شماها مسولین نه میزارین آدم ی فکری واسه بدبختیش بکنه..نه خودتون کاری ازتون ساخته است!!!آخه چرا نمیزارین خودرو از اروپا بیاد من بعنوان راننده حاضرم ی ماشین اروپایی با ۲۰سال ساخت رو بخرم و ازش خرج زندگیم رو دربیارم.تا ی کامیون ساخت داخلی..این چه وضعشه آخه؟؟؟...
امین
|
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
0
2
پاسخ
داداش 2سال پیش من بنزتک میتونستم 110تومن بخرم اماالان مدل58میدن 600تومن پول من 200تومن شده بعداین دوسال بایدواردات انجام بشه تانوسان بازارروبتونن میزان کنن
صمد
|
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
1
پاسخ
اگه این داخلی ها یزارن سوار بر بهترین مدل کشنده میشم ولی ارابه اسب با دنگ فنگ چینی که مونتاژ داخله باید سوار بشی که مساوی نابودی
بهزاد حاتمی
|
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
1
پاسخ
منم راننده بیابانم این ماشین های چینی هر روز خراب میشه خدا کنه این مسئولین به فکر باشن انشاالله
چرابایدیه کامیون اروپایی درداخل وکشورهای همسایه با تفاوت قیمت دومیلیاردی داشته باشه مگه راننده چه گناهی کرده اسمشم گذاشتن داخلی سازی ازچین میارن چهارصد میلیون اینجا میدن دومیلیاردنیم ...
حسین
|
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
پاسخ
وقتی یک کامیون شده چند میلیارد حتی راننده ها توقع دارن برای جابجایی بار تا مبلغ 30میلیون کرایه بگیرن این یعنی نابودی محصولات کشاورزی و خیلی چیزهای دیگه. بنظر من کامیون تو ایران عمر مفیدش 30ساله و اگر گمرک واردات رو آزاد کنه به اقتصاد کمک شایانی میشه یک کامیون تو کشورهای همسایه به قیمت 20هزار تا 30هزار دلار هست ولی تو ایران بخاطر انحصار چندنفر میلیاردر باید چند میلیارد خرید و فروش بشه و بیشتر محصولات و کالاها داره نابود میشه.