بادرود،دیگردنبال پرتقال فروش نبایدگردیدچراکه اکثراین بازارهادست مافیا افتاده است
ناشناس
|
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
2
29
پاسخ
چرا باید گران نباشد؟ مرد حسابی ماشین هست ها.
آدم که نیست کجای کارید؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
2
48
پاسخ
اولا واردات را ازاد کنند تا تب قیمت فروکش کنه . وقعا بیرون از ایران قیمتها کمتر از نصفه و راهکار دیگه اینکه خودرو را دو نرخی کنید نرخ اول که باید در حداقل قیمت باشه خودرو با سند غیرقابل انتقال تا پنج سال که دست دلال را میبنده یکی هم نرخ روز بازار که سند معاملاتی به روز داره
علی
|
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
53
پاسخ
این درآمد حلاله ؟؟؟؟؟؟؟ بنز بعد 50 سال یک قطره آب داخلش نمیره ولی ماشین 5 6 ساله ایرانی صندوق و زیرپا دائم خیس میشه ..... حالا ضعف های دیگه پیشکش
ناشناس
|
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
10
9
پاسخ
فعلا که سود را دلالها میبرند نه کارخانه بهتره که فروش خودرو به بورس واگذار شود تا خریدار واقعی به قیمت واقعی خرید کند
ناشناس
|
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
1
24
پاسخ
مردم ایران خودشان خواستند که اینطور زندگی کنند
ناشناس
|
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
5
57
پاسخ
چرا اینقدر که برای گرانی 30 درصدی خودرو تیتر میزنید برای عدم گران شدن دستمزد کارگر تیتر نمیزنین؟؟
چرا کارگر باید 15 درصد افزایش داشته باشه اما خودرو 30 درصد؟؟؟ دستمزد کارگر بدبخت گرانی به جامعه تحمیل میکنه یا این گرانی های خود دولت؟؟؟؟؟
قشر متوسط هم دیگه نمیتونه ماشین بخره...خودرو داره به وسیله دلال بازی دست قشر مرفه تبدیل میشه نه وسیله رفتو آمد!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
دوست عزیز! حقوق همه ۱۵% افزایش یافته نه فقط کارگرها.
ناشناس
|
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
16
پاسخ
...این کشور اقتصاد دان داشت وضع کشور و مردم این نبود
این کشور خودروسازی داشت یک کارگر نباید 100 سال نصف حقوق خود را برای خرید خودروی 1980 که از کیفیت آن زده اند و با کوچکترین تصادف مچاله میشود صرف می کرد.
...
ناشناس
|
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
3
84
پاسخ
یک مناقصه بین المللی برگذار کنید برای خرید 20 میلیون اتومبیل زیر 5 سال امریکایی و اروپایی ،
با همین قیمت محصولات وطنی ، حتی خود ترامپ هم پیش قدم می شود برای فروش ،
وقتی هم که اتومبیل ها وارد شد ،
طی مراسمی همه محصولات وطنی را تبدیل به آهن قراضه کرده و از فلزات بازیافتی آن برای تولیدات صنعتی استفاده کنیم ،
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
و حدود 2 ميليون كارگر و كارمند در حوزه هاي مختلف توليد خودرو را چه کار کنیم؟