بازدید 12849

رگبار و رعد و برق در ۱۱ استان ایران | تهران خنک می‎شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی دو روز آینده در ۱۱ استان کشور رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در نوار شرقی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 10 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر، صادق ضیاییان گفت: امروز و فردا پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ شهریور در دامنه‌های البرز واقع در استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و شرق تهران افزایش ابر گاهی همراه با بارش پراکنده و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: همچنین طی این دو روز در ساعات بعد از ظهر در غرب هرمزگان، جنوب غرب کرمان، برخی مناطق فارس، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و شرق لرستان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

شنبه و یکشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده و دوشنبه نیز در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روزهای آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا صاف، در اواسط روز وزش باد و در بعد از ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز شنبه کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار