بازدید 7755

واکنش نماینده کلیمیان به توهین نشریه فرانسوی

همایون سامه‌یح گفت: توهین نشریه فرانسوی به قرآن کریم اقدامی غیرقابل توجیه است و پیروان ادیان الهی امثال چنین رفتارهایی را محکوم می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 12 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، همایون سامه‌یح نماینده کلیمیان ایرانی در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به قرآن کریم گفت: توهین نشریه فرانسوی به قرآن کریم از جانب پیروان همه ادیان و حتی ادیانی مثل بودا و غیره محکوم و غیرقابل توجیه است.

وی افزود: ما شاهد ادعای فرانسوی‌ها در حوزه آزادی بیان هستیم و می‌بینیم که آنها توهین‌شان به دیگران را آزادی بیان قلم می‌کنند.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آزادی بیان تا زمانی است که گفتار کسی موجب رنجش خاطر دیگری نشود والا این معنایش آزادی بیان نیست و توهین به دیگران است.

سامه‌یح خاطرنشان کرد: اهانت نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام(ص) موجب رنجش خاطر مسلمانان جهان شده و ما ایرانیان کلیمی این اقدام را محکوم می‌کنیم و آن را غیرقابل قبول و غیر قابل توجیه می‌دانیم.

وی افزود: پس از این هم شاهد رفتارهای مشابه از سوی غربی‌ها بوده‌ایم و همواره ما ایرانیان کلیمی چه در موارد قبلی و چه موارد اخیر موضع‌مان را در مورد این رفتار توهین‌آمیز اعلام کرده‌ایم و این گونه رفتارهای اهانت آمیز محکوم و غیرقابل پذیرش است.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس در پایان گفت:‌ غرب سعی دارد با این گونه رفتارها افکار و اذهان عمومی خود را به مسائل دیگر منحرف کند تا به شکست‌های سیاسی، اقتصادی و غیره خود را از کانون توجهات خارج کند و روی آن سرپوش بگذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس