مشکلی که درکشورمااست آنستکه بعدازدوتاسه سال لوازم یدکی پرایدگیرنخواهدآمدوباعث گرفتاری پرایدداران میشودمثل اکثراتومبیلهای ازرده خارج شده که اتومبیلهای خوبی بودندچون پیکان یاپاترول وغیره که ببهانه کاربراتوری بودن ازرده خارج شدندکه میتوانست آنژکتوری یاکاردیگری کننددرکشورهای غربی لوازم یدکی اتومبیلهای خیلی قدیمی هم براحتی یافت میشودولی درکشورماازبسکه مدرن هستیم بعدازچندسال اگربخواهیم بایدسراغ اوراق چی ها برویم البته این برنامه هابنفع شرکتهای سازنداتومبیل است وبضررمصرف کنندگان
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
اینکه قطعه پیدا نمیشه مشکل از نظارتی است که روی خودرو سازان نیست وگرنه قرار نیست هیچ مدلی تا ابد تولید شود
به نظر من بجای قرار داد ۲۵ ساله با چین و غیره برای نابودی کشور و بیکاری جوانان ایرانی در کشور خودشون ، بیاین با ۱۰ تا خودرو ساز مطرح قرار داد ۲۵ ساله برای تولید خودرو های با کیفیت در خاک ایران بسته بشه ۱۰ تا خودرو ساز مطرح حد اقل ۱۰ ملیوننفر بیکار با سواد رو جذب بازار کار میکنه این میشه رشد اقتصاد وگرنه حذف پراید و ۴۰۵ دردی دوا نمیکنه مثلا پژو پارس معمولی با ۴۰۵ چه تفاوتی داره ؟ هیچ هیچ هیچ . فقط چراغ جلو . پراید با تیپا و نیسان وانت چه فرقی دارن . همه از رده خارج هستن .
جناب سلیمانی یکبار سوار خودروی پولو ارزانترین ندل گلف و فولکس واگن آنهم دیزلش سوار شوید بعد مقایسه کنید با یک فولکس پاسات. جدای از بحث وسایل لوکس، راحتی و سواری دو ماین اختلاف چندانی برای مردمان معمولی ندارند. حالا پراید و تیبا و ساینا را مقایسه کنید با برلیانس. البته برلیانس تولید واقعی شما نیست و از آن موقعی که مونتاژش میکنید کیفیتش افت کرده. ولی حالامقایسه کنید که چه قدر شما میتوانید پررو باشید.
دیگه ببخشد که سوژه دهن مردم شد و جوون اینهمه آدم رو گرفت و ٢٧ سال تولید شد و سودش عایدتون شد،دلمون برا پراید تنگ میشه هر چند حالا حالاها بازار دست دوم دست به دست میچرخه