بازدید 52341
دو هزار و دویست و بیست و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد سلیمی نمین از حکم دادگاه طبری / کدخدایی: شاید در دوره‌های آتی «رئیس جمهور زن» هم داشته باشیم! / نماینده مجلس: سر در ورودی پاستور بنویسید دولت تعطیل است!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: دفاع تمام قد عضو پایداری از قصاص نوید افکاری / دردسر جدید برای کاربران ایرانی توییتر / کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۸۰ شاکی به کشور بازگردانده شد / واکنش آذر منصوری به اظهارات انتخاباتیِ الله‌کرم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 13 September 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
واکنش میرلوحی به مخالفت فرمانداری با نام خیابان «بازرگان»

عضو شورای شهر تهران گفت: رفتاری که هیات تطبیق در پیش گرفته است، بیشتر رنگ و بوی سلیقه‌ای دارد و این در حالی است که ملاک باید قانون باشد، نه سلیقه؛ بنابراین همچنان شورا با این نظر سلیقه‌ای هیات تطبیق موافق نیست. البته اعضای محترم هیات تطبیق نمی‌گویند که سلیقه آنان با این مصوبه مخالف است و ادعای مغایرت با قانون را پیش می‌کشند. محمود میرلوحی درباره مخالفت فرمانداری با نامگذاری خیابانی در تهران به نام مهندس بازرگان گفت: امیدواریم که این مساله هرچه زودتر حل شود. دوستان در شورای شهر تهران هم درباره این مساله دو نظریه منوط به بحث باغات و یکی هم نامگذاری معابر دارند که اساسا جنبه حذفی نیز ندارد. اعضای محترم شورای شهر نیز امروز در جلسه علنی شورا همین مباحث را مطرح کرده و همچنان تلاش می‌کنند تا این چالش‌ها برطرف شود. وی افزود: من از رییس جمهوری و وزیر کشور درخواست می‌کنم که به این موضوع ورود کنند تا رای فرمانداری به رای شورای شهر نزدیک‌تر شود.

طرحی که به دنبال تشکیل بنیاد ملی افزایش جمعیت است

سیدعلی موسوی درباره طرح و پیشنهادهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای افزایش نرخ جمعیت کشور گفت: این پیشنهادها و طرح‌ها، تیمی و با همکاری و مشورت برخی اعضای کمیسیون فرهنگی نیز انجام شده است. واقعیت این که ما کلیات این طرح را فعلا مطرح کردیم. این موضوع دو مقوله مهم را شامل می‌شود که باید به نوعی به هر دوی آن‌ها توجه شود. این عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش اول این طرح، مربوط به بحث بنیاد ملی افزایش جمعیت است که دلیل اصلی ما برای این مساله ایجاد نظم و تمرکز بیشتر در اجرای طرح است، چون بیشتر طرح‌هایی که تاکنون درباره افزایش نرخ جمعیت مطرح و به همه وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه ابلاغ شده، نیازمند یک سکانداری واحد و مشخص بوده است؛ لذا ما پیشنهاد ایجاد بنیاد ملی افزایش جمعیت را مطرح کردیم. به گفته وی، این تمرکزگرایی باعث می‌شود که بنیاد ملی افزایش جمعیت سکانداری، بحث افزایش نرخ رشد جمعیت را عهده‌دار شود. البته ما در طرح پیش بینی کردیم که این بنیاد زیر نظر دولت و مشخصا زیر نظر مستقیم رییس جمهوری فعال باشد و شخص رئیس‌جمهوری، ریاست این بنیاد را انتخاب کند. اعتقاد ما این است که این بنیاد باید یک نهاد قوی و قدرتمند برای اداره بحث افزایش جمعیت باشد.

جزئیات فوت دانش‌آموز گتوندی مبتلا به کرونا

فرماندار گتوند، جزئیات ابتلا به کرونا و فوت دانش‌آموز هشت ساله اهل منطقه ترکالکی را تشریح کرد. عبدالرضا احسانی‌نیا در گفتگو با ایسنا، با اشاره به فوت دانش‌آموز گتوندی به دلیل ابتلا به کرونا اظهار کرد: این دانش‌آموز، پسر هشت‌ساله‌ای بود که از بدو تولد بیماری قلبی داشته است. وی گفت: این دانش‌آموز وضعیت خوبی داشت و با بازگشایی مدارس، تنها یک روز آن هم در یک کلاس چهار نفره مقطع دوم در دبستان ولایت منطقه ترکالکی حضور پیدا کرده بود، اما با توجه به بیماری زمینه‌ای، روز‌های بعد به مدرسه نرفت. فرماندار گتوند بیان کرد: دانش‌آموز در روز چهارشنبه (۱۹ شهریورماه) به دلیل عارضه قلبی (سکته) به بیمارستان کارون گتوند منتقل و در همین بیمارستان، عملیات احیاء برای وی انجام شد. سپس به بیمارستان گنجویان دزفول و پس از آن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت، اما متاسفانه این کودک در بیمارستان گلستان اهواز فوت کرد. وی در خصوص مراحل انجام تست کرونا برای این دانش‌آموز، افزود: تست کرونای وی در دو مرحله منفی بود و بار سوم، مثبت بوده است. احسانی‌نیا با بیان اینکه مقرر شده که تست کرونا برای همکلاسی‌های این دانش‌آموز انجام شود، گفت: فعلا مدرسه ولایت برای مدت یک هفته تعطیل شده است.

نماینده مجلس: سردر ورودی پاستور بنویسید دولت تعطیل است

سیدعلی یزدی‌خواه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: آذری جهرمی می‌گوید زورم به اپراتور‌ها نمی‌رسد، وزیر راه و شهرسازی می‌گوید، مسکن نخرید تا ارزان شود، سرپرست وزارت صمت می‌گوید قیمت خودرو حباب است، رئیس بانک مرکزی در مورد دلار دیگر نظر نمی‌دهد، وضعیت اقتصاد، معیشت و کرونا هم که مشخص است، لطفا سردر ورودی پاستور بنویسید دولت تعطیل است.

توضیح سخنگوی درولت درباره انتقال پول ویلموتس

علی ربیعی درباره پرونده ویلموتس عنوان کرد: همان که قبلا گفتم ما پول در خارج از کشور داریم و هزینه مربیان خارجی را از این پول‌ها می‌دادیم، اما تحریم ظالمانه که زندگی مردم را هدف گرفته، به نحوی عمل کردند که امکان انتقال پول وجود ندارد. او هم براساس بندی که در قراردادش بود، شکایت کرده است. وی افزود: وکلای خوبی را معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری به استخدام درآورده که وزارت ورزش و سیاست خارجه پیگیر کار‌ها هستند. این اتفاق ناخواسته بود. امیدواریم در بخش قضایی که این موضوع پیگیری می‌شود، بگوییم این موضوع که پولی به مربی داده نشود، از پیش طراحی شده نبود بلکه به خاطر تحریم‌ها بوده است. امیدوارم این حکم اولیه شکسته شود.
 
واکنش آذر منصوری به اظهارات انتخاباتیِ الله‌کرم

قائم مقام حزب اتحاد ملت درباره صحبت‌های حسین الله کرم درباره این‌ که گفته «در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نکنید؛ انتخابات درون گروهی است» گفت: این حرف جدیدی از طرف ایشان نیست. متاسفانه برای این طیف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هیچ ضرورتی ندارد. آذر منصوری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی و این‌که آیا جریان اصلاحات وارد مصداق کار انتخاباتی شده است، گفت: اصلاح‌طلبان همواره نسبت به انتخابات رویکرد ایجابی داشته و علی‌القاعده از این به بعد هم این نگاه نسبت به انتخابات وجود خواهد داشت. قائم مقام حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: ایجابی به این معنی که آنجا که احساس کنند حضورشان در انتخابات در تقویت منافع ملی، دور کردن تهدیدهای منطقه‌ای و بین‌المللی از کشور و نیز تامین نظر و خواست مردم اثرگذار است، با همه توان خود در انتخابات مشارکت می‌کنند.وی با بیان اینکه طبیعی است اثرگذاری در هر یک از این دو سطح، ارتباط مستقیم با جایگاه نهادهای انتخابی دارد، ادامه داد: این به آن معناست که اصلاح‌طلبان با مشارکت فعال خود در انتخابات بتوانند جایگاه نهادهای انتخابی را در حدی ارتقا دهند که نقش اصلی را در سیاست خارجی و سیاست داخلی ایفا کند ‌و از همه مهم‌تر‌ این اثرگذاری باید به حدی باشد که امید مردم به صندوق رای و انتخابات به ناامیدی تبدیل نشود.
 
کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۸۰ شاکی به کشور بازگردانده شد

با تلاش پلیس بین الملل نیروی انتظامی یک متهم مالی فراری بازداشت و به کشور بازگردانده شد. سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل تعداد شاکیان این متهم را بیش از ۱۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: این فرد که از یکی از کشورهای همسایه مسترد شده، اواخر سال ۹۷ با راه اندازی یک صرافی غیر مجاز اقدام به کلاهبرداری از شماری از هموطنان نمود. وی با اشاره به متواری شدن این فرد از اواسط سال ۹۸ گفت: مرجع قضایی با ارجاع ابلاغ به پلیس بین الملل خواستار اعلان کارت قرمز برای دستگیری این فرد شد.سردار شیرزاد گفت: پلیس بین الملل ناجا با هماهنگی اینترپل به صدور اعلان قرمز در خصوص این فرد در سطح بین الملل پرداخت که به دستگیری این فرد در یکی از کشور‌های همسایه منجر شد. رئیس پلیس بین الملل ناجا افزود: این دستگیری حدود ۸ تا ۹ ماه پیش اتفاق افتاد و پس از طی فرایند استرداد وی دو روز پیش به کشور بازگردانده شد.
 
دردسر جدید برای کاربران ایرانی توییتر

به نظر می‌رسد، برخی کاربران ایرانی توییتر با مشکل جدیدی مواجه شده‌اند و کد تاییدیه ورود و وریفای اکانت به شماره موبایل آن‌ها ارسال نمی‌شود. البته ظاهرا این مشکل که از هفته گذشته گریبانگیر کاربران ایرانی توییتر شده، محدود به یکی از اپراتورهای همراه است و مشترکان سایر اپراتورها چنین مشکلی را ندارند.
 
کدخدایی: شاید در دوره‌های آتی «رئیس جمهور زن» هم داشته باشیم

سخنگوی شورای نگهبان به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم‌ها پاسخ داد.عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم‌ها گفت: دقیقاً مساله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد؛ کما اینکه در هیچ دوره‌ای وزیر زن نداشتیم، اما در دولت آقای احمدی‌نژاد یک وزیر زن هم منصوب شد؛ بنابراین، منع قانونی وجود ندارد و شاید در دوره‌های آتی رئیس جمهور زن هم داشته باشیم. کدخدایی در این باره توضیح داد: قوانین بخشی از این مساله است، اما از نظر من، بخش عمده‌ای از آن بحث فرهنگی است. می‌توانیم همین سوال را به این صورت مطرح کنیم که چرا در آمریکا بعد از سیصد سال هنوز رئیس جمهور زن نداریم. آیا بحث تفاوت بین زن و مرد بوده است؟ به نظر می‌رسد، بیشتر این موضوع فرهنگی است. بگذارید مثال دیگری از داخل کشور خودمان بزنم. در همین انتخابات اخیر، تعداد خانم‌هایی که برای نمایندگی مجلس ثبت‌نام کردند و تایید صلاحیت شدند بسیار بود. از بین آن‌ها تعداد ۱۶، ۱۷ نفر انتخاب شدند؛ یعنی خانم‌ها هم به خودشان رای نمی‌دهند، اینجا که دیگر شورای نگهبان مقصر نیست.
 
دفاع تمام قد عضو پایداری از قصاص نوید افکاری

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با حمایت از قصاص نوید افکاری گفت: معلوم نیست علت سکوت و بی‌تفاوتی برخی جریانات در برابر اقدام مهم قوه قضائیه چیست، گفت: آیا این جماعت از اجرای عدالت ناراحت هستند یا از این بیم دارند که انعکاس این خبر مهم، موجب بالا رفتن محبوبیت دستگاه قضایی و تقویت امید در دل مردم شود؟ و در نقطه مقابل، موجب بی اعتباری حامیان حسن روحانی یعنی همان اصلاح طلبان شود که به دلیل اتخاذ سیاست‌های سست و نرم خود، کشور را به این روز نشانده اند. حجّت‌الاسلام قاسم روانبخش با اشاره به فضاسازی‌های برخی رسانه‌ها پس از قصاص نوید افکاری، جوانی که به جرم قتل عمد قصاص شد، گفت: هفته گذشته رسانه‌های جریان مدعی اصلاحات هماهنگ با رسانه‌های بیرونی استکبار که در نهایت به هم‌آوایی با ترامپ نیز کشیده شد، موضوع اعدام یک قاتل را به عنوان یک سوژه مهم قرار داده بودند. وی با بیان اینکه یک هشتگ در راستای زیر سوال بردن نظام اسلامی و اتهام‌های ضد حقوق بشری به جمهوری اسلامی صورت گرفت، گفت: علی‌رغم این حرکات، دستگاه قضایی کشور که باید از حق عموم مردم دفاع کند تسلیم این فشار‌ها نشد و از حقوق خانواده مقتول دفاع کرد.
 
سلیمی نمین: حکم طبری باید اعدام در نظر گرفته می‌شد

عباس سلیمی ‏نمین، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» با اشاره به حکم طبری، معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه به ۳۱ سال حبس، اظهار داشت: «بنده به ‏عنوان عضوی از افکار عمومی ایران معتقدم که این حکم قطعا انتظارات مردم را برای برخورد با مفاسد اقناع نخواهد کرد.» سلیمی‎نمین بر همین اساس تصریح کرد: «کسی که در قوه قضائیه اختلال ایجاد کرده و روند امور را در مسیر فساد قرار داده، قطعا مفسد فی‏ الارض است؛ از این ‏روی، چنین حکمی قابل فهم نیست.» سلیمی‎نمین با اشاره به حکم طبری تصریح کرد: «قطعا حکم طبری باید اعدام در نظر گرفته می‌شد، لذا چنانچه بخواهند با این حکم مساله را پایان دهند، این حکم لکه ننگی است که به‏ راحتی از دامن قوه قضائیه پاک نخواهد شد.»
 
متلک سنگین ترامپ به اوباما

رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که همتای پیشین او دقیقا نمی‌داند چرا جایزه صلح نوبل را دریافت کرده است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه گذشته (شنبه) گفت که باراک اوباما رئیس‌جمهوری پیشین این کشور دقیقا نمی‌داند چرا جایزه صلح نوبل را دریافت کرده است. ترامپ گفت: «اوباما به محض رسیدن به قدرت جایزه صلح نوبل را دریافت کرد. در واقع او نمی‌داند چرا چنین جایزه‌ای را کسب کرده است. البته او حق دارد، زیرا هیچ کس دیگری نیز دلیل اعطای این جایزه را نمی‌داند.» وی افزود: «ما کار‌های بسیاری انجام دادیم. دو روز پیش برای دریافت جایزه نامزد شدم.» ترامپ بار دیگر به «جو بایدن»، رقیب دموکرات خود حمله کرد و گفت: «بایدن توان اداره کشور را ندارد، زیرا اعتقادی به این موضوع ندارد. او فقط می‌خواهد بخوابد.»
 
صدا و سیما وارد فاز انتخابات ۱۴۰۰ شد

رئیس صداوسیما با صدور حکمی مجید آخوندی، معاون سیاسی سازمان را به ریاست ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما منصوب کرد. مجید آخوندی، معاون سیاسی سازمان صداوسیما به سمت ریاست ستاد انتخابات این سازمان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی‌شهر و روستا و اولین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد. علی عسکری، رئیس صداوسیما در این حکم، اطلاع رسانی به موقع، دقیق، صحیح و مستمر با رعایت اصل بی طرفی، تولید برنامه‌های متنوع و جذاب به منظور افزایش آگاهی عمومی و زمینه سازی مناسب برای حضور پرشور آحاد ملت ایران در پای صندوق‌های رای و برگزاری انتخاباتی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی را از راهبرد‌های رسانه ملی برشمرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۱۸۷
لطفا فقط در موضوع تخصصی خودتان اضهار نضر بفرمایید که بشتر تاریخی است کفتن لکه ننگ ادعای گنده ای است برای اقای نمین .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
طبری چند تا مجازات سنگین دیگه هم داره غیر از حبس.
انفصال مادام العمر از کارهای دولتی.
مصادره اموال گران قیمت.
جزای نقدی ده ها میلیاردی.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
نکنه انتظار داری طبری راحت و آسوده آزاد آزاد به جامعه برگرده و به شغل اسبقش هم برگرده و حتی وزیر هم بشه؟؟؟؟؟؟؟
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
واکنش میرلوحی به مخالفت فرمانداری با نام خیابان «بازرگان»!!!. گویا خداروشکر مملکت کار مهمتری نداره و همه چی خوبه . فقط مشکل همین اسم خیابوناست
کوزه گر
| Singapore |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
آقای سلیمی ازسلاطین هدیه هم صحبت کنید وقتی واعظ پرادعا خونه میلیاردی با
هدیه میسازه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
لطفا شما اول املا تون رو یاد بگیرید بعدا انشا بنوسید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
آقای سلیمی نمین اگر راه بهتری برای آزادی طبری سراغ داری پیشنهاد بده بااین روش تا دو سه سال دیگه وقتی آبها از آسیاب افتاد آزاد میشه
ناشناس
| France |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
از این طبری ها ما تو مملکتمون زیاد داریم.با اعدام این یه نفر مشکلی حل نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
طبق قانون بدوی که به آن اعتقاد دارید و دزدان خرد را اعدام یا قطع دست می کنید طبری ابتدا باید دستانش قطع و سپس اعدام شود. البته من با این قانون بدوی مخالفم ولی چون ابزاری در دست شماست این پیشنهاد را دادم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
جنابعالی اول برو دوباره از
کلاس اول ابتدائی شروع کن بعد صحبت از گنده گویی مردم بکن . اولا (( اضهار نه و اظهار ثانیا نضر نه و نظر )) تو کجا درس خوندی؟؟ آبروی سیستم آموزشی ایران و بردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
در حالیکه برای یک وکیل زن که وظیفه دفاع از موکلش را طبق قانون انجام داده است
حکم ۲۸ سال زندان را داده اند
حکم ۳۱ سال زندان برای طبری با هزاران صفحه پرونده مالی و رشوه های چند هزار میلیارد تومانی و سوءاستفاده از مسولیت بیشتر به یک شوخی بسیار تلخ شبیه است
البته اگر سه سال هم در سوئیت لاکچری اوین بماند
هم باز جای شکرش باقی است !!!!!؟
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
آقاي 19:30، جناب سليمي نمين حداقل يک تخصص دارن شما چي؟ که در مورد ايشان زبان درازي مي کنيد. در ضمن نگران نباشيد چند صباحي بعد اين جناب طبري به بهانه هايي عفو ميخوره مياد بيرون و شما ميمانيد و طبري و تاريخ طبري
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اضهارنضر؟؟؟ اول یاد بگیر دو کلمه را درست بنویسی بعد کامنت بذار
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
راستی قضیه اون کوسفند دزدی که تو مشهد دستش رو قطع کردند چی بود؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اگر یک نظر سنجی در کلیه دانشگاههای ایران شود که حجربن عدی کی و چه شخصیتی بوده و در مقابل مهدی بازرگان کی و چه شخصیتی بوده فکر میکنید چند در صد عدی را میشناسند
از کسی چند تا سکه میگیرند اعدامش میکنند . یک نفر سیستم قضایی یک کشور را با فساد و رشوه بی اعتبار میکند حکمش زندان است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
.اینجاست که به فرق بین خودی و غیر خودی پی می بریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
یاد مجازات ژان وال ژان در رمان فرانسوی افتادم
که بخاطر دزدی یک قرص نان ۲۰ سال در زندان بود
و یک چوپان در خراسان بخاطر دزدیدن گوسفند دستش را قطع کردند
و طبری با یک وانت پرونده برای دهها سال فساد در هزاران میلیارد تومان رشوه
و سوء استفاده در پرونده های افراد پر قدرت فقط ۳۱ سال زندان که حتما نخواهد ماند و نخواهد کشید
...
فقط بایدن وگرنه همه ما نابود میشیم
پاسخ ها
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
اینکه بایدن از ترامپ بهتره درست هست اما در سیاست خارجی
آمریکا دموکرات و جمهوری خواه با هم متحد هستند که تحریمها باقی بمونه.
حالا یکی با پنبه سر میبره یکی شمشیر رو از رو بسته!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
فقط ترامپ
مرگ یه بار شیون یه بار
ناشناس
| France |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
چه ترامپ باشه چه بایدن فرقی با هم دیگه ندارند.
دکتر سورنا ستاری و دکتر سعید محمد دو گزینه که قابلیت اقبال عمومی را دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
بعید می دانم در بعد مدیریتی و. عملگرایی کسی در حد جهانگیری باشد که ایشان هم البته مقبول جامعه نیست
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
به عمل کار برآید نه به مدرک و پسوند دکتر پشت اسم و فامیل کسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
دوباره شروع کردین
ناشناس
| France |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
هدیه گرفتی
نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
به نظرت ما رای میدیم! خیلی در اشتباهید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
هیچ اصلاح طلبی رای نمیاره.حتی خاتمی.مردم ناامید شدن.همون چند میلیون طرفدار اصول گرها رای میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
هیچ تفاوتی در بین هیچکدام از کسانی در هر دو جناح نبوده و نیست و نخواهد بود
فرمان و اطاق کنترل در جای دیگری است
اکثریت مردم دیگر فریب این بازی تکراری را نخواهند خورد
د
همتی نمیخای از خواب بیدار بشی ؟؟ دلار ۲۷ هزار تومان شد ؟؟ تو که دلار ۲۲هزار تومانی رو قبول نداشتی ؟؟ چرا بازار رو رها کردی سفته بازان داران جولان میدن ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
خواب نیست از عمد است
قدیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
دوست من واقعیت اینست که 3000همت نقدینگی داریم با این حال هر شبانه روز 1.1 همت هم خلق نقدینگی داریم که همه این نقدینگی 500میلیارد دلار بیشتر نمی ارزد پس قیمت دلار میشود 60هزار تومان میگی نه خودت حساب کن
فردا نری دلار بخری ها برو بجاش سهام دلاری بخر از بورس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
از کی تا حالا نقدینگی بالا باشد باید دلار را بالا ببرد؟ان چیزی که بالا می برد تورم است
این همه کشورها نقدینگی بالا اضافه می کنند ولی دلار ان تکون نمیخورد چون اجازه به دلالان نمیدهند که نقدنگی را به این سمت ببرند ومجبور هستند به تولید برده شود
ناشناس
| France |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
کف دست که مو ندارد شما می گی بکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دست خودشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
همتی در خواب زمستانی به سر میبره لطفا بیدارش نکنید
بابا آخه این وضع جواب نمیده
نمیشه این وضع را ادامه داد
الان مشارکت انتخابات مجلس رو که دیروز انجام شد هم میگن فقط 7 درصد بوده کسی موافق ادامه این وضع نیست مردم خسته شدن تمام بکنید این حرف درمانی را
این اخه چه وضعیه
ریال بی ارزش
سکه طلا 13 میلیون
رکود
بیکاری
این همه بی عدالتی و اختلاس و فساد
شدنی نیست
چرا باید پول ملی ما این همه بی ارزش باشه فشار به ما بیاد
امروز قیمت یه خونه رو میدیدم شش و نیم میلیارد سال ساخت ۷۲ و حدود ۳۰۰ متر واقعا حیرت آور اینجایی که من میگم یکی دو سال قبل خونه یک میلیارد هم قیمت نمیخورد الان شده شش و نیم میلیارد
دعا کنیم برای پیروزی بایدن
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
مشکل ما داخلی است
اقای روحانی بازار ارز افتاده دست دلالان ؟؟ چرا فروش ارز صرافی رو متوقف کردی ؟ چرا بهانه دست یه عده زالو صفت دادید ؟؟ سکه شده ۱۲میلیون افزایش ۲ میلیون طی ۱۰ روز ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
چرا متوجه نمی شوید
دولتها و مجلس ها در اینجا فقط تدارکاتچی و مجری دستورات از بالا ها و دکوری هستند
بیخود خودتان را خسته نکنید
دولت تماشاچی
مجلس حاشیه چی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
مجلس فرمایشی که رئیسش .....
تنها راه نجات ما طبقه محروم از شرائط فعلی کاهش قیمت دلار است یعنی باید قیمت دلار از ۲۷ هزار تومان برسه به حدود ۱۰ هزار تومان که بتونیم زنده بمونیم برای کاهش دلار باید رییس دلار عوض بشه رییس دلار اگه بایدن باشه به نفع ما هست پس دعا کنیم بایدن انتخاب بشه
الله کرم از کی تا حالا حرف ش مهم بوده؟ دلیل اصلی شرکت نکردن مردم در انتخابات وجود کسانی مثل الله کرم و ... در کشوره . رای بی رای .
رجال بودن در سیاست ربطی به جنسیت ندارد نمونه بارز و مسلم آن حضرت زهرا و حضرت زینب سلام ا..علیها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
دستور دین این است که زن نمی تواند رییس باشد
در ضمن حضرت زهرا چه حکم و منصبی داشته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اگه خانم ذبیح پور باشه میشه
خدا رو شکر در بعضی کشورهای دنیا هنوز دموکراسی برقراره مردم آمریکا میتونن به جای ترامپ بایدن رو انتخاب کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
ان وقت فرقش برای تو چی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
اتفاقا دست روي جايي گذاشتي كه بر خلاف ادعاي شما عمل مي كنند، مردم آمريكا خانم كلينتون را انتخاب كردند ولي هيات الكترال آقاي ترامپ را! مردم آمريكا آقاي الگور را انتخاب كردند ولي هيات حاكمه آمريكا جرج بوش را! اينبار هم مردم آمريكا بايدن را انتخاب مي كنند ولي هيات حاكمه ترامپ را
جناب کدخدایی دیگر حنای شما رنگی نداره.با همه این ترفندها باز هم حرف غالب این است رای بی رای
اقای کدخدایی دیگه حنای شما رنگی نداره ؟؟ فاتحه انتخابات رو خوندی داری خیمه شب بازی در میاری ، ملت مصیبت زده ایران دارن بخاطر افکار شما دلار ۲۵ هزار تومانی رو تحمل میکنند ؟؟ حتما کاندیدای زن مورد حنایت شما هم کوکب خانم هست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
آقای کدخدایی تو را مردم نخواهند بخشید
1
با توجه به اینکه مجلس نیز در تصمیمات مهم کشور از طریق رییس مجلس در سران قوا موثر است و البته خود نیز در قانونگذاری و نظارت ضعیف عمل میکند لطفا بالای مجلس نیز بنویسید" مجلس تعطیل است"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
بقیه هم تعطیله
فعلا همه جا تعطیل است ؟؟ نمردیم دلار ۲۶ هزار تومانی روهم دیدیم ، امروز به برکت همتی پول ملی رکورد ونزولا رو هم حابجا کرد و پول ملی بی ارزش ترین پول دنیا لقب گرفت بدون شک باید به روحانی تبریک گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
روحانی یک بار به وظیفش عمل کرد و تحریمای نفتی رو برداشت و دلار را روی 3500 تومان نگه داشت برای چند سال ولی از کارش استقبال
نشددیگه نوبت دولت بعد هست که یک حرکتی بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
هنوز عده ای ساده لوح هستند؟
تورم دو رقمی وقتی دارید ودلار را روی یک عدد نگه می دارید می دونی یعنی چی؟
نه نمی دونی یعنی چی وگرنه این طور ساده لوحانه متن نمی نوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
بله می دونم یعنی چه یعنی افزایش قاچاق . اما به هر حال هر تصمیم اقتصادی مزایایی دارد و معایبی که باید سبک و سنگین کرد و هیچ تصمیم اقتصادی بدون تبعات نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
مخاطب23:39 ان ثبات ارزی مقدار بسیار زیادش حاصل یک امر واقعی یعنی فروش نفت بود و مقدار کمی از ان به صورت دستوری
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
این خانه (مجلس) اجاره داده میشود.
حاجی سلیمی نمین
خوب به این بیچاره همه اون اموال رو برادران هدیه داده بودند. خوب این بیچاره هم از هدیه دوستانش زندگی میگرده. خوب چرا اعدام بابا ؟ آزادش کنید که انشاالله هم خواهید کرد
حاجی جان چرا حرص میخوری برادر،، عزیز دلم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
جناب سلیمی نمین
یعنی خدا وکیلی شما خبر ندارید!!!؟؟؟؟ ؟
که اکثر مفسدان بزرگ چند هزار میلیارد تومانی را چطوری و چه کسانی فراری دادند ؟
و یا با داشتن ۱۵ و ۲۰ سال حکم قطعی حتی جمعا یک سال هم در سوئیت های مجلل اوین نماندند ؟
اگر نمی دانید ؟
که وای به حال شما و امثال شما که هنوز در خواب و عفلت و نادانی هستید
ولی اگر می دانید؟
پس سعی دارید تا مردم را باز هم بخوابانید و اغفال نمایید
بهر حال وای بر شما و بر مردم و کشور
فعلا دیه زن و مرد را برابر کنید ریاست جمههوری پیشکش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
ساعت خواب
خیلی وقت است که کلاه شرعی ان امده وبرابر کردن
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
خیر فقط در تصادفات در صورتی که بیمه
بخواهد دیه بپردازد برابر است. در بقیه مواردی که حقوق زنها نصف و کمتر از نصف است قوانین مراجعه فرمایید اگر بنویسم سانسور می شود
2
اگر کشتیهای نفتکش ایرانی طوری حرکت کنند که در اکتبر به نزدیک ونزوئلا برسند در اینصورت ترامپ میتواند با توقیف انها سورپرایز اکتبر را رقم زده و ضمن اچمز کردن ایران انتخابات را ببرد. در اینصورت اگر ایران واکنش نشان دهد که ترامپ تلافی خواهد کرد و جنگ در هر مقیاسی شروع شود مردم امریکا دوباره به ترامپ رای خواهند داد زیرا عوض کردن فرمانده وسط جنگ عاقلانه نیست و تضعیف نیروهای خودی محسوب میشود. اگر هم واکنش نشان ندهیم باز ترامپ میتواند مدعی شود از من حساب بردند و جرات هیچ کاری نداشتند و این موقعیت او را تثبیت خواهد کرد.در هر دو حالت برد با او خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
ترامپ در تبلیغات انتخاباتی دیروز اعلام‌کرد به تلافی موشک‌پراکنی در منطقه سبز بغداد قرار هست با تصرف نفکش ها از ایران غرامت بگیرد چون‌دولت عراقرگفته که این موشک‌پراکنی ها امنیت کشور عراق را هم تامین نمیکنند بلکه دنبال اهداف ایدولوژیکی مذهبی هستند .
رضا
| United States of America |
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
یعنی ا صلا به فکرت نرسید که نفتکشها ممکن است به ونزوئلا برسند و ترامپ از ترس موشکهای ایران و تلفات آمریکا هیچ کاری نکند و اونوقت ایران برنده بشه؟ همیشه آمریکا باید برنده بشه؟ ۳۳تا مثبت خوردی و فقط یک دونه منفی. اونوقت میگید چرا زمان قاجار ما در مقابل غربی ها درمانده بودیم. اگر دست امثال شما باشه که از زمان قاجار هم بدتر میشیم. فعلا همون برجامی که امضا کردید کافی هست.
تا وقتی اقای کدخدایی یکیو انتخاب میکنه ما بهش رای بدیم و قدرتی برای هدایت کشور نداره فرقی نداره زن باشه یا مرد کرواتی باشه یا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
طلا بود حرفت
سلطان سکه و ارز و قیر و پوشک اعدام شدند
بعد سلطان رشوه اونم در قوه ای که قرار است عدالت را در مملکت اسلامی رواج دهد به 30 سال حبس تعریزی محکوم شد
فقط اخلال در نظام اقتصادی جرم است ولی اخلال در نظام قضایی منتج به پیچاندن گوش متخلف می شود
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
کسی که رشوه میگیره راحت هم رشوه میده.
انگار پیمانکاریه،یک دولت میاد چهارسال هشت سال پول میگیره که کارکنه ولی هیچ چیز درست پیش نمیره وپیمانکار بفکر خودشه. یعنی اگر رییس جمهور وهیئت دولت هم نداشته باشیم شاید وضعیت بهتر از این اداره بشه .یک دستگاه هریض وطویل وبی خاصیت.
واقعا مایه شرم مسیولین است که ۴۰ درصد مردم هیچ پس اندازی برای خود ندارن ، یعنی خدایی نکرده اتفاق حادی برای انها بیفتد باید از بی پولی بمیرن ؟؟ نمیدونم با لجاجت به کجا میخواهید برسید دلار ۲۷ هزار شده لطفا بیدار شوید ؟؟
دلار ۲۷
سکه ۱۲و نیم
تخمومرغ ۲۰
مرگ ۲۰۰ میلیون هزینه
....
...
ازدواج ۵۰۰ میلیون
واقعا برای سلامتی حضرات دعا کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دلار تا ۳۵ هزار خواهد رفت!
حتما باید نوشت دولت تعطیل است والبته دلائل آنرا هم ذکر کرد 1/ اعتراضات سال 96 ونشان دادن چراغ سبز به ترامپ برای خارج شدن از برجام 2/ عدم تصویب eftf و تحریم کامل بانکی 3/ وجود بخش اعظم اقتصاد در دست افراد خارج از دولت ووو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
و مخالفت با طرح پیش فروش نفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
fatf
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
موشک پرانان عزیز بیایید جواب بدید
مردم مواظب باشید وارد دام دلالان نشوید ریزش های سنگینی در پیش است ، همانطور که بورس ۵۰ درصد ریزش کرد ؟؟؟؟ مذاکرات پشت پرده ای در راه است
ولی در آمریکا کاندیدای زن برای رییس جمهوری دارند! در ایران خیر ! مغلطه نکنید آقای کدخدایی
پاسخ ها
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
مردها که نتونستند برای مملکت کاری کنند . شاید خدا بخواهد زنها بتوانند
دولت 8 ساله دنبال کنید میگرده
اعدام راه حل رفع مشکلات و معضلات کشور نیست ،باید اعدام را ممنوع کنند و بجای آن حبس طویل المدت بدون عفو قرار دهند ؟
اینجور که ما پیش می رویم، روزی رئیس جمهور پیرزن هم خواهیم داشت، و شاید حتی دختربچه های رئیس جمهور. وقتی قرار نیست رئیس جمهور کاری انجام دهد مگر تعریف و تمجید، دیگر چه فرقی دارد که کی رئیس جمهور باشد.
اقایان دولتی واقایان مجلسی .مگر تو اسفند وفروردین دولت ومجلس به خاطر کرونا دوماه تعطیل بود .چیزی گران شد .چقدر همه چیز ثابت بود .لطف کنید چند ماه برید دوباره استراحت کنید .بزارید ما مردم هم برای دور بعدی گرانی و...استراحت کنیم ونفسی تازه کنیم
برای آوردن مردم پای صندوق ممکن است هر کسی هم تایید شود.
مگه از اصولگرایان بخصوص گروهک پایداری انتظار دیگری هم دارید ؟ اونا نه با تورم مشکل دارن نه با بیکاری دغدقه انها کسب قدرت به هر قیمت ، اصلاح طلبان ورشکستگان سیاسی و اصولگرایان رانت خواران سیاسی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
تو چه خوبي!!!
جناب عباسعلی خان شورای نگهبان مهمترین و اصلی ترین علت تشکیل دولت و مجلس فرمایشی است که توان حل هیچ مشکلی از کشور را ندارند و حداقل شرط لازم برای شرکت در انتخابات حذف تمام و کمال این شورا است پس رای بی رای چه با کاندیدای مرد چه با کاندیدای زن
آقای نماینده مجلس پس کی این همه خدمات را می کنند از سیاره دیگر می ایند را آب برق گاز سوخت مواد غذایی کدام کم است پس کی این کارها را انجام می دهد به جز خدمات دولت است قدری باانصاف باشید زیر کولر ظهر تابستان همه زحمات دولت است
نام نیک این عضو پایداری چیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
یا ذوالنور یا پژمانفر
تا زمانی که دولت بصورت دستوری باید دورشو تموم کنه و مجلس هم ورود نمیکنه منتظر روزای بدتر باشیم
وزیر آموزش و پرورش و رییس دولت باید جوابگوی مرگ اون دانش آموز و ابتلای احتمالی سایر دانش آموزان به کرونا باشند .
تمام سیاست هاتون شکست خورده...
به جناب روانبخش باید گفت کسی از اجرای قانون و حکم الهی ناراحت نمی شود بلکه تبعیض ها و ابهامات هستند که باعث اعتراض می شوند.. اگر در همه پرونده ها چنین سرعت عملی وجود می‌داشت ، قاعدتاً اعتراض ها و انتقادات نسبت به این پرونده بسیار پایین و شاید صفر میبود.
پاسخ ها
علی
| Germany |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
اینکه نیمی از مطلب سانسور و تقطیع میشود یعنی چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
یعنی تابناک ادای روزنامه مستقل بودن را در می آورد.
زندگی اقتصادی مردم روز به روز نابود میشه. دلار 27 تومانی ، پیش به سوی 30 تومانی... تا کجا میخواین نابودمون کنید؟ یک حدی بذارین بدونیم تا کجا قراره نابود بشیم.
اقای یزدی خواه! دولت چکاره است؟ از تدارکاتچی بیش از این بر نمی اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
اره گند زدین به ملت الان هم می فرمایید چی کاره است
اگه سلطان سکه زنده میشد میگفت ما سکه رو میدادیم دونه ای ۳ میلیون ما رو مجازات کردید الان خودتون میخرید ۱۳ میلیون؟
منم موافق هستم که حکم طبری ابکی هست کسی که این همه رای قاضی را حق وناحق کرده ورشوه گرفته این حکمش نیست حداقل شلاق هم محکوم میکردن ولی اگر کسی درسوپرمارکت محل یک کیک بدزد قاضی سه سال زندان میبرد
دنیا و عباسعلی کدخدایی به جای همه ما تصمیم میگیره عباسعلی سبک خاص خودش رو هم داره مثلا از کاندیداهای مطرح دعوت میکنه باهاشون مصاحبه میکنه! اگه دید به درد ریاست جمهوری یا نمایندگی میخورن تاییدشون میکنه همین کارو با علی مطهری هم کرد که البته به سوالات عباس خوب جواب نداده بود
گذشته از اینکه روحانی آدمی بود که به قول خارجی ها پرنسیپ نداشت و زیر بار همه چیز میرفت ولی انصافا فکرش درست بود همینکه باید با غرب و مخصوصا آمریکا کنار اومد ولی نتونست خوب اون رو اجرا کنه
انتخابات ایران رو ولش کن انتخابات آمریکا فقط
وای به روزی که بایدن انتخاب بشه
وای به روزی که ترامپ انتخاب بشه
انتخاب بایدن پایان سیاست فشار حداکثری و سقوط دلار و آزاد شدن مردم از مشکلات اقتصادی
پیروزی ترامپ ادامه سیاست فشار حداکثری ترامپ نابودی طبقه محروم
امیدوارم سطح فکری جامعه انقدر بالا بره که بدونه حبس ابد یا زندان طولانی مدت برای جامعه، نتیجه بهتری داره نسبت به اعدام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
فرض کن عزیز خودت رو کسی کشته آیا بازم اینجوری افاضات می کردی؟
دیروز یه نفر رو اعدام کردن ظاهرا قصاص کردن طرف یه نفرو کشته بود اعدام شد بعد طبقه متوسط مفتخور در رسانه خودشون توییتر به قول خودشون هشتگ قهرمانانه زدن خیلی هم ادعاشون میشه میگن ما تونستیم کاری کنیم که افکاری یه هفته دیرتر اعدام بشه! حتما فردا هم اصلاح طلبان میگن ما هم خیلی کار مهمی کردیم طرف دو تا حکم اعدام داشت ولی ما کاری کردیم که فقط یکی اجرا شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
خداوند سبحان در جای حق نشسته
و او است که حق مظلوم را توسط مردم خواهد ستاند
یدالله فوق الایدیهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دانا این اعدامی از طبقه فرودست هستن نه متوسط
جو بایدن فرشته نجات
اصلاح طلبان ورشکستگان سیاسی
اصلاح طلبان رانت خواران سیاسی
مملکت تعطیله
کشور و رها کنید غکری به حال ما کنید
بنظر من كسي كه ميگه حكم طبري اعدام است بايد زير نظر گرفت چون ميترسد اگر اين آقا سر عقل بياد ممكن است اسم ايشونم يه روزي به زبان بياره
بنظر من كسي كه ميگه حكم طبري اعدام است بايد زير نظر گرفت چون ميترسد اگر اين آقا سر عقل بياد ممكن است اسم ايشونم يه روزي به زبان بياره
دو نفر خیلی ضرر کردن قاضی منصوری که قبل از صدور حکم طبری خودکشی کرد سلطان سکه که قبل از سکه ۱۳ میلیونی اعدام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
خودکشی نکرد کشته شد. در هتلی که هیچ مشتری جز ایشان نداشته و در مملکتی که سر تا پای مسیولان و پلیس و قضاتش را لجن فساد گرفته است.
وقتی فرماندار دولت روحانی اجازه تغییر نام یک خیابان به نام بزرگ مرد تاریخ معاصر رو نده ، به عمق بی اختیاری دولت روحانی پی ببرید ؟؟ روحانی یک اصولگرای تندرو بود که چند روزی فقط عبای اصلاح طلبی پوشید تاد۲۴ میلیون نفر رو سرکار بگذاره ؟؟ یادمان نرفته او وعده رفع حصر داد ولی یک ملت رو به حصر کشید .
ننگ ما ننگ ما ....... الدنگ ما
۱_ دلال
۲_ رانت خوار
۳_ مسیول بی کفایت
۴_ بانک مرکزی
۵_ همه موارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
آخری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
مسبب اصلی گرفتاری ملت ایران همراه گروه نظامی اس عمدا یا سهوا بعلت ترس و وحشت از آوردن اسمش جا انداختی آنان که گفتی هیچکاره مملکت هستند
ناشناس
| Australia |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
لیدر
چون عهده نمیشود کسی فردا را
حالی خوش دار این دل پر سودا را
می نوش به ماهتاب ای ماه که ماه
بسیار بتابد و نیابد ما را

خیام
طبری مگه چیکار کرده بنده خدا با هدیه زندگیشو میگذرونده
چیزی که باحکم آقای طبری بیشترلطمه زننده است آنستکه چرامحاکمه راعلنی وباسروصدااجرامیکند نبایستی محاکمه ای صورت گیردجهت محک قوه قضائیه که مردم اخیراچشم امیدشان به آن بودوآنهم علنی درهرحال مردم آگاهندنگرانی این است که بااین حکم بیعدالتی بیشترشودوقلدرهاوقانون شکنها قوی تروپرروترشوندوچقدرخوب بودکه این محاکمه محرمانه انجام میشد ودر محاکماتی اینچنینی بسیارخوب است که محرمانه باشدکه باعث ناامیدی مردم نشود اعدام یاتبرئه اقای طبری تاثیری به حال مردم نداردبدآموزی آن بدترین تاثیری هست که برای اعتمادمردم خواهدداشت
و صدالبته که باید درب مجلس رو هم گل گرفت.چون حدود ۴ ماه است که می خورند و می خوابند!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
البته بیدارندچون پول مسکن را گرفتند.فعلا حوصله ندارندچون کاره ای نیستند
حرف خوبی زده تو سر در پاستور تابلوی دولت تعطیل است نصب شود . توجه کردن باشید رئیس جمهور هر روز تو تلویزیون ظاهر میشه و کلی افاده میکنه که هیچ کدامش درست نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
ایکاش روحانی ده درصد توجهی که به رنگ و تنطیم روزانه ریش
و رنگ و مدل عمامه و لباده و عبا و صورت قرمز ش
و فاصله ۸ متری از وزرایش
و پنکه پیشرفته تهویه دارش
و پوزخندهای معنا دارش میک
را برای رفع مشکلات مردم هزینه میکرد
طبري عملا عفو شده ، يكي دو سال بعد كه ابها از اسياب افتاد عفو ميشه ! اين خط و اين نشان
انتقال پول ویلتموس بخاطر تحریم ها داده نمیشه ؟ بعد پول چندین تریلیون تومان برای چند صد هزار نفر در جنگ نیابتی با ادوات و تجهیزات ه در چندین کشور چگونه داده میشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
توسط هواپیما ماهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
با هواپیمایی ماهان
تابناک جان عزیزم یه شماره حساب بده نامردم حمایت مالی ازت نکنم سردرد گرفتیم با این تبلیغات متحرک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
من هم حاضرم کمک مالی کنم بشرط برداشتن اون کله مسخره خونی کاشت مو
فقط باید سر در دولت این جمله را نوشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقا باید جای جای این مملکت را این جمله نوشت و حک کرد. مملکت خیلی وقته تعطیله
اگر مجازاتی برای اختلاس گران و قاچاق فروشان و رشوه خواران طوری قرار داده شود که به جای زندان و جریمه کل اموال منقول و غیر منقول آنها به نفع بیت المال تصرف شود باور کنید هیچ کسی جرات نه رشوه خواری دارد نه اختلاس و نه رانتخواری که همه اینها به مدیران ارشد دولتی بر می گردد و کارمندان دیگر ادارات و موسسات به خاطر وجود مدیران فاسد است که آنها هم فساد می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
دوست عزیز اگر اینطوری بشود و هیچ عقوبتی در کار نباشد جز برگرداندن اموال که هر اختلاس گری بعد از حکم بازگردادندن اموال و پولهای اختلاس شده رو سر در خونش می نوشت تا اخلاس بعدی را عشق است! بله
مهم این نیست رییس جمهور مرد باشد یا زن. مهم این است که رییس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی و منتخب مردم اختیارات داشته بست.
بیگ ترامپ اوباما صلح طلب بود و جایزه گرفت.تو که رفیق بن سلمان و اون و پوتینی و دستور ترور شهید سلیمانی رو دادی چرا باید جایزه بگیری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
هیچکدام نباید بگیرند زیرا صلح نوبل ابزاری در دست صاحبان قدرت است.
آطهارات آذری در باره سخنان الاه کرم در باره انتخابات .........که اگر اصلاح طلبان با حصور حداکثری در انتخابات مشارکت کنند میتوانند در سیاست خارجی و داخلی و سیاست گداری کارامد باشند ..........سوال ؟ اگر فردا اناخابات انجام شود و ۸۵ میلیون نفر به اصلاح طلبان رای دهند ولی حزب حاکم که دستش سلاح هست . ثروت هنگفتی دارد . پاسخگو نیست . مسولیت را به دولت و مجلس داده ولی این دو نهاد بانطارت استصوابی کاره ای نیستند . وقتی دو سال پیش به روحانی گفتند علنا انتخابات را ا سر اجبار و به دلیل جو انقلابی پدیرفتیم و امروز اصولگرایان میگویند ما در دادن رای به مردم اشتباه کردیم . حالا هم کم کم صیقل کاریش میکنیم . تا قدرت نهادهای انتصابی و غیر پاسخگو تثبیت شود . شما بگو دمکراسی در ایدان معنی جدیدی یا در حال تعییر هست باید به رفراندوم‌مردم گداشته شود نه اینکه خرد . خرد با ارایه طرحی بنان اصلاح قانون انتخابات یا دیگر لوایح ارام ارام قدرت نمایشی مردم را هم کمرنگ کنند و سپس همانرای اقلیت فرودست در سواد و فقر مالی و فقر فرهنگی هم‌پای انتخابات نیایند . آنوقت خودشان‌میمانند با یک گروه هزار نفره . وقتی هم برنده شدند روی شکم همدیگر شیرجه یزنند .این که افتخار نیست . اصولگرایان دمکراسی را هم به بن بست رساندند . عدم استقبال مردم در انتخابات سه روز پیش ۵ درصد
من به اصولگرایانی که حقوق شهروندی و ازادی سیاسی و بیان و نقد را قبول ندارد و در خیابان شهروندان را محاکمه سلیقه ای میکنند رای نمیدهم . چون این رای من خیانت به قشر فهیم سیاسی و روشنفکر جامعه هست که فقط بخاطر اینکه بستگانم در ادارات کار میکنند من به هر کسی که ریش و سبیل و پیراهن یقه گرد بدون تجربه سیاسی رابی دهم . نخیر . روزقیامت هم‌از من پرسش کردند جواب دارم . جوابم این هست که من نباید به کسی رای میدادم که سوادش و فهمش مربوط به چهارصد سال پیش بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
همچنین به اصلاح طلبانی هم که در چند سال اخیر دولت و مجلس دستشان بود و زیر بار فشار گرانی خردمان کردند هم رای ندهید
چه بیگناه هایی که توسط گروه طبری به نابودی کشانده نشده اند
دزدیدن گوسفند قطع دست اختلاس صفر به کانادا
سلیمی نمین: حکم طبری باید اعدام در نظر گرفته می‌شد


به نظر من هم مجازاتش کمه... جرائمش بسیار وحشتناکه ...فکر میکردم اعدامش کنن .... اما هر چه عدالته ...الله اعلم
دولت که تعطیله مجلس امید بخش انقلابی!!!! هم که فقط نماز آیات می خونه و پیشنهاد ختم قرآن داده تعطیله بعد مشکلات را گردن آمریکا می اندازند مشکل همین شماها هستید
به نام خدا مجلسی که باید ریل گذاری کند .مگه در این صد روز گذشته چقدر برای دولت ریل گذاری کرد و در صدروزهای اینده چه خواهد کرد ؟بنابراین روی سر در مجلس بنویسید "مجلس تعطیل" .همه ی نمایندگان برن خونه های خودشون .
همیشه و هیچوقت هیچ خیرنگار یا سایت داسیسیاخل کشور یا تلویزیون این پرسش را به جد از اصولگرایانی که جلوی اصلاحات اقتصادی و سیاسی ایستادگی میکنند چه جوابی دارند ؟ من بعد از اینکه خیلی فکر کردم برای من روشن شد که اصولگرایان چه انتصابی و چه انتخابی اقلیت میگویند ما در جنگ شرکت کردیم . ما خسارت دیدیم . مدیریت حق ما هست . بستگان‌ما با وصنایع دولتی شاغل باشند . اگر صنایع خصوصی شوند ا کجاه مدیریت و فرزندان ما کجا شاعل نمادین داشته باشند . حالا سوال من از شما اصولگرایان این هست اگر جنگ نمیشد چه جوا بی داشتید؟ آیا موشک عراق بر سر بیشتر شهروندان فرود نیامد ؟ تفکرات شما بسیار برای یک جامعه متمدن خطرناک هم هست . چون ایدولوزی شما در تمام حوزه ها با بخش اکثریت جامعه در تناقص هست . . آیا هدف انقلاب مگر کنترل قدرت و ثروت و سیاست نبود؟ رای بی رای . چهل سال از دوره رجایی رای دادم هیچوقت مطالبه من جنگ وتحریم و زور و شلا ق و بی رحمی نبود . چون در دمکراسی محبوبیت سیاسی شرط هست . اصولگرایان به جای تهمت و ماست مالی و ساده سازی مسایل سیاسی با دلیل بحث و جدل کنید . منتطرم
بااین شرایط حاکم بر کشور یک بچه هم زیاد است واکثرزن و شوهرهایی که اخیرا ازدواج کرده اند همان یک بچه را هم نمی خواهند پس دنبال راه اندازی بنیاد ملی افزایش جمعیت با صرف بودجه هنگفت نباشید بیایید مشکلات همین جمعیت را حل کنید.
عدالت هم خیلی وقت است که دیگه وجود خارجی ندارد، اگر بود قاتلین محسن روح الامینی هم قصاص میشدن، اما نشدن و دارند راست راست راه میرن.!؟ ا
جناب آقای کدخدایی, فدای شکل ماهت, اول دستور بدهید تا عکس دختران را به جلد کتاب درسی برگردانند, بعد به فکر انتخاب رییس جمهور مونث باشید
جناب نماينده مجلس دير متوجه تعطيلي دولت شديد.
جهت اطلاع جنابعالي در اين كشور ازخرداد 1384 به بعد دولت كاملا" تعطيل است و اين حركتها كه مي بيند فقط جهت سرگرمي مردم است.
واقعیتش ترامپ شیردل راست میگه حسین اوباما چکاری کرده بودکه جایزه به آن مهمی راگرفت؟؟
به نظر من بهتر است که قوه قضاییه در هیچ پرونده ای حکم اعدام صادر نکند از آنجا که بسیاری از قضات سرشناس این دستگاه مثل آقایان منتظری، منصوری و بسیاری دیگر الان پرونده فسادشان رو شده و معلوم شده که صرفا برای ارتقای جایگاه و دسترسی به پست های بالاتر برای فساد بیشتر حکم صادر می کرده اند شاید بهتر باشد دیگر حکم های اعدام صادر نکنند که اگر بعدتر عمد یا تقصیر و سیاسی کاری در صدور احکام اثبات شد امکان احقاق حق متهم وجود داشته باشد. امثال مازیار ابراهیمی اگر اعدام شده بودند الان دیگر هیچ کاری نمی شد کرد، کاری که با کمی سهل انگاری در برخی دستگاهها صورت می گرفت و همه سرنخ ها پاک میشد.
طرحی که به دنبال تشکیل بنیاد ملی افزایش جمعیت است!!!!!!!!!!!!!!!
شما وضعیت اقتصادی مردم را درست کنید مردم خودشان بهتر می دانند
نماینده مجلس: سردر ورودی پاستور بنویسید دولت تعطیل است!!!!!!!!!!!!!
حتماً باید رسماً اغلام کنند؟ از این تعزیرات نمی بینید؟ فقط کارش گرفتن قسمتی از سود گرانفروشی است که آن هم سهم دولت است!!!! فکر کنم دولت فقط برای همین قسمت کار می کند!!!!!!!!

سلیمی نمین: حکم طبری باید اعدام در نظر گرفته می‌شد!!!!!!!!!!!!!!!
چرا باید اعدام شود؟ چند وقت دیگر با رافت اسلامی تخفیف می گیرد، بعد به علت رفتار خوبی که در زندان دارد باز هم تخفیف می گیرد، بعد به علت کهولت سن و بیماری و .... آزاد می شود و...
واقعا حرف حق زدی دولت تعطیل است. ولی وظیفه شما نماینده ها هست که کرکره دولت بالا بکشید. بازخواست کنید استیضاح کنید. و حرف دل ملت را به این افراد بی عرضه بزنید و این چند صبا عمر بیهوده دولت بی تدبیر و امید را به امید تبدیل کنید.
در دین اسلام جرم دزدی تخم مرغ در مرحله اول قطع انگشتان، در مرحله دو قطع دست ، درمرحله سوم قطع دست و بازو و.........................................اما برای جناب طبری بااین همه دزدی از بیت المال و خودش
برای ازدیاد جمعیت، از کارمندان شروع کنید سیاست های تشویقی و مالی برای ازدیاد فرزندان سوم و ... قطعا موثر خواهد بود.
شما مجلسی ها دولت را بع تعطیلی کشانده اید وزیر معرفی میکند تایید نمی کنید بورس را رونق می دهد که بازارهای موازی را کنترل کند با ان مخالفت می کنید و ...
یرای مردم ثابت شده که انتخابات ریاست جمهوری یک کار بیخودست و تصمیمات اساسی در جای دیگر گرفته میشود لذا اینکه رییس جمهور که باشد چندان تفاوت معناداری در تصمیمات اساسی کشور نمیکند
سلیمی نمین: حکم طبری باید اعدام در نظر گرفته می‌شد. چرا اعدام؟ بایستی دو دست و زبان ایشان قطع و به جامعه بازگردانده می شدتا بتوان هر روز از مقابلش رد شد و تف به صورت کریه وی انداخت و حق هزاران نفر را از وی ستاند.
از راه ندادن ظریف به آلمان بواسطه اعدام کردن نوید افکاری ،خبر و تحلیل ارائه فرمائید.
اونائیکه نگران آقای طبری هستند اصلا نگران نباشند زیرا

اولا حبس تعزیریه یعنی میتونه تبدیل به جزای نقدی کنه بعدش هم احتمالا با بقیه پولهای باقیماندش میره توی کانادا تا آخر عمر عشق و حال میکنه
ثانیا اگر هم تعزیری نباشه مثل برادر رفیق دوست چند سال دیگه یه دادگاه مجدد میزارن و آزادش میکنن و باز هم منجر میشه به همون عشق و حال و کانادا و این حرفا
سلام اقای یزدی خواه نظر شما به مجلس برازنده است
عکس دختر بچهها رو از رو جلد کتاب خذف میشه و صحبت از رییس جمهور زن میکنن.
بسمه تعالی
اینجانب قاضی نیستم ولی این را خوب می دانم که برخورد بجز اعدام این جرثومه های فساد بویژه شخصی که در قوه قضاییه بعنوان پناهگاه مردم بوده مشکلی را از فساد موجود حل نمی کند و انتظاری جز این شرایطی که هست نمی باشد حالا اگر حکم این افراد با حکم حکومتی هم به اعدام صادر شود می تواند ترمزی برای این گونه فسادها باشد
در پاسخ به مطلب "شاید در آینده رئیس جمهور زن هم داشته باشیم" باید گفت حتی مرحوم هاشمی رفسنجانی را رد صلاحیت می کند حالا شما به ما می گویید یک خانم می تواند رئیس جمهور شود؟ شما عکس دختر را روی جلد کتاب نمی توانید ببینید آنوقت رئیس جمهور زن می خواهید داشته باشید؟
آیا سلاطین دلار و سکه جرمشان سنگین تر از طبری بود د
اگر حکم طبري اين است پس معني و حکم افساد في الارض چيست؟
سلام.در واقعه عاشورا یکی از دلایل رویگردانی تعداد زیادی از کوفیان از امام حسین(ع) این بود که بعضی از اکابر کوفه توانستند آنها را قانع کنند که درگیری امام حسین و یزید یک دعوای گروهی و قدیمی وبین آل هاشم و آل امیه است وما دخالت نمیکنیم، فلذا یک مورد دینی را به مورد گروهی تقلیل دادند.الان از کسانی که انتخابات ملی را به انتخابات بین گروهی تقلیل میدهند میپرسیم اگر فردای انتخابات شما، آمریکا و متحدینش به ایران حمله بکنند کسانی که دستشان از انتخابات کوتاه شده است بگویند این یک درگیری بین آمریکا و اصولگرایان است و ما دخالت نمیکنیم چه جوابی دارند؟
متلک سنگین ترامپ به اوباما

رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که همتای پیشین او دقیقا نمی‌داند چرا جایزه صلح نوبل را دریافت کرده است.

یادتان باشد پیشین یعنی اسبق اگرمیخواستید بنویسید سابق باید مینوشتید قبلی.
حداقل حکم امثال طبری فقط اعدام است چرا اینقدر مردم راعصبانی میکنیدطبری باعث بدبختی واعتیاد چند هزار نفر شده چرا نظرم را درج نمیکنیداین چندمین مرتبه است!!!!!!
انگار همه امور مملکت روی ریل و همه چیز گل و بلبله که این افراد فقط با طرحهای مسخره خود به جای بر طرف کردن مشکلات عدیده مردم و شهر تنها هنر خود را به نمایش گذاشته اند که آنهم تغییر نام و نامگذاری است
همگان ازتجربه اینگونه دادگاهها مطلعه هستند مگر مرتضی رفیق دوست در اختلاس 123هزارمیلیاردتومانی حبس ابد نگرفته بود چند سال ازاجرای آن حکم گذشته آیا وی درزندان است مگر حبس ابد نگرفته بود فعلا برخورد شدید با دزدان دانه ریز است وغارتگران ومتخالفین چند میلیاردی درآرامشند اگر واقعا برخورد قاطع با مفسدین اقتصادی شده بود باتوجه به درآمد چند برابری ایران به وضعیت وخیم اقتصادی فعلی نرسیده بودند
مگه قراره تا دوره بعد هم بمونید؟
بنیاد افزایش جمعیت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نون دونی جدید واسه خودشون درست میکنن. بجای بودجه برای این نون دونی پول دارو و درمان بچه ها رو بدید. انگار از مریخ اومدن از بس بی درد هستن! یعنی شما نمیدونی چرا جوونها ازدواج نمیکنن یا چرا بچه دار نمیشن؟
اگر قرار نیست این افراد اعدام بشوند چرا چندین ماه رسانه ها مردم را سر کار می گذارند و دست آخر با این مجازات های نه چندان متناسب با جرم آنها و نتایج منفی اعمال آنها بر جامعه و همچنین سلب اعتماد عمومی سروته قضیه را به هم می آورند؟
#دولت تعطیل است.
حرف خنده داریه برای ریاست جمهوری یک زن تو ایران،واقعا مردم رو احمق فرض کردن
رئیس جمهور زن وقت بهانه خواهد بود برای کشاند مردم به صندوقهای رای
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار