بازدید 5184
۱

دژاگه و شجاعی: در تراکتور می‌مانیم

کد خبر: ۱۰۰۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 04 September 2020

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال ایران و این فصل تراکتور بعد از فتح جام حذفی گفتند که فصل آینده با تیم تبریزی می‌مانند.

به گزارش تابناک ورزشی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتور بعد از قهرمانی این تیم تبریزی در جام حذفی اظهار کرد: من با تراکتور قرارداد دارم و باید ببینم که فصل آینده به چه صورت می‌شود. من دوست داشتم قهرمان شویم تا این مسئله را مطرح کنم. در بازی با گل گهر اتفاقاتی رخ داد که ۳ جلسه محروم شدم، خیلی برای این فوتبال متاسف هستم.

او ادامه داد: به هر حال در فوتبالی که همه از پاکی، خیرخواهی و انسانیت حرف می‌زنند، من ۳ جلسه با رای جعلی کمیته انضباطی محروم شدم. کمیته‌ای که کارش باید رسیدگی به تخلفات باشد خودش تخلف می‌کند. سید علی شاهد این موضوع است و هیچ گزارشی از عملکرد من به کمیته انضباطی ارائه نکرد و کمیته انضباطی ۳ بازی من را محروم کرد. کمیته انضباطی طی گزارشی به کمیته استیناف اعلام کرده است که من به داور گفتم که چقدر گرفته است و من بیشتر از این می‌دهم.سید علی داور بازی قسم خورد که گزارشی به کمیته انضباطی ارائه نکرده است، اما کمیته انضباطی رای محرومیت برایم صادر کرد، چون تاکنون به این کمیته نرفتم و آن‌ها با من لج کردند. همچنین برای فوتبالی که کمیته انضباطی اش تخلف می‌کند باید تاسف خورد.

اشکان دژاگه دیگر مهره پابه‌سن گذاشته تراکتور درباره اینکه فصل آینده در تراکتور می‌ماند، بیان کرد: ان شا الله فصل آینده در تراکتور می‌مانم.  

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی