امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
آخه تولید خودرویی با شکل و شمایل سی سال پیش زیبنده لست بعد واردات دست دوم خودروهای جدید و به روز زشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
کیفیت خودروهای داخلی زیبنده این مردم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
بله زیبنده نیست چون اگر یک ماشین دست دوم خارجی وارد کشور بشه اونوقت هیچ کس این آشغالای تولید داخل را سوار نمیشه ....... خودرو را در کشور منحصر به دو دوخودرو ساز دولتی کردند و یک سری ماشینهای چینی که بااااج به کشور دوست و براااااااااااادر چین است ..
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
جناب معاون !!!
کامنت ها رو بخون لااقل نمک به زخم مردم نپاش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
معاون وزیر صنعت بگوید اینکه خودروی 15 سال کار کرده معمولی تویوتا و کیا که در کشورهای همسایه کنار خیابان بگذارند به درد دزد هم نمی خورد در ایران بالای 400-500 ملیوت تومان یعنی حدود 4-5 سال کل حقوق یک استاد دانشگاه زیبنده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
دست دوم خارجی بیاد کسی سوار ارابه های یمرگ نمیشه.دکان و دستگاه پول ساز بعضی ها هم تعطیل میشه.اینه داستان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
حالا یه مدت وارد کنید بذار قیمت ماشین ها بشکنه انوقت دیگه وارد نکنید بعدا خودمان را به فراموشی میزنیم میگیم ما نبودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
باد تایر خودورهای خارجی می ارزه به ماشین های داخلی نوی شما
ماریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
آقایون. اصلا چرا دست دوم. شما به این رانت و انحصار پایان بدید. نو میخریم. بابا ما. پژو405 نمییییییخاییییم