بازدید 14495

دستگیری عامل تبلیغی گروهک تندر در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از دستگیری عامل تبلیغی رسانه‌ای منتسب به گروهک ضد انقلاب تندر در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ 05 September 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا اردبیل، ناصر عتباتی در گفتگو باخبرنگاران تصریح کرد: بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) دراداره کل اطلاعات استان عامل فعال تبلیغی و رسانه‌ای مرتبط با گروهک تندر که سرکرده آن نیز چندی قبل دستگیر شده در استان شناسایی و دستگیر شد. این فرد از سرپل گروهک تندر خط می‌گرفت و در فضای رسانه‌ای فعالیت‌های گسترده تبلیغی علیه اعتقادات مذهبی، تمامیت ملی، امنیت کشور، توهین به مقدسات مسلمانان، مکتب تشیع و ائمه اطهار و نیز ترویج افکار انحرافی انجام می‌داد.

وی اظهار داشت: فرد خاطی با این تصورکه فعالیت حرفه‌ای و پیچیده وی قابل رصد از سوی مراجع و نهاد‌های امنیتی نیست نهایت سعی و تلاش خود را در گمراه کردن جوانان و خانواده‌ها در حوزه های، اعتقادی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی انجام می‌داد که با پیگیری و تلاش‌های دستگاه قضایی و نهاد‌های امنیتی دستگیر شد. با توجه به مستندات متعددکشف شده از فعالیت‌های این فرد پرونده کیفری برای وی تشکیل شده و با قرار قانونی روانه زندان گردیده است.

رئیس کل دادگستری استان ضمن اشاره به تهدید‌ها و آسیب‌های فضای مجازی از شهروندان و خانواده‌ها خواست تا نظارت هاو مراقبت‌های لازم در نحوه استفاده از فضای مجازی به منظورافزایش امنیت اخلاقی و روانی فرزندان و جوانان خویش داشته باشند.

وی در پایان ضمن هشدار به کسانی که فکر می‌کنند فضای مجازی فرصتی است که می‌توانند فعالیت‌های مجرمانه خود را دراین حوزه ادامه دهند، گفت: مسلماً دستگاه قضایی با هماهنگی نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی مجال فعالیت به چنین افرادی را نخواهد داد و با قاطعیت و مطابق با قانون با این افراد برخورد می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر