بازدید 23762
استاندار خبر داد

لغو دورکاری کارمندان استان تهران

استاندار تهران گفت: دورکاری یک سوم کارمندان استان تهران لغو شد و تنها بیماران زمینه‌ای می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 13 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در مورد وضعیت دورکاری یک سوم کارکنان ادارات اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا با دو سوم ظرفیت کار می‌کردند که این وضعیت لغو شده است.

وی تاکید کرد: دورکاری برای افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، همچنان به قوت خود باقی است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی عنوان کرد: هنوز پیک بیماری را داریم و روند بستری روزانه در این استان در حال افزایش است و علی رغم اینکه بعد از دوم مرداد روند ابتلا به کرونا در تهران رو به کاهش بود، اما طی روز‌های اخیر شاهد افزایش تعداد مبتلایان بودیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۳
دستت درد نکنه. حتما به خاطر افزایش نرخ بیماری بود که یک سوم رو ورداشتی. منطقت منو کشته
بدون شرح!!!!

"دستگاه‌های دولتی بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا با دو سوم ظرفیت کار می‌کردند که این وضعیت لغو شده است"
...
"هنوز پیک بیماری را داریم و روند بستری روزانه در این استان در حال افزایش است"
من بیماری قلبی دارم و کارمندم ولی از دور کاری در اداره ما خبری نیست گفتند بخشنامه برای سازمان ارسال نشده و باید همگی در محل کار حاضر باشید .
شاهد افزایش تعداد مبتلایان هستیم ولی دورکاری هم حذف می شود که تعداد مبتلایان بیشتر شود!!!!!!!!!!
واقعا مدیریت در حد لالیگاست.
معاونش یه چیز دیگه گفت خخخخخ
واقعا باید به حال مردم با این مدیریت بحران گریست!!!!!!!

هنوز پیک بیماری را داریم و روند بستری روزانه در استان تهران در حال افزایش است.

دستگاه‌های دولتی بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا با دو سوم ظرفیت کار می‌کردند که این وضعیت لغو شده است"
از هر دست بدهی همان دست می گیری - مطمئن باش امروز تو فردای ما
خودش گرفت خوب شد دیگه واسش بقیه مردم مهم نیست ، واقعا این مدل مدیریت که تو شرایط بحران بیایی دور کاری رو هم لغو کنی فقط یک جواب براش هست : هموطن باید کرونا بگیری و بمیری تا جمعیت ایران کم بشه !!!! و هزینه های دولت کمتر ،
با سلام .ما شاغلین بخش تحقیقات مستقر در بیمارستان علی رغم اینکه می توانستیم دور کار باشیم ولی ریاست بیمارستان امام مخالفت کرد .تو این مملکت یک قانون همه جا اجرا نمیشه و دل بخواهی است .و بیمارستان امام خمینی تهران خود تصمیم گرفت و عمل کرد
واقعاکه چی.میزنی استاندار چرا دورکاری کارمندهارو لغو کردی مگه نمیدونی کرونا هست و.روزی ۲۰۰نفر دارن فوت میکنن.واقعا خودت هر روز میری سر کار نکن این کارو بردار دوباره اوج میگیره کرونا
خوبه دیگه. واکسن آنفلوآنزا هم امسال نداریم. دورکاری هم نداریم. کرونا هم همچنان هست. تاکسی و مترو و اتوبوس هم که تغییری نکرده. استاندار می فرمایند دورکاری لغو می‌شود. معاون ایشون می گن فردا در موردش فکر می کنیم. آدم دقیقا یا برنامه های طنز میفته.
با توجه به روند افزایشی مبتلایان بازگشایی دانشگاهها و خوابگاهها و مدارس و ... حذف دورکاری هم به سایر بی کفایتی ها اضافه شد
عادی سازی فعالیتها در اوج کرونا می تواند فاجعه بیافریند
من معلمم و بیماری خودایمنی دارم و از کورتون استفاده می کنم در بخشنامه پروتکل های بهداشتی ارائه شده به مدارس باید دور کاری داشته باشم و غیر حضوری برم ولی مدرسه و اداره اموزش و پرورش ناحیه و رئیس اداره کل استان هیچکدام با من همکاری نکردن و همه مسئولیت را به گردن دیگری انداخت . اینگونه پروتکل ها رعایت می شود؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان