بازدید 15888

قیمت هر متر مربع کرکره برقی و جک درب ریموتی پارکینگی در بازار

در سالهای اخیر شرکت های زیادی از جمله ایمن صنعت مبادرت به تولید و فروش انواع جک درب پارکینگ و کرکره های برقی صنعتی ، فروشگاه ، پارکینگ و پنجره نموده اند که به لحاظ تنوع محصولات و رنگ آن ،استقبال خوبی از جانب مشتریان صورت گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 05 September 2020

انواع جک درب کنترلی و کرکره برقی :

در سالهای اخیر شرکت های زیادی از جمله ایمن صنعت مبادرت به تولید و فروش انواع جک درب پارکینگ و کرکره های برقی صنعتی ، فروشگاه ، پارکینگ و پنجره نموده اند که به لحاظ تنوع محصولات و رنگ آن ،استقبال خوبی از جانب مشتریان صورت گرفت ؛ که در ابتدا به لحاظ سنگینی کرکره های قدیمی ، خرابی های مکرر آنها و به تبع آن ناراحتی هایی از قبیل دیسک کمر و غیره ،کرکره های قدیمی به سرعت جای خود را به کرکره های برقی داده و به مرور زمان با بالا رفتن میزان ساخت و ساز در کلانشهرها و فروش آن با قیمتی مناسب ؛کرکره های برقی جایگرین درب های لولایی و کشویی شدند.

ایمن صنعت

بهترین مدل کرکره برقی

کرکره برقی نوعی کرکره پیشرفته و مدرن بحساب می آید که منبع تغذیه آن موتور است و با کمک قدرت برق کار می کند که در محور عمودی بالا و پایین حرکت میکند . کنترل تمام کرکره های برقی بوسیله یک سوئیچ که روی دیوار نصب می شود و یا توسط یه کنترل از راه دور صورت می گیرد. کرکره برقی را میتوان برای هر شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمود . عایق صدا و حرارت و عایق گرد و غبار و رطوبت نیز می باشد .

کرکره اتوماتیک

کرکره برقی نوعی از درب است که می توان از آن ها برای مصارف مسکونی یا تجاری استفاده شود. درب کرکره ای برای نصب سریع و آسان و نیازهای کم مصرف طراحی شده اند. کرکره های برقی اتوماتیک بسیار قوی و ماندگار هستند وبرخلاف درهای تاشو که در گاراژهای مسکونی و واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند در استفاده مداوم، مقاومت کنند. همچنین به دلیل وزن کمتر و سهولت جابجایی جایگزین بسیار مناسبی برای کرکره های فلزی سنگین وزن که باعث امراضی مانند دیسک کمر میشدند هستند. همین طور هزینه کرکره برقی نیز مناسب است.

نصب کرکره برقی

کرکره ها از گذشته به عنوان یکی از بهترین حفاظ ها برای درب مغازه ، مطرح بوده است و امروزه کرکره برقی بعنوان جایگزین کرکره های سنتی قابل نصب می باشند. در طول سالیان مختلف هیچ حفتظ دیگری نتوانیسته تا این حد امنیت فروشگاه های تجاری را تامین کند.  تمامی حفاظ ها رفته رفته جای خود را به کرکره برقی داده اند. البته نصب امروزه جها بالاتر بردن امنیت مغازه و فروشگاه ، علاوه بر کرکره برقی ، اقدام به نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر نیز می شود که امنیت را به بالاترین سطح ببرند.

کرکره برقی پنجره از محصولاتی می باشد که استفاده عمومی دارد و جهت پنجره های ویلا و باغ و آپارتمان و ادارات مورد استفاده قرار میگیرد . تیغه کرکره اتوماتیک پنجره اغلب از نوع تیغه آلومینیوم سایز ۶۰ و یا ۸۰ می باشد و موتور این نوع کرکره از نوع موتور تیوبلار می باشد که شفت (درام ) آن در دو نوع لوله ای گرد و هشت ضلعی می باشد. جهت نصب کرکره برقی پنجره می بایست از کاور های کامپوزیت و یا فلزی استفاده نمود چراکه اغلب کسانی که قصد استفاده از کرکره اتوماتیک پنجره را دارند افرادی هستند که در ویلا و باغ خود جهت بهره مندی از نمای بیرون ویلا و لذت بردن از فضای باغ خود را دارند و جهت ایمن سازی قصد خرید کرکره برقی پنجره را دارند بهمین خاطر در لوکس سازی و زیباسازی این نوع کرکره میبایست دقت لازم صورت گیرد تا مشتری درخواست کننده این نوع سفارش رضایت خاطرش جلب گردد.

قیمت کرکره برقی

تفاوت قیمت کرکره ها به چه دلیل است ؟
اگر یک جنس خاص کرکره برقی را مورد بررسی قرار دهیم بیشترین چیزی که ایجاد تفاوت می کند ، کیفیت ساخت میزان خرابی آن است. مثلا استفاده از موتور نامرغوب بهمراه تیغه ساخته شده از مواد ضایعاتی تا 30% هزینه تولید کرکره برقی را پایین می آورد ولی این کاهش هزینه به قیمت خرابی های متعدد در طول سال و گیر کردن کرکره برقی و از دست دادن فرصت کسب و کار در هنگام خرابی کرکره برقی تمام می شود.

بهترین مدل جک پارکینگی

جک پارکینگ در واقع وسیله‌ای است که با استفاده از تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی کار می‌کند. عملکرد جک پارکینگ به این صورت است که نیروی برق به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی در بازوهای جک منتقل می‌شود و درب باز یا بسته می‌شود. جک درب پارکینگ شامل قطعاتی مانند مرکز کنترل، جک بازویی، حسگر چشمی، ریموت و فلاشر است.

جک درب کنترلی

مرکز کنترل بخشی است که فرمان باز و بسته شدن را به بازو ها منتقل می‌کند و به مولد برق متصل است. جک بازویی هم اهرمی است که با گرفتن نیروی برق و تبدیل آن به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی (برای درب‌های سنگین و پرتردد)، درب را باز یا بسته می‌کند. حسگر چشمی هم به تشخیص فرد یا وسیله‌ای در مسیر باز شدن در می‌پردازد تا از حوادث و برخورد در با ماشین پیشگیری شود. ریموت هم با استفاده از بلوتوث به مرکز کنترل متصل می‌شود و می‌توان به وسیله آن فرمان باز یا بسته شدن را صادر کرد (تعداد ریموت‌ها هم قابل افزایش است)، فلاشر هم به عابرین پیداه و ماشین‌های در حال عبور هشدار خروج یک وسیله نقلیه را از پارکینگ می‌دهد.

البته لازم به یادآوری است که جک درب پارکینگ در انواع لولایی، ریلی و بالارو موجود هستند و تمامی این مدل‌ها توسط ریموت سیار یا ریموتی که داخل ماشین تعبیه شده است یا توسط نرم افزارهایی در گوش‌های هوشمند، کنترل می‌شوند.

چه جک‌هایی مناسب چه پارکینگ‌هایی هستند؟

به طور کلی نوع جک درب پارکینگ را با استفاده از میزان تردد از درب مورد نظر در شبانه روز، وزن هر لنگه در و عرض آن گزینش می‌کنند. جک‌های درب پارکینگ با دو عملکرد کلی مکانیکی و هیدرولیکی در بازار موجود هستند. جک‌های مکانیکی بیشتر مناسب درب پارکینگ خانگی با تردد کم هستند و جک‌های هیدرولیکی هم مناسب برای درب‌های گاراژ یا درب‌های صنعتی هستند.

دربهای لولایی انواع مختلفی دارند که از جنس و متریال های گوناگون ساخته می شوند.اما برای اتوماتیک کردن دربهای لولایی چند عامل مهم وجود دارد تا بتوان بهترین جک پارکینگی را انتخاب کرد.شرکت نوین گیت سعی کرده با چند توصیه ی ساده به شما در انتخاب بهترین جک پارکینگی مشاوره دهد.

۱- وزن هر لنگه درب

۲- تعداد تردد در شبانه روز

۳- عرض هر لنگه درب

انواع جک پارکینگی برای درب لولایی :

جک پارکینگی یک سیستم مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد که بروی درب لولایی نصب می کنند تا بدون دخالت دست و با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن درب فراهم شود.در توضیح ساده تر جک پارکنگی مکانیکی برای درب های سبک تر و تردد محدود تر استفاده می شود و جک هیدرولیکی برای تردد بالا و درب های سنگین.

در مواردی که درب لولایی بسیار ظریف است و در صورت استفاده از جک پارکینگی به زیبایی درب لطمه وارد می شود و … می توان از جک زیرسطحی استفاده کرد که به جک نامرئی هم معروف است.نصب این نوع جک پیچیده تر از جک پارکینگی می باشد و برای نصب آن نیاز به فونداسیون و زیرسازی می باشد. در این صفحه با انواع جک زیرسطحی و نوع کارکرد آن آشنا خواهیم شد.

ابزار و قطعات به کار رفته در جک پارکینگی :

چشمی – مرکز فرمان – ریموت کنترل – فلاشر – جک بازویی – قطعات نصب

چشمی : دارای  سیستم مادون قرمز می باشد و اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی قرار داشته باشد از باز و بسته شدن درب جلوگیری می کند و مانع می شود که درب به خودرو صدمه وارد کند.
مرکز فرمان : وظیفه فرمان و باز و بسته شدن و توقف جک ها را دارد و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگی می باشد.
ریموت کنترل : وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می باشد . غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد و در مجتمع های بزرگ می توان تعداد زیادی ریموت را از شرکت تهیه و با مرکز فرمان متصل ساخت .
جک بازویی : ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی است .
فلاشر : با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن ، پیام مرکز فرمان را نشان می دهد .

بهترین مارک خارجی جک پارکینگی کدام‌اند ؟

در بین انبوه مارک‌های برتر جهانی، برندهایی نظیر فادینی، فک و پروتکو در ایران موجود هستند. برند فک از برندهای برتر و مشهور جهانی است که خوشبختانه در ایران نیز موجود است. این برند سابقه طولانی در تولید جک پارکینگ و انواع درب‌های اتوماتیک دارد؛ متاسفانه به دلیل شهرت برندهای برتر جهانی نمونه‌های تقلبی زیادی را با این برندها تولید می‌کنند که در هنگام خرید باید در انتخاب خود دقت کنید و خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. از میان برند مطرح جهانی که در ایران عرضه می‌شوند را می‌توان به برند فک (FACC)، فادینی (Fadidni)، کالیپسو (Calypso)، بی اف تی (BFT)، اپتیمو (optimo)، نایس (nice)، جینیس (Genius)،  ایور (Ivor)، بنینکا (Beninca)، جی بی دی (GiBiDi)، والنسیا (Valensia)، زومر (Zoomer)،  لایف (life) و پروتکو همگی کیفیت خوبی دارند و از این رو نیز گارانتی و خدمات پس از فروش بالایی نیز دارند.

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر