بازدید 5614

درمان سینوس توسط متخصص چگونه انجام میشود؟

اگرچه اکثر افراد فکر می‌کنند که جراحی بینی فقط با هدف بهبود ظاهر بینی انجام می‌شود در برخی موارد این عمل جراحی با هدف اصلاح ساختار بینی و برای اهداف پزشکی انجام می‌گردد. به طور کلی در اکثر موارد جراحی بینی با هدف بهبود شکل و ظاهر بینی یا رفع اختلالات به وجود آمده ناشی از آسیب دیدگی یا ناهنجاری ساختاری انجام می‌شود. اگر شما در ناحیه بینی خود دچار مشکل شده اید می‌توانید به بهترین جراح بینی اصفهان مراجعه کنید.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 05 September 2020

درمان سینوس توسط متخصص چگونه انجام میشود؟

اگرچه اکثر افراد فکر می‌کنند که جراحی بینی فقط با هدف بهبود ظاهر بینی انجام می‌شود در برخی موارد این عمل جراحی با هدف اصلاح ساختار بینی و برای اهداف پزشکی انجام می‌گردد. به طور کلی در اکثر موارد جراحی بینی با هدف بهبود شکل و ظاهر بینی یا رفع اختلالات به وجود آمده ناشی از آسیب دیدگی یا ناهنجاری ساختاری انجام می‌شود. اگر شما در ناحیه بینی خود دچار مشکل شده اید می‌توانید به بهترین جراح بینی اصفهان مراجعه کنید.

متخصص عمل بینی در اصفهان به ارزیابی سابقه پزشکی شما می‌پردازد و شما را بررسی می‌کند تا به یک نتیجه قطعی برای تشخیص مشکل شما دست پیدا کند و بتواند به طراحی یک برنامه درمانی متناسب با شرایط شما بپردازد.

درمان سینوس توسط متخصص چگونه انجام میشود؟

دکتر حمیدرضا سهرابی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و دارای بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و فلوشیپ فوق تخصصی جراحی بینی می باشد. دکتر حمیدرضا سهرابی یکی از بهترین جراحان بینی اصفهان می‌باشند. آگاهی و استفاده از جدیدترین تکنیک‌های روز آمریکا در زمینه ی جراحی پلاستیک بینی با حفظ حداکثر عملکرد تنفسی بینی و راحتی بیمار پس از جراحی از خصوصیات جراحی‌های ایشان می باشد.

درمان سینوس توسط متخصص چگونه انجام میشود؟

دلایل پزشکی برای انجام جراحی رینوپلاستی

 اگرچه تعداد بسیار زیادی از افراد از جراحی رینوپلاستی به عنوان یک روش برای زیباتر کردن بینی یاد می‌‌کنند دلایل پزشکی متعددی برای انجام این جراحی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از ناهنجاری‌های مادرزادی از قبیل شکاف کام، انحراف تیغه بینی و اختلالات مزمن سینوس و اختلال در تنفس از قبیل آپنه خواب. سایر دلایل موجود برای انجام جراحی رینوپلاستی این است که برخی از افراد به علت یک ضربه تروماتیک یا یک بیماری جدی از قبیل تومور مغزی دچار آسیب دیدگی بینی می‌‌شوند. برخی از افراد به علت آسیب دیدگی بینی به انجام جراحی زیبایی بینی می‌پردازند و در برخی دیگر بینی به علت تصادف یا مواردی از این قبیل دچار شکستگی یا خم شدگی می‌‌شود که بیمار به جراحی بینی نیاز خواهد داشت. برخی از بیماران به علت اختلالات تنفسی مرتبط با مجاری هوایی بینی به عمل جراحی نیاز دارند. در همه این موارد جراحی بینی به عنوان یک جراحی ترمیم کننده در نظر گرفته می‌شود در غیر این صورت جراحی بینی به عنوان یک جراحی زیبایی در نظر گرفته خواهد شد. جراحی ترمیمی ‌بینی برای افرادی که دچار مشکلات زیر هستند توصیه می‌‌شود:

شکاف کام

 شکاف کام یکی از شایع‌ترین دلایل انجام جراحی رینوپلاستی محسوب می‌شود. در صورتی که این اختلال مادرزادی ساده جراحی نشود کودک معمولاً در هنگام غذا خوردن یا شیر خوردن دچار مشکل خواهد شد. اگرچه این اختلال بیشتر در کشورهای در حال توسعه به وجود می‌‌آید می‌‌توان به کمک جراحی رینوپلاستی به اصلاح آن پرداخت.

التهاب بینی

 انواع مختلفی از بیماری‌ها و آسیب دیدگی‌ها وجود دارد که پس از تولد ایجاد می‌شوند به عنوان مثال التهاب بینی ناشی از آلرژی مزمن یکی از این موارد است که از تنفس ساده از طریق بینی پیشگیری می‌کند و فرد را دچار مشکل می‌نماید.

درمان سینوس توسط متخصص چگونه انجام میشود؟

 آسیب دیدگی بینی

 آسیب دیدگی بینی شایع ترین علت انجام جراحی رینوپلاستی است. به عنوان مثال سوختگی ناشی از دلایل متعدد می‌‌تواند باعث بد شکلی صورت شود که برای ترمیم آن باید انجام عمل جراحی پرداخت. انجام عمل جراحی برای ترمیم شکستگی بینی و ترمیم شکستگی استخوان اطراف چشم نیز ضروری است.

 بهبود تنفس

 افراد مبتلا به اختلالات تنفسی اختلالات مادرزادی می‌‌توانند از مزایای حاصل از جراحی رینوپلاستی و باز کردن مجاری هوایی برای بهبود تنفس بهره بگیرند. تعداد زیادی از افرادی که متقاضی جراحی رینوپلاستی هستند دچار اختلالات تنفسی ناشی از ناهنجاری ساختاری بینی می‌باشند. شایع ترین اختلال ساختاری بینی به شکستگی تیغه بینی مرتبط است. انحراف تیغه بینی می‌تواند باعث به وجود آوردن مشکلات تنفسی و سایر اختلالات از قبیل خروپف و آپنه تنفسی شود.

سپتوپلاستی یک نوع عمل جراحی است که به اصلاح انحراف تیغه بینی می‌‌پردازد در ساختار بینی را اصلاح می‌‌کند تا مطابقت بهتری با یکدیگر داشته باشند. انجام جراحی بینی به منظور اصلاح انسداد مجاری هوایی نیازمند ارزیابی دقیق ساختارهای بینی برای تنفس می‌باشد. می‌توان در کنار این عمل جراحی به انجام جراحی رینوپلاستی نیز پرداخت و شکل بینی را اصلاح کرد. بهبود تنفس می‌تواند تاثیرات زیادی بر بهبود کیفیت زندگی شما بگذارد.

مشکلات سینوس

 احساس گرفتگی مداوم بینی، اختلال در تنفس و سردرد شدید می‌‌تواند به مشکلات سینوس ارتباط داشته باشد که امکان درمان آنها از طریق جراحی بینی وجود دارد.

 کاهش خروپف

 خروپف کردن در هنگام خواب یکی از مشکلات بزرگ تعداد زیادی از افراد محسوب می‌شود. خروپف یک مشکل بزرگ و کاملاً جدی است که می‌‌تواند باعث کاهش کیفیت خواب و همچنین بروز مشکلات ارتباطی شود. جراحی بینی می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

چه افرادی می‌‌توانند متقاضی جراحی بینی باشند؟

 اگر هدف شما از انجام جراحی رینوپلاستی به بهبود شکل بینی است و به هیچ عنوان دچار مشکلات تنفسی نیستید باید صبر کنید تا رشد استخوان بینی کامل شود. رشد استخوان بینی در دختران معمولاً در سن ۱۵ سالگی تکمیل می‌‌شود اما در پسران کمی بیشتر طول می‌‌کشد با این حال اگر شما به علت اختلالات تنفسی از انجام جراحی رینوپلاستی را دارید می‌توانید در سنین پایین تر نیز تحت درمان قرار بگیرید.

 افرادی که قصد انجام جراحی رینوپلاستی را دارند باید اطلاعات کاملی را در خصوص شکل دلخواه بینی خود در اختیار پزشک قرار بدهند و یک تصویر ایده آل داشته باشند. این امر به جراح بینی در اصفهان کمک می‌‌کند به طراحی یک برنامه درمانی مناسب برای کسب نتایج دلخواه بپردازد. بیمار باید بداند با توجه به نوع پوست خود، ساختار استخوان و سایر ویژگی‌های صورت چه تغییراتی در شکل بینی ایجاد می‌‌شود و جراحی رینوپلاستی تا چند اندازه او را به نتیجه دلخواهش می‌رساند.

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار