جناب کاکایی با این احتمالات که شما فرمودید دلیل این همه پیش فروش خودرو سازها چیه دم خروس روقبول کنیم یا قسم حضرت عباس رو.
خودرو ساز ها اعلام میکنن زیانده هستن ولی به عنوان نمونه خودروسازی سایپا اخیرا تنها شرکت کننده و برنده مزایده شرکت های زیرمجموعه گروه پارس خودرو بودهاگر زیان ده هستن پس چرا یه مجموعه زیان ده دیگه رو تملک میکنه شاید زیان ده نیستن و این ننه من غریبم بازی ها رو در میارن که از منابع ارزان دولت و بیت المال جهت انتفاع خودشون استفاده کنن
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
اینها با هیچ مبلغی سیر نمی شوند و همیشه از کمبود درآمد و امکانات ناله میکنند . چون به درآمد راحت و سفره رایگان بیت المال عادت کرده اند . هیچ کدام (دقت کنید هیچ کدام) از این خودرو سازها کلمه ای از ریز هزینه ها و رانت های دریافتی شان حرفی نمی زنند .ریخت و پاش ها و حیف و میل های مدیران و مشاورانی مثل آقای کاکائی در هیچ مصاحبه ای عنوان نمی شود . فقط هدفشان کسب درآمد هست آنهم به هر بهانه و هزینه ای .
ناشناس
|
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
19
پاسخ
تارقابت سالم نباشه و انحصار باشه ، اميدي به اين خودروسازان نيست
ناشناس
|
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
16
پاسخ
این چه صنعتیه و این چه مدیریت خودروییه که نه تولید کننده راضیه نه مصرف کننده!!! گره کار فقط و فقط به دست خود مردمه که چن وقت نخرن و گول وام خودرو رو هم نخورن!
ناشناس
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
13
پاسخ
بندگان خدا دلال ها و مافیاشون دیگه قدرت خرید ندارن باید اصلاح کنند یه وقت متضرر نشند خدا نکرده... خون ملتو شیشه کردن....
ناشناس
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
18
پاسخ
قبلا هم گفتم ! این خودرو سازی الکیتونو که فقط باهاش مردم را میچاپید و هر سال هم ضرر مالی میده و کشته های بسیار را جمع کنید و آفتابه سازی بجاش راه بیندازید ! انشاالله همشون ورشکسته که هستند , با خاک نابود بشوند
ناشناس
|
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
14
پاسخ
وقتی برای طراحی صندوق 206 و ارائه یک نقشه ساخت در 15 سال پیش 12 میلیارد هزینه میشه نتیجه اش میشه زیان انباشته بخورید البته اگه از گلویتان پایین رفت.
مشتاقی
|
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
14
پاسخ
انقدر نگید تحریمهای ظالمانه، تحریمها برای ما نعمتند و اونها هم انقدر تحریم بدن تا.....
ناشناس
|
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
17
پاسخ
تنها چالش لگن سازان وطنی اینه که چطور و به چه بهانهای قیمت لگن رو بالا ببرن
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
دقیقا . دقت کردین اصلا حرفی از کاهش هزینه یا شفاف سازی هزینه ها نمی زنند .یا بالا بردن راندمان تولید ؟ فقط و فقط یک جمله که :خودرو باید آزاد و گران شود . همین
ناشناس
|
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
1
9
پاسخ
دلالان کرونا بگیرن . شاید بشه خرید .
ناشناس
|
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
1
9
پاسخ
به نظر من بهتر است قوانینی را تصویب کنند تا هرشخصی سالی یکبار یا ۲ سال یکبار بتواند خودرو معامله کند و مالیات هنگفتی بدهد تا دیگر مردم دست از سر دلالی خودرو بردارند.اکثر آگهی های خودرو در وبسایت ها عکس هایشان در پارکینگ آپارتمان هست!! خوب این شخص که خودرو را احتیاج نداشته برای چه خریده؟ به نظر من خیلی از خرید و فروش های خودرو کلا کاذب است.
خودرو ساز ها اعلام میکنن زیانده هستن ولی به عنوان نمونه خودروسازی سایپا اخیرا تنها شرکت کننده و برنده مزایده شرکت های زیرمجموعه گروه پارس خودرو بودهاگر زیان ده هستن پس چرا یه مجموعه زیان ده دیگه رو تملک میکنه شاید زیان ده نیستن و این ننه من غریبم بازی ها رو در میارن که از منابع ارزان دولت و بیت المال جهت انتفاع خودشون استفاده کنن