بازدید 24036

فوت پزشک و پرستار در اصفهان به علت کرونا

یک پزشک و یک پرستار در اصفهان بر اثر کرونا جان باختند.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴ 05 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر سید محمود نوریان، جراح مغز و اعصاب بیمارستان آیت الله کاشانی و احمدطالبی، پرستار بیمارستان امین اصفهان امروز به جمع جان باختگان مدافع سلامت پیوستند.

آیین تشییع احمدطالبی پرستار بیمارستان امین و عضو صنفی جامعه پرستاری اصفهان امروز از مقابل این بیمارستان برگزار و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

دکتر نوریان سومین پزشک مدافع سلامت است که در بیمارستان آیت الله کاشانی مشغول خدمات به بیماران بود که امروز پس از مدت‌ها تحمل درد و رنج ناشی از بیماری کرونا به دیار حق شتافت.

پیش از این ۲ پزشک به نام‌های مجید فرهاد و سعید حقیقی و یکی از کارکنان بیمارستان نطنز به نام علی اسد سلطانی در ماه‌های گذشته در استان اصفهان بر اثر این بیماری شهید شدند.

دست کم پنج هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در عرصه مقابله با بیماری کرونا فعالیت دارند.

تاکنون بیش از ۳۷۸ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و شمار جان‌باختگان این بیماری به بیش از ۲۱ هزار نفر رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲
برای این دولت قیمت تهویه فشار منفی از جان آدمیزاد بیشتر است.
اللهم اغفر المؤمنین و المؤمنات
و المسلمین و المسلمات
الاحیاء منهم و الاموات
خدا بیامرزدشون
روحشان شاد و آرزوی صبر برای خانواده های عزیزان
سلام خداوند رحمتشان کند این مدافعان از جان خودشان گذشتن تا بیماران نجات پیدا کنند مانند سر بازان خط مقدم زمان جنگ و حالا باید مسئو لین با برنامه ریزی وحمایت صحیح از مردم خصوصا قشر ضعیف و مردم هم بارعایت دستورالعمل های بهداشتی از زحمات این مدافعان قدر دانی کنند تا از این حوادث دیگراتفاق نیفتد
روحشان شاد
آقای دکتر نوریان به طور قطع یکی از نوابغ رشته خودشون بودند.چه مریض هایی با حال وخیم که توسط ایشان مداوا نشدند .عملهایی را انجام می دادند که کسی جرات انجامشون را نداشت.واقعا به تمام معنی دستشون شفا بود.خدا رحمتشون کنه.خیلی سخته من به نوبه خودم که یکی از مریض های ایشون بودم خیلی ناراحت شدم.واقعا حیف بودن.در این دورانی که انسان بودن سخته ایشان به تمام معنی یک پزشک خوب و انسانی والا مقام بودند.
هر روز چند عضو مفید جامعه از دست می روند آنوقت حکومت نگران جان فسیل هایش است.
خدا با شهدای کربلا محشورشون کنه و صبر به خانواده هایشان عنایت کنه
جای این پزشکان چطور پر میشه بعد از کرونا
خدا رحمتشون کنه
اون موقع بدون توجه به حان و زحمات این عزیران مدازس را باز میکنند مردم تجمع میکنند و به سفر میروند اقلا بفکر جان کادر درمان باشیم
دکتر نوریان دکتر بنده بودن روحشون شاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار