بازدید 21014
۱

دردسرسازی جدید «ملانیا» برای ترامپ

همسر رئیس جمهور آمریکا زمانی که در کاخ سفید بوده، به طور مرتب از حساب ایمیل شخصی «سازمان ترامپ»، ایمیل دامنه کاربری MelaniaTrump.com، آی مسیج و نرم افزار پیام رسان سیگنال استفاده می‌کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 02 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از نورنیوز، «استفانی وینستون ولکوف» که می‌گوید در روز چندین بار با «ملانیا ترامپ» در تماس بوده، پس از انتشار خاطراتش با عنوان «ملانیا و من: فراز و فرودهای دوستی من با بانوی اول» در گفتگویی با «واشنگتن پست» گفته است: ملانیا و من هیچ‌گاه از ایمیل‌های رسمی کاخ سفید استفاده نمی‌کردیم.

«واشنگتن پست» در شماره امروز خود به نقل از مشاور ارشد سابق و دوست نزدیک ملانیا نوشت: همسر رئیس جمهور آمریکا زمانی که در کاخ سفید بوده، به طور مرتب از حساب ایمیل شخصی «سازمان ترامپ»، ایمیل دامنه کاربری MelaniaTrump.com، آی مسیج و نرم افزار پیام رسان سیگنال استفاده می‌کرده است.

 

در همین حال واشنگتن پست پیام‌هایی را مشاهده کرده است که تاریخ آنها به پس از تحلیف ترامپ در ژانویه 2016 مربوط می‌شود و ظاهرا ملانیا آنها را با استفاده از حساب‌های ایمیل و پیام‌رسان‌های شخصی ارسال کرده است.

این پیام‌ها شامل گفت‌وگوها درباره استخدام‌های دولتی و قراردادها از جمله مطالب مربوط به وینستون وولکوف، جزئیات برنامه‌های رئیس جمهوری و ملانیا در سفرهای رسمی به اسرائیل و ژاپن، شراکت‌های راهبردی برای ابتکار «بهترین باش»، تدارکات عید پاک و مخارج مراسم تحلیف ریاست جمهوری است که بخش‌های کلیدی آن را وینستون وولکوف برنامه‌ریزی کرده بود.

این درحالی است که «دونالد ترامپ» بیشتر مبارزات انتخاباتی خود در سال 2016 را به جلب توجه به تحقیقات «اف بی آی» درباره استفاده «هیلاری کلینتون» از سرورهای شخصی ایمیل در دوره وزارت خارجه اختصاص داد و آن را یک رسوایی بدتر از «واترگیت» عنوان کرد.

فعالان سیاسی در آمریکا معتقدند این افشاگری می‌تواند در روزهای پایانی ماراتن انتخابات به ضرر کمپین ترامپ تمام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
بورس ایران چه خبر؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل