ایشان گفتند "با این حال قیمتها در بازار متأثر از نوسانات اقتصادی، بازارهای موازی، نرخ ارز و ... است که قیمتهایی منطقی نیستند."
به این بابا بگویید اگر خودرو سازها تولیدشان محدود نبود و فروش روزانه داشتن مثل چندین سال قبل قیمتها در بازار با فروش خودرو سازها یکی بود و اگر اختلاف داشت خیلی کم
واقعا فکر میکنید و نظر بیان میفرمایید
ماشینهای کارکرده داغون که شما میگین اگر بزارید وارد بشن مطمئن باشید کسی ماشینهای صفر و لوکس ساخت شما رو سوار نمیشن
نگاهی به قیمت های جهانی و ایران :
1. اپتیما 2021 23هزار دلار (حدود 500 میلیون تومان) اما اپتیما 2018 در ایران یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان
2.فورد موستانگ 21 هزار دلار
3.چری تیگو 5 500 میلیون تومان (قیمت جهانی 11هزاردلار)
پول موستانگ و اپتیما 2021 و میدیم ماشین چینی می خریم! جالبه تو خود اروپا همه این ماشینایی 20 30 هزار دلاری رو از دم قسط میخرن و با حقوق 4 5 هزار یورویی به راحتی صاحب خودرو می شن و ما با حقوق 5 6 میلیونی ماشین سیصد چهارصد میلیونی میخریم اونم نقد! جالبتر اینکه چطور در کشوری که میانگین درآد خانوار 6 میلیون تومانه سالی یک میلیون خودرو با قیمت میانگین 350 میلیون تومان فروش میره؟!
آقای معاون وزیر وارد کردن خودروهای دست دوم زیبنده کشور نیست یاسرگردانی بیش از 25 هزار خانواده چشم انتظار که پس از سه سال واندی انتظار بیش از6 ماهه خودرو هاشون تولیدشده ولکن بدلیل عدم پلاک گذاری درمحوطه پارس خودرو وایرانخودرو که پولش راهم خودرو ساز کامل گرفته درحال خاک خوردن وپوسیدنه آیا به نظر عالیجناب این عمل نوعی خود تحریمی نیست آیااین عمل برازنده ملت انقلابی ایران نیست یا آن عمل؟ آیا مگر زیبنده بودن یا نبودن موضوعی برای این ملت تاثیری هم برحال وروز شما داشته ودارد؟چه کسی باید پاسخگوی مردم باشد؟ ...
به این بابا بگویید اگر خودرو سازها تولیدشان محدود نبود و فروش روزانه داشتن مثل چندین سال قبل قیمتها در بازار با فروش خودرو سازها یکی بود و اگر اختلاف داشت خیلی کم