دقیقا درست است مقصر اصلی خودرو سازان نیستند . بلکه مردمند به خاطر این که کله محکمی در اثر کمبود کلسیم ندارند و با اندک تصادفی در پرایدمیمی رند
حسین
|
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
3
پاسخ
راهکار حل مشکل خودرو و افزایش کیفیت خودروها ، توجه به جوانان و نخبگان و بخش خصوصی و اجازه تاسیس شرکتهای خودروساز خصوصی توسط شرکتهای دانش بنیان هست و تا زمانی که از مافیای خودرو و خودروسازان بدون قید و شرط حمایت می کنند وضعیت همین است
تا کی باید مردم تاوان کم کاری خودروسازان را بدهند و تا کی باید تلفات جاده ای که عمدتا به دلیل کیفیت بد خوردروها هست مردم کشور را عذاب دهد و خانواده ها را سیاه پوش نماید.
ناشناس
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
5
پاسخ
این همه پشت سر دلال های موهوم حرف وحدیث پخش شد ....معلوم میشود ادرس اشتباه بوده مشکل خودرو جای دیگریست.ضمنا اگر کسی از سرنوشت خودر رو های احتکار شده وکشف شده که تا مدتی تیتر اول رسانه ها منجمله تابناک خودمان بود خبر دارد دیگران را هم از نگرانی برهاند
خويي
|
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
2
پاسخ
باز هم تمام كاسه كوزه ها سر مردم شكست نه ماشين به روز داريد نه توليد كافي ونه قيمت عادلانه تقصير كيست
ناشناس
|
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
2
پاسخ
از سویدای دل وارداتچی:
آقا چیکار کنیم دیگه که راه واردات خودرو های لذت بخش باز بشه. بورس باز ها که سهمشون رو دارن میگیرن. ملاکا که دارن تو عسل غلط م یزنند. دلار باز ها و طلا بازها که این روزا جشنشونه. لوازم خانگی فرو شها رو هم که ملاحظه میکنید
میدون دارها هم که دارن سهمشونو جمع می کنند.
.... مردیم از انتظار!
امیر
|
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
2
پاسخ
این چه وضعیه اخه چرا کسی مسعول رسیدگی به این گرانی خودرو نیست اخه چرا بازارازاد رو دست دلال هادادید چراباید ماشین چندبرابربشه اخه چرا چرا کسی رسیدگی نمیکنه پس چطور میایید میگید نطارت میکنیم این بود نطارت کردن شما ...والا نظارت نمیکردید بهتر بود ...
ناشناس
|
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
2
پاسخ
خواهشن بذارید روال قبل ایرانخودرو طی کندشورای رقابت خرابترش کردقبلا انتظار می رفت که بشودخودرو خرید ولی حال اصلا نمی شود