بازدید 32625
تکرار تاریخ برای آنهایی که کفاشیان را متهم به بی‌خیالی می‌کردند

حق‌کشی آشکار ای‌اف‌سی علیه ۴تیم ایرانی و سکوت سنگین تاج و علوی/ دو ایرانی صاحب کرسی در کنفدراسیون آسیا کجا هستند؟

بد نیست آقایانی که روزی غیرمستقیم یا علنی به کفاشیان انگ بی‌خیالی در قبال منافع ملی فوتبال ایران در کنفدراسیون آسیا را می‌زدند امروز هم پاسخگوی عملکرد دو مدیر فعلی ما در پست‌های حساس آسیا باشند. آیا این کرسی‌ها فقط برای حق ماموریت و سفر دلاری است؟!
کد خبر: ۱۰۰۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 14 September 2020

چهار تیم فوتبال ایران در دوحه طی بدترین شرایط در یک هتل کوچک زندانی شده‌اند و مقامات ایرانی صاحب مقام در کنفدراسیون آسیا هم هیچ کاری برای رفع این بی‌عدالتی انجام نداده‌اند!

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از ضعف‌های همیشگی ورزش ایران، غفلت از کسب کرسی‌های بین‌المللی در فدراسیون‌های جهانی یا آسیایی و نفوذ پایین در تصمیم‌گیری‌ها و رای‌های مهم شمرده می‌شد اما حالا دیده می‌شود نمایندگانی که با استفاده از جایگاه‌شان در محافل قاره‌‌ای یا جهانی به عناوین و کرسی‌های تاثیرگذار می‌رسند، کمتر خاصیتی برای منافع ملی ورزش ایران دارند.

حق‌کشی آشکار ای‌اف‌سی علیه ۴تیم ایرانی و سکوت سنگین تاج و علوی/ دو ایرانی صاحب کرسی در کنفدراسیون آسیا کجا هستند؟

مهدی تاج چه‌زمانی برای منافع ملی لابی می‌کند؟

در حالی که تا همین دو سال پیش، اتهاماتی از این دست علیه علی کفاشیان نایب رییس وقت ای‌اف‌سی مطرح می‌شد، و البته تاج هم هیچگاه مخالفتی با طرح این انتقادها علیه جانشینش نشان نداد، حالا همین نقد دامن خودش را گرفته و این روزها پرسیده می‌شود کرسی آسیایی مهدی تاج به عنوان نایب رییس فوتبال قاره، چه سودی برای فوتبال ایران و منافع ورزش کشور و نمایندگانش خواهد داشت؟ البته او که مذاکرات جاری در جلسات رسمی را با هندزفری و مترجم دنبال می‌کند طبیعتا ابتکار عمل برای گرفتن حق فوتبال ایران را ندارد و بعید است بتواند چند جمله انگلیسی هم برای رساندن اعتراضش _البته اگر اعتراضی غیراز موارد خاص داشته باشد_ به زبان بیاورد. کسی که با پشت سرگذاشتن موانع قانون بازنشستگی هم سرجایش ماند تا ناگهان بعد از ماجرای قرارداد ویلموتس، بیمار شود و پست ریاست را با فدراسیونی فاقد اساسنامه معتبر و تیم ملی شکست خورده از عراق و بحرین ترک کند.

 

نقش علوی درماجرای تحریم پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان چیست؟

در حالی که برگزارکنندگان لیگ قهرمانان آسیا در دور گروهی متمرکز، با گنجاندن چهار تیم ایرانی و همراهان شان در کنار دو تیم ازبک و عراقی در یک هتل بسیار کوچک و فاقد امکانات، فشار زیادی به تیم‌های کشورمان وارد کرده‌اند، شاهد سکوت محض تاج و مسوول دفترش در دوره ریاست یعنی امیرمهدی علوی که در کنفدراسیون آسیا جایگاه مهمی را اشغال کرده اند، هستیم و فریاد استمداد مسوولان این چهار تیم هم به گوش کسی نمی‌رسد.

این در حالی است که مهدی تاج اکنون با استفاده از سهمیه فوتبال ایران، یکی از اعضای هیات رییسه یا همان کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می‌شود و می‌تواند از برش مدیریتی اش به تصمیم گیران مسابقات فشار وارد کند اما فعلا فقط شاهد نامه‌های تند فیفا و تهدید این نهاد به تعلیق فوتبال کشورمان به دلیل رسیدگی به پرونده غرامت ویلموتس هستیم و علاقه‌ای به حل مشکلات چهار تیم ایرانی از سوی تاج تا این لحظه دیده نشده است.

محل اقامت چهار نماینده ایران در این بازی ها به همراه شرطه عراق و پاختاکور ازبکستان در هتل دوسیت است. هتلی کوچک که میزبانی 6 تیم را برعهده دارد اما اصلا شرایط پذیرایی ساده در این سطح حرفه‌ای را ندارد. تغییر شائبه برانگیز هتل بزرگ آزدان دوحه محل اسکان اولیه تیمهای ایرانی ، ماجرا را مشکوک تر هم می‌کند، در حالیکه قوانین سختگیرانه AFC شامل تیمهای سعودی نشده و آنها در دو هتل لوکس جداگانه مستقر شده‌اند که عین حق‌کشی و بی‌عدالتی است.

در سالن کوچک بدنسازی این هتل  نوبت و ساعت تمرینی تیمها هم مشخص نیست، ساعت سرو غذای سرد سهمیه‌ای دم درب اتاق‌ها اعلام نشده و سالن غذاخوری هم بسته است!

لابی این هتل با نشستن چند نفر پر می‌شود و در واقع بازیکنان و مربیان چهار تیم ایرانی در فضای کوچک آن زندانی شده‌اند.

در این بین باشگاه پرسپولیس حتی اجازه گرفتن وسائل جامانده اعضای کاروان سرخپوشان شامل 26 ساک و تخت ماساژور را پیدا نکرده است

هنوز معلوم نیست کنفدراسیون فوتبال آسیا که پیش از این قرار بود هتل فوق لوکس و مجهز ازدان دوحه را در اختیار نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2020 قرار دهد چطور با تصمیم غیرمنتظره این هتل 5 ستاره را تغییر داد و به هتل دوسیت تبعید کرد!

این اقدام AFC یا میزبانان قطری در قبال نمایندگان ایران و سلب امتیاز هتل لوکس، در حالی است که تاج سال گذشته با مسوولان ارشد فدراسیون فوتبال قطر در سفر به دوحه و بازدید از کمپ اسپایر، قرارداد همکاری امضا کرده بود! پس تاثیر و کارایی این تفاهمنامه‌ها و سفرها و عکس‌های دیپلماتیک چیست؟ آیا تاج تا این لحظه گوشی را برداشته و به روسای فوتبال شیخ نشین قطر زنگ زده و تقاضای کمک کرده است؟ آیا او حاضر شده است یک بار هم برای منافع جمعی با شیخ سلمان رییس‌ و رفیقش در ای‌اف‌سی صحبت کند یا تنها در مواقع انتخابات ریاست کنفدراسیون رای ایران برای این عرب بحرینی اهمیت دارد؟

حق‌کشی آشکار ای‌اف‌سی علیه ۴تیم ایرانی و سکوت سنگین تاج و علوی/ دو ایرانی صاحب کرسی در کنفدراسیون آسیا کجا هستند؟

ماجرای هتل درجه دو تنها بخشی از ظلم به فوتبال ایران است چراکه آژانس طرف قرارداد ای‌اف‌سی اجازه فروش حق پخش مسابقات چهارتیم ایرانی را هم از کشورمان سلب کرده و به بهانه تحریم ضمن فسخ یکطرفه قرارداد سیگنال به تلویزیون کشورمان نمی‌فروشند!

باید دید امیرمهدی علوی ، همه‌کاره دفتر رییس سابق و بیانیه نویس فدراسیون فوتبال کجاست و چه می‌کند؟ آیا او عضو کمیته روابط عمومی و رسانه‌های ای‌اف‌سی نیست؟ مگر ماجرای حق پخش دقیقا به تخصص علوی و پستی که اشغال کرده، مرتبط نیست؟ آیا او توانایی بهره‌گیری از مقامش برای استیفای حقوق فوتبال ایران را ندارد؟

شاید وقت آن رسیده باشد مهره‌های که با استفاده از جایگاه فوتبال ایران در آسیا صاحب منصب و کرسی بین‌المللی می‌شوند و در مواقع لزوم و نیاز جاخالی داده و غیب می‌شوند، به هواداران فوتبال معرفی شوند و اجازه بدهند این جایگاه‌ها نصیب افرادی شود که دل شان برای منافع ملی هم می تپد و حواس‌شان فقط به حق ماموریت‌های دلاری و پروازهای خارجی به مالزی و دیگر کشورها نباشد.

بد نیست آقایانی که روزی غیرمستقیم یا علنی به کفاشیان انگ بی‌خیالی در مقابل معضلات فوتبال ایران در کنفدراسیون را می‌زدند امروز هم پاسخگوی عملکرد نمایندگان فعلی ما در آسیا باشند.

نویسنده: مجید کوهستانی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۲
چرا 4 تیم ایرانی به نشانه اعتراض به afc از این مسابقات کناره گیری نمیکنند؟ بهترین اقدام اینه که مسابقه ندهند و بعد در دادگاه ورزش علیه afc شکایت کنند
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
بهترین اقدام این هست که کلا فوتبالمون محروم شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اون وقت باید جریمه هم بپردازیم تو این وانفسای گرونی دلار و اینهمه بدهی ، اینکار فقط خودزنی خواهد بود
دکتر حقیقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
همین نوع تفکر مانند تفکر شما هست که کشور رو بدبخت کرده . یک تعداد نامدیر چیزهایی به مغزشون ... می رسه و فکر می کنند شق القمر کردند و چون فکر می کنند درست هست ، دنیا هم انها را قبول داره و بعد کشور رو وارد حاشیه می کنند .
تاجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
در صورت انصراف بهایتا چهار سال از کلیه بازی ها و مسابقات محروم میشویم که ایکار واقعا برای فوتبال ما عالی است
فلاکت از این بالاتر 6 تیم در یک هتل 5 ستاره ولی تیمهایی عربی به تنهایی در یک هتل 6 ستاره واقا که خجالت نمیکشیم هر چه بر سرمان میکوبند صدایمان در نمیاید
شوقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
لطفا قبل از اظهار نظر نام هتل در انترنت سرچ کن ، متاسفانه شما به حرف ها اعتماد میکنی تیم های ایرانی در بهترین هتل ساکن هستند و بهترین دلیل نشان ندادن عکس
، هتل و اطاق بازیکنان
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
به نظر من باید ایران از این مسابقات کناره گیری کنه و اعلام کنه بدهی خودم را به مربیان پرداخت نمی کنم.تا فوتبال ایران کلا محروم بشه.فوتبالی که سراسر فساده همون بهتر که بابتش ازجیب مردم مستضعف پول برداشت نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
چرا بدترین اقدام ؟
باید طبق اصول و حساب شده عمل کنیم ولی در شرایطی که قیمت ارز نوسان دارد و بسیار بالا است هیچ بازیکن خارجی و مربی خارجی نداشته باشیم و دستمزد بازیکان را بر اساس درصد مشخص نسبت به پارسال تعیین کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
بهترین کار این است که کامنت زیر خبرهای تخصصی بسته بشه. البته برخی معتقدند حذف تبلیغات تابناک که از هر سو مخاطب را خفه می کند کار بهتری است. به هرحال اختلاف نظر طبیعی است
بله دیگه ... تحریم ها هیچ اثری نداره...


با این وضع مملکت، باید از همه ورزشهای بین المللی محرم بشیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
امیدواریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
تحریم هایی که قرار بود کاغذ پاره ای باشند
و نعمت باشند !!!؟؟؟
ظاهرا فقط برای یک اقلیتی !؟
از کاسبان تحریم ، منفعت داشته است و بس
و دشمنان ریز و درشت کشور و مردم را خوشحال کرده است
رفتن کنار ساحل گل بچینن؟؟!!!
قرار بود میزبان جام ملت ها شویم حالا حق پخش مسابقات هم از ایران گرفته شد!!!
مانیازی به فوتبال و فوتبالیست نداریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
احسنت
ناشناس
| Norway |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
کاملا صحیح است. ما فقط به افراد مخلس نیاز داریم.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
همین تفکرات ما را به این روز انداخته . شما چکاره این مملکتی که بجای میلیونها نفر طرفدار فوتبال تصمیم می گیری ؟
خیل هم تا حالا به شما ارفاق شده وگرنه باید از حضور در کلیه میادین ورزشی محرومتان می کردند و از سازمان ملل هم اخراجتان می کردند امیدوارم این اتفاق بیفتد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
درود بر شما
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
منم امیدوارم داداش، دمت گرم
شما اول بگو اینقدر دنبال تعلیق شدن فوتبال بودی چرا تعلیق نشدین؟
فدراسیون 5 ستاره
شعار فیفا سیاست دخلی به فوتبال ندارد ولی میبینیم که دارد، وقتی نهاد داخلی به فدراسیون گیر میده فیفا سریع نامه تعلیق میفرسته ولی برای جاهای دیگه عیبی نداره
البته هر چه زودتر در این فوتبالو گل بگیرن بهتره و جلوی ضررو هروقت ببندیم سوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
امتیاز هتل دوست دوحه از نظر تریپ ادوایزر

Excellent 4.5-5

3,755 reviews
ظاهرا نویسنده خواب تشریف دارند. حضور در مجامع بین المللی در هر زمینه ای اعم از ورزشی ، فرهنگی ... خواسته و ناخواسته تاسی میگیره از قدرت سیاسی کشور متبوع در صحنه بین المللی و حجم تبادلات سیاسی با سایر کشورها. وقتی ما در صحنه بین المللی نقشمون کمرنگه و هنوز در بدیهیات و ابتدایی ترین مسائل مثل نقل و انتقال پول مشکل داریم شما حرف از این مسائل میزنید
پاسخ ها
نون لواش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
کاملا درسته
عزت كجايي يادت به خير
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
عزت رفته گل بچینه
عزت رفته گلاب بیاره
عزت ، ظاهرا گم شده و در دسترس نمی باشد !!!!؟؟؟
اگه واقعا اینطور هست و بازبکنان و مربیان ناراضی هستن گور پدر فوتبالی که هیچ وقت برای ملت سودی نداشته برگردند و با قوت تمام ای آف سی رو‌تحریک کنن!
قسم شما رو باور کنیم تا دم خروس تان را که برای هر سفری دست و پا می‌شکنید و آخرش هم بازنده باز میکردید؟!
آخرین مقام ارزش مند ایران در سطح آسیای کی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
تحریک کنن؟ چه جوری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
یادم نمی یاد کی اول شدیم !؟
ولی در ۸ ساله دوره کیروش اقلا دو بار راحت رفتیم جهانی
و ۸ سال در رنکینگ اول آسیا بودیم
ولی بابا مسعود ، ظاهرا خواست اول جهان بشویم !!!؟؟؟
و فعلا شدیم این که هستیم !؟
البته همه چیزمان
به همه چیزمان می آید!!؟؟؟
این نوشتار بیان درد فوتبال ایران در دوحه نبود بلکه عقده گشایی نسبت به تاج بود. زمانیکه تاج را در داخل کشور هر روز به توپ میبستید . الان از ایشان چه انتظاری دارید؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اون وقت که بود چه کرده ؟؟
بجز بستن قرارداد توسط فزرندانشان برای سود جویی بیشتر
اگر همین چهار تیم در حال حاضر به دلیل عدم تحویل هتلف مورد قراردادبازی ها را تحریم کنند متوجه خواهند شد که در پس پرده ریگ بزرگی در کفش مدیران است
باید در عمل تو ذهنشان زد.
یعنی ببریم
هیچ راه دیگری نیست
وقت را نباید هدر داد
یاد باد آن روزی که رئیس کنفدراسیون ایرانی بود.
دست بالای دست، بسیار است
خدا را شاکرم که طعم تلخ تبعیض را، به شماهایی که سال‌ها بین تیم‌های داخلی، آنقدر تبعیض قائل شده‌اید که آن را به حق خودتان تبدیل کرده‌اید، چشاند. گوارایتان باد
اقا رک پوست کنده بگویید دیگر هیچکس با مادوست نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
فوتبال کلا غربی است، باید از ورزشهای غربی خارج شویم.
چطوریه کار به ورزش میرسه به ما میگن نباید دولت وارد بشه و ورزش جدا از مسائل سیاسی است حالا به اینجا که میرسه سیاسی می شه و ما مسئولینمان هیچ حرف نمی زنن
هزينه چه چيزي را داريم ميدهيم؟ يكي جواب من را بدهد. خدايييييييييا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
از کیهان و شریعتمداری
و پناهیان و مصباح و ازغدی
و رسایی و ذوالنور و امثالهم سوال کنید
شاید و حتما به شما خواهند گفت
وقتی دروطن خودمان دولت روحانی باوجود تورم لجام گسیخته وکمرشکن که نای زندگی راازاکثریت ملت گرفته مدعی بهبودی اقتصادی است وکوچکترین توجهی به وضعیت فلاکت بارزندگی ملت ندارد از فدراسیونهای جهانی چه انتظاری دارید
فعلا همه برای منافع شخصی کار میکنند و به هیچ کسی هم پاسخگو نیستند . واقعا نمیدونم سیستم چجوریه که دست و پا میشکنند برای رییس شدن .مطئنن برای این رییس میشن که میدونند نیاز نیست به جایی پاسخگو باشند چون محاکمه نمیشن
در انتخابات بعدی اگه اینجوریه اسم منم بنویسید .
چندين سال هست كه يك فرد مسئول و دلسوز در تمامي امور در كشور ما پيدا نمي‏‎شود.
با دلار بیست و هفت هزار تومانی کی گفته پول مملکت را خرج فوتبال کنید؟ تولید داره؟ ارزش افزوده داره؟ ارز آوری داره؟
پاسخ ها
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اینجوری حساب کنی هیچی سودی نداره باید همه چیز رو تعطیل کنیم برگردیم تو غار زندگی کنیم. نمیدونم چرا به جای بهبود وضعیت سریع میخوایم همه چیز رو از بیخ و بن تعطیل کنیم ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
آقای من منم دلار شد بیست و هفت هزار تومان و ورزش فعالیت زمان خوشی و شکم سیری است وقتی دولت یک روز ۱۵ درصد دلار را گران کرده و دلار از سه هزار تومان به ۳۷ هزار تومان در این ۸ سال اخیر رسیده شما به فکر چی هستی؟ نان نداشته باشی دنبال فوتبال آن هم در خارج از کشور با پول مردمی که به زودی کرایه خانه هم ندارند بدهند؟
حق کشی از داخل کشور انجام میشه بعد بیرون دنبالش می گردی آیاحق جوانان ایرانی نیست که با بهترین امکانات مواجه بشن . حیف نیست وقتی جوانان با استعداد با هزار مشکل در داخل بعد برن بیرون از امکانات دیگر کشور ها تعجب کنند. هراستان ایران به اندازه یک کشور حوضه خلیج فارس ثروت داره ووووووو
یعنی میشه یک روز اسم فوتبال را بدون نام هایی مثل تاج و کافاشیان و امثالم بشنویم میشه آیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
ان شاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
تجربه میگه : خاتمی که رفت
احمدی نژاد آمد!!!؟؟؟
کفاشیان و تاج بروند
دو نفر دیگر از مناطق فقیر نشین جامعه خواهند آمد
با حساب های بانکی خالی و بدون کاخ در شمال شهر
و آقازاده های پراید سوار
و باید دوباره صاحب همه چیز
شان کنیم
و باز برگردیم
نقطه سر خط اول !!!؟؟؟؟
افتتتتتااااااااادددددددد؟؟؟
مردم نون ندارند بخورند! سکه 13 میلیون تومان!! طی دو روز دو میلیون گرون شده! اقتصاد عملا از هم فروپاشیده است! شما به فکر شوتــــــــــبالی!!!

این خبر ها فقط برای حــــــواس پــــــرتی مردم است ولاغیر

خداکنه برای همیشه بساط این سفره فوتبال که جز عایدی برای آقـــــازاده ها نداره برای همیشه برچیده شود
با این حکمی که به اکبر طبری دادید، دیگه انتظار اینکه مدیری بخواهد درست کار کند و برای کشور و مردم دل بسوزونه نداشته باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
کلی مدیر دیگه مثل طبری داریم که هر روز در حال فعالیت اقتصادی هستند.
فوتبالی که دردی از دردهای مردم باز نکند! مفتش گرونه
پاسخ ها
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
عجب مثلا انتظار داری فوتبال دلار رو ارزون کنه یا حقوق بشر رو درست کنه یا جلوی تورم رو بگیره؟ تو این مملکت گل و بلبل که افسردگی بیداد میکنه همین تفریح و نشاط بسیار حداقلی رو هم از این ملت بیچاره بگیرن ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
فعلا که واسه هر کدام از این بازیکنان مو ژل زده
و بی عرضه و پر ادعا
از یک تا ۷ میلیارد تومان
از جیب مردم دارند
پرداخت میکنند
تابی گرامی نه تنهاحقکشی نشده این فوتبال خیلی زودترازاینهابایستی ازکلیه مسابقات بین المللی محروم میشدبه دولیل ازصدهادلیل اکتفا میکنم اولاندادن اجازه ورودبه استادیوم به خانمها دوما سواستفاده مالی و.. ازبچه هادرمدارس فوتبال که قبلا چندباردررسانه هامتاسفانه درموردش مطلع شدیم
نه کفاشیان قیامت می کرد و نه اینکه تاج ضعیف عمل می کند. مشکل اصلی جای دیگری است. باور کنید آمریکا از طریق ایادی خود (عربستان، امارات، بحرین، و دیگر کشورهای عربی عضو AFC) حتی روی تصمیمات AFC هم تاثیر گذار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
حالم از این اخباری که در گرانی بجز تورم بیشتر چیزی نخواهد داشت بهم میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
امریکا به فوتبال ایران و اعدام در ایران و دلار ۲۷ هزار تومانی و مسکن مهر نساخته و پراید صد میلیونی و دروغهای هر روزه چه ربطی داره
آخه دیدن بازیهای این چهاتا تیم زپرتی چیه که بابتش ناراحت بشیم...
شما پول بدهید تا ۲۰ تا هتل بهتون بدهند.
در این کشور هیچ کجا درست کار نمی کند.
اینها میگن تحریم شما بخوان FATF
وقتی امکان نقل و انتقال پول نیست فرقی نمی کند تحریم باشی یا نباشی ولی خب بهتره بگی تحریمیم که دوباره یک سر و صدا بلند نشه داخل کشور
نون شب نداریم بخوریم اینها به فکرورزش هستند
شکم سیرها

اقازاده ها
مسولیین
الان که دلاررابه بیست وهفت هزارتومان رساندید خوشحالید
ازاینکه ثروت تون چندبرابرشده خوشحالید
فک کنم مختار ثقفی باید بیاد مشکلات ما رو حل کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
مختار الان کاناداست، مسافرکشی میکنه اونجا
چقدر دروغ میگی هتل دوسیت در قطر الان بررسی کردن هتل ۵ ستاره ممتاز با اطاق ها ۵۰ تا ۹۵ متری فول امکانات ، لطفا از بازیکنان درخواست کنید عکس اطاق و هتل و لابی هتل بفرسن تا آدم ها دستشون رو بشه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
اتاق چهل پنجاه متری !! مگه خودت رفتی . اتاق و لابی کوچک است و انهم که دیدی اتلق نبوده . اتاق ماساژو استخر هتل است که فکر کردید اتاق هتل است . واقعا که برای بازیکنان سخته تمرکز و امادگی در این هتل
چقدر دروغ میگی هتل دوسیت در قطر الان بررسی کردن هتل ۵ ستاره ممتاز با اطاق ها ۵۰ تا ۹۵ متری فول امکانات ، لطفا از بازیکنان درخواست کنید عکس اطاق و هتل و لابی هتل بفرسن تا آدم ها دروغگو دستشون رو بشه
تاج کسی بود که دوران نایب ریسیش تو دبی دنبال دفتر زدن بود(یادش نیست بگم اومده بود دفتر کاپیتان که نبود) برید چک کنید خودش یا خانواده اش خارج از ایران چی دارند بعد میفهمید
اینا الان پرونده دادگاه دارن خودش خط دادن به ا اف سی ! یعنی فهم این موضوع سخته !؟
"عوضش امنیت داریم". لطفا اگه صلاح دیدید منتشر بشه یه نسخه هم بفرستید برای خبرگزاری های ارزشی
برو بابا
مثلن اون دو تا ایرانی بودنشون چه منفعتی داشت که نبودنشون ضرر داشته باشه
باید اقتصاد دانان و تجار مملکت را اداره کنند تا بدانند تحریم بانکی یعنی چه.
اون وقت فکر کردید اینها برای کار کردن میرن ، نه داداش ،
چه پدرکشتگی با تاج دارید
والا هتل دوسیت دوحه رو که توی سایتای معتبر رزرو هتل مثل بوکینگ نگاه میکنی خیلی هم خوبه. اصلا او ابدا این جوری نیست که توی متن نوشته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار