رضا
|
Romania
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
وقتی نظرات مردم عوام را می خوانم برای این سطح از درک اقتصادی متاسف می شوم.علیرغم تولید روزی ۴۰۰۰ خودرو تقاضا برای ان به حدی بالاست که به فکر روش قرون وسطایی قرعه کشی افتاده اند ان وقت جماعتی سرخوش می گویند خودروهای داخلی خوب نیست و واردات خودرو را آراد کنید حال با کدام دلار و به چه قیمت؟ یاد ضرب المثل موش تو سوراخ نمی رفت جارو هم به دمش می بست و یارو را تو ده راه نمی دا ند سراغ خانه کدخدا را می گرفت می افتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اکثر افرادی که برای خورو ثبت نام می کنند فقط برای حفظ ارزش پولشان است و نه نیاز به خودرو جهت استفاده و نوع خودرو برای انها مهم نیست در ثبت نام ها در نمایندگی ها بصورت چندش اوری دیده می شود. ایجاد یک نیاز کاذب که تاوان انرا خیابانهای شهرها محیط زیست و ایجاد هزارها کار کاذب گه که در ماجرای بنزین به یک بحران بزرگ تبدیل می شود.. تا وقتیکه سایپا و ایران خودرو و ... بدون نظارت اقدام به تولید می کنند نیاز به دشمن نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
بنز c200 صد میلیونه
خدا گران فروش و کم فروش را لعنت کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
تابی حرفهایی میزنی درمان؟؟ مگه مافیاهای اقتصادی روابط و ضوابط میزارن هر قسمت از اقتسادمون یک مافیا داره میگه مال منه مال خودرو فقط خیلی تو چشم ترن همونهایی که قرعه کشی را طراحی کردن خودشون میدونن چه شکلی ببرن
عقیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
تابناک یعنی وضعیت فعلی مناسب تر از قرع کشی است؟ به نظر بنده هزار مرتبه قرعه کشی بهتر از وضعیتی است که عده ای دلال در با طراحی ربات در کسری از ثانیه خودرو ثبتنام می کنند یا شایبه هایی در مورد اجازه ثبت نام فقط برای برخی IPها وجود دارد می باشد حداقل مردم عادی به ندازه دلال ها شانس برابر خاهند داشت و هزار مرتبه از پیشنهاد قرعه کشی ، امکان واردات خودرو نو و دست دوم باتعرفه پایین است!
ع
|
United States of America
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
سلام
به نظر اینجانب لازم است به تقاضای موجود با عرضه کافی پاسخ مثبت داد ،با توجه اینکه توان تولید داخل محدود و کمتر از تقاضای موجود است، بهترین راه حل تسهیل در واردات خودرو است
هر راه حل دیگر ی که کمبودرا جبران نکند ،راه حل علمی و منطقی نیست و بعد از کوتاه مدتی محکوم به شکست است
پاسخ ها
رضا
| Romania |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
برادر راه های بهتری هم هست از جمله انکه نیاز نیست هر ننه قمری خودروی شخصی داشته باشد بهتر است از متقاضیان تست سواد ،رفتار اجتماعی و هوش بگیرند و فقط به افراد واجد شرایط اجازه داشتن خودرو را بدهند تا هر سال شاهد مرگ ۱۵۰۰۰ نفر در جاده ها نباشیم
طولابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
با قرعه کشی برگشتیم به دوران اوائل دهه 60 که با قرعه کشی رنو 40 و پیکان 30 می دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
ملت رو مسخره کردید
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
اتل متا توتوله مملکت داری چجوره
بازی شده دیگه همچیمون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
فروش 5 در صد زیر قیمت بازار یعنی تبانی شرکتهای خودرو ساز با دلالها برای افزایش دائمی و بدون توقف قیمتها
اما می توان مثلا ممنوعیت فروش خودرو را به سه سال افزایش داد.
طرح واردات خودرو دست دوم خارجی با عمر مثلا زیر 5 سال هم طرح بدی نیست.
نظرات بیشتر