سلام راننده گان هم کاران گرامی
مواظب باشید که ماشینتون یا سرمایتون اول ندید به امید این که کامیون دست دوم بگیرید
۱ اگر کلید به کلید دادن بگیرید
۲ دولت سهامی که به پیمانکار ها همش ۱۴۰۰ هستش پول کم دارن
خیلی خیلی مواظب باشید تو این بازار
موسسه جاده رانان جهان
|
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
1
1
پاسخ
سلام راننده گان هم کاران گرامی
مواظب باشید که ماشینتون یا سرمایتون اول ندید به امید این که کامیون دست دوم بگیرید
۱ اگر کلید به کلید دادن بگیرید
۲ دولت سهامی که به پیمانکار ها همش ۱۴۰۰ هستش پول کم دارن
خیلی خیلی مواظب باشید تو این بازار
دكتر
|
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
2
پاسخ
خلاصه نهايت سعيشونو كردن به مردم خيري نرسه.
علی
|
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
1
0
پاسخ
دولت ازاین واردات سود هنگفتی نسیبش میشه اونی که میگه ارز خارج میشه ما تولید داخل نداریم که شما حرص می خورید بعدا درتمام گزارشها بیان شده ودوبارهم گفته شده که کامیون بالای 25سال کارت سوخت باطل میشود وباید اگه سوخت بخواهد آزاد بزنه در یک ماهه اول ارز که هیچی چند برابر به دولت برمیگرده 90درصد کامیونهای ما بالای 25سال هست گمرگ هم میگیره سازمانهای دیگه هم تا به دست مصرف کننده برسه هست این وسط راننده باید تاوان بدهد حالا وارد بشه لااقل اگر مدیریت باشه قیمت ها بیاد پایین دوازده سال دویدن شب وروز یک سال پیش فروختیم عوض کنیم که نشد اگه قیمت پایین نیاد من وامثال من دیگه صاحب ماشین نمیشوند همون دلال بزاره توبنگاه نگاش کنه
امید
|
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
1
پاسخ
بابا هی دم ازتولید داخل میزنین آلمان 50سال پیش کامیون بنز تولید کرد اومد توایران اول گروه صنعتی خاور مونتاژ کرد الان ایران خودرو دیزل با کیفیتی افتضاح ازگروه خاور...خودرو سازما بعداز 50 سال تنها تونسته تنوع رنگ را حذف وفقط رنگ نارنجی تولید کند یا شرکت سایپا دیزل شاهکار کرده دنگ فنگ چینی را باکیفیتی پایین به اسم خودش میزنه من خودم کامیون بنز دارم بخدا وقتی میری تو بازارچههای مرزی ماشین های عراقی را میبینی همه داف اکتروز اکسورومان هستن ما را با بنز 50 سال پیش میبینن مسخره میکنن بخدا قسم این جریان واسه خودمن پیش اومده
نقی
|
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
0
پاسخ
دوستان همکاران راننده گرامی همش حرفه مواظب باشیدقول نخوریدمن خودم کامیون54دارم 10روزپیش رفتم تهران سازمان راهداری کل کشور همش حرفه ایناکامیون فرسوده ثبت نام کنن کامیون وارداتی بدن اون خبرهانیست خیال همه راحت.
ناشناس
|
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
0
0
پاسخ
با سلام ایا برای طرح کلید به کلید علاوه بر ماشین فرسوده باید مبلغ میلیونی هم واریز کرد ؟
اگر ما پولی داشتیم که بتوانیم میلیونی واریز کنیم حتما خودمان ماشین فرسوده خوذمان را میفروختیم و ماشین مدل بالا تری میخریدیم
ناشناس
|
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
0
پاسخ
رانندگان عزیز یکی از دوستان من تو اروپا ماشین دست دوم (بنز، ولو..)به عراق افغانستان و آفریقا میفرسته،اگه واقعا این طرح واقعی باشه ، یا کسی مجوز واردات داشته باشه ، ما حاضریم برای رانندگان زحمت کش ، ماشین وارد کنیم، چون الان بدلیل اینکه مجوز نداریم نمیشه بیاریم، اگه کسی سراغ دارید که مجوز داره ما درخدمتیم،پشت گمرگ ایران میتونیم ماشینو تحویل بدیم
احمد
|
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
پاسخ
سلام این ماشینها وارداتی دست دوم چرا گیر دادی مابااین ماشینهافرسود خیلی عزیزت میشیم تورا قران بهمون بدید
چرا گیرش ندید
سیاوش مشایخ
|
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
پاسخ
با سلام اخه ماشینها وارد گمرک شدهاند پس چرا نمیزارید ترخیص بسه تا دلال و بنگاه دار هر روز قیمت بالا وبالا تر میبره خب خو کسانی که نمیزاره کشندهها تر خیص بشن باعث گرانی کشنده شده اخه ی اسکانیا با کفیش شده ۴ ملیارد ای یعنی چه . اخه چقدر ای درامد داره . بخدا در سال حساب کنی ماهی بیست ملیون دارامد نداره.
مواظب باشید که ماشینتون یا سرمایتون اول ندید به امید این که کامیون دست دوم بگیرید
۱ اگر کلید به کلید دادن بگیرید
۲ دولت سهامی که به پیمانکار ها همش ۱۴۰۰ هستش پول کم دارن
خیلی خیلی مواظب باشید تو این بازار