ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
این روش جوابگو نخواهد بود چون قیمت بصورت دستوری و مشروط کنترل شده است هنگامی خودرو به وضعیت عادی باز خواهد گشت که به صورت کاملا غیر دستوری و با ساز و کار علمی قیمت آن کنترل شود. یعنی خودرو و قیمت آن بحال خود رها شود و به جای کنترل قیمت خودرو روی واردات و صادرات خودرو و مبلغ گمرکی آن تمرکز شود و به عبارتی با افزایش غیر منطقی خودرو واردات آزاد و مبلغ گمرکی آن به حدی پایین آورده شود که قیمت خودرو منطقی شود و با کاهش آن گمرک آن افزایش یابد تا هم مصرف کننده و هم تولید کننده دچار ضرر و زیان نشوند قیمت ها در یک نقطه ثابت قرار گیرد و دولت هم نباید از این وضعیت سوء استفاده و مبلغ گمرک را بجز یک دهم آنرا در جیب خود بریزد بلکه آنرا در سود و ضرر گمرکی ادغام و بازار را ثابت نگه دارد و باید همه ما بفهمیم که هر اقدام غلط بر ضد حق الناس و مستوجب عذاب الهی و غیر قابل بخشش از سوی خداوند است
علیرضا
|
Canada
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
جالبه الان همه چی چندین برابر شده و چون قیمتهاشون به میلیون نمیرسه به چشم نمیاد
در واقع این خودرو بیشتر به چشم میاد و بیشتر تمرکز رفته سمت خودرو وقیت همه چیز چندین برابر بیاد بالا خوب مشخصه خودرو هم باید بکشه بالا
ای کاش ساز و کاری بوجود بیاد جلوی افزایش چندین برابری اجناس زیر میلیونی هم بهوجود بیاد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
تنها راه برای رسیدن با بازار مطلوب مانند تجارب همه کشورهای جهان رقابتی کردن بازار است و در ایران واردات محدود حتی با ارز ازاد اونوقت ببینید که چگونه خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سازوکارها جوابگو نخواهند بود؛ باید آدم ها و تفکرات تغییر کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
مملکتی که در آن از دلال مالیات نمیگیرند و به کارگر احترام نمیگذارند جای زندگی کردن نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
اگر سیستم انحصار گرایی و رانت از صنعت خودرو برچیده شود . شاهد سرمایه گذاری خارجی و متعاقبا رقابت در خصوص کاهش بهای تمام شده خودرو و تامین نیاز تقاضای موجود در جامعه خواهیم بود . و در میان مدت قیمت خودرو به ارزش واقعی خود نزدیک خواهد شد .
م_ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
حالا خواهید دید این جماعت دلالان و رانت خواران چگونه راهکارهای موثر را کشف میکنند و بهر حال بدست مصرف کننده واقعی چیزی نخواهد رسید.
راه درست چندین سال است که در دنیا کسف شده و عمل میشود. الان پسر من با قیمت پراید در آمریکا سوناتا سوار میشه .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
آقا دلال کجا بود؟! دلال خودشون هستن. خود ایران خودرو و سایپا بازار دلالی کامل تو مشتشونه. ماها ساده هستیم.
از اونطرف وقتی میگن یه نماینده مجلس 5000 خودرو ثبت نام کرده تو دوره های قبل (که البته از این آدما کم هم نداریم)، مردم عادی باید برن پی کارشون. همه فریب خورده ایم.
ضمناً تا انحصار خودرو در کشور در دست این دو شرکته (بیش از 90 درصد بازار)، وضع خودرو سامان نمی گیره.
تنها راه تحریم ایناست مثل چند سال پیش که جواب هم داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
خودرو ساز و دلالان و دولت هر سه با هم منافع مشترک دارند و هماهنگن
دست دلال وقتی قطع میشه که مردم یاد بگیرن برای خودشون ارزش قایل بشن و خرید نکنن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
برای عید فطر هم دولت سریال با حالی در دست ساخت داره
خودرو برای همه
کو؟؟؟
نظرات بیشتر