بازدید 5968
۲

ترامپ: لیاقت دور سوم ریاست جمهوری را هم دارم

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی یک تجمع انتخاباتی در مینتن نوادا گفت مایل است برای سومین بار هم در انتخابات سال ۲۰۲۴ نامزد ریاست جمهوری شود.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴ 14 September 2020

به گزارش  تابناک، به نقل از روزنامه دیلی میل، رئیس جمهور آمریکا از تمایلش برای نامزد شدن برای سومین دور متوالی در انتخابات سال ۲۰۲۴ صحبت و استدلال کرد: "به خاطر نحوه رفتاری که با ما شد من لیاقتش را دارم"!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی یک تجمع انتخاباتی در مینتن نوادا گفت مایل است برای سومین بار هم در انتخابات سال ۲۰۲۴ نامزد ریاست جمهوری شود.

او به جمعیت صد‌ها نفر از حامیانش که اکثرشان ماسک نداشته و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده بودند، گفت: ۵۲ روز دیگر قرار است ما در نوادا پیروز شویم و ما قرار است برنده چهار سال ریاست جمهوری دیگر در کاخ سفید شویم.

این رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: و بعد از آن ما مذاکره خواهیم کرد، درست است؟ چون ما احتمالا به سبب چگونگی رفتاری که با ما شد لیاقت یک چهار سال دیگر را بعد از آن دور داریم!

ترامپ چند بار گفته خواستار حضور در ریاست جمهوری برای بیش از دو دور است که این صحبت زنگ خطر را برای منتقدانی که تمایل او به نقض محدودیت‌های قانون اساسی را جدی می‌گیرند، به صدا در آورده است.

او ماه گذشته میلادی هم صحبت‌های مشابهی در تجمعی در اوشکوش ویسکانسین مطرح کرده و گفت: ما قرار است برنده یک دور چهار سال دیگر هم بشویم و بعد از آن هم به دنبال چهار سال دیگر خواهیم بود، زیرا آن‌ها از کمپین من جاسوسی کردند. ما باید یک چهار سال را بازتکرار کنیم!

اما ترامپ همچنین ادعا کرد که در صحبتش در خصوص رسیدن به ریاست جمهوری برای بیش از دو دوری که قانون اساسی آمریکا مجاز کرده، شوخی می‌کند.

در نوامبر ۲۰۱۸ این رئیس جمهور آمریکا بعد از ضبط شدن صدایش در حال تحسین شی جینپینگ، رئیس جمهور چین به خاطر حذف محدودیت دور‌های ریاست جمهوری در قانون اساسی کشورش مجبور شد تایید کند که خواستار دور ریاست جمهوری اضافی‌تر نیست.

بعد از انتشار آن کلیپ ترامپ به کریس والاس مجری فاکس نیوز گفت، به دنبال اصلاح قانون اساسی که به او اجازه سومین دور متوالی ریاست جمهوری را بدهد، نیست. او گفت: من فکر می‌کنم محدودیت هشت ساله برای ریاست جمهوری چیز خوبی است و چیز بدی نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
خدا یا ! و بار الها ! هر چه سریعتر همه بیماران را شفای عاجل عنایت بفرما و این یکی را مقدم بدار.
ترامپ قطعا این دوره هم رییس جمهور خواهد شد اما اگر برای سومین بار هم بتواند حاکم شود تکلیف نه جنگ نه مذاکره چه می شود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان