بازدید 5529

راهنمای رزرو هتل کیش با تخفیف

جزیره کیش با جمعیتی کم‌تر از نیم‌میلیون نفر، هر سال از مسافران داخلی و خارجی زیادی پذیرایی می‌کند. آب‌های شیشه‌ای زیبا و سواحل مسحورکننده جزیره تنها علت محبوبیت آن نیست. بلکه وجود تفریحات بسیار متنوع آبی و غیرآبی، فستیوال‌های متعدد و جذاب و تفرج‌گاه‌های دیدنی، همگی از علت‌هایی هستند که بر تعداد مسافران جزیره کیش می‌افزایند.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 05 September 2020

رزرو هتل کیش با تخفیف از علی بابا

جزیره کیش با جمعیتی کم‌تر از نیم‌میلیون نفر، هر سال از مسافران داخلی و خارجی زیادی پذیرایی می‌کند که تعدادشان گاهی نزدیک به دومیلیون نفر می‌شود. آب‌های شیشه‌ای زیبا و سواحل مسحورکننده جزیره تنها علت محبوبیت آن نیست. بلکه وجود تفریحات بسیار متنوع آبی و غیرآبی، فستیوال‌های متعدد و جذاب و تفرج‌گاه‌های دیدنی، همگی از علت‌هایی هستند که بر تعداد مسافران جزیره کیش می‌افزایند. خیلی از افراد، علاقه زیادی به تماشای این جزیره چشم‌نواز دارند؛ ولی هزینه‌های زیاد سفر به کیش به‌ویژه قیمت هتل‌ها، بلیط و خوردوخوراک، آن‌ها را از برنامه‌ریزی برای رفتن به این منطقه دیدنی استان هرمزگان منصرف می‌کند. خوب است بدانید که اگر در زمان مناسب و با اطلاع از تخفیف‌های عالی، اقدام به رزرو هتل کیش و بلیط هواپیما کنید، سفر به این جزیره زیبا هم می‌تواند با هزینه‌های پایین‌تر و بسیار به‌صرفه همراه باشد. درادامه این مطلب می‌خواهیم تعدادی از هتل های کیش را که تخفیف خوبی دارند، به شما معرفی کنیم.

تخفیف هتل کیش

برای سفر به کیش زمان‌های خاصی وجود دارد که اغلب افراد، این بازه‌های زمانی را برای رزرو هتل کیش و تفرج در جزیره انتخاب می‌کنند. در تعطیلات عید و تابستان، کیش در شلوغ‌ترین زمان خود قرار دارد. دقیقا پس‌از این تعطیلات، جمعیت گردشگران کاهش‌ یافته و با کم‌شدن تقاضای بلیط سفر به جزیره کیش، قیمت بلیط و هتل های کیش به‌طرز چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند. درواقع برای‌این‌که با هزینه کم‌تری سفر کنید، این دوران وقت مناسبی به‌نظر می‌رسد. علاوه‌براین با رزرو هتل کیش به‌صورت آنلاین و پیش‌از سفر، به‌راحتی می‌توانید از تخفیف‌های بسیار خوب سایت‌ها استفاده کنید. درادامه شما را با چند هتل که تخفیف بالایی در سایت‌ها دارند آشنا می‌کنیم.

هتل میراژ

هتل نوساز و پنج ستاره میراژ در هشت طبقه و 178 واحد اقامتی در سال 97 به‌بهره‌برداری رسید. اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید، برای تردد به ساحل خلیج‌فارس مشکلی نخواهید داشت. این هتل تا ساحل و تفریحات آبی فاصله کمی دارد و اگر اتاق با چشم‌انداز روبه خلیج را انتخاب کنید، می‌توانید از منظره بی‌نظیر سواحل نیلگون، نهایت لذت را ببرید. محل‌های اقامت در این هتل انواع مختلفی مانند ویلا کابانا دوبلکس دوتخته، ویلا سه‌نفره کابانا، سوئیت جونیور جزیره سه‌نفره و... دارد که مطابق با شرایط و سلیقه خود، اتاق موردنظرتان دراختیار شما قرار می‌گیرد. ترانسفر رایگان رفت، اینترنت نامحدود و رایگان در لابی هتل، استخر، سونا، آتلیه، کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه و... از امکانات هتل میراژ هستند. این هتل با مراکز خرید معروف کیش مانند ونوس و مرجان هم فاصله چندانی ندارد.

هتل سورینت صدف

هتل چهار ستاره سورینت صدف با دو طبقه و 55 واحد اقامتی در میدان امیرکبیر کیش قرار دارد. این هتل در موقعیت بسیار خوبی نسبت به مراکز خرید و تفریحی جزیره قرار گرفته و با اسکان در آن، می‌توانید به‌راحتی به پارک شهر، پارک دلفین‌ها، کشتی یونانی، بازارهای پردیس و بازار مرجان و... بروید. ازجمله اتاق‌های هتل سورینت صدف می‌توان به سوئیت جونیور دونفره، سوئیت دوخوابه لوکس چهارنفره، اتاق توئین استاندارد هافبرد و... اشاره کرد. رستوران کوه نور هتل سورینت صدف در کوهستان اطراف هتل قرار دارد و در محیط آرام میان کوه‌ها، انواع غذاهای فرنگی را برای میهمانان سرو می‌کند. البته برای کسانی که ترجیح می‌دهند غذاهای ایرانی میل کنند، رستوران دلفین داخل هتل برای سرو غذاهای ایرانی به مسافران، خدمت‌رسانی می‌کند. سالن آمفی‌تئاتر، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، ترنسفر رایگان رفت و... ازدیگر خدمات این هتل به‌شمار می‌رود.  

هتل صدف کیش

هتل گراند

هتل های کیش ازنظر خدمات، امکانات و موقعیت مکانی نسبت به اماکن تفریحی و تجاری، انواع مختلفی دارند. اگر اهل اقامت در هتل‌های پرزرق‌وبرق و مجلل نباشید و بخواهید بیشتر بودجه خود را صرف تفریح و خرید کنید، هتل‌های سه‌ستاره مناسبی در سطح جزیره وجود دارند که باتوجه به قیمت خوب‌شان، کیفیتی مناسب داشته و برای یک اقامت به‌صرفه مناسب به‌نظر می‌رسند. هتل سه‌ستاره گراند، با موقعیت خوب نسبت به ساحل و پاساژها، یکی‌از این محل‌های موردتوجه اقامتی در کیش است.

هتل مروارید تهران را بیشتر بشناسید

هتل سه‌ستاره گراند در چهار طبقه و 60 باب در سال 88 تاسیس شد. مراکز تجاری مانند ونوس فاصله اندکی تا هتل دارند. هزینه اقامت کودکان زیر پنج سال در هتل گراند رایگان بوده هم‌چنین این هتل ترنسفر رایگان رفت هم دارد که برای استفاده از آن باید 24 ساعت قبل از ورود به فرودگاه، به مسئولین هتل، شماره پرواز، شرکت هواپیمایی و مبدا خود را اطلاع دهید. اتاق دوتخته دابل، دوتخته توئین و... از انواع گوناگون اتاق‌های هتل گراند هستند. هتل گراند امکاناتی مثل لاندری، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس و... دارد. با اقامت در هتل گراند می‌توانید در کم‌تر از 10 دقیقه پیاده، خود را به ساحل برسانید. ظرفیت لابی هتل 500 نفر و اینترنت آن رایگان است.

هتل‌های زیادی در سایت‌های رزرو هتل کیش وجود دارند که تخفیفات خوبی داشته و با رزرو آنلاین آن‌ها می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. هتل‌هایی مانند هتل بین‌المللی کیش، هتل لیلیوم، آبادگران، پارمیس، پانوراما و... که برخی از آن‌ها تا 70درصد تخفیف دارند. با رزرو هتل در فصل‌ها و روزهای خلوت جزیره هم می‌توانید قیمت‌های پایین برای اقامت در هتل‌های لاکچری و لوکس را تجربه کنید. 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان