تنها راه کاهش قيمت و افزايش کيفيت خودروها و ساير محصولات داخلي رقابت در فضايي آزاد با شرکتهاي خارجي است نه انحصاري بودن
انحصاري بودن موجب زيان تمام مردم و سودجويي عده اي خاص خواهد بود.
ناشناس
|
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
5
پاسخ
به به
ناشناس
|
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
10
پاسخ
این وزیر صمت الان دقیقا کجاست و به چه فکر می کند ؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
رفته گل بچينه
ناشناس
|
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
15
پاسخ
دلار در سال 97 . 16000 تومان . پراید 37000000 تومان .
دلار در سال 98 .13500 تومان . پراید 65000000 تومان
حالا هی جناب همتی با غرور اعلام کنن که جلو افزایش دلار را گرفته ام . خوب که چی جناب دانشمند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
اقای همتی جلوی افزایش دلار را گرفته
ولی وزیر ناتوان سمت نتوانسته ترمز پراید رادر شتاب قیمت بگیرد
ناشناس
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
16
پاسخ
مملکت رهاست........
ناشناس
|
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
13
پاسخ
این هست نتیجه کمکهای میلیاردی از جیب ملت به جیب خودرو ساز ؟ شما هایی از جیب ملت بخشش میکنید کجا هستید الان ؟ شاید به جیب خودروساز به کام شما
علی
|
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
11
پاسخ
خودروساز ، واسطه گر ، بنگاهی و ... مقصر نیست ، مقصر ملت هستند که اگر ۱۰۰ میلیون هم بشود میخرند. توچون بد کنی اختر خویش را بد ، مداراز فلک چرخ نیلوفری را . چند سال پیش که کمپین نخریدن خودرو راه افتاد سایپا با ترفند اقساطی کردن تمامی خودرو های دپو شده در پارکینگ هایش را فروخت .ارابه مرگ چه خواهانی دارد .
حسن
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
16
پاسخ
تازه اول ۴۱ سالگیه جا داریم هنوز واسه درست شدن اوضاع
علی برکت الله
ناشناس
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
2
10
پاسخ
بچها اگه ایران دوست دارید اسفند ماه رای بدین اگه منو دوست ندارین اشکالی نداره
انحصاري بودن موجب زيان تمام مردم و سودجويي عده اي خاص خواهد بود.