اقدام به قتل دیگران را مرتکب شده‌اند؟ وقتی اسامی حمایت‌کنندگان از قاتل‌ها را بررسی می‌کنیم، به یک نقطه مشترک می‌رسیم؛ اغلب سلبریتی‌هایی که طی ماه‌های اخیر در صفحات مجازی خودشان اقدام به حمایت از جانیان و قاتلان و تروریست‌ها می‌کنند، سابقه همکاری یا همراهی با متهمان و مفسدان اقتصادی را دارند! از بازیگری که به‌خاطر بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی، از اختلاسگر صندوق ذخیره فرهنگیان دستمزد می‌گرفت تا بازیگر دیگری که روزگاری، همسر و مدافع مجرم قضایی بود و خانم کارگردانی که در بزنگاه‌های سیاسی مختلف، در جبهه‌ای قرار گرفته که بسیاری از متهمان اقتصادی و سوپرسرمایه‌داران در همان جبهه قرار داشتند!

سیاوشی: ریاست جمهوری زنان مانع فرهنگی هم ندارد

طیبه سیاووشی، نماینده پیشین مجلس، در گفت‌وگویی با «آزادی» و در واکنش به سخنان کدخدایی درباره احتمال ریاست جمهوری زنان گفت: «تلاش‌هایی می‌شود که از شورای نگهبان درخواست تفسیر کنیم. چون تفاسیر قبلی شورای نگهبان به این معنی بوده که رجل فقط مرد است.» وی درباره اینکه آیا واقعا موانع فرهنگی موجب شده زنان امکان دستیابی به جایگاه ریاست جمهوری را نداشته باشند، گفت: «قبلا هم در جمعی این را گفتم. ایالات متحده هم هنوز رئیس جمهور زن نداشته است و آن‌ها هم موانع فرهنگی زیادی دارند، اما دلیل بر این نیست که کسی نتواند رئیس جمهور زن داشته باشد. کار ما در ایران سخت‌تر است، زیرا فقط یک تجربه وزیر زن بعد از انقلاب داشتیم و متاسفانه در دولت روحانی علی رغم همه تلاش‌ها ادامه پیدا نکرد.» این فعال سیاسی اصلاح طلب در توضیح اینکه تفسیر مجدد از اصل ۱۱۵ قانون اساسی چقدر به رفع موانع موجود کمک می‌کند، گفت: «بحث این است که می‌توانیم این تفسیر را در قالب اصلاحیه داشته باشیم و این فرصت به زنانی که رجل سیاسی محسوب می‌شوند، داده شود که در انتخابات ثبت نام کرده و به دلیل جنسیت رد صلاحیت نشوند». وی افزود: «خانم اعظم طالقانی بار‌ها ثبت نام کردند و به نوعی رد صلاحیت شدند. یعنی هر بار گفتند که او صلاحیت ندارد، اما نگفتند که این به خاطر جنسیت صلاحیت ندارد. به هرحال اکنون با توجه به صحبت‌هایی که خانم دکتر جنیدی معاونت حقوقی ریاست جمهوری کرده است، تلاش می‌شود که اصلاحی صورت بگیرد و شورای نگهبان اصل ۱۱۵ قانون اساسی را مجدد تفسیر کند.» به گفته سیاوشی مشکل از اینجا است که «ما از ابتدا هنجار‌های فرهنگی که وجود داشته را به نوعی در دیدگاه حاکمیتی وارد کردیم و بر اساس آن، برداشت کردیم که زنان نمی‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند. یعنی مسائل فرهنگی مانعی است که با عدم تفسیر شفاف‌تر از اصل ۱۱۵ به وجود آمده است.»

روایت واعظی از جلسه سران سه قوه

محمود واعظی روز دوشنبه در اینستاگرام خود اظهار داشت: همدلی و یکپارچگی همه ارکان کشور، شرط لازم غلبه بر مشکلات در شرایط فعلی است. رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: دیروز اولین جلسه سران سه قوه پس از روی کار آمدن مجلس یازدهم بود. بحمدلله جلسه در فضایی صمیمی برگزار و مباحث بسیار خوبی در آن مطرح شد. به گفته آقای روحانی رییس جمهوری، این مباحث در جلسه آتی سران پیگیری خواهد شد. واعظی خاطرنشان کرد: دولت برای اداره کشور و عبور از مشکلات، بدون تردید به همکاری و یاری قوای دیگر نیازمند است و این دست جلسات، نویدبخش همکاری نزدیک سه قوه برای اعتلا و آبادانی کشور است.
 
اظهارات فعال اصلاح‌طلب درباره آینده سیاسی کشور

عضو شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب گفت: آینده سیاسی کشور به شرایطی که در ماه‌های آینده پیش خواهد آمد، بازمی‌گردد، مقداری هم به شرایط نظام جهانی وابسته است، اما به اعتقاد من هرچند شرایط مناسب نیست، اما هردو جناح در حال رایزنی، تأمل و مطالعه برای آینده هستند.داوود محمدی در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط پیش روی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: در خصوص انتخابات در شورای هماهنگی صحبت‌های متعددی شده، اما تصمیم خاصی اتخاذ نشده است؛ متأسفانه شرایط امروز کشور موجب رکود حوزه سیاسی شده است و چه در میان اصلاح‌طلبان و چه در میان اصولگرایان حرکت‌های جدی و تعریف شده‌ای برای انتخابات دیده نمی‌شود؛ امیدواریم در آینده تحرکاتی در حوزه سیاسی به وجود بیاید و فعالیت‌ها افزایش پیدا کند و کشور برای انتخابات آماده شود.وی افزود: رکود سیاسی کاملاً مشهود است و نگرانی‌هایی که برای مردم و جامعه به وجود آمده، ناامیدی‌هایی ایجاد کرده است که امیدواریم در آینده شرایط بهتر شود و مردم با احساس بهتری وارد عرصه انتخابات شوند.
 
جزئیات طرح تشکیل تیم‌های ضربت در محلات تهران

فرمانده سپاه تهران گفت: در محلات مختلف تهران تیم‌های ضربت تشکیل شده است تا مقابل اراذل و اوباش و سایر مخلین امنیت مردم مقابله کنند.مطالبه مردمی در راستای تشدید مقابله با اراذل و اوباش سبب شده است تا دستگاه‌های مختلف در هفته‌های اخیر پای کار آمده و با اعلام آمادگی و برگزاری طرح‌ها در این راستا به اقداماتی جدی‌تر نسبت به گذشته بپردازند. این موضوع همواره در دستور کار ناجا بوده اما به نظر می‌رسد با تدوین یک برنامه جامع و با همکاری سایر نهادها مقابله با اراذل و اوباش می‌تواند توفیقات بیشتری کسب کند. در همین راستا شاهد بودیم دستگاه‌هایی همچون قوه قضائیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به پای کار آمدند تا نیروی انتظامی در این عرصه با توان بیشتری به مقابله با مخلین امنیت بپردازد.سردار محمد یزدی، فرمانده سپاه تهران، در خصوص طرح امنیت محله محور سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج، در محلات مختلف شهر تهران پایگاه‌هایی تاسیس شده که با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی این پایگاه‌ها در تلاش هستیم تا امنیت محلات پایتخت و شهروندان را برقرار کنیم.او افزود: هدف از این طرح مقابله با اراذل و اوباش و تامین امنیت مردم در سطح شهر است. امروز در محلات مختلف تهران تیم‌های ضربت تشکیل شده تا مقابل اراذل و اوباش و سایر مخلین امنیت مردم مقابله کنند.فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ خاطر نشان کرد: این تیم‌ها علاوه بر وظایف ذکر شده با جرائمی همچون سرقت و کیف قاپی نیز مقابله جدی می‌کنند. هدف ما تثبیت امنیت محله محور در شهر تهران است تا مردم با آسایش به زندگی خود بپردازند.
 
قالیباف: مجلس راهکارهای تقویت بورس را پیگیری می‌کند

رییس مجلس گفت که مجلس با جدیت اجرای راهکارهای کارشناسی تقویت بورس را بررسی می‌کند.محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:«‏در جلسۀ امروز با مسئولان وزارت اقتصاد و بورس، جزئیات راهکارهای کارشناسی تقویت بازار سرمایه بررسی شد. ‏تأکید کردم که رویکرد اصلی باید مدیریت و تنظیم‌گری حرفه‌ای بازار سرمایه به‌عنوان بهترین منبع تأمین مالی تولید باشد. مجلس با جدیت اجرای راهکارهای کارشناسی را پیگیری و نظارت می‌کند.»
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۱۳
ظاهرا برنامه عوض شده و دشمنان زوم کردن روی اعدام ها تا فشار بیاورند بر ایران و جالبی ان هم این است که هنرمندنما ها هم همراه این دشمنان هستند نهادهای ناظر باید بررسی کنند که نادانسته است یا دانسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اعدام یک عمل غیر انسانی است و کلا باید لغو شود.
مجازات های اینچنینی دیگر جوابگو نیستند و نهایتا باید فقط در مورد جنایتکاران جنگی اعمال شوند.
آیا انسانی است که کسی را که در یک دعوای ساده و بخاطر بدشانسی ، بدون نقشه قبلی باعث کشته شدن طرف دعوایش می شود اعدام کرد ؟ انسان موجودی است که ممکن است در لحظه ی عصبانی شدن دچار جنون لحظه ای شود و به هر اقدامی دست بزند.
کسی که دست به قتل می زند باید در زندان نگه داشته شود و از جامعه دور بماند تا برای دیگران خطری احتمالی ایجاد نکند نه اینکه جانش را گرفت.
فراموش نکنیم حتی اگر یک نفر هم بی گناه اعدام شود حکم قتل عمد دارد و برای تمام کسانی که در آن اعدام نقش داشته اند ، عقوبت بدی در کار خواهد بود. حتی اگر آن شخص به هر دلیلی به قتل ناکرده اعتراف کند نباید او را اعدام کرد
مجازات اعدام در بسیاری از کشورها لغو شده است و ما هم باید مجازات اعدام را لغو کنیم
وقتی می توان مرتکبین به قتل و مخلین امنیت جامعه را در زندان نگه داشت چرا باید مرتکب اعدام شویم ؟ آیا دلیلی جز زهر چشم گرفتن از مردم وجود می توان برای اعدام مخصوصا اعدام در ملا عام پیدا کرد ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
مردم به غیر از صدا و سیما و کیهان و ریانه های داخلی اطلاعات از جاهای دیگه هم می گیرند
عصر ارتباطات را فراموش نکنید
تام شبکه های اجتماعی با اخبار موثق و فایل های صوتی و ... ترکیده
کل دنیا دارند واکنش نشون می دهند
یه نگاه به نفی هات هم بکن !
تمام مخاطبین تابناک از آلبانی نیستند که !
یه کم هم فکر کن !
برات خوبه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
برای خدا هم تعیین تکلیف می کنی؟
حتی برای این قتل که از عمد هم بوده و برنامه ریزی شده هم بود اشک تمساح می ریزی؟
ان کشور هایمدینه فاضله شما اعدام دارند ولی برای تو می گویند نباید باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
آقای ناشناس 22.07اینکه مجوز قتل بدیم بر مبنای اینکه کسی توجیه کنه من جنون عادی پیدا کردم.نتیجه در جامعه چی میشه .عملاقاتل واقعی هم راحت میتونه قتلشو توجیه کنه.نتیجه انسانهای شریف جامعه که نمی خواهند وارد این مشکلات شوند بیشترین آسیب رو میبینند.راه حل کنترل خشم ازطرق مختلف هست که یکی از مهمترین اونها ترس ازمجازات هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
خخخه
بعد دوسال یهویی فایل صوتی می ترکد!!
به دوستانت بگو این قدر سوتی ندهند و از روز اول بیایند این کارها بکنند که یک کمی باور بذیر تر باشد
یاد گزارش یوسف سلامی افتادم که رفته بود زندان که شبکه های لندنی صوتی را پخش می کردن که یک نفر از زندان تماس گرفته بود با این شبکه ها و می گفت فلان شده و اعتراض کردن و از دری وری ها ولی گزارش پخش که شد معلوم شد گزارشگر را هم نمیدانسته کی هست و ان کسانی هم که مدعی بود مشکلی نداشتند
در ضمن منفی و مثبت به درد همان اینترنت می خورد که به خورد تو بدهند ولی در دنیای واقعی چیز دیگری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
در ضمن یاد ندا اقا سلطان هم افتادم که چه دروغ هایی به خورد تو میدادن
بهتر است افکارت دست خودت باشد و کمتر شبکه هایی نگاه کنی که هدفشون نابودی ایران و ایرنی است و میخواهند ذهن تو را خراب کنند
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
هدیه گرفتی
یا قول هدیه بهت دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
برو ساندیس هایی که کارتن کارتن هدیه گرفتی بخور
از اون دوستها نداری که خونه و زمین سعادت اباد و لواسان بهت بدن که !
دلت به ساندیس هات خوش باشه
زیاد نخور که اسهال نشی !
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
وای بر شما که از اعدام ورزشکار معترض ایرانی دفاع می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
تو چه وحشی هستی دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
اگر منظور اعدام نوید افکاری است باید شفاف سازی شود که چرا بدون اطلاع قبلی او را اعدام کرده اند و سپس به خانواده اش خبر داده اند
آیا مدارک و مستندات محکمه پسند برای اعدام کافی بوده است اگر هست آنها را منتشر کنید.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
ناشناس ساعت 2207 شما با اعدام مخالفی من اگر برادر و پدر شمارو به قتل برسانم خمش به حالم میشه چون دیگه اعدام نمی شم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
یاد عید قربان افتادم کسانی که مرتب شیشلیک می خورند و حتی گوسفند درستی را کباب می کنند و روی میز غذاخوری میگذارند چه اشک تمساحی برای گوسفندانی که در روز عید قربان قربانی می شوند می‌ریختند حالا هم اگر یکی از عزیزترین کسان شما به قتل برسد باز هم می گویید قاتل اعدام نشود
این شگردها نخ نما شده و اثر ندارد
یک جوری به تعداد منفی ها پز داده می شود گویی چند میلیون نفر منفی دادند آخر ۲۰۰ سیصد نفر که آن هم ربات و اکانت های فیک و خارج نشین ها هستند پزدادن دارد
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
ناشناس ۲۲:۰۷:
هرچند اعدام ممکن است برای بسیاری از ما انسان ها ناخوشایند باشد اما عملی غیرانسانی نیست و در صورت اجرای صحیح می تواند جرم و جنایت در جامعه را کاهش دهد. هیچ قانونی حتی اعدام هم نمی تواند قتل و ... را به صفر برساند اما وقوع ان را به شدت کاهش می دهد. قتل و جنایت غیر انسانی است اما قصاص و مجازات غیرانسانی نیست بلکه لازم و ضامن بقای جامعه است. زندان فقط آموزشگاهی برای یادگیری بیشتر خلافکاران است و اجرای حدود (اعدام، قطع ید، شلاق، معرفی خلافکاردر اجتماع و بی آبرو کردن او، مصادره اموال و ...) نتیجه بهتری برای اصلاح خلافکاران دارد تا زندان (هر چند اجرای این موارد را دوست نداشته باشیم)
فضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
ببين دوست دمكرات من يه گزارش توى اگاهى هستش طرف همسريه نفر كه خانم هجده ساله بعنوان مسافر سوار ميكنه ميپيچه تو يه جاى خلوت خانم از وحشت كه شمشير نشونش ميده ميگه سرتوميبرم هرچى دارى بده تمام كيف و گوشى خانم رو ميگيره بعد كارتشو كه هفتصد تومن داشته خالى ميكنه بعد ميگه زنگ بزن به شوهرت پول بزنه وگرنه ميكشمت وقتى با شوهرتماس ميگيره كارمند بوده با التماس سه مليون داشته ميزنه به كارت سارق با گريه التماس ميكنه كه بيشترندارم بدم تورا به هركس اعتقاد دارى دست به همسرمن نزن سارق ميگه بايد بيست مليون بدى قسم ميخوره گريه ميكنه ندارم بعداز اينكه تمام دارنداراين زوج رو ميگيره ميره يه جاى خلوت بزور به زن تجاوز ميكنه هركس شك داره ميتونه سرچ كنه عكس طرف هم هست خلاصه يه جا خانم رو از ماشين پرت ميكنه پايين بعد دستگيرشده بود معلوم شد زن داره يه دختر هفت ساله هم داره شما بفرماييد اقايان سلبريتى ها و مخالفان اعدام با اين ادم چكاربايد كرد اون زن شوهر كه ديگه مرده ميگفت نزديك همسرم نميشم هردوى ما مرده حساب ميشيم زنه دوبار اقدام به خودكشى كرده ضمنا موقع تجاوز دوماه حامله بوده كه بعدا سقط ميشه دمكراتهاى داراى ويلا و ويزاى امريكا كانادا و اروپا لطفا راى به جرم متهم بديد
دولت وقتی از برجام و خارجی ها نا امید شد دارد عقده اش را روی داخلی ها و مردم خالی می کند ان هم با افزایش قیمت ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
بابت کنترول قیمت سکه و دلار و مسکن و ارزاق عمومی از مسئولین تشکر میکنیم انشا اله خداوند هرچه زودتر پاداش زحمات آنها را بدهد
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
هدیه گرفتی
یاقول هدیه بهت دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
نا شکری نکنید دولت تازه شده همانی که شما از اول می خواستید دیگه انتقادتون به چیه
با ورود سپاه ارازل بیچاره شدن ولی قوه قضاییه باید یک کمی محکم برخورد کند و قطع کردن دست کسانی که ادم نمی شوند کهچندین بار به این کارها دست می زنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
چرا منفی؟
اتفاقا اینکه سپاه بیفته به جون این ارازل و سارقین و آدمشون کنه کار خیلی خوبی هم هست.
و مقصر قوه قضاییه هست که ارازلی که بعد از ایجاد رعب و وحشت در جامعه بجای ادب کردنشون و حبس های طولانی ۲ ، ۳ ماه بعد از زندان آزاد میکنه.
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
لطفا اول غلط املایی ات را اصلاح کنید و دوباره در باره ی مسایل کلان اظهار نظر بفرمایید.
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اول باید دست طبری را قطع کنند
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
تو هم ناقلا هدیه گرفتی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
آیا واقعاً این گروهها فقط برای درافتادن با اوباش تشکیل شده اند؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
چرا دست طبری و امثال ایشان قطع نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنویسید تشکیل گروه ضربت،بخوانید تقویت زیر ساخت ها و لباس شخصی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
هنوز فایل صوتی که ارازل و اونایی که از خون ریختن نمیترسند کجا باید مشغول باشن رو نت هشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
وظیفه هم فقط رسیدگی به روسری زنانه
وگرنه در روز روشن همه جا دزدی می شه و زورگیری می شه کک کسی هم نمی گزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
تا چشمات دربیاد و کار خلافی نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اراذل
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
خدا کنه این طور که می فرمایند باشد ولی من باور نمی کنم هدف اراذل و اوباش باشند.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
یعنی کشور را سوریه ای کردن!
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
پادگان ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
خدا کنه ماشین مارو که یکسال است که دزد
برده هم پیدا شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
هر کاری هم می کنن میگن به درخواست مردم!
بابا اگه اینقدر نظر مردم مهمه چرا ما هر چی می خوایم شما دارید برعکسش عمل می کنید؟!
شگفت انگیز است که دولتی که اینقدر با اسم بلد بلدم امد سرکار و دولت قبلی را می کوبید الان دلا را دارد 10 براربر می کند و ماشین هم 6 برابر
کاری که دولت های قبلی نکردن و کسی هم صداش در نمی اید که دولت اگر نمی خواهی کار کنی خوب برو کنار خودت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
فقط دولت ؟؟
در این که این دولت هیچی بلد نیست شکی نیست
ولی سیاست خارجه که دست دولت نیست
ترامپ چنان پا را بر گلوی اقتصاد ایران فشار داده که هر کس بود همین می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
ترامپ چون اگر بیشتر هم پا بگذارد نمیتواند دلار را از 3700 تومان بکند 5 تومان
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
کاری به این دولت اون دولت ندارد.
هدیه گرفتی
نه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
چیه خودت دنبال هدیه گرفتن هستی که زیر همه می نویسی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
برو ساندیس هایی که کارتن کارتن هدیه گرفتی بخور
از اون دوستها نداری که خونه و زمین سعادت اباد و لواسان بهت بدن که !
دلت به ساندیس هات خوش باشه
زیاد نخور !
اره حتما تو هر کوچه تیم ضربت تشکیل بدهید

مبادا که بفکر حل مشکلات اقتصادی مملکت باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
همین خودت نبودی می گفتی ارازل در خیابان ها جولان میدهند؟
خیلی پرو هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
شما خودشو ناراحت نکن
منظور از اراذل کسانی هستند که خوب روسری نمی پوشند
وگرنه به دزد بگی پخ دیگه ولت نمی کنند
برو قوانین برخورد با دزد را بخون !
فقط حق داری بهش چشم غره بری و چند تا فحش ملو بدی !
بعله شماها که با کلاه شرعی همه چیز را حلال کردین ولی ماندم این انتخابات و حجاب را چرا حلالش نمی کنید!!
هر چند فرهنگی که می فرمایید ما داریم در جامعه می بینیم از حضور پر قدرت شما چه برکاتی برای خودتان و خانواده و جامعه داشته !!!!!!
تابناک اگر جرات داری یه فراخوان در مورد پیامک های فیک حجاب بزن تا مردم بیان اعلام کنند چه خبره
آخه معنی نداره تا دولت پول کم میاره مردم را می کشه به بهانه حجاب ازشون پول می چاپه
برای افراد عجیبی پیامک رفته که باور کردنی نیست
نه سند دارند و نه مدرک و به زور تعهد می گیرند
مردم هم بی خبر از همه جا یکی دو بار بی دلیل و بی گناه تعهد می دهند و بار سوم دولت جیبشون را می زنه تا ماشینشون را نخوابونه
گند این بازی کثیف درامده
نتایج این خشم و نارضایتی ها بسیار خطرناکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
برای ما و چند نفر از آشنایان هم پیامک آمده در جایی که اصلا حضور نداشتیم.حتی موردی بوده که تو اون روز ماشین از پارکینگ خارج نشده بود ولی جرم ثبت شده .یکی از آشنایان ما هم براش پیامک آمده که همگی نسل اندر نسل چادری بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دوسست من دیسکش زده بیرون و اون ساعت که در پیامک آمده دولا توی بیمارستان منتظر بوده بهش مسکن بزنند
خونه اش تهران پارسه و اصلا سعادت اباد کاری نداره !
اون یکی دیگه یه مرد به شدت گنده ی سیبیلو است که کله ی سحر می ره جاده کرج و غروب میاد خونه
چند ماه هم حقوق نگرفته
از شدت عصبانیت فریاد می زد
باج گرفتن از این مردم انصافه ؟؟
هر کی پشتش به شما ملت ایران گرم باشه خونه اش خرابه!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
ملت ایران؟!
ملت فقط ترکیه
تشگیل گروه های سرکوب در هر محله . شهر تهران مگر نیروی انتظامی ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
چیه ارازل ترسیدی که دورانتون تموم بشود چون سپاه شوخی با شماها ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
تعریف شما از اوباش با تعریف مردم فرق داره
به همین دلیل لازم شده سپاه بیاد وسط
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
کافی نبود
سرهرکوچه باید یه دژبانی باشه
پادگان باید بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
هنوز تو حال هوای سال ۶۰ تا ۶۸ موندی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
چطوره کل کشور رو تبدیل کنیم به پادگان نظامی
1
جوانان و سرمایه های سرگردان دو کابوس مسئولان در کشور ما هستند. جایی که تمام کشورهای دنیا در اروپا امریکا از جوانان ولو مهاجر بعنوان موتور محرک جامعه استفاده میکنند، در کشور ما ارزو دارند تا هر چه دیرتر این جوانان به خیل متقاضیان جویای کار تبدیل شوند.همچنین در همه دنیا برای سرمایه سرگردان دست مردم برنامه دارند و در کشور ما متاسفانه این سرمایه ها برای حفظ ارزششان در بورس و طلا و ارز و خودرو و مسکن بصورت تناوبی در گردشند. اگر نمیتوانید از این سرمایه ها در جهت مناسب استفاده کنید لطفا متخصصانی از خارج از کشور بیاورید و طبق توصیه انها عمل کنید. یادم هست در جهت توسعه شبکه موبایلی مردم با سرمایه گذاری در خرید سیمکارت در طول زمان چند ماه سرمایه خود را دو برابر میکردند اینکار باعث کمک به توسعه کشور و انتن دهی موبایل شد و هم مردم نفع بردند و هم حاکمیت. ایا پروژه های دیگری نظیر این در کشور نیست؟توسعه شبکه ریلی ،توسعه مترو، توسعه هتلداری و گردشگری با استاندارد اروپایی ، توسعه جزایر خالی از سکنه خلیج فارس که در ضمن پروژه امنیتی ملی در جهت تثبیت حاکمیت ایران بر ان جزایر است،توسعه ازاد راهها، توسعه بیمارستانهای خصوصی برای خارجیها همه و همه میتواند طرح های سرمایه گذاری جذاب با راندمان بالا و تضمین بازگشت سود سرمایه باشد.فروش اوراق نفتی تصویب نشد بجایش فروش اوراق سهام برای توسعه میادین نفتی میتواند مانند توسعه شبکه موبایلی درامد مناسب برای دولت و مردم سرمایه گذار ایجاد نماید. بشرطی که حاشیه سود ان از سرمایه گذاری دلالی وار در ارز و طلا و مسکن بیشتر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
متخصص وارد می کنند ان هم مشاوران صتدوق بین المللی پول که این کارها می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
اتفاقا مسوولین خوب هم برای سرمایه های مردم برنامه دارن.. وقتی دلار 3800 بود بنده 110 میلیون تومان سپرده کرده بودم تا وام بگیرم و یک آلونک برای زن و بچم بخرم. شب خوابیدم دلار 3800 بود و صبح بیدار شدم دیدم دلار شده 12000 تومان .. یعنی ارزش بچلوم یک شبه شد یک چهارم .. یعنی دولت محترم یک شبه 80 میلیون از پولمو با کاهش ارزش ریال ، بالا کشید و یک لیوان آب هم به روش .. این جدا از ارش حقوقم بود که یک شبه شده یک چهارم
بی رحم ترین دولت در جهان اون دولتیه که بیشتر از بقیه پول بدون پشتوانه چاپ میکنه و بعد با کاهش ارزش پول ملی ، سپرده های مردم و حقوق کارگران و کارمندان را غارت میکنه تا اون پول هایی که چاپ کرده را از بازار جمع کنه
2
اقای بادامچیان حزب موتلفه را اکثریت مردم نمیخواهند اما همچنان در صف اول مناصب کشور حضور دارید ؛ قضاوت شما در باره اصلاحطلبان هم نادرست است. انها اگر کاری برای کشور از دستشان برنیاید بهتر است کنار بروند و البته زمان بنفع انها خواهد بود چون طرف مقابل انها منجمله شما برای ادراه کشور هیچ چیزی در چنته ندارید و اگر با امریکا دست دوستی ندهید اوضاع را بیشتر از اینی که هست بهم میریزید. اقای بادامچیان:" گاهی برای ماندن در قدرت باید مدتی از ان دور شد"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
هر چند بشدت از خاتمی فرصت سوز و ترسو ناراحتم
ولی تنها دولت و بهترین دولت پس از انقلاب
به شهادت آمارهای رسمی کشور
و تایید اکثریت مردم
همان ۸ ساله دولت اصلاحات واقعی خاتمی بوده است
و امثال شماها سنگ انداختید و مانع شدید
و تاریخ را در این زمانه نمیتوان عوض کرد حاج آقا
برخورد‌با اوباش یا مردم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دومی!
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
با توجه به پیش بینی های موجود از اوضاع نابسامان و نارضایتی های حتمی مردم قطعا گزینه مردم مقصد برخوردهای این عزیزان است. ولی این اصلا خوب نیست رسم قشنگی نیست. لطفا اراذل را از مردم جدا کنید.
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
مردم نوع دیگری از اعتراض را انتخاب کردند.ریال را روز به روز بی ارزشتر می کنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
چرا با مردم برخورد کنند کاش یک ارازل جلو خواهرت رو بگیره و موبایل و کیف و ... سرقت کنه بعد پای نیروی انتظامی هم می بوسی که با ارازل برخورد کنن از روی هوا حرف نزنید
ولله بالله تالله نالایق تر از این مسیولین وجود نداره ؟؟ دارید با ملت خودتون چه میکنید ، لشکر گرسنگان دارن زیاد میشن ،
ماهی از سر گنده گردد نی ز دم
بنویس اراذل و اوباش بخوان مردم!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
در ایران نسبت اراذل از مردم بیشتره
3
در مورد اعدام اقای افکاری هیچ قضاوتی ندارم چون نه در صحنه جرم حضور داشتم و نه در بازجوییها.اما از حمایت کیهان که نوشتارش خلاف منافع ملی مسبوق به سابقه بوده و لغو سفر جناب ظریف به اروپا در این تنگنای اقتصادی ،میتوانم نتیجه بگیرم که ان اقدام عجولانه ای بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
کاری ندارم ولی تختی هم گفتن خودکشی کرده
روحانی در به وجود امدن شرایط اصلا کاره ای نیست ، همه این مصایب بخاطر وجود تفکرات اصولگرایان است از روزی که مجلس انقلابی برای جهان شاخ و شانه کشید دلار ۱۵ هزار تومان شد ۲۵ هزار ؟؟ و با کمال وقاحت حاضر نیستند لایحه مبارزه با پولشویی رو تصویب کنند تا حداقل به منابع مالی خودنون تو کره و چین و روسیه نیز دسترسی داشته باشیم ، روحانی بد جوری رکب خورد از اصولگرایان و معامله پشت پرده رو بد جوری با خیانت به اصلاحات باخت ؟؟؟ البته همیشه گفتند با خدا باش پادشاهی کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
باز هم فرار رو به جلو می کنید و حاشیه ها را پر رنگ
جناب بادامچیان! اصلاح طلبان نیاز به وکیل وصی ندارند. شما بچسبید به همون حزب خودتان که نامزدتان در انتخابات از آرای باطله هم کمتر رای آورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
واقعا
واقعا
واقعا حالم از افرادی که هنوز دعوای اصلاح طلب اصولگرا می کنند به هم می خوره
اصولگرایان پیش مردم آبرویی نداشتند و مردم بد بخت به اصلاح طلب ها پناه بردند و گندی که الن می بینید نتیجه ی اعتماد مردمه
هر دو گروه سر و ته یک کرباس هستند
خدا را شکر در اختلاس و دزدی و رانتخواری چیزی از هم کم ندارند
یه سفره پهن بوده و حضرات می خوردند و می چاپیدند و مردم مشغول جنگ زرگری بوده اند
دست همه رو شده دادش
برو بخواب !
ما غلط کنیم دیگه خر بازی های شماها بشیم
کدحدایی . کدخدایی ؟ این تعریف از رجل سیاسی را کی تمام‌میکنید . اعضتی شورای نگهبان به سن صد سالگی رسیدند و هنوز این کلمه عربی رجل مشخص نشده که نشده .....کداخدا جان صبح شما بخیر و شادی . وقتی زنان نمیتوانند دوچرخه سواری کنند یا به زمین فوتبال مسابقه شرکت کنند آیا این وزنه بلند کردن علامت نزدن سنگ بزرگ نیست . بازار گرمی با این شگرد ها دیگر مردم باسواد جامعه را پای صندوق رای نخواهد آورد . فقط دمکراسی واقعی . والا رای بی رای .
مسیولین عزیز شما رو به جون عزیزانتون قسم به فکر ملت باشین دارن نابود میشن ؟؟ چرا رحم نمیکنید به ملت ؟؟ کرونا از یک طرف ، تورم و بیکاری از یک طرف ، لجاجت شماها از یک طرف ، امان ملت رو بریده ، نمیشه با گول زدن مردم تو بورس این مردم رو سرگرم کتید ؟ به خدا قسم پرستاران کشور عصبی و بیقرار و فرسوده شدن ، دیگه دارن نابود میشن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
امریکا و اروپا به زودی متلاشی میشوند کمی صبر کنید همه چی درست می شه
هیچ ارگانی دیگه به فکربهبوداقتصادکشورنیست
همه شون فقط به فکر اصلاح وتربیت ماهستند
لطفا ماراآدم کنید
ماشین،خانه،موادغذایی اصلا مهم نیست خیلی گرانه
فقط مانیازبه تربیت شدن داریم
جناب شریعتمدارای و حامیان تفکر آنها خوب می دانند مردم و سلبرتی ها حامی قاتل نیستند. خواسته آنان برگزاری دادگاه عادلانه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
آفرین
حرف حق
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
حرف مفت نزن خود قاتل وکیل انتخاب کرده و میگه دادگاه عادلانه بوده شما حرف مفت می زنی اگه برادر خودت به قتل رسیده بود انتظار داشتی 2 روزه قاتل اعدام بشه این قتل افکاری سال 97 بوده 2 سال پیش
آقایان تحمل دیدن عکس چند دختر را روی جلد کتاب ندارند شما وعده رییس جمهوری خانمها را می دهید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
صد میلیون تا مثبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
مشکلات ردها حل نتوانستند زنان ایرانی بابت مهریه شأن کشور رو به حراج میگذارند
نمیدونم چرا هروقت اوضاع اقتصادی بد میریزه به هم ، پایگاه های بسیج برای مبارزه با اراذل و اوباش ، فعال میشن ؟!!!!
تابناک .تابناک ، سخنان شریعتمداری در مورد اعدام ها در طی چند سال اخیر را تیتر خبری مینویسی ولی جرات نداری جواب کاربران را نشر بدهی . اگر چنین هست چه لزومی دترد که هر شب سخن ایشان را یاداشت برمیداری ؟ مگر غیر از این هست که چون سایت تابناک ۹۹ درصد مطالب سیاسی را مینویسد باید اعدام . شلاق . زندان . دمکراسی . حقوق . احکام . دستوران دینی . سخنان مسئولان به بحث و یا چالش کشیده شود . اعلام و درج خبر یکطرفه برای مخاطب چه ارزشی دارد ها ؟ چند تا پاسخ دادم ولی سانسور کردید .
خخخ. ههههه. نه نه نه . چی ؟ نه بابا . واقعا . باورم نمیکنم . دروغ که نمیگی . ........
اسدالاه بادامجان چیان گفت که اصلاح طلبان در طی دو دوره با امریکا از سر در مداکره وارد شدند و کشور را به چنین روزی ی رسلندند . حنای شما سیاسی بی رنگی هست . چون هیچوقت نگفتی اسراییل در حال مداکره و نزدیک شدن به کشورهایاطراف ایران حتی آذربایجان هم در حال رایزنی هست . چرا ؟ چون هرگز حتی یکبار هم‌نشده که در رسانه های داخل کشور به ۱۲ بن امریکا اشاره کنند که کلا متن ان‌چی هست . چه خواسته ای د
اگر اصلاح طلبان یعنی همان پشیمان شده های اندیشه افراطی تندروهای اصولگرایی بعد از انقلاب وقتی به دنیا مسافرت کردند متوجه شدند که در دمکراسی و اقتصاد و سیاست اعدام وجود ندارد لذا از اندیشه افراطی گدشته خود پشیمان شدند و بسوی ملت برگشتند . مانند خاتمی و موسوی و کروبی و هاشمی .....حالا اگر بار دیگر وقتی نتوانستند با رای ۲۴ میلیون اندکی اصلاحات را انجام دهند شرکت در انتخابات نمایشی دوباره باشد اینبار نه اینکه به ملت خیانت میکنند بلکه باید فکری به حال ابروی خودشان داشته باشند . من اصلاح طلب رای نمیدم . مگر لوازم دمکراسی وجود داشته باشد . مگر اینکه پیرمردان از گردونه قدرت کنار بروند . چون ماندن انها در سیاست گداریها باعث درگیری و تنش زیادی در سطوح مدیریت کلان و جامعه شده است
بادام کیلوی چنده ا؟
پاسخ ها
حسین شریعتمداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
نمیدانم بادام مورد مصرف اهل منزل خودم از باغ دماوند برداشت میکنم یا از سوی دوستان بعنوان هدیه در منزل تحویل میدن
کاملا با این تصمیم سپاه پاسداران موافقم باید خواب خوش رو از دزدان و ارازل اوباش بگیره تا امنیت کامل در همه محلات برقرار بشه
بجای خط و نشان کشیدن و ارعاب مردم، قدری به فکر حل مشکلات این ملت گرسنه باشید
فردا خیلی دیر است
من فقط به آنجلینا جولی رای میدم فقط جولی جون خیلی هم خوبه حرف هم نباشه تازه نمایتده های مجلس هم باش سلفی میگیرد و هیچ مخالفی نداره
اراذل واوباش فقط در تهران نیستند دیگر شهر هاهم گروه ضربت نیاز دارند.
تا حالا نمیدانستیم که شهر در تسخیر اراذل واوباش است !
فقط کافیست بحث ریاست جمهوری زنان کمی جدی مطرح شود آنگاه خواهید دید که چگونه اسلام به خطر می افتد.
به نام خدا اقای بادامچیان شما خودتان رو در یابید .اصلاح طلبان نیاز به رهنمود های شما ندارند .باور ندارید که در انتخابات مجلس دوازدهم همه ی گروه ها شکست خوردند ؟انتخابات میان دوره ای هفته ی گذشته مجلس را دیدید که تعداد شرکت کنندگان اندکی بیشتر از بازرسان سر صندوق بود .انتخابات ریاست جمهوری 1400 بدتر از این خواهد بود ...
تشدید مقابله با اراذل و اوباش
بخاطر مشکلات اقتصادیه باید مشکل رو حل کرد وگرنه اینکار مثل دادن استامینوفه به بدنی که عفونت داره تا عفونت حذف نشه استامینوفن بی فایدست و موقتی
اقای بادامچیان حرف های شما کاملا صحیح و منطقی است ولی ما هم خاتمی را دوست داریم و دوره دولت او را در جمهوری اسلامی بهترین دولت از نظر اقتصادی و تامل با دنیا میدانیم و بهترین پیشرفت زندگی مان در همان دوره بود شما بهتر است یک نفر از حزب خودتان بیاورید که مردم بهش رای دهند و الا با این حرف های منطق که میگویید فقط خودتان را نشان میدهید و نامزد شما از ارای باطله هم کمتر رای داشت حداقل ازاده باشید
بعید است با ارازل و اوباش کاری بکنید ؟؟!! چون اگر کاری شده بود تا الان مثل قارچ رشد نمیکردند؟؟!!
در خیلی تز کشور ها این عمل شوم اعدام بر چیده شده است.
زندان جواب خاطی حتی مرتکب قتل است نهی نابودی او اگر قاتل به تشخیص پزشک قانونی در لحظه قتل دچار مشکل عصبی بوده قانون نباید در حال سلامت قتل مکرر انجام دهد. اگر زندان جواب نمیدهد یعنی اینکه زندانها ی عمومی زندان نیست ومحلی برای چندی استراحت در حال دسترسی به همه چیز هست برای همین است که کار ساز نیست باید زندانها را بصورت زندان در اورد.
اعدام کردن راحت ترین کار در این مورد است اقایان زندانها را دریابید تا مواد مخدر فحشا ارتباطات جدید....در دسترس نباشد
حمله کیهان به سلبریتی‌ها
کیهان تو نه از مردمی!!! و نه به مردم اعتقادی داری. تو از طرف مردم حرف نزن.
آه هنرمند از حقوق فردی واجتماعی چقدرسردرمیاره که باحکم قاضی ونظرحقوقدان مشکل داره
روزهای خوشی را داریم پشت سر میگذاریم .
از اقای نجفی که با اسلحه ادم کشته چه خبر تاز به صراحت اقرار کرده
جزئیات طرح تشکیل تیم‌های ضربت در محلات تهران
با بگیر و ببند و بکش شاید موقتا فکر کنید راه به جایی می برید و لی پس از چند صباحی وضع ازین بدتر خواهد شد تا برای مردم رفاه و شغل ایجاد نشود همین آش و همین کاسه است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر